تأثیر تبلیغات بازرگانی در فروش کالاهای گوناگون![]() قیمت:59000ریال فهرست روش تحقیق : مقدمه : تبلیغات (Advertising) قیمت (Price) بسته بندی (Packaging) بسته بندی از 4 دیدگاه مختلف : روابط عمومی (Public Relation) قدرت (Power) اصول و مفاهیم ارتباطات بصری نتیجه گیری تاریخچه مختصر تبلیغات : 1- تبلیغات بازرگانی در دوران نخستین 2- تحولی شگرف با پیدایش صنعت چاپ تبلیغات ؛گذشته ، حال ، اینده تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات ارتباط ناهمزمان ارتباط دائمی پیام ها جمع زدایی گرایش به ارتباطات فردی ارتباطات تعاملی دو طرفه بودن فرایند ارتباطی روانشناسی اجتماعی تبلیغات مقدمه : تعریف تبلیغات ارکان تبلیغات د – پیام گیران یا مخاطبان ارزیابی تبلیغات روانشناسی تبلیغات ایجاد انگیزه هیجان در برابر منطق کنترل افکار و اعتقادات مقدمه کلیات چشم انداز تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات بازارسنجی از طریق تبلیغات اینترنتی مقررات و قوانین تبلیغ اینترنتی تبلیغات تعاملی مشتری محوری در اینترنت سهولت ارزیابی تبلیغات مختلف بازرگانی فعالیت های پیشبردی (promotional activities) تبلیغات در کشورهای حوزه خلیج فارس پیشنهادها: بزرگترین بیلبورد اروپا جمع بندی: پیشنهادات: منابع : ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانکی و روشهای کاربردی آن![]() قیمت:78000ریال نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانکی و روشهای کاربردی آن مقدمه : درجهان امروز که اقتصاد حرف اول را می زند و در جریان پر تلاطم اطلاعات که هر لحظه انبوهی از اطلاعات جدید به آن افزوده می شود و هر کشوری به فراخور حال خود از این اطلاعات بهره می گیرد و قدمی در مسیر پیشرفت برمی دارد. جا دارد که ما ایرانیان نیز برای سربلندی و اعتلای میهن خود از هیچ کوششی فروگذار نکنیم. با نگاهی اجمالی بر کشورهای پیشرفته و مشاهده توسعه همه جانبه آنها، انسان به شگفتی فرو می رود. چگونه این کشورها توانسته اند به این مراتب از پیشرفت مترقی دست یابند؟ شاید یکی از مهمترین دلایل این امر، اهمیت و ارزشی است که این کشورها برای امر تحقیق و پژوهش قایل هستند. بودجه های عظیمی که در این کشورها برای تحقیق صرف می گردد، خود مؤید این مسئله می باشد. متأسفانه در کشور ما، بخش کوچکی از بودجه صرف امر پژوهش می گردد که شاید همین مقدار نیز در مسیر درست به جریان نیفتد. دسترسی به آمار و ارقام صحیح بسیار مشکل است و این بخش به صورت انحصاری در اختیار دولت می باشد و در کل می توان گفت، هنوز تحقیق و پژوهش در ایران به معنی واقعی جایگاه خود را نیافته است. امروزه هر یک از بانکها سعی و تلاش می کنند که سهم بیشتری در بازار بدست آورند و رهبری بازار را در کنترل خود در آورند. یکی از عواملی که به بانکها در این امر کمک می کند، مفهوم مشتری گرایی و بانک است. در این راستا بسیاری بانکها تنها به الفاظی اکتفا کرده و کمتر به صورت واقعی و عملی به آن پرداخته اند. کلید و رمز موفقیت اجرای عملی مفهوم مشتری گرایی در استراتژی بانک نهفته است. این استراتژی باید مبتنی بر حل مسئله و مشکل مشتری از طریق نیازهای آشکار و پنهان او در حال و آینده باشد. بانک باید نیازهای آینده مشتریان را پیش بینی کرده و سعی کند آنها را تأمین کند. تأمین نیازهای موجود مشتریان به تنهایی کافی نیست، چرا که بانکهایی در ارائه خدمات موفق هستند که بتوانند به نیازهای آینده مشتریان پی ببرند و به بازاریابی توجه بیشتری کنند. به عقیده پیتر دراکر، دو شرط برای موفقیت هر مؤسسه ای، بازاریابی و نوآوری است. در این پژوهش سعی بر آن است تا با تبیین مهمترین استراتژی های مبتنی بر مشتری گرایی که اجرای آنها موفقیت بانک را تضمین می کند به تحقق این امر کمک می کند. این تحقیق کوششی بسیار اندک است در راه کمک به بانکها و سرانجام در راه اعتلای میهن عزیزمان. اگرچه در راه این پژوهش مشکلات عدیده ای از نظر زمانی، کمبود منابع و آمار و حتی مالی سرراهمان بود، ولی در حد توان و بضاعت از هیچ کوششی واگذار نکردیم. در انتها برخود لازم می دانیم مراتب تشکر و قدردانی خویش را از تمام کسانی که در این راه ما را یاری کرده اند به خصوص خانم فریده فخری زاده، استاد امین دلیری به خاطر راهنمایی ها و کادر کتابخانه پژوهشکده پولی و بانکی ابراز داریم. «فهرست مطالب» عنوان صفحه فصل یک ـ کلیات1ـ1ـ تعریف موضوع تحقیق 2ـ1ـ اهمیت موضوع تحقیق 3ـ1ـ فرضیه ها 4ـ1ـ روش تحقیق 5ـ1ـ حدود و موانع تحقیق، اشکالات و محدودیتها 6ـ1ـ تعریف اصطلاحات و واژه های خاص در تمام مسأله 7ـ1ـ خلاصه ای از اهم گزارش فصل دوم ـ بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی1ـ2ـ بررسی زمینه بازاریابی در نظام بانکداری ایران بیان مسأله 2ـ2ـ مشکل اصلی: «محصول» 3ـ2ـ مشکلات مدیریتی و بازاریابی 4ـ2ـ ویژگیهای خدمات بانکی 1ـ4ـ2ـ ناملموس بودن
