نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل موتور DC بدون مکنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ

این مقاله یک تابع مبتنی بر سیم پیچ را در سیم پیچ های استاتور بدون جاروب (BLDC) در موتور های DC را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است ضروری است که تجزیه و تحلیل دستگاه با اشکالات داخلی انجام شده و طراحی مناسی در راستای سیستم های حفاظت برای جلوگیری از مشکل انجام شود توابع پیچ در پیچ و آندوکتانس سیم پیچ استاتور در جزئیات توضیح داده می شود و نتایج شبیه
دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 771 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل موتور DC بدون مکنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

تجزیه و تحلیل موتور DC بدون مکنده با استفاده از تئوری تابع سیم پیچ

A Novel Internal Fault Analysis of a Brushless DC Motor Using Winding Function Theory

چکیده

این مقاله یک تابع مبتنی بر سیم پیچ را در سیم پیچ های استاتور بدون جاروب (BLDC) در موتور های DC را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است .ضروری است که تجزیه و تحلیل دستگاه با اشکالات داخلی انجام شده و طراحی مناسی در راستای سیستم های حفاظت برای جلوگیری از مشکل انجام شود توابع پیچ در پیچ و آندوکتانس سیم پیچ استاتور در جزئیات توضیح داده می شود و نتایج شبیه سازی بر اساس تئوری تابع ارائه خواهد شده و تجزیه و تحلیل اختلالات جریان و نوسانات گشتاور به نوبه خود بررسی می شوند. از نظر تحلیل جریان استاتور وگشتاور می تواند سالم یا معیوب بوده و توسعه یابد نتایج شبیه سازی دقیق در این مقاله نشان می دهد که دستورالعملی برای تشخیص زود هنگام خرابی داخلی در موتور BLDC وجود دارد.

کلمات کلیدی ، موتورBLDC، تجزیه و تحلیل خطاهای داخلی ، اتصالات خود به خودی انجام گرفته تابع تئوری سیم پیچ

1- مقدمه

موتورهای الکتریکی نقش مهمی در کارامدی صنایع و فرآیندها دارند. عوارض جانبی ناشی از گرما و لرزش به طور طبیعی وجود دارد و گاهی اوقات به زوال تدریجی موتورهای الکتریکی منجر می شود. و شکست نهایی سیم پیچ را در دستگاه باعث می شود. این شکست داخلی گشتاور را افزایش می دهد که عملکرد دستگاه را زیر سئوال می برد درک و تشخیص اختلالات در موتور کمک خواهد کرد. تا از این تخریب های زیاد جلوگیری شود. بسیاری از تحقیقات نشان می دهد که اکثریت الکترو و موتورها با استاتور های سیم پیچی شده دچار خراب می شود که به دلیل عایق های آن است. اگر چه هیچ داده تجربی به منظور نشان دادن زمان تأخیر وخرابی عایق وجود ندارد و محتمل است که انتقال به صورت آنی و شکست به صورت آنی نسیت بنابراین تشخیص زود هنگام به خصوص در مقدار خسارت موتور و از بین رفتن سیم پیچ مجاور و هسته استاتور موثر بوده و کاهش هزینه های تعمیر را به دنبال خواهد داشت. در این مقاله یک روش مبتنی بر تابع سیم پیچ برای مدل سازی یک موتور BLDC ارائه شده است. که در مدار کوتاه راستاتور سیم پیچ شده توسعه یافته و این رویکرد جدید به تجزیه و تحلیل شکست کمک خواهد نموده تا درک مشخص از آن بدست آمده و دستورالعملهایی برای تشخیص زود هنگام شکست در داخل موتور BLDC بوجود بیاید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.