بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان![]() قیمت:69000ریال بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنانفرمت : word قابل ویرایشمقدمه: مولفه های جز دستمزد وجود دارند که نیروی کار برتر را حفظ می کند عاملی دیگری جزء بهای نازل کالا نیز وجود دارند که مشتریان خود را حفظ می نمایند همچنین در توسعه و اقتصاد کشور به جزء ثروت و منابع موجود در آن عوامل وجود دارند که پیشرفت را تضمین می کند. چه بسا کشورهایی که با در دست داشتن معادن، منابع مختلف از جمله کشور های با درآمد کم و اقتصاد ضعیف تک محصولی به شمار می روند و کشورهای که با فقر منابع طبیعی دارای اقتصادی کار آمد و تاثیر گذار می باشند و البته فاکتور اصلی و مهم دیگری به نام مدیریت نیز به کمک می آید. مدیریتی، یک مدیریت صحیح محسوب می شود که یک مدیریت موثر می باشد. مدیریت موثر جزء منابع اصلی توسعه ملتها شده است و مهمترین منابع لازم برای توسعه ملتها است. اعمال مدیریت توسط مدیر در موفقیعت یک سازمان نقش بسزایی دارد هر چه سازمان پیچیده تر باشد نقش مدیریت دشوار تر خواهد شد. مدیریت یعنی تصمیم گیری در زمان مناسب با افراد مناسب در جای که فعالیت در آن جریان دارد. مدیران موثر، رهبران موثری هستند که با اعمال مدیریت اصلی و کار آمد خود می تواند نقش به سزایی در جامعه از طریق مشارکت در صنایع و ارائه خدمت مطلوب ایفاء نمایند و مدیران موثر و موفق مدیرانی هستند که ملبس به جامعه علم و تجربه باشند دیگر زمان آن که مدیر در یک برج بلند و لوکس بنشیند و از راه دور کنترل و دستور دهد سپری گردیده است حال زمان آن فرا رسیده است. که مردان و زنان سخت کوش و مستعد و اثر بخش با ایجاد انگیزه و تقویت حس همکاری و جلب مشارکت و روابط هم سطح زمام امور را در دست گرفته و مدیریت سازمانهای وسیع و گسترده پیچیده کنونی را به عهده گیرند چرا که بدو مشارکت همگانی و بکار گیری کلیه عوامل و امکانات راه رسیدن به موفقعیت بس دشوار و خطیر است. ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
گزارش کاراموزی پالایشگاه نفت کرمانشاه ![]() قیمت:77000ریال گزارش کاراموزی پالایشگاه نفت کرمانشاهفرمت : word قابل ویرایشتاریخچه: پالایشگاه کرمانشاه در سال 1314 با تولید روزانه 4200 شبکه، در شمال شهر کرمانشاه در کنار رودخانه قره مو شروع به غعالیت کرد. در سال 1340 طرح توسعۀ پالایشگاه به ظریت 15000 شبکه در روز به انجام رسید و در 27 اردیبهشت سال 1350 به طور رسمی افتتاح شد، متماقب آن ظرفیت پالایشگاه در سال 1357 به حدود 19000 شبکه در روز افزایش یافت. همزمان با احداث پالایشگاه، خط لوله 3 اینچ نفت شهر برپیده و به جای آن خط لوله ای به قطر 8 اینچ و به طول260 کیلومتر احداث شده در آبان ماه 1362 نیز خط لوله افرینه به کرمانشاه به قطر 16 اینچ و به طول 172 کیلومتر آماده بهره برداری شد. فهرست مطالب : عنوان صفحه تاریخچه 1 پیش گفتار 5 کلیاتی راجع به نفت 9 نام گذاری فرآورده های نفتی 14 فصل اول: جستجو و تولید نفت 16
2-1- زمین شناسی نفت 16 1-2-1- انواع مخازن نفت 19 3-1- اکتشاف نفت 21 1-3-1- روش های ژئوفیزیکی 23 2-3-1- روشهای ژئوشیمی 24 4-1- حفاری 25 حفاری برای استخراج 26 فصل دوم: ترکیب شیمیایی نفت خام فرآورده های نفتی 31 1-2- ترکیب شیمیایی نفت خام 31 فهرست مطالب عنوان صفحه 2-2- ترکیب شیمیایی فراورده های نفتی 36 1-2-2- مشتقات ایدروکربور نفت طبیعی 36 الف- بنزین 36 ب – نفت چراغ، نفت گاز 37 ج- روغن ها 38 2-2-2- مشتقات غیر ایدروکربورنفت طبیعی 41 الف- ترکیبات گوگردار دار 41 ب – ترکیبات اکسیژندار 42 ج- ترکیبات ازت دار 43 د- ترکیبات فلز دار 43 فصل سوم- مشخصات شیمی فیزیکی ایدروکربوهای خالص و برشهای نفتی 45 1-3- کلیات 45 2-3- نقطه جوش متوسط برشهای نفتی 46
فهرست مطالب عنوان صفحه 3-3- عامل تشخیص KUOP 1-3-3- ایدروکربورهای خالص 47 2-3-3- برشهای نفتی 47 5-3- فشار بخار 48 1-5-3- ایدروکربورهای خالص 48 2-5-3- برشهای نفتی 48 3-5-3- مخلوط ایدروکربورها 48 فصل چهارم آزمایشهای انجام شده 50 ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
بررسی راهکارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها ![]() قیمت:77000ریال بررسی راهکارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزهافرمت : word قابل ویرایشفهرست مطالب