2ـ4ـ2ـ ارتباط خریدار و فروشنده و تولید و مصرف همزمان 3ـ4ـ2ـ عدم امکان ذخیره سازی و انبارکردن خدمات 4ـ4ـ2ـ بی اثباتی کیفیت خدمات 5ـ4ـ2ـ مسئولیت امانتداری 6ـ4ـ2ـ جریان دو طرفه اطلاعات فصل سوم ـ مشتری گرایی، راهی به سوی موفقیت در عملیات بانکداری1ـ3ـ ضرورت مشتری گرایی 2ـ3ـ مفهوم استراتژی مشتری گرایی 3ـ3ـ انگیزه ها و نیازهای مالی مشتریان بانکها 4ـ3ـ استراتژی های مهم در جهت مشتری گرایی 1ـ4ـ3ـ ایجاد فرهنگ مشتری گرایی 2ـ4ـ3ـ توانمند سازی منابع انسانی فصل چهارم ـ کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، جدیدترین قلمرو بازاریابی1ـ4ـ مفهوم جدید خدمت به مشتریان
2ـ4ـ مفهوم کیفیت خدمت 1ـ2ـ4ـ کیفیت فرآیند 2ـ2ـ4ـ کیفیت ستاده 3ـ2ـ4ـ کیفیت فیزیکی 4ـ2ـ4ـ کیفیت تعاملات 5ـ2ـ4ـ کیفیت سازمان 3ـ4ـ رابطة بین کیفیت خدمات و رضایت 4ـ4ـ مزایای رضایت مشتری 5ـ4ـ ابزار اندازه گیری کیفیت خدمت 1ـ5ـ4ـ مقیاس کیفیت خدمت 2ـ5ـ4ـ اجزای مقیاس کیفیت خدمت 3ـ5ـ4ـ مدل عملیاتی / فنی کیفیت خدمت 6ـ4ـ برنامه ای برای ارائه خدمت به مشتریان 1ـ6ـ4ـ درک انتظارات مشتریان 2ـ6ـ4ـ برقراری اولویت برای مشتریان 3ـ6ـ4ـ تعریف اهداف خدمت
4ـ6ـ4ـ ارائه خدمات در تمام سطوح 5ـ6ـ4ـ ایجاد انتظارات مطلوب در تمام مشتریان 6ـ6ـ4ـ ایجاد ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات 7ـ6ـ4ـ پرورش کارکنان 8ـ6ـ4ـ اندازه گیری رضایت مشتریان 7ـ4ـ بررسی شعارهای بانکهای ایرانی فصل پنجم ـ نتیجه گیری و پیشنهادات 1ـ5ـ خلاصه نتایج بدست آمده در ضمن تحقیق 2ـ5ـ تصریح روابط علت و معلول در نتیجه تحقیق ثابت و مسلم شده است. 3ـ5ـ بررسی فرضیه، تأیید فرضیه 4ـ5ـ پیشنهاد اصل عملی و تئوری بدست آمده 5ـ5ـ پیشنهادات برای انجام امری با لزوم انجام تحقیقات مکمل در زمینه موضوع تحقیق 6ـ5ـ پیشنهادات درباره روش و نحوه تحقیق و مطالعات بعدی
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
تحقیق در رابطه با افسردگی ![]() قیمت:25000ریال بیان مساله: افسردگی می تواند به عنوان یک وضعیت و حالت روانی باشد، که نشانگر آن احساس کسالت، کمبود انرﮊی ، نا امیدی و بی علاقگی است. این پدیده گاه به عنوان یک تجربه و گاه یک نگرش به زندگی محسوب و در شکل حاد آن به عنوان یک بیماری محسوب می شود. مواجهه با بحران های گوناگون زندگی اعم از بحران های رشدی که بیشتر درونی است و یا بحران های عارضی که جنبه بیرونی دارد و رویارویی با وقایع اطراف و حوادث محیطی مانند سوگ، اندوه، شکست های شغلی، اجتماعی، خانوادگی و اقتصادی به طور طبیعی می تواند منجر به افسردگی گردد(میچل،به نقل از خواجه پور1369). از جمله مهترین بحران ها می توان به بحران رشدی بخصوص در مقطع نوجوانی اشاره کرد، نوجوانی مرحله ای است که کودکی با همه وابستگی ها، بی خبری و بی مسولیتی ها پشت سر گذاشته می شود و شخص نگران تغییرات جسمی،فیزیولوﮊیکی و روحی خویش برای کسب هویت می باشد. در این مقطع افسردگی از جمله مسایلی است که گریبان گیر نوجوانان است. ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
پایان نامه بررسی تفاوت بلوغ عاطفی در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل![]() قیمت:70000ریال بررسی تفاوت بلوغ عاطفی در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل 18 تا 30 سال دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال 86
فهرست مطالب عنوان صفحه
چکیده 2 فصل اول: طرح تحقیق
فصل دوم: پیشینة تحقیق 2-1- پیشینة تحقیق 2-2 پیشینة نظری 12 تاریخچه روانشناسی بلوغ 13 مفهوم بلوغ و تفاوت آن با نوجوانی 13 عوامل مؤثر در بلوغ 14 بلوغ از دیدگاه روانشناسان 14 عاطفه چیست 17 جایگاه عاطفه در مغز از نظر زیستی 18 مراحل تشکیل هویت در جوانان دانشگاهی 19 الگوی تحور روانی- اجتماعی 19 تکالیف تحولی هویهورست برای نوجوانان 21 رشد و تکامل هیجانی- عاطفی 22 رشد هیجانی و عاطفی در نوجوانان 23 نیازهای عاطفی فرد و اهمیت آنها 24 رشد و تکامل اجتماعی 25 ترک خانه پدری 26 تأثیر روانی وارد شدن به دانشگاه 26 تعادل عاطفی روانی نوجوان 27 خودمحوری نوجوانان 28 خود پنداره و انواع خود 29 الگوی اریک اریکسون درباره هویت 31 آسیب پذیری و انعطاف پذیری در فرد 32 عوامل حفاظتی انعطاف پذیری 33 انواع هویت 34 بحرانهای دوره نوجوانی 38 2-3- پیشینه عملی 39
فصل سوم: اجرای تحقیق 3-1- جامعه آماری 42 3-2- نمونه آماری و روش نمونه گیری 42 3-3- ابزار گردآوری داده ها 43 3-4- روش گرد آوری داده ها 45
