مقایسه ویژگی های شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان![]() قیمت:49000ریال مقایسه ویژگی های شخصیتی شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسردانشگاه مقدمه: نیازهای اختصاصی انسان که شرحش توسط اجتماع به وجود نیامده اند ، بلکه در صحن تحول و تکامل تاریخ زندگی بشر پدیدار گشته اند. اما چگونگی بروز و ظهور آن ها و چگونگی برآوردن آن ها کاملٲ ناشی از اجتماع است. هر اجتماعی مطابق مؤسسات و عوامل ویژه خود شکل خاصی به آن ها می دهد روان شناسان تاریخ طولانی بشر را چون آزمایشگاهی آموزنده مورد استفاده قرار می دهد و بر خلاف دیگر روان شناسان مانند فروید که شخصیت را سازنده اجتماع نمی داند بلکه به اعتقاد او این اجتماع که شخصیت ها را می سازد به عبارت دیگر اختلاف شخصیت ها ناشی از اختلافات اجتماعات بشری است، همه آدمیان نیازمند به رفع گرسنگی، به رفع تشنگی، به استراحت و خواب و… هستند، ولی در جامعه های مختلف این نیازها به وجوه مختلف برآورده می شوند، همچنین است مقابله با نیازهای دیگر آدمی، مثلٲ در یک جامعه ی سرمایه داری نیاز به همانندی یا ممکن است بدین طریق ارضاء شود که عضو آن جامعه به اندوختن ثروت و مال بپردازد تا بدین وسیله خود را ممتاز سازد، یا اینکه به عضویت شرکت بزرگی در آید تا وابستگی به آن شرکت سبب امتیاز او گردد. آدمی احاطه شده از امور متضادی است که یکی از امور متضاد این است که از اختیار آدمی بیرون است زندگی و مرگ است و گاهی توجه به این دو مقوله و در حد معقولی به آن فکر نکردن باعث مسائلی در زندگی انسان می شود که به عنوان اخلاق ضد اجتماعی به حساب می آید افرادی که دارای رفتار ضد اجتماعی هستند از نظر اضطراب مورد بررسی واقع شده اند که افراد سیکو پات نسبت به افراد بهنجار اضطراب کمتری داشته باشند و این پیش فرض فقط در حد کمی، ممکن است صادق باشد که گر چه افراد دارای انحرافات اجتماعی کمتر از سایر افراد نگران و دلواپس به نظر می رسند ولی تمام نشانه های بدنی و عضلانی را که معمولٲ در اضطراب وجود دارد مانند میزان ضربان قلب و تنگی نفس و … هسته ی اصلی اختلال شخصیت در انحرافات اجتماعی دوری گزیدن از مردم، تجربه های جدید و حتی تجربه های قبلی است که این اختلالات غالبٲ ترکیبی است از یک ابزار ترس احمقانه با یک میل شدید برای مورد پذیرش و محبت واقع شدن افراد مبتلا به این اختلال تمایل زیادی برای روابط اجتماعی یا فعالیت های جدید دارند ، اما ممکن است به دلیل ترس از عدم قبول و مورد پذیرش واقع شدن، بی میلی خاصی برای روابط اجتماعی نشان دهند و در مقابل به انحراف کشیده شوند. (منصور – ۱۳۸۲)
فصل اول : کلیات تحقیق فایل ورد (Word) قابل ویرایش ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ترجمه مقاله اولویت های منفی در فرایند تحلیل سلسه مراتبی![]() قیمت:78000ریال
عنوان مقاله انگلیسی: ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلودنمونه سوال درس مبانی سازمان و مدیریت![]() قیمت:59000ریال نمونه سوالات درس مبانی سازمان و مدیریت/اصول سازمان و مدیریت - مبانی مدیریت و سازماندهی - اصول مدیریت با جواب تستی و تشریحی کلیه رشته هاکد درس : 1218026-1218101-1218102-1218099-1218118-1218096-1218091-1221033 -1222310-1218064-1218007-1218182-1222145-1222187_1907 نمونه سوال مبانی سازمان و مدیریت نیمسال اول 92-91 با جواب تستی
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
پایان نامه بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان![]() قیمت:80000ریال دانلود پایان نامه بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان دبیرستانیفهرست چکیده تحقیق
فصل اول : کلیات تحقیق
فصل دوم : (ادبیات و پیشینه تحقیق)
فصل سوم : (روش اجرای تحقیق)
فصل چهارم : (تجزیه و تحلیل دادهها)
فصل پنجم :
پرسشنامه
منابع
چکیده : ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
بررسی رابطه عزت نفس با هویت در دانش آموزان![]() قیمت:49000ریال بررسی رابطه عزت نفس با هر یک از پایگاههای هویت در دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی و سوم متوسطه مشهد فهرست مطالب : فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه ۱-۲-موضوع تحقیق ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع ۱-۵-دلایل انتخاب موضوع ۱-۶-سوالات تحقیق ۱-۷-تعاریف عملیاتی واژه ها فصل دوم : موضع گیری های نظری ویافته های پژوهشی درخصوص موضوع ۲-۱-موضع گیری های نظری درخصوص هویت وعزت نفس ۲-۱-۱-تعریف هویت وعزت نفس ۲-۱-۲-شکل گیری هویت ۲-۱-۳-نظریه های هویت ۲-۱-۴-نظریه های عزت نفس ۲-۲-یافته های پژوهشی درخصوص موضوع -نتیجه گیری فصل سوم : روش پژوهش ۳-۱- روش تحقیق ۳-۲- جامعه و نمونه آماری ۳-۳- روش جمع آوری اطلاعات ۳-۴- ابزار اندازه گیری هویت ۳-۴- ابزاراندازه گیری عزت نفس ۳-۵- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش ۱-۴- بررسی جمعیت شناختی ۲-۴- بررسی توصیفی و استنباطی فرضیه ها فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری ۵-۱- بحث و نتیجه گیری ۵-۲- نتیجه گیری نهایی - محدودیتها - پیشنهادات - منابع - ضمائم ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