چکیده تحقیق:عنوان تحقیق «راهکارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها» است که با روش فراتحلیل (Meta-Analysis) انجام شده است. هدف فراتحلیل حاضر نیل به نتایج کلی و کاربردی از طریق ترکیب منابع و مطالعاتی است که در داخل کشور در زمینة « توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها» صورت گرفته است. این فراتحلیل که از طریق بررسی و ارزیابی 48 اثر علمی انجام شد دو بُعد روش شناختی و محتوایی را مد نظر قرار داد. در بُعد روش شناختی نتایج نشان داد که مطالعات مورد بررسی در عین حال که انباشت خوبی از ایدههای نظری و راهکارهای عملی را ارائه میکنند دارای اشکالات و نواقص متعددی هستند از جمله: عدم سازگاری بین اهداف، چارچوب نظری، روش تحقیق، نتایج و راهکارها- بدیهی بودن بسیاری از فرضیهها- عدم استفاده از تکنیکهای پیشرفتة تجزیه و تحلیل- مناسب نبودن حجم نمونه – اتکا به روشهای نظری و … ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
آموزش الگوهای فکری و رفتاری جدید،با رویکرد شناختی رفتاری به مادران![]() قیمت:65000ریال آموزش الگوهای فکری و رفتاری جدید،با رویکرد شناختی رفتاری به مادران،سلامت عمومی مادران دارای کودک ADHDفرمت : word قابل ویرایشفهرست مطالب چکیده 1 فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه 3 بیان مسئله 5 اهمیت وضرورت تحقیق 6 اهداف تحقیق 89 فرضیه های تحقیق 9 متغیر ها 9 تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح 10 تعریف نظری 10 تعاریف عملیاتی 13 فصل دوم :ادبیات تحقیق چکیده
اختلال کمبود توجه بیش فعالی یکی از شایع ترین اختلالات دوره کودکی است که می تواند اثرات نامطلوبی بر روی فرد در دوره کودکی و نوجوانی، بر روابط خانوادگی و بخصوص سلامت عمومی مادران داشته باشد. و یکی از موثرترین راههای کاهش این اثرات نامطلوب، آموزش خانواده بخصوص مادران می باشد به این دلیل تحقیقی را با عنوان «اثر بخشی آموزش الگوهای فکری و رفتاری با رویکرد شناختی ـ رفتاری بر سلامت عمومی مادران کودکان مبتلا به ADHD دوره ابتدایی شهرستان بجنورد» انجام شد که این تحقیق از نوع نیمه آزمایشی می باشد. در این تحقیق جامعه آماری، کلیه مادران دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان بجنورد که مبتلا به ADHD هستند، می باشد. نمونه آماری، 30 نفر از مادران دارای کودک مبتلا به ADHD هستند که از طریق نمونه گیری خوشه ای از 30 مدرسه انتخاب شده اند. در ابتدا، مادران 2 گروه کنترل و آزمایش پرسشنامه GHQ را تکمیل نمودند. پس از آن مادران گروه آزمایش طی 12 جلسه آموزشی، الگوهای ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران![]() قیمت:43000ریال بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایرانفرمت : word قابل ویرایشخلاصه : این مقاله درصدد است تا ضمن تبیین مبانی، چگونگی و چیستی آموزش از راه دور، به تناسب سازی این آموزشها در کشور اشاره داشته باشد، به همین مناسبت مبانی و تعاریف آموزش از راه دور و رویکردهای متفاوت مورد بررسی قرار گرفته پس از تشریح رویکرد تلفیقی، به تشریح وضعیت آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ایران پرداخته است و در این راستا روشها و فرایندهای اجرایی و چالشها و دغدغههای مهم در شکل گیری این آموزشها بیان شده است. آنچه حائز اهمیت است آنکه، آموزش از راه دور در کشورما در ابتدای راه است و برای پیشرفت و گسترش آن باید فعالیتهای در خور فکری و عملی بسیاری به مدد آید. فهرست مطالب فصل اول مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف - اهداف کلی - اهداف جزئی - سوالات تحقیق تعریف مفهومی واژهها فصل دوم پیشینه و تاریخچة آموزش از راه دور مسایل بنیادی درآموزش از راه دور - رویکردهای اساسی آموزش از راه دور - علل پیدایش آموزش از راه دور - مزایا و امکانات آموزش از راه دور - آموزش از راه دور ورویکردهای آموزشی و یادگیری - تکامل نسلی آموزش از راه دور ارکان، ویژگیها و مبانی آموزش از راه دور آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ایران تفاوتهای موجود بین دانش آموزان نظام حضوری و فراگیران آموزش از راه دور طبقه بندی مخاطبین روشها و فرایندهای اجرایی تحصیل درآموزش از راه دور چالشها و دغدغههای مرتبط با آموزش از راه دور فصل سوم روش تحقیق فصل چهارم طرح تحقیق فصل پنجم یافتهها و نتایج محدودیتهای تحقیق راه کارهای پیشنهادی تحقیق منابع و مآخذ پیوستها فهرست اشکال و جداول شکل شماره 1 – رویکردهای آموزشی و یادگیری شکل شماره 2- فرایند اجرایی تحصیل در آموزش از راه دور شکل شماره3- چرخه اصلاح و توسعه رفتار از طریق آموزش جدول شماره 1- مقایسه فراگیری نظام رایج حضوری با فراگیران نظام آموزش از راه دور ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
گزارش کارورزی بانک اطلاعاتی رشته کامپیوتر ![]() قیمت:48000ریال گزارش کارورزی بانک اطلاعاتی رشته کامپیوترفرمت : word قابل ویرایشفهرست مطالب پیشگفتار