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته ها 4-1- تجزیه و تحلیل یافته ها 46 4-1-1- اطلاعات مربوط به سؤال اول پژوهش 47 4-1-2- اطلاعات مربوط به سؤالهای 2 تا 5 پژوهش 47 4-2- داده های جانبی 48 نمودار چند ضلعی فراوانی مشاهده شده 50 نمودار ستونی فراوانی مشاهده شده 51
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری 5-1- بحث و نتیجه گیری 52 5-2- محدودیت ها 55 5-3 پیشنهادات 55
پیوست منابع و مآخذ
چکیده: پژوهش حاضر بررسی تفاوت بلوغ عاطفی در میان خانم های مجرد و متأهل در مقطع کارشناسی دانشگاه سیستان وبلوچستان است. جامعه این پژوهش که نمونه ما از آن انتخاب شده کل دانشجویان خانم دانشگاه سیستان و بلوچستان است. نمونه این پژوهش شامل 160 نفر می باشد که 80 نفر مجرد و 80 نفر متأهل می باشد که به روش تصادفی انتخاب شده است. پژوهش حاضر به این سئوال محقق پاسخ می دهد که آیا بین دانشجویان خانم مجرد یا متأهل از نظر بلوغ عاطفی تفاوت معناداری وجود دارد یا نه؟ ابراز تحقیق پرسشنامه مقیاس بلوغ عاطفی از بهارگاوا می باشد که مشتمل بر 48 سؤال است بعد از اجرای پرسشنامه و تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده با استفاده از آمار توصیفی شامل محاسبه جداول فراوانی و نمودارها می باشد و آمار استنباطی که شامل آزمون خی 2 میباشد پژوهش به صورت زیر بدست آمد: «در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان تفاوتی از نظر بلوغ عاطفی وجود ندارد و تفاوت بی معنی است» «در بین دانشجویان خانم مجرد و متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان تفاوتی از نظر بلوغ عاطفی وجود ندارد و تفاوت بی معنی است» ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود گزارش کارآموزی معدن زغال سنگ![]() قیمت:88000ریال
فهرست مطالب
فصل اول
فصل دوم
فصل سوم ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود پژوهش پمپ های حرارتی سازگار با محیط زیست![]() قیمت:39000ریال
پمپ های حرارتی سازگار با محیط زیست ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود پایان نامه روانشناسی![]() قیمت:60000ریال مقدمه:هرکس با فردی ملاقات می کند که به طور تحمل ناپذیر خودخواه و متکبر است، افرادی که در خیال پردازی ها نیروی خدایی مانند گم میشوند، مانند ثروت نامحدود، هوش بالا یا شهرت نابرابر به خودشان می چسبند. نه تنها معتقدند که بهتر از سایرین هستند، بلکه سایرین را نیز تحقیر و خوار می نمایند. آنها می درخشند و از ما این انتظار میرود که آنها را پرستش و تماشا کنیم. برای آنها باقی ما به سادگی کارگران زنبوری هستیم که از همه فرمانها باید اطاعت نماییم و ایده اصلی ما برای آنها ارزشمند نیست، آنها به طرح ها و تمایلات خود بسیار وابسته هستند. در تبادل افتخار رابطه با آنها، آنها معتقدند که ما باید هر گونه نیاز آنها را پیش بینی، و آنها را از هر گونه کار دنیوی دشوار معاف سازیم و همه باید به سختی برای شناسایی ایده های روشن و مبهم آنها کار کنند. آنها از روی عادت افراد را دچار شرم ساری می کنند. خود محوری آنها موجب بی تفاوتیشان نسبت به حقوق و رفاه، سایرین و قوانین اجتماعی می شود. برای توجیه عملکردشان، آنها به طور منطقی دلایلی را ارائه می دهند که این استعداد برتر خود و بی توجهیشان نسبت به سایرین را نشان دهند ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود گزارش کارآموزی انتقال گرما![]() قیمت:49000ریال
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
پرسشنامه رضایت زناشویی![]() قیمت:30000ریال پرسشنامه رضایت زناشویی - پرسشنامه انریچ 115 ماده
این پرسشنامه شامل جملاتی درباره جنبه های مختلف زندگی شماست که ممکن است با آن موافق یا مخالف باشید . هر جمله را به دقت بخوانید و سپس میزان موافقت یا مخالفت خود را با علامت (*) مشخص کنید . توجه داشته باشید جواب صحیح یا غلط وجود ندارد ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
مقایسه رضایت از زندگی زناشویی در زنان شاغل و خانه دار ساکن شهر تهران![]() قیمت:56000ریال
مقایسه رضایت از زندگی زناشویی در زنان شاغل و خانه دار ساکن شهر تهران چکیده
هدف پژوهش مقایسه رضایتمندی زناشویی در زنان شاغل و خانه دار ساکن شهر تهران در سال 1387 میباشد. حجم نمونه 100 نفر از زنان شاغل و خانه دار هستند که به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه رضایت زناشویی اینریچ بوده است و برای بررسی فرضیهها از آزمون t گروه های مستقل و تحلیل واریانس استفاده شد. نتایج نشادن داد تفاوت معناداری بین رضایتمندی زناشویی در زنان شاغل و خانه دار وجود ندارد.