مروری بر مسمومیت آرسنیکی در حیوانات اهلی![]() قیمت:68000ریال عنوان پروژه مروری بر مسمومیت آرسنیکی در حیوانات اهلی فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول/ مقدمه 1-1- مقدمه...................................................................................................... 1 فصل دوم/ کلیات 2-1- تاریخچه...................................................................................................... 4 2-2- خواص عمومی ........................................................................................ 7 2-3-خواص حیاتی و اثرات آرسنیک در بدن و اعضاء..................................................... 11 2-3-1- اثر بر روی پوست ........................................................................ 13 2-3-2- اثر بر روی تغذیه.......................................................................... 13 3-3-3- اثر بر روی کبد............................................................................. 14 2-3-4- اثر بر روی دستگاه گردش خون........................................................ 14 2-3-5- اثر بر روی اعصاب ....................................................................... 14 2-3-6- اثر بر روی استخوانها و نمو بدن...................................................... 15 2-3-7- اثر بر روی سوخت و ساز بدن.......................................................... 16 2-3-8- اثر بر روی دهان و دندان............................................................... 16 2-3-9- اثر بر روی کلیه ........................................................................... 17 2-4- سمیت ترکیبات مختلف آرسنیکی ......................................................................... 18 2-4-1- ترکیبات معدنی یا کانی ................................................................. 22 2-4-2- ترکیبات آلی ................................................................................ 23 2-5- توکسیکوکنتیک آرسنیک.................................................................................... 38 2-5-1- جذب........................................................................................ 38 2-5-2- توزیع و تجمع آرسنیک در بدن.......................................................... 40 2-5-3- دفع آرسنیک............................................................................... 44 2-6- تحمل بدن در مقابل آرسنیک.............................................................................. 47 2-7- اعمال دفاعی بدن در مقابل آرسنیک.................................................................. 48 2-8- سبب شناسی ............................................................................................... 49 2-8-1 مسمومیت جنائی........................................................................... 49 2-8-1- مسمومیت اتفاقی....................................................................... 50 2-8-3- مسمومیت دارویی....................................................................... 51 2-9- درجات مسمومیت به (درجات صحیح مسمومیت)................................................. 55 2-9-1- سمیت حاد تا تحت حاد.................................................................. 55 2-9-2- سمیت مزمن و تحت مزمن.............................................................. 57 2-9-3- سمیت آرسنیک در گونههای مختلف حیوانات........................................ 60 2-10- مکانیسم عمل .......................................................................................... 61 فصل سوم/ جمع بندی و نتیجهگیری 3-1- علائم بالینی ................................................................................................ 64 3-1-1- علائم در مسمومیتهای فوق حاد.................................................. 64 3-1-2- علائم در مسمومیتهای حاد ........................................................ 65 3-1-3- علائم در مسمومیتهای تحت حاد................................................... 66 3-1-4- علائم در مسمومیتهای مزمن....................................................... 67 3-2- یافتههای آزمایشگاهی................................................................................... 68 3-3- درمان و پیش آگهی...................................................................................... 72 فصل چهارم/ منابع الف- منابع فارسی ................................................................................................. 85 ب- منابع انگلیسی................................................................................................... 86
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
بررسی فراوانی مبتلایان به ضایعات رحم و سرویکس![]() قیمت:43000ریال عنوان : بررسی فراوانی مبتلایان به ضایعات رحم و سرویکس
مقدمه : ضایعات التهابی سرویسیت مزمن سرویسیت مزمن یافتهای بینهایت شایع است که تمایل دارد محل اتصال اپیتلیوم سنگفرشی- استوانهای را در گردن رحم گرفتار نماید و گاهی با پرخونی، ادم، فیبروز و تغییرات متاپلاستیک همراه میباشد. این ضایعه اغلب بدون علامت میباشد ولی از آنجائیکه میتواند موجب بروز آندومتریت، سالپنژیت، PID، عوارض دوران بارداری گردد دارای اهمیت میباشد. ارگانیسمهای شایع مسئول این ضایعه HSV و کلامیدیا میباشند ولی ابتلا به سیفلیس، آمیبیاز و آکتینومایکوزیس نیز بندرت اتفاق میافتد. در بسیاری موارد ارگانیسم خاصی شناسایی نمیشود ولی بنظر میرسد تغییرات پاتولوژیک سلولی در گروهی که مبتلا به علایم بالینی (به صورت ترشحات موکوئیدی- چرکی) بوده و ارگانیسم مشخصی از کشت ترشحات قابل تفکیک است بارزتر میباشد. پولیپهای سرویکس پولیپهای آندوسرویکس ضایعات تومورال التهابی بیخطری میباشد که در 5-2 درصد زنان در سنین بلوغ دیده میشوند. این پولیپها اغلب کوچک بوده و از سرویسیتهای مزمن پولیپوئید مشتق میگردند. این ضایعات به علت ایجاد خونریزی واژینال غیرطبیعی (اغلب به صورت لکهبینی) نیازمند افتراق از ضایعات خطرناکتر میباشند. اپی تلیوم سطح این ضایعات اغلب دچار متاپلازی بوده اما میزان بروز نئوپلازی داخل اپیتلیالی گردن رحم (CIN) در آنها بیش از سایر نواحی طبیعی سرویکس نمیباشد و در اغلب موارد کورتاژ ساده یا برداشتن پولیپها با روشهای جراحی موجب برطرف گردیدن عوارض میشود. متاپلازیهای گردن رحم انواع مختلف متاپلازی در گردن رحم رخ میدهد که خصوصیات هر یک از آنها به نوع بافتی که درگیر میباشد مرتبط است. متاپلازی سنگفرشی شایعترین نوع متاپلازیهای گردن رحم میباشد که در محل اتصال دو اپیتلیوم سنگفرشی و استوانهای، در گردن رحم روی میدهد. انواع دیگر متاپلازیهای گردن رحم عبارتند از متاپلازی ترانزیشنال، متاپلازی لولهای، متاپلازی لولهای- رودهای و متاپلازی رودهای که اولی در اپیتلیوم سنگفرشیی اگزوسرویکس و مابقی در اپیتلیوم غددی آندوسرویکس دیده میشود. اصطلاح متاپلازی سنگفرشی هنگامی به کار میرود که اپیتلیوم مطبق سنگفرشی جایگزین اپی تلیوم غددی گردیده باشد. این یافته در سرویکس به حدی شایع است که عملاً آنرا یافتهای طبیعی تلقی میکنند تقریباً در تمامی زنان در سنین باروری درجاتی از متاپلازی سنگفرشی دیده میشود. در اغلب موارد این ضایعه بخش سطحی اپیتلیوم را درگیر میکند به نحوی که غدد آندوسرویکس بوسیله سلولهای سنگفرشی پوشانیده میشود، در درجات پیشرفته، اپیتلیوم ناحیه مبتلا از اپیتلیوم اگزوسرویکس غیرقابل افتراق میگردد. سرطانهای گردن رحم نئوپلازیهای سلولهای سنگفرشی گردن رحم 50 سال قبل کارسینومهای گردن رحم اولین علت مرگ و میر زنان مبتلا به سرطان در اغلب کشورها بودند ولی امروزه میزان مرگ و میر زنان در اثر سرطانهای گردن رحم به دو سوم کاهش یافته و پس از سرطانهای ریه، پستان، کولون، لوزالمعده، تخمدان، غدد لنفاوی و خون در مکان هشتم قرار گرفته است. این موفقیت به میزان زیادی مرهون ابداع روش Pap smear و سایر روشهای تشخیصی نوین و بکارگیری گسترده آنها در دهههای اخیر میباشد. نئوپلازی داخل اپتیلیایی گردن رحم (Neoplasia= ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود گزارش کارآموزی فرآوردههای گوشتی همبرگر ![]() قیمت:56000ریال دانلود گزارش کارآموزی شرکت تهران همبرگر (فرآوردههای گوشتی مام) فهرست فصل اول تاریخچه شرکت تهران همبرگر مقدمه فلوچارت سازمانی فلوچارت تولید همبرگر تکنولوژی تولید همبرگر مواد اولیه گوشت چربی پیاز سویا افزودنیهای مجاز نمک طعام ادویهجات و چاشنی ها روش تولید دستگاهها و ماشین آلات مورد نیاز سردخانه زیرصفر گیوتین دستگاههای چرخ گوشت ( معمولی مخلوط گم زیر صفر درجه ) دستگاه مخلوط کن دستگاه یخ ساز دستگاه همبرگرزن تونل انجماد بسته بندی همبرگر شستشو فصل دوم تعریف همبرگر رده بندی برگرها انتخاب گوشت ترکیب شیمیایی گوشت آب ظرفیت نگهداری آب پروتئین چربی توان اتصال دهندگی انواع گوشت PH انواع گوشت عوامل مؤثر بر استحکام خمیر همبرگر درجه حرارت PH مقدار چربی مقدار پروتئین محلول گوشت های مصرفی میزان چسبندگی و لزجی امولسیون گوشتی یکنواختی ترکیب مواد اولیه مکانیسم تأثیر نمک در همبرگر روش های کنترل تولید همبرگر کنترل ترکیب نسبت رطوبت – پروتئین فرمولاسیون همبرگر در ایران فرمولاسیون خارجی همبرگر ترکیبات غیرگوشتی توسعه دهنده ها امولیسفایرها نمک طعام سویا تخم مرغ آرد سوخاری روغن و چربی آزمایشات کنترل کیفی آزمایشات کنترل کیفیت مواد اولیه کنترل کیفی مواد میانی و شرایط کنترل کیفیت محصولات آزمایشات میکروبی آزمایشات شیمیایی آزمایشات شیمیایی رطوبت خاکستر کل چربی تام کربوهیدات پروتئین آزمایشات میکروبی روش اندازه گیری T.C کپک و تخمیر روش شناسایی و شمارش استانیلوکوکوس ارئوس کوآگولانز (+) در مواد غذائی روش شمارش استافیلوکوکوس اورئوس روش جستجو و شناسایی سالیونلا ارزیابی حسی تقلب در فرآورردهای گوشتی متدهای ذخیره سازی و نگهداری گوشت بسته بندی همبرگر خام منجد ( بر اساس استاندارد ملی ایران ) بسته بندی کباب لقمه خام منجمد ( بر اساس استاندارهای ملی ایران ) شرایط و نحوه بازاریابی موقعیت شغلی برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی رشته غذائی برنامه احتمالی کارخانه جهت عبور کیفیت محصولات اشکلات تولیدی کارخانه محاسن تولیدی کارخانه فصل چهارم پیشنهادات ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
پایان نامه رشته روانشناسی تعیین تفاوت بین تیپ A و B از نظر میزان افسردگی![]() قیمت:40000ریال پایان نامه رشته روانشناسی تعیین تفاوت بین تیپ A و B از نظر میزان افسردگی چکیده: هدف: این طرح با هدف تعیین تفاوت بین تیپ A و B از نظر میزان افسردگی انجام گرفت. روش: مطالعه حاضر با روش علی – مقلیسه ای و به صورت مقطعی در مهر ماه 1386 انجام شد.داده های این مطالعه از 276 نفر که با روش نمونه گیری طبقه ای متناسب انتخاب شده بودند جمع آوری شد.و این پاسخگویان به سؤالات پرسشنامه (SD G)و (SABAT)پاسخ دادند. نتایج: نتایج تفاوت معنا داری را بین تیپA و B از نظر میزان افسردگی نشان داد. در واقع میانگین افسردگی تیپ A بالاتر از میانگین افسردگی تیپ B بود. بحث : نتایج تحقیق حاضر تأیید کننده نظریات ارائه شده در باب افسردگی است و تأیید کننده اینکه افراد دارای تیپ A بیشتر از افراد تیپ B در معرض افسردگی قرار می گیرند. در میان افرادی که به خاطر مشکلات روان شناختی به کلینیک ها مراجعه می کنند، افراد افسرده بیش از دیگران هستند. این در حالی است که برخی تحقیقات نشان می دهند که 6 تا 19 درصد از کسانی نیز که برای حل مشکلات شان در پی کمک نیستند افراد افسرده هستند (ساراسون وساراسون ، ترجمه نجاریان، اصغری مقدم و دهقانی،1377). از این رو افسردگی در سراسر جهان نه تنها به عنوان یک اختلال شایع روان پزشکی، بلکه به مثابه یک مشکل اجتماعی و ملی که سالیانه میلیون ها دلار هزینه بر دوش جامعه تحمیل می کند ارزیابی می شود. وجود برخی از عوامل نظیر، وراثت وابسته به جنس و تفاوت های هورمونی به عنوان دلایل شیوع فراوان تر افسردگی در بین زنان عنوان شده اند... ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود گزارش کارآموزی در کارگاه ذوب فلزات مدرن![]() قیمت:45000ریال فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه 1 انواع روشهای قالبگیری در کارگاه 2 مدل سازی 5 انواع و اقسام غلتکها و رینگها 8 کارگاههای خاص 10 تجهیزات کارگاه ریخته گری 12 مجتمع آزمایشگاهی و آزمایشگاههای مواد 18 قالبگیری زمینی 24 قالبگیری CO2 26 ماهیچه سازی 27 برخی از مشخصه های سنماتیت 33 عوامل موثر در انتخاب کوره 35 آزمایشهای آزمایشگاهی چدن 36 تئوری ریخته گری فولادها 42 فولادهای کم کربن 44 مقدمه شرکت قالب سازی فیکس در سال 1375 تاسیس گردیده و این شرکت در جاده قدیم کرج بلوار فتح - جوشن 3 کوچه چهار شرقی قرار دارد . کارگاه 3500 متر می باشد که شامل یک سوله بزرگ و در کنار آن یک ساختمان دو طبقه که شامل دفتر کارگاه محل قرار گرفتن دستگاهها می باشد . در پشت سوله یک محوطه می باشد که در آن انواع کوره ها از جمله کوره زمینی - دوار - کوپل قرار دارد . بیشتر تولیدات این کارگاه شامل سفارشات چدن - چدن نشکن و آلومینیوم می باشد . البته مس ،روی و برنج و برنز و غیره نیز هست ولی کمتر از این سفارشات را دارند . عمده سفارشات تولیدات این کارگاه شامل کارتر روغن کمپرسورهای 250 لیتری ، لوازم دستگاه آپارت گیری و پنچر گیری و سیلندر ماشین های سنگین و غیره که اینها برای ریخته گری آلومینیوم و همچنین چدن ریزی برای انواع و اقسام قطعات ماشین آلات سنگین می باشند . ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
گزارش کاراموزی ماده22 قانون ثبت![]() قیمت:125000ریال فهرست مطالبعنوان صفحه مقدمه................................ فصل اول: حق عینی..................... مبحث اول: اموال...................... گفتار اول: مفهوم مال................. الف: اعتباری است..................... ب: نسبی است.......................... گفتار دوم: اموال و حقوق مالی......... گفتار سوم: خصائص و مصادیق اموال...... الف: خصائص........................... ب: مصادیق............................ گفتار چهارم: اقسام اموال............. الف: اموال مادی...................... ب: اموال غیر مادی.................... گفتار پنجم: حقوق مترتب بر اموال...... الف: حق عینی......................... ب: حق دینی........................... مبحث دوم: صاحبان اموال............... گفتار دوم: تابعیت اشخاص............. مبحث سوم: تصرف در اموال.............. گفتار اول: حق عین ومالکیت............ گفتار دوم: عناصر تشکیل دهنده حق عینی. گفتار سوم: راههای ایجاد حق عینی...... الف: راههای ارادی.................... ب: راههای غیر ارادی.................. گفتار چهارم: تصرف به عنوان مالکیت.... الف: مالکیت.......................... ب: رابطه تصرف با مالکیت.............. گفتار پنجم: قاعده ید................. الف: ویژگیهای قاعده ید............... 1-تعریف قاعده ید و مفهوم آن.......... 2-ید و علم اصول...................... 3-ید و فرض قانونی.................... 4-اماریت ید.......................... 5-ید و انواع حقوق عینی............... 6-اماره ید و علم قاضی................ ب: عناصر ید مالکانه.................. گفتار ششم: ضمان ید................... الف: شرائط ایجاد ضمان ید............. ب: عناصر ضمان ید..................... گفتار هفتم: غصب...................... الف: تعریف و مختصات.................. ب: عناصر غصب......................... گفتار هشتم: ید امانی................. الف: تعریف........................... ب: عناصر ید امانی.................... فصل دوم: اموال غیر منقول و ثبت آن.... مبحث اول: املاک....................... گفتار اول: خصائص و انواع............. الف: خصائص........................... ب: انواع............................. گفتار دوم: عناصر اموال غیر منقول..... الف: عنصر مالکیت..................... 1-مالکیت عین و منافع................. 2-مالکیت مفروز و مشاع................ 3-مالکیت عمومی و خصوصی............... ب: عنصر ملک.......................... 1-عرصه............................... 2-اعیان.............................. گفتار سوم: حقوق مالکین اموال غیر منقول و پایه های قانونی آن................................... الف: حقوق مالکین اموال غیر منقول..... ب: پایه های قانونی................... 1-مالکیت در قانون اساسی.............. 2-مالکیت در قانون مدنی............... 3-مالکیت در قانون ثبت اسناد و املاک... گفتار چهارم: تحدید مالکیت اموال غیر منقول الف: تحدید ناشی از ضمان قهری......... ب: تحدید قراردادی.................... 1-تحدید موقت......................... 2-تحدید دائم......................... گفتار پنجم: تحدید مالکیت در عین اموال غیر منقول الف: اشاعه........................... ب: حق ارتفاق......................... ج: حریم املاک......................... د: حق رهن............................ گفتار ششم: تحدید در منافع اموال غیر منقول الف: حق کسب و پیشه و حق سرقفلی....... ب: حق زارعانه........................ مبحث دوم: ثبت مقدماتی املاک........... گفتار اول: ثبت عمومی................. گفتار دوم: وظایف ادارات ثبت اسناد و املاک در مورد ثبت عمومی................................ الف: نشر آگهی موضوع ماده 9 ق.ث. ..... ب: نشر آگهی موضوع ماده 10 ق.ث. ..... ج: توزیع اظهارنامه ثبتی.............. د: تشکیل پرونده ثبتی و تعیین پلاکتهای اصلی و فرعی ن: نشر آگهی موضوع ماده 11 ق.ث. ...... و: نشر آگهی موضوع ماده 14 ق.ث. ...... هـ: صدور سند مالکیت.................. گفتار سوم: وظایف صاحبان و متصرفین قانونی املک در مورد ثبت عمومی................................ الف: ارائه دلایل مثبت مالکیت......... ب: دفاع از تقاضای ثبت................ ج: پرداخت هزینه های قانونی........... گفتار چهارم: احاله اعتراض به مراجع قضائی الف: اعتراض به ثبت ملک............... ب: اعتراض به تحدید حدود.............. ج: اعتراض صاحب حق ارتفاق............. د: اعتراض سایر ذوی الحقوق............ مبحث سوم: آثار ثبت املاک.............. گفتار اول: آثار درخواست ثبت و صدور سند مالکیت الف: آثار درخواست ثبت................ ب: آثار صدور سند مالکیت.............. گفتار دوم: عناصر ماده 22 قانون ثبت اسناد و املاک الف: عنصر اول ‹‹ملک››................ ب: عنصر دوم ‹‹رعایت قانون››.......... ج: عنصر سوم ‹‹دولت››................. د: عنصر چهارم ‹‹دفتر املاک››.......... ن: عنصر پنجم ‹‹مالک››................ و: عنصر ششم ‹‹انتقال ارادی››......... هـ: عنصر هفتم ‹‹انتقال قهری››........ گفتار سوم: ارزش اثباتی مندرجات دفتر املاک الف: دفتر املاک و امارات قانونی....... ب: دفتر املاک و شهادت شهود............ گفتار چهارم: طرح یک مسئله............ گفتار پنجم: ثبت املاک و مرور زمان..... فصل سوم: اسناد....................... مبحث اول: اعتبار و قدرت اجرائی اسناد. گفتار اول: ارزش اثباتی اسناد......... الف: اسناد رسمی...................... ب: اسناد عادی........................ ج: اسنادی که در حکم سند رسمی هستند... گفتار دوم: قدرت اجرائی............... الف: صدور اجرائیه با اسناد تجاری..... ب: صدور اجرائیه به وسیله اظهارنامه... ج: تخلیه اماکن استیجاری.............. مبحث دوم: سقوط اعتبار اسناد.......... گفتار اول: ابطال اسناد............... الف: جعل............................. ب: اسناد مالکیت معارض................ گفتار دوم: سقوط رسمیت سند و تبدیل آن به سند عادی الف: عدم رعایت مقررات مربوط به ظاهر سند ب: عدم صلاحیت مامور تنظیم کننده سند رسمی گفتار سوم: انتفاء موضوع اسناد........ الف: انتفاء موضوع اسناد با اراده متعاملین یا یکی از آنان..................................... ب: انتفاء موضوع اسناد به وسیله وضع قانون گفتار چهارم: فقدان سند مالکیت........ مبحث سوم: اسناد مربوط به معاملات...... گفتار اول: مقررات مربوط به ظاهر سند رسمی الف: نحوه ثبت و تحریر................ ب: امضای متعاملین شهود و سر دفتر..... گفتار دوم: شرایط اساسی صحت معامله.... الف: قصد و رضای طرفین معامله......... ب: اهلیت طرفین معامله................ ج: موضوع معین که مورد معامله است..... د: مشروعیت جهت معامله................ گفتار سوم: طرح یک مسئله.............. گفتار چهارم: آثار ثبت اسناد معاملات غیر منقول گفتار پنجم: اعتبار اسناد معامله غیر منقول که در خارج از کشور تنظیم شده باشد.................................... گفتار ششم: اسناد قابل درج در دفتر املاک الف: اسنادی که مستقیما در دفتر املاک ثبت می شوند. 1- سند انتقال قطعی................... 2- ثبت ملک به نام وارث............... 3-ثبت ملک به نام موصی له............ ب: اسنادی که مستقیما در دفتر املاک قابل ثبت نیست 1- سند نکاح.......................... 2- سند اقرار........................ 3- مدارکی که دال بر اخذ به شفعه است.. 4- اسناد عادی که اعتبار آنها در دادگاه محرز شده است 5- سند وکالت......................... فصل چهارم: دولت و اموال غیر منقول.... مبحث اول: هیئت ها و مراجع تصمیم گیرنده در خصوص اموال غیر منقول................................ گفتار اول: هیئت نظارت و شورایعالی ثبت الف: وظایف هیئت های نظارت............ 1-اشتباهاتی که در جریان عملیات مقدماتی ثبت واقع شده است 2-کشف اشتباه بعد از ثبت ملک در دفتر املاک 3-اشتباه در مفاد اسناد رسمی.......... 4-شکایت از تصمیم رئیس واحد ثبتی...... گفتار دوم: آراء وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری الف: صلاحیت دیوان عدالت اداری در اعتراض به آراء شورایعالی ثبت.................................. ب: ابطال بخشنامه وزارت دادگستری...... گفتار سوم: هیئت های حل اختلاف......... گفتار چهارم: مراجع تصمیم گیرنده در خصوص اراضی موات الف: مشخصات اراضی موات............... ب: اقسام زمین موات................... 1-موات بالاصاله....................... 2-موات بالعرض........................ ج: مرجع تشخیص اراضی موات شهری........ د: مرجع تشخیص اراضی موات واقع در خارج محدوده شهرها گفتار پنجم: مرجع تصمیم گیرنده در خصوص جنگلها و مراتع الف: مشخصات اراضی جنگلی و مراتع...... ب: مرجع تشخیص اراضی جنگلی و مراتع.... ج: اعتراض به تشخیص جنگل یا مرتع...... گفتار ششم: مراچع تصمیم گیرنده در خصوص کاربری اراضی شهری و خارج از محدوده شهرها............... الف: کاربری اراضی شهری............... ب: کاربری اراضی واقع در خارج از محدده شهرها مبحث دوم: تغییرات کمی و کیفی در اموال غیر منقول گفتار اول: تفکیک و افراز............. الف: افراز........................... 1-طبیعت غیر قابل افراز املاک.......... 2-منع قانونی......................... ب: تفکیک............................. گفتار دوم: احداث و ثبت اعیان......... الف: پروانه ساختمان.................. ب: الزام شهرداریها به صدور پروانه ساختمان در خصوص املاکی که طرحهای عمومی و عمرانی قرار گرفته اند. ...... گفتار سوم: مساحت املاک................ الف: ثبت مساحت....................... ب: اضافه مساحت در نقل و انتقال املاک.. مبحث سوم: محدودیت و ممنوعیت در انتقال اموال غیر منقول گفتار اول: محدودیت در نقل و انتقال املاک الف: محدودیت در انتقال عین مال غیر منقول ب: محدویت در انتقال حقوق مربوط به املاک ج: محدودیت اتباع خارجه در تملک اموال غیر منقول گفتار دوم: ممنوعیت انتقال املاک....... الف: توقیف املاک ثبت شده.............. ب: توقیف املاکی که در جریان عملیات مقدماتی ثبت هستند ج: توقیف املاک ثبت نشده............... گفتار سوم: معامله معارض.............. گفتار چهارم: طرح یک مسئله............ الف: استدلال اول...................... ب: استدلال دوم........................ فصل پنجم: قطع رابطه مالکیت........... مبحث اول: قطع ارادی رابطه مالکیت..... گفتار اول: عقد و اقاله............... ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
تأثیر تحصیلات زنان بر توسعه اقتصادی کشور![]() قیمت:63000ریال فهرست موضوعی مطالب عنوان صفحه ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مقدمه................................................................................................................ 1 چارچوبی نظری تحقیق.............................................................................................. 3 فرضیهها ............................................................................................................. 4 روش تحقیق .......................................................................................................... 5 مشکلات و موانع................................................................................................... 5 اصطلاحات و واژههای کلیدی.................................................................................... 6 (1) فصل اول: ..................................................................................................... 8 ....... 1-1) توسعه و مفاهیم................................................................................ 8 ....... 2-1) توسعه اقتصادی.................................................................................. 17 ....... 3-1) مطالعه اجمالی عوامل موثر بر توسعه اقتصادی......................................... 19 ....... 4-1) بررسی وضعیت توسعهای ایران طی سالهای 1382 –1376...23 جداول و نمودارها.................................................................................................. 26 (2) فصل دوم: .................................................................................................... 28 ....... 1-2) مطالعه وضعیت گذشته و موجود تحصیلات زنان در ایران.............................. 28 جداول و نمودارها.................................................................................................. 40 (3) فصل سوم: ................................................................................................... 44 ....... 1-3) تأثیرتحصیلات زنان بر عامل فرهنگی-اجتماعی توسعه اقتصادی 44 ....... 2-3) تاثیر تحصیلات زنان بر عامل انسانی توسعه اقتصادی........................................ 59 ................. الف) تأثیر کمی تحصیلات زنان بر عامل انسانی توسعه اقتصادی........................... 63 .......................... A) وضعیت زناشویی و سواد ....................................................... 63 .......................... B ) باروری و سواد.................................................................... 64 .......................... C) سواد و تعداد فرزندان ........................................................... 65 .......................... D) سطح تحصیلات و تعداد فرزندان................................................ 66 ................. ب) تأثیر کیفی تحصیلات زنان بر عامل انسانی توسعه اقتصادی............................ 67 .......................... A) سواد و تعداد فرزندان فوت شده.............................................. 68 .......................... B) سواد و تعداد فرزندان دارای مدرک دیپلم و بالاتر........................... ....... 3-3 ) تأثیر تحصیلات زنان بر عامل اقتصادی توسعه اقتصادی.................................... 69 جداول و نمودارها.................................................................................................. 81 (4) فصل چهارم: خلاصه پژوهش و پیشنهاد............................................................... 93 ....... 1-4) بررسی چالشها و موانع در مسیر توسعه آموزشی زنان ایران ........................... 96 2_4)بررسی فرضیه ها..................................................................................... .102 3_4)پیشنهاد برای روش تحقیق در مطالعات بعدی................................................... 102 فهرست منابع ........................................................................................................ 103
فهرست جداول و نمودارها عنوان صفحه ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جدول (1-4-1) : روند اقتصاد ایران 1382- 1376.............................................. 26 جدول (2-4-1): شاخصهای فرهنگی- اجتماعی ایران 1382- 1376....................... 26 جدول (3-4-1): توسعه انسانی ایران در مقایسه با برخی کشورها 1382-1376 ..................................................................................... 27 جدول (1-2) : تعداد و درصد رشد سالانه انواع جمعیت در ایران در سالهای 1375 و 1365 و 1355 به تفکیک جنس ............................................... 40 جدول (2-2) : تعداد و درصد رشد سالانه جمعیت موثر کشور در سالهای 1375 و 1365 و 1355 به تفکیک گروههای مختلف سنی و جنس........................... 40 جدول (3-2): ضریب اشتغال به تحصیل جمعیت ایران در گروههای سنی 24-6 ساله به تفکیک جنس دو سالهای 1375 و 1365 و 1355 ...................... 41 جدول (4-2): نسبت جنسی محصلین در سالهای 1375 و 1365 و 1355 به تفکیک گروههای سنی مختلف...................................................................................... 41 جدول (5-2) درصد دانشآموزان دختر در سالهای 1376 – 1315 به تفکیک سطوح مختلف آموزشی ........................................................................................... 41 جدول (6-2) درصد دختران در بین جمعیت دانش آموزش کشور در سالهای 1376-1347 به تفکیک سطوح مختلف آموزشی..................................................... 41 جدول (7-2): تعداد و درصد رشد سالانه پذیرفته شدگان، دانشجویان و فارغ التحصیلان آموزش عالی در ایران در سالهای 1377- 1357 به تفکیک جنس........................................................................... 42 جدول (8-2): تعداد و درصد پذیرفتهشدگان زن در آموزش عالی در سال 1376- 1358 به تفکیک دورههای تحصیلی ......................................................... 43 جدول (9-2): تعداد و درصد دانشجویان در آموزش عالی در سالهای 1377-1358 به تفکیک دورههای تحصیلی ............................................................ 43 جدول (1-A – الف- 2-3) : جمعیت زنان 10 ساله و بیشتر بر حسب وضع زناشویی به تفکیک شهری و روستایی ........................................................................... 81 جدول (2- A- الف- 2 -3): جمعیت زنان 10 ساله و بیشتر بر حسب وضع سواد و زناشویی به تفکیک نقاط شهری و روستایی ........................................................ 81 نمودار (3-A- الف- 2-3): زنان 10 ساله و بیشتر بر حسب وضع زناشویی 82 جدول (4-A- الف- 2 – 3): جمعیت زنان 10 ساله و بیشتر حداقل یکبار ازدواج کرده بر حسب وضع سواد به تفکیک شهری و روستایی .......................................... 83 جدول (1-B- الف- 2-3): میزان باروری ویژه سنی زنان بر حسب وضع سواد در نقاط شهری و روستایی ............................................................................... 83 نمودار (2-B- الف- 2-3): باروری ویژه سنی زنان باسواد و بی سواد هنگام تولد اولین فرزند زنده به دنیا آورده............................................................................. 84 نمودار (3-B- الف-2-3): زنان 10 ساله و بیشتر بر حسب تعداد فرزندان زنده به دنیا آورده ................................................................................................. 84 نمودار (1-C – الف – 2-3) زنان 10 ساله و بیشتر بر حسب تعداد فرزندان زنده به دنیا آورده ................................................................................................. 85 جدول (1- D – الف- 2-3): توزیع نسبی زنان 10 ساله و بیشتر حداقل یکبار ازدواج کرده و بر حسب تعداد فرزندان زنده به دنیا آورده و دوره تحصیلی .......................... 86 جدول (1- A- ب- 2-3) : زنان 10 ساله و بیشتر حداقل یکبار ازدواج کرده برحسب سواد و تعداد فرزندان فوت شده...................................................................... 86 جدول (1-B- ب- 2-3): توزیع نسبی زنان مورد مطالعه در جمعیت نمونه بر حسب سطح تحصیلات و سطح تحصیلات فرزندان ............................................................. 87 جدول (1-3-3): توزیع سنی زنان داوطلب و منتخب انتخابات مجلس شورای اسلامی................................................................................................................ 88 جدول (2-3-3): تعداد مدیران شاغل در دستگاههای دولتی به تفکیک جنس در سال 1380..................................................................................................... 88 نمودار (3-3-3): کارکنان دستگاههای اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی به تفکیک جنس در پایان سال 1381.............................................................................. 89 نمودار (4-3-3): کارکنان نهاد ریاست جمهوری و موسسات وابسته به تفکیک جنس در پایان سال 1381....................................................................................... 90 نمودار (5-3-3): کارکنان وزارت آموزش و پرورش و موسسات وابسته به تفکیک جنس در پایان سال 1381....................................................................................... 90 نمودار (6 –3-3-): کارکنان وزارت اقتصاد و دارایی و موسسات وابسته به تفکیک جنس در پایان سال 1381.............................................................................. 91 نمودار (7-3-3): کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسات وابسته به تفکیک جنس در پایان سال 1381.......................................................................... 91 نمودار (8-3-3): کارکنان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و موسسات وابسته به تفکیک جنس در پایان سال 1381.................................................... 92 نمودار (9-3-3): کارکنان وزارت بازرگانی و موسسات وابسته به تفکیک جنس در پایان سال 1381....................................................................................... 92
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
بانک ایمیل(بیش از 100,000 ایمیل ایرانی و خارجی)![]() قیمت:10000ریال بانک ایمیل(بیش از 100,000 ایمیل ایرانی و خارجی)![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نرم افزار افزایش پیج رنک گوگل و بهبود الکسا به همراه آموزش تصویری نحوه استفاده![]() قیمت:10000ریال قیمت نسخه اصل این نرم افزار 80$ است که شما میتونین با پرداخت فقط 1000 تومان نسخه کرک شده و کامل ان را دریافت کنید توجه کنید که این نسخه با نسخه اصل هیچ تفاوتی ندارد به همراه آموزش کامل تصویری استفاده از نرم افزار ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود نمونه سوالات اندازه گیری الکتریکی با جواب![]() قیمت:56000ریال دانلود نمونه سوالات اندازه گیری الکتریکی با جواب کد درس : 1311025-1319012_1707
نمونه سوال اندازه گیری الکتریکی نیمسال اول ۹۲-۹۱ با جواب تستی ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود نمونه سوالات آمادگی جسمانی ۱ با جواب ![]() قیمت:55000ریال دانلود نمونه سوالات آمادگی جسمانی ۱ با جواب کد درس : 1215001_783 نمونه سوال آمادگی جسمانی ۱نیمسال اول 91-92 با جواب تستی نمونه سوال آمادگی جسمانی ۱نیمسال دوم ۸۹-۸۸ با جواب
نمونه سوال آمادگی جسمانی ۱نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود نمونه سوالات مقاله نویسی با جواب![]() قیمت:58000ریال دانلود نمونه سوالات مقاله نویسی با جواب
کد درس : 1212065-1212123_629 نمونه سوال مقاله نویسی نیمسال اول ۹۱-۹2
نمونه سوال مقاله نویسی نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تشریحی کد درس : 1212065-1212123_629 ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نمونه سوالات تحقیق در دستور زبان فارسی![]() قیمت:59000ریال
نمونه سوالات تحقیق در دستور زبان فارسی نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۸۸-۸۷
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود نمونه سوالات صرف و نحو عربی - عربی ۱![]() قیمت:59000ریال
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۸۸-۸۷ ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
نمونه سوالات روش تحقیق پیشرفته - مرجع شناسی و روش تحقیق در ادبیات مقاومت ایران![]() قیمت:19000ریال
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول۹۰-۸۹ ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اثرات تکلیف شب برای دانش آموزان![]() قیمت:87000ریال موضوع: اثرات تکلیف شب برای دانش آموزان فهرست مطالب
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
دانلود روش تحقیق رشته مدیریت ![]() قیمت:50000ریال فصل اول اهداف پژوهش اهمیت پژوهش فرضیه های تحقیق : تعاریف عملی دوره های تحصیلی : تعاریف نظری خلاصه فصل : فصل دوم پیشینه تحقیق رهبری نظریه های رفتاری نظریه X و نظریه Y مفروضات X مفروضات Y پنج نوع سبک رهبری چهار سبک مدیریت لیکرت برخی از ویژگیهای مدیران دارای مهارت انسانی غنی عبارتند از : نتیجه گیری: فصل 3 متولوژی تحقیق جامعه آماری روش تحقیق : روش های آماری : فصل 4 تجزیه و تحلیل یافته ها منابع و مأخذ : پرسشنامه1 پرسشنامه 2 lpc پرسشنامه سبک رهبری 3 ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید |