نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

پروپوزال دانشگاه دولتی-تاثیر تعهد و هزینه برمدیریت دانش سازمانی

قدم اول در توانمندسازی مدیریت دانش سازمانی تسهیم و توزیع اطلاعات در سراسر سازمان است که شرط اول تحقق این امر نیز وجود اعتماد بالای درون سازمانی است و بدون وجود اعتمادو تعهد مدیران به کارکنان، کارکنان به مدیران و کارکنان به همکاران خود، سازمان به اهدافش نخواهد رسید
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 65
فرمت فایل docx
حجم فایل 35 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
پروپوزال دانشگاه دولتی-تاثیر تعهد و هزینه برمدیریت دانش سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 52
کاربر

امروزه مدیریت دانش و فعالیت های دانایی محور همواره مورد تاکید تمامی سازمان ها و صاحب نظران عرصه های مختلف جامعه قرار دارد. در حقیقت مدیریت دانش کارآمد، منجر به کاهش خطاها و دوباره کاری ها می شود، سرعت حل مسائل و تصمیم گیریها را افزایش میدهد، کاهش هزینه ها را در پی دارد، تفویض اختیارات بیشتر به اعضاء موجب روابط اثربخش تر و خدمات مطلوب تر به مشتریان خواهد شد و نگرانی های مدیران منابع انسانی را در مورد بازنشستگی افراد و کمبود نیروهای متخصص را نیز جبران میکند و همچنین از میزان تخلفات و فساد اداری می کاهد. از یک سو مدیریت دانش سال‌های زیادی است که وجود دارد، اما از سوی دیگر فقط در چند سال اخیر به آن توجه چشمگیری شده است.امروزه گفته می‌شود، که ارزش افزوده در بیشتر حرفه‌ها به شکل دانش بروز می‌کند.صنعت فناوری اطلاعات بر این باور اشاره دارد که مدیریت دانش نه تنها هزینه‌ها را کاهش و انعطاف‌پذیری راهبردی را افزایش می‌دهد، بلکه تولید و کاربرد دانش را به ویژه در شرکت ‌هایی که در محیط های فعال به رقابت می‌پردازند، سهل و آسان می‌کند.

مفهوم اعتماد و تعهد در مدیریت دانش در چند سال گذشته به طور فزاینده ای محور مطالعه سازمان ها گردیده است. امروزه اهمیت اعتمادوتعهد و هزینه در سازمان های دانش محور به خوبی آشکار گردیده است چرا که برقراری ارتباطات و تحقق همکاری میان افراد نیازمند وجود اعتماد و تعهد می باشد. در عصری که روابط بین افراد و گروه ها سست تر شده و به سرعت در حال تغییر است، اعتمادو تعهد ، موضوع محوری سازمان ها است که رشد و حیات آنها را تضمین می نماید. اهمیت اعتماد و تعهد در مدیریت به این دلیل است که مدیران به دنبال درک و شناخت چگونگی ایجاد همکاری موثر در سازمان ها می باشند( احمدی،1381 )


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.