فهرست مطالب عنوان صفحه
فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه .................................................................................................................................................................. 1 بیان مسئله ........................................................................................................................................................... 3 سوالات پژوهش ................................................................................................................................................ 4 فرضیههای پژوهش ............................................................................................................................................ 4 اهداف پژوهش .................................................................................................................................................. 4 اهمیت و ضرورت پژوهش ............................................................................................................................... 5 تعریف متغیرهای پژوهش ................................................................................................................................ 6 فصل دوم : پیشینههای پژوهش مقدمه .................................................................................................................................................................. 7 تعریف ازدواج .................................................................................................................................................. 8 عشق و ازدواج ................................................................................................................................................ 10 مقاصد ازدواج ................................................................................................................................................. 10 رضایت زناشویی ............................................................................................................................................ 11 12 نکته مهم مربوط به مکملهای زناشویی در ازدواج ............................................................................... 12 اشتغال زن ........................................................................................................................................................ 14 تعریف شغل و اشتغال .................................................................................................................................... 14 علل کار کردن ................................................................................................................................................ 15 اشتغال زنان و برداشتهای متعدد ..................................................................................................................... 16 انگیزهها و عوامل اشتغال زن .......................................................................................................................... 17 آثار و نتایج اشتغال زن ................................................................................................................................... 18 اثرات اشتغال زن بر شوهر............................................................................................................................... 19 زنان شاغل و رضایت از زندگی زناشویی ...................................................................................................... 20 مروری بر پژوهشهای داخلی ....................................................................................................................... 21 مروری بر پژوهشهای خارجی ..................................................................................................................... 22 فصل سوم : روش پژوهش مقدمه ............................................................................................................................................................... 24 طرح پژوهش .................................................................................................................................................. 24 جامعه آماری ................................................................................................................................................... 24 روش نمونه برداری ......................................................................................................................................... 25 ابزار پژوهش ................................................................................................................................................... 25 پرسشنامة رضایت زناشویی اینریچ ................................................................................................................ 25 روایی و اعتبار پرسشنامه اینریچ ..................................................................................................................... 27 روش ارائه و نمره گذاری پرسشنامه ............................................................................................................... 27 روش گردآوری دادهها .................................................................................................................................. 27 روش تحلیل آماری ........................................................................................................................................ 28 فصل چهارم : یافتههای پژوهش مقدمه ............................................................................................................................................................... 29 جدول 4-1 .................................................................................................................................................... 29 جدول 4-2 .................................................................................................................................................... 30 جدول 4-3 .................................................................................................................................................... 31 جدول 4-4 .................................................................................................................................................... 32 جدول 4-5 .................................................................................................................................................... 33 جدول 4-6 .................................................................................................................................................... 34 فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری مقدمه ............................................................................................................................................................... 35 خلاصه تحقیق ................................................................................................................................................. 35 نتیجه گیری .................................................................................................................................................... 36 پیشنهادها ......................................................................................................................................................... 37 محدودیت ها .................................................................................................................................................. 37 منابع ................................................................................................................................................................ 39 پیوست ............................................................................................................................................................ 40 پرسشنامه رضایت زناشویی اینریچ 41 ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
گزارش کارآموزی شرکت آب و فاضلاب رشته حسابداری ![]() قیمت:50000ریال مقدمه :
ازسال 1937میلادی که ((نظریه عمومی سیستمها )) توسط ((لودویک فون برتالنفی )) دانشمند برجسته اتریشی مطرح گردید واژه ((سیستم)) درصدرهمه مفاهیم جاری وتکیه کلامهای متداول قرار دارد. این مفهوم درهمه رمینه های علوم رواج ریافته ورفته رفته در اصطلاحات فنی وحرفه ای ورسانه های همگانی نیز نفوذ کرده است. از اواخر دهه 1960میلادی تغیرات وتحولات عمده ای در دانش حسابداری پدید آمده که مهمترین آنها نگرش به((حسابداری به عنوان یک سیسم اطلاعاتی ))است . درپی این تحولات یکی از رشته های تخصصی ایجاد شده در حسابداری ،طرح واجرای سیستمهای حسابداری می با شد.
مقدمه 1
فصل دوم : سیستم حسابداری
فصل سوم: دارائی های ثابت
فصل چهارم : نتیجه گیری ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
بررسی عوامل مختلف در رابطه با کاهش انگیزه پرسنل شرکت رینگ سازی مشه![]() قیمت:50000ریال پیشگفتار :تا قبل از دهه 1930 میلادی بطور گسترده ای باور بر این بود که رهبری یک ویژگی فردی است، و تنها محدودی از افراد بطور ذاتی توانائیها و خصوصیاتی را به ارث برده اند و خداوند به آنان این ودیعه گرانبها را اعطا فرموده که میتوانند رهبران موثری باشند. از دهه 1930 به بعد، دانشمندان علوم اجتماعی و علوم رفتاری مسیر جدیدی را در تحقیق پیرامون رفتار و خصوصیات رهبری پیمودند. اصولا مشخص ساختن یک الگوی اساسی و یکسان رهبری ناممکن است، چرا که از یک طرف نمیتوان ویژگیهائی را برشمرده کهتمام رهبران موثر و موفق دارای آن خصوصیات باشند و از طرف دیگر با توجه به شرایط خصوصیات رهبران موفق و موثر در سازمانها نظامی، صنعتی و تعلیم و تربیتی با یکدیگر متفاوتند. نمونه بارز آن اینکه حتی درون یک صنعت، شرایط متفاوت، رهبری متفاوت را میطلبد. مقایسه رهبران صنعتی موفق و موثر در دوره های تاریخی مختلف، در فرهنگهای مختلف و در صنایع مختلف، این مطلب را بوضوح روشن میسازد. بهرحال، عواملی که برای یک رهبری موفق ضرورت دارد، داشتن مهارت و نگرش است که میتوان آنها را از طریق فراگیری کسب کرد پیشگفتار. 1 فصل اول – مقدمه پژوهش... 3 مقدمه. 4 بیان مسئله. 4 اهمیت و ضرورت تحقیق: 6 فرضیات پژوهش... 8 اهداف تحقیق.. 9 متغیرهای تحقیق.. 9 تعریف اصطلاحات.. 9 تعریف... 10 فصل دوم- بررسی پیشینه پژوهشی.. 11 الف: بررسی تئوری ها و پژوهش های گذشته. 11 ب: اتسنتاج کلی در ارتباط با مسئله پژوهشی.. 11 پ: خلاصه چگونگی حل مسئله پژوهشی.. 11 اصطلاحات و مفاهیم. 12 مفهوم انگیزش... 12 ماهیت انگیزش: 13 اهمیت انگیزش... 13 «ریشه یابی علل مشکلات عدم وجود انگیزش صحیح نیروی کار». 14 عدم تامین انتظارات کاری مدیریت از سوی زیردستان.. 19 سبک نامناسب رهبری مدیر. 21 عدم انطباق اهداف کارکنان با اهداف مدیریت.. 25 الف- میزان مشارکت کارکنان در تصمیم گیریها 26 ب- درجه رضایت شغلی کارکنان.. 26 ج- میزان واگذاری مسئولیتها 27 ه- میزان انگیزه و تمایل واقعی پرسنل. 27 و- سهیم شدن کارکنان در مالکیت و سود شرکت.. 28 د- مساله امنیت شغلی.. 28 فقدان آموزش موثر نیروی انسانی.. 30 اثربخشی پایین مدیریت.. 31 ت- طیف زمانی برنامه ریزی شرکت.. 31 عدم اعتماد مدیریت به کارکنان.. 32 فصل 3- روش پژوهش... 34 الف- توصیف آزمودنیها (جامعه و گروه نمونه) 34 ب- توصیف ابزارهای پژوهش... 34 پ- اعتبار و روایی ابزارهای پژوهشی.. 34 ج- طرح پژوهش و روش تحلیل داده ها 34 فصل 3- روش تحقیق.. 35 جامعه آماری.. 35 نمونه و روش نمونه گیری.. 35 قلمرو مکانی و زمانی پژوهش... 35 ابزار و گردآوری اطلاعات.. 35 روایی و اعتبار ابزار گردآوری اطلاعات.. 35 قلمرو پژوهش... 36 فصل 4- یافته های پژوهشی.. 37 الف- توصیف و تحلیل داده ها (در رابطه با پرسش، هدف یا فرضیه) 37 ب- سایر یافته های پژوهشی.. 37 فصل 5- بحث و تفسیر. 43 نتیجه گیری.. 43 پیشنهادها 43 نتیجه گیری: 44 پیشنهادات.. 44 مطرح کردن مسائل و مشکلات سازمان و تبادل اطلاعات.. 45 منابع و مآخذ. 50
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
بررسی تاثیر اضطراب در یادگیری دانش آموزان تیزهوش و عادی![]() قیمت:55000ریال مقدمه :بسیار شنیدهایم که کودکان به دلیل اضطراب به مدرسه نرفتهاند. یا اضطراب از امتحان باعث افت درسی آنها شده است یا یک اضطراب اجتماعی به کنارهگیری آنان انجامیده است ، کم نیستند دانشآموزانی که حتی یک کلمه سرکلاس حرف نمیزنند. و یا در یک بازی دستهجمعی شرکت نمیکنند ، اگر به همه این رفتارها توجه کنیم ریشهای از اضطراب را درآنها میبینیم ، قرن بیستم را قرن " اضطراب" نامیدهاند. در جوامع صنعتی انسانها دائماً در معرض حوادث گوناگون قرار دارند و نگران حال و آینده خود هستند به عبارت دیگر زندگی مدرن امروزی با پیچیدگی خاص خود شرایط زیستی بشر را تغییر داده و موجب شده است تا آدمی شیوه زندگی گذشته را رها کند و برای سازگاری با شرایط جدید تلاش نماید. کودکان و نوجوانان که بیش از هر گروه دیگر در معرض خطر روزافزون ناشی از اضطراب قرار گرفتهاند. اثر آن را میتوان در رفتارهای اجتماعی و فعالیتهای ذهنی آنها مشاهده کرد ، در یادگیریهای کلامی نوجوانان مضطرب پاسخهای نامربوط و نامفهوم میدهند و هر قدر مطلب مورد یادگیری دشوارتر باشد این نوع پاسخها شدت زیادتر میخواهند داشت گاه حتی صدای و تکلم او را نیز تحت تاثیر قرار میدهد بدیهی است که اضطراب در نوجوانان مزاحمت بیشتری ایجاد خواهد کرد (عظیمی- 1363) اساساً خانواده ، مدرسه و جامعه، سه عامل مهم در بروز و ظهور اختلالات رفتاری در افراد محسوب میشوند. محیط زندگی ، طرز رفتار اطرافیان ، تصویرهایی را در ذهن نوجوان به جای میگذارد. که ممکن است اثرات مطلوب و نامطلوب آن در تمام مدت زندگی باقی بماند و نتایج آن هم تنها به خود فرد منتهی نمیشود. بلکه در چگونگی روابط او با افراد دیگر هم تاثیر میگذارد ، علمای امر تعلیم و تربیت در مورد نقش مدرسه و نوع نگرش دانشآموزان به محیط مدرسه و اهمیت تاثیر نوع روابط بین دانشآموزان و مربیان ، معتقدند که هرگاه نوجوان از اعتماد به نفس ، آرامش درون ، صفای قلب و نگرش مثبت به مربی خود ، برخوردار است آموزش نیز برایش لذت بخش خواهد بود و بالعکس ، موجب اضطراب و دلهره و مدرسه گریزی وی میگردد
مقدمه تعریف و بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق فر ضیه ها تعریف عملیاتی تعاریف نظری انواع فرضیه ها و متغیرهای تحقیق پیشینه نظری انواع اضطراب اضطراب و یادگیری خصوصیات شخصیتی تیزهوشان زیانهای اضطراب روشهای درمان اضطراب پیشینه عملیاتی تحقیقات داخل کشور تحقیقات انجام شده در خارج از کشور روش های تحقیق روش پژوهش تفسیر تقریبی نتایج محدودیت های تحقیق توصیف داده ها نتیجه گیری پیشنهادات منابع و مآخذ
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
مقاله کنترل داخلی ![]() قیمت:69000ریال چکیده:
در هر سازمان و موسسه ای نیاز مبرم به کنترل داخلی احساس می شود، بنا به وسعت سازمان کنترل داخلی نیز مفهوم پیدا میکند بدین معنی که هر چه سازمان بزرگتر باشد این نیاز را بیشتر احساس
((فهرست مطالب )) عنوان چکیده: 4 تعریف.. 5 1. وضع سازمانی.. 8 2. امور مالی : 8 3. کنترل دارائی.. 8 4. حسابرسی داخلی : 8 تفاوت کنترلهای داخلی اداری با کنترلهای داخلی حسابداری.. 10 کنترلهای داخلی اداری.. 11 کنترل داخلی حسابداری.. 11 ضرورت ایجاد کنترلهای داخلی.. 12 تقسیم بندی کنترلهای داخلی مالی.. 13 1) کنترلهای سرپرستی.. 14 2) کنترلهای حفاظتی.. 14 3) تقسیم وظایف.. 14 اصول اساسی کنترلهای داخلی.. 15 استفاده از کنترلهای داخلی در حسابرسی.. 17 محدودیت کنترل داخلی.. 18 اتکای حسابرسان بر کنترلهای داخلی.. 19 حدود بررسی کنترل داخلی توسط حسابرسان. 20 مطالعه و تشریح سیستم کنترل داخلی.. 21 1- چرخه فروش و وصول مطالبات.. 21 2- چرخه خرید. 21 3- چرخه تولید. 21 4- چرخه حقوق و دستمزد. 22 5- چرخه تأمین مالی.. 22 منابع اطلاعاتی مربوط به کنترل داخلی.. 22 ارزیابی کنترلهای داخلی.. 23 پرسشنامه کنترل داخلی.. 24 هدف کنترل. 24 صورتحسابهای فروش... 25 برنامه رسیدگی صندوق و بانک... 28 طراحی یک سیستم داخلی.. 29 کنترلهای داخلی وجوه نقد. 31 سیستم کنترل داخلی دریافتهای نقدی.. 32 سیستمهای استقرار پایانه در محل خرده فروش... 33 ویژگیهای کنترلی ماشینهای صدور صورتحساب.. 33 وصول مطالعات.. 33 صندوق پستی ویژه 34 سیستم کنترل داخلی پرداختهای نقدی.. 34 الف . پرداخت از طریق حسابجاری در بانک : 35 ب . پرداخت از طریق صندوق و صندوق دستی.. 36 کنترلهای داخلی معاملات فروش و حسابهای دریافتنی.. 37 کنترل سفارش مشتریان. 37 تصویب اعتبار مشتری.. 37 صدور کالا از انبار 38 حمل و ارسال کالا. 38 تهیه صورتحساب.. 38 وصول مطالبات.. 39 حذف مطالبات.. 39 کنترلهای داخلی اسناد دریافتی.. 39 سیستم کنترل داخلی موجودیهای مواد و کالا. 40 وظیفه خرید. 40 وظیفه دریافت کالا. 40 وظیفه انبار 40 وظیفه حمل و ارسال کالا. 41 سیستم حسابداری صنعتی.. 41 سیستم ثبت دایمی موجودیها 42 سیستم کنترل داخلی دارایی های ثابت (اموال، ماشین الات و تجهیزات) 42 سیستم کنترل داخلی حسابهای پرداختنی.. 43 سیستم کنترل داخلی بدهیهای بهره دار 44 مجوز هیأت مدیره 44 استفاده از امین مستقل. 44 پرداخت بهره اوراق بهادار و اسناد پرداختی.. 45 سیستم کنترل داخلی حقوق صاحبان سرمایه. 46 کنترل معاملات سهام سرمایه توسط هیأت مدیره 46 سیستم کنترل داخلی سود سهام. 47 کنترل های داخلی هزینه های پیش پرداخت شده : 47 کنترل داخلی حقوق کارکنان : 49 الف . موجود بودن اداره استخدام که وظیفه افرادی که مسئول استخدام کارمند وکارگر می باشند از هم مجزا باشد 49 ب . موجود بودن کنترل لازم برای نگهداری ساعات کار کارگران وبرای کارمندان نیز کنترلی مبنی بر حضور انان در اداره . 50 ج. محاسبات مربوط به حقوق کارمندان و دستمزد کارگران. 50 د . پرداخت حقوق کارکنان : 52 منابع و مآخذ. 55
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
مقاله شکستگیهای استخوانی و مفصلی![]() قیمت:69000ریال مقاله شکستگیهای استخوانی و مفصلیدیر جوش خوردن، جوش نخوردن دو سر استخوان شکسته ،بدجوش خوردن قطعات استخوان شکسته
فهرست مطالب
شکستگی های استخوانی دیرجوش خورده ۴
شکستگی های استخوانی جوش نخورده ۵
درمان شکستگیهای اسخوانی دیرجوش خورده ۲۱
شکستگیهای استخوانی دیرجوش خورده غیر عفونی: ۲۱
شکستگیهای استخوانی جوش نخوردة غیر عفونی غیر زیستا ۲۸
درمان شکستگیهای استخوانی بدجوش خورده ۳۵
محیطهای الکترومغناطیسی تعدیل یافته ۴۲
فراصوت تعدیل یافته شدت پایین ۴۳
I- سلولهای استخوانی (Bone cells) 48
انواع بافت استخوانی ۵۲
انواع مغز استخوان ۵۷
چکیده: ۵۹
معرفی ۶۰
III. تغییرات دائمی بر حجم استخوانی : ۶۲
تأثیرات استروئیدهای جنسی. ۶۲
A . نمونه تغییرات در طول عمر بر حجم استخوانی. ۶۲
B . تأثیرات استروئیدهای ۶۴
C.کاهش استخوانی مربوط به سن و ارتباط با استروئیدهای جنسی ۶۶
IV : تأثیراتی اسکلتی استروژن: مکانیسمهای عمل ۶۹
فصل چهارم : نتایج ۱۰۶
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
کاراموزی بررسی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین![]() قیمت:54000ریال
مقدمه : مصرف انرژی در دنیای امروز به طور سرسام آوری رو به افزایش است . بشر مترقی امروز ، برای تولید آب آشامیدنی ، برای تولید مواد غذایی و برای کلیه کارهای روزمره خود به استفاده از انرژی نیاز دارد و بدون آن زندگی او با مشکلات فراوانی روبرو خواهد بود . ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
گزارش کارآموزی شرکت هنگام طراحان نواندیش رشته حسابداری ![]() قیمت:60000ریال پیشینه تبلیغات تجاری در ایران طرح های تبلیغاتی در روزنامه ها و مجلات بررسیهای تبلیغاتی در کشور وسائل تبلیغاتی دیگر بررسی مشاغل صنعت تبلیغات و ویژگیهای آنها فرم واطلاعات اساسنامه شرکت فرم صورتجلسه طبقه بندی شرکت از لحاظ حسابداری چرخه حسابداری تجزیه و تحلیل و ثبت معاملات دفاتر حسابداری سند حسابداری ثبت فعالیتهای مالی در سند حسابداری ترازآمایشی اصلاحات انواع حسابها گزارشهای مالی میان دوره ای نحوه ارائه اطلاعات در صورتهای مالی ویژگیهای صورتهای مالی اجزای صورتهای مالی یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی صورتهای عملکرد مالی صورت جریان وجوه نقد انعطاف پذیری مالی آشنایی با سیستم حسابداری همکاران سیستم ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
مبحث ایراد و آثار آن بر دادرسی در آیین دادرسی مدنی![]() قیمت:118000ریال فهرست
ایراد و آثار آن بر دادرسیفصل اول – کلیات..................................................................................................................... 4 بخش اول – مقدمه................................................................................................................... 4 بخش دوم – تعریف ایراد و انواع آن............................................................................................... 6 بند اول – ایراد چیست................................................................................................................. 6 بند دوم – انواع ایراد................................................................................................................. 8 بند سوم – تفکیک ایراد از دفاع ماهوی.......................................................................................... 11 بخش سوم – احکام کلی راجع به ایرادات......................................................................................... 12 بند اول – چه کسی می تواند ایراد را مطرح نماید............................................................................ 13 بند دوم – ایراد در کدامیک از مقاطع و مراحل دادرسی قابل طرح است................................................. 16 بند سوم – آثار طرح ایراد............................................................................................................ 19 بند چهارم – اثر پذیرش و رد ایراد.................................................................................................. 21 فصل دوم – انواع ایرادات و احکام مربوطه................................................................................... 23 بخش اول – مقدمه................................................................................................................... 23 بخش دوم – ایراد عدم صلاحیت................................................................................................... 25 بخش سوم – ایراد عدم صلاحیت ذاتی............................................................................................ 38 بخش چهارم – ایراد عدم صلاحیت نسبی.......................................................................................... 43 بخش پنجم – ایراد عدم صلاحیت شخصی......................................................................................... 51 بخش ششم – ایراد امر مطروحه.................................................................................................... 54 بخش هفتم – ایراد دعوای مرتبط.................................................................................................. 59 بخش هشتم – ایراد عدم اهلیت..................................................................................................... 63 بخش نهم – ایراد عدم توجه دعوا............................................................................................... 67 بخش دهم – ایراد عدم سمت....................................................................................................... 71 بخش یازدهم – ایراد امر مختومه................................................................................................... 76 بخش دوازدهم – ایراد عدم اثر قانونی دعوا................................................................................... 81 بخش سیزدهم – ایراد عدم مشروعیت............................................................................................. 84 بخش چهاردهم – ایراد عدم جزمیت............................................................................................... 87 بخش پانزدهم – ایراد عدم ذی نفعی.............................................................................................. 90 بخش شانزدهم – ایراد مرور زمان................................................................................................... 94 بخش هفدهم – ایراد رد دادرس.................................................................................................... 97 بخش هیجدهم – ایراد عدم رعایت شرایط قانونی دادخواست............................................................... 101 بند اول – لزوم پرداخت هزینه دادرسی............................................................................................ 102 بند دوم – لزوم الصاق تمبر اوراق پیوست دادخواست......................................................................... 103 بند سوم – لزوم برابر با اصل کردن اوراق پیوست دادخواست................................................................. 105 بند چهارم – لزوم الصاق تمبر وکالتی بر روی وکالتنامه های وکلای دادگستری........................................... 106 بند پنجم – سایر نواقص مربوط به دادخواست................................................................................. 107 بخش نوزدهم – ایراد تفکیک دعوا................................................................................................. 107 بخش بیستم – ایراد اناطه............................................................................................................. 109 بخش بیست و یکم – اعتراض (ایراد) به بهای خواسته.......................................................................... 112 بخش بیست و دوم – سایر ایرادات................................................................................................... 129 بخش بیست و سوم – نتیجه.......................................................................................................... 130
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
گزارش کاراموزی نگهداری و تعمیرات شبکه انتقال نیرو![]() قیمت:84000ریال فهرست مطالب عنوان: صفحه 1ـ آشنایی کلی با مکان کارآموزی................................................................ 1 1ـ1ـ تاریخچه سازمان....................................................................................................... 1 1ـ2ـ نمودار سازمانی وتشکیلات واحد صنعتی وامکانات............................................................ 2 1ـ3ـ نوع محصلات تولیدی خدماتی واحد صنعتی................................................................... 6 1ـ4ـ شرح فرآیند تولید وخدمات......................................................................................... 8 2ـ1ـ سلسله مراتب دیسپاچینگ وفلسفه بهره برداری............................................................. 15 2ـ2ـ استاندارد اینترفیس پستها ونیروگاهها با سیستمهای دیسپاچینگ.......................................... 20 2ـ3ـ لینک بین مراکز دیسپاچینگ....................................................................................... 28 2ـ4ـ مشخصات فنی ارتباط انسان وماشین.......................................................................... 31 2ـ5ـ مهندسی سیستم اسکادا......................................................................................... 33 2ـ6ـ پروتکل های انتقال داده در سیستم های دیسپاچینگ....................................................... 37 3ـ آزمون آموخته ها ونتایج 43 3ـ1ـ چرا منابع تغذیه سوئیچینگ...................................................................................... 43 3ـ2ـ چگونه یک منبع تغذیه سوئیچینگ کار می کند............................................................. 46 3ـ3ـ مروری بر یک منبع تغذیه سوئیچینگ نمونه.................................................................. 50 3ـ4ـ انواع آرایشهای منابع تغذیه سوئیچینگ................................................................................................................ 53 4- نتیجه گیری از دو ماه دوره کارآموزی و پیشنهادات………………………………54
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
مقاله تاسیسات الکتریکی![]() قیمت:35000ریال بخش اول آشنایی با تاسیسات الکتریکی آشنایی با جریان سه فاز در سیستم سه فاز معمولاً از سه نوع اتصال استفاده می شود - محاسبه جریان و ولتاژ در اتصال ستاره مزایای سیستم سه فاز عایق کابلها ساختمان کابلهای فشار قوی و حفاظت آنها فیوز الف- فیوزهای حرارتی ذوب شونده ب-فیوز حرارتی بی متال پ-فیوز مغناطیسی ت- فیوز توان بالا ث- فیوز فشار قوی انتخاب نوع فیوز تعیین افت ولتاژ مجاز و انتخاب سطح مقطع هادی برای رسیدن به انی امر باید نکات زیر را درگرفت موازی بستن آلترناتورها بخش دوم وسایل کنترل ساده کلیدها الف- کلیدهای ساده ب- کلیدهای مرکب انواع کلیدهای ساده 1-کلید اهرمی ساده 2-کلیدغلطکی 3-کلید زبانه ای راه اندازی موتورها با استفاده از کلید ستاره – مثلث بخش سوم کلیدهای مرکب کلیدهای مرکب تعریف رله تعریف کنتاکتور کنتاکتهای یک کنتاکتور به دو دسته اصلی و فرعی تقسیم می شوند ساختمان داخلی کنتاکتور بصورت زیر می باشد مشخصات الکتریکی و حرارتی و مکانیکی هر کنتاکتور بصورت زیر می باشد الف- ولتاژ نامی ب- جریان نامی الف- انرژی مصرفی ب- انرژی مصرفی پ- درجه حرارت کار ث- تعداد تیغه ها ج- زمان قطع و وصل عمر مکانیکی آشنایی با قطع کننده های ولتاژ (سکسیونرها) و کلیدهای قدرت (دیژنکتورها). 1-سکسیونر ساده موارد استعمال سکسیونرها سکسیونرهای قابل قطع زیربار کلید قدرت یا دیژنکتور کلیدهای با قطع و وصل خودکار بی متال (رله حرارتی) تایمر(کلید زمانی) تایمرها در انواع مختلف ساخته می شوند که به شرح چند نوع آن می پردازیم 1-تایمر موتوری (رله زمانی موتوری) 2-تایمر الکترونیکی 3-تایمر پنیوماتیک 4-تایمر حرارتی (رله زمانی حرارتی) تایمرها بطور کلی به دو نوع تقسیم بندی می شوند ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
پروژه طراحی و پیاده سازی حوزه هنری استان گلستان![]() قیمت:84000ریال
* فصل اول - تعریف مسئله و امکان سنجی * 1-1 تعریف مسئله * 2-1 محدوده مسئله * 3-1 اهداف سیستم * 1-3-1 اهداف کلی * 2-3-1 اهداف جزیی * فصل دوم - تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم * 1-2 تعریف کامل مسئله * 2-2 دیاگرام متن * 3-2 دیاگرام گردش مستندات * 4-2 نمودار DFD * 1-4-2 نمودار DFD سطح یک * 2-4-2 نمودار DFD سطح دو * 2-4-2 نمودار DFD سطح دو * 2-4-2 نمودار DFD سطح دو * 3-4-2 نمودار DFD سطح سه * 2-5 شرح فرم های ورودی و خروجی * 2-7 بانک اطلاعاتی و تعین ویژگی فیلدها * اخبار * رمز ورود مدیر * پیشنهادات * ساعت کلاسها * ثبت نام * جستجو * 2-8 طراحی محیط گرافیکی واسط کاربر(GUI) * 2-8-0 طراحی منو ها * 2-8-1 طراحی فرم های ورودی و خروجی * 2-8-2 فرم مربوط به جستجو در کل وب سایت * 2-8-3 فرم مربوط به ثبت نام در کلا س های هنری * 2-8-4 فرم صفحه مدیر * 2-8-5 * 2-8-7 تغییر کلمه عبور یا نام کاربری * 2-8-8ورود به بخش مدیریت ورود اخبار * 2-8-9ورود به بخش حذف و ویرایش اخبار * 2-8-10 ورود به مشاهده کلاسها * 2-8-11 ورود به مشاهده پیشنهادات * 2-8-12 دیگر صفحات موجود * فصل سوم - پیاده سازی سیستم * 1-3 پیاده سازی * زبان برنامه نویسی asp * 1-2-3 Asp چیست ؟ * 2-2-3 سازگاری Asp * 3-2-3 Asp چه کاری می تواند برای شما انجام دهد ؟ * 3-3 زبان بانک access * 1-3-3 تعریف کلی از اکسسAccess * 2-3-3 شرح نحوه طراحی بانک اطلاعاتی * 3-3-3 نحوه اتصال بانک اطلاعاتی ( Access ) به Asp * 1-3-3-3متدConnectionOpen * 2-3-3-3شئRecordSet * 3-3-3-3متدRecordSetOpen * جدول پیشنهادات * جدول ساعات کلاسها * جدول ثبت نام * جدول اخبار * جدول ساعات کلاسها * جستجو * 1-3-4 طراحی سیستم * 2-4-3 فرم دوم * 3-4-3 جستجو * 4-4-3 فرم مربوط به مدیریت سایت * فصل چهارم - پیاده سازی سیستم * 1-4 سخت افزار مورد نظر * 2-4 نرم افزار مورد نظر * 1-2-4 نرم افزار Front Page * 2-2-4 سرویس دهنده اطلاعات اینترنت IIS * 3-2-4 پایگاه داده ها * 3-4 نحوه ثبت و اجرای برنامه * 4-4 صفحه اصلی برنامه * 1-4-4 - Banner * 2-4-4 منو سازی * داخل general * 3-4-4شرح اجرای صفحات فرعی به همراه عکس ازمراحل اجرا * نگارخانه سوره * راهنمای مراجعین * جستجو * کد های htm * کد های asp * ارتباط با ما * 7-5 تماس با ما * کانون عکس * پیشنهادات * کد های htm * کدهای asp * تولیدات * سینما * مشاهده ثبت نام شدگان توسط مدیر * موسیقی * هنرهای نمایش * هنرهای تصویری * آفرینش های ادبی * هنرهای تجسمی * قابل توجه کنکوریها * ثبت نام * مدیریت * کد های HTM * تغیر رمز ورود مدیر، modiriyatpasswordhtm * صفحه ورود اخبار، /inputnewsasp * ارسال خبر، savenewsasp * حذف خبر، /editreportnewsasp * حذف، hazfnewsasp * virayeshreportnewsasp ویرایش اخبار ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
پروژه کامل طراحی سایت با Front page و Flash ![]() قیمت:125000ریال فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه 1 فصل اول : ایجادعناصر گرافیکی اولیه موردنیازجهت تولید انیمیشن 3 فصل دوم : اعمال تکنیکهای پیشرفته ترسیم درFlash 28 فصل سوم : استفاده ازکتابخانه برای تولید اجزای موردنظر 41 فصل چهارم : متحرک سازی درFlash 79 فصل پنجم : طراحی صفحات وب با Frontpage2000 153 فصل ششم : تقسیم صفحه به قاب های مجزا 182 فصل هفتم : استفاده ازگرافیک 191 فصل هشتم : متحرک سازی یک صفحه وب 205 فصل نهم : انتشارونگهدا ری ازوب 214 فصل دهم : وب تان رابه روزنگه دارید 222 منابع ومأخذ 282 ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
تحقیق روانشناسی شغل ![]() قیمت:46000ریال «فهرست مطالب»
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
گزارش کاراموزی رنگ و ترکیبها در گرافیک![]() قیمت:25000ریال فهرست مطالب عنوان .......................................................................................................... صفحه
مقدمه ................................................................................................................. بازتاب های رنگ ....................................................................................................... رنگبندی ............................................................................................................... قرمز .................................................................................................................... زرد...................................................................................................................... سبز....................................................................................................................... آبی ..................................................................................................................... بنفش ................................................................................................................... قهوهای ............................................................................................................... سفید ................................................................................................................... سیاه..................................................................................................................... رنگهای گرم .......................................................................................................... رنگهای سرد............................................................................................................. رنگهای زنده.......................................................................................................... رنگهای مرده یا کدر و یا کلی ...................................................................................... رنگهای روشن......................................................................................................... رنگهای تیره ........................................................................................................... فهرست مطالب عنوان .......................................................................................................... صفحه ترکیب های تهاجمی .................................................................................................. ترکیبهای آرام ........................................................................................................ ترکیبهای خون گرم و مهیج ....................................................................................... ترکیبهای خون سرد وطیبعی ....................................................................................... ترکیبهای منطقی گرم .............................................................................................. ترکیبهای منطقی سرد .............................................................................................. ترکیبهای جوان ...................................................................................................... ترکیب های زنانه ....................................................................................................... ترکیبهای شگفت انگیز ................................................................................................ فهرست منابع ..........................................................................................................
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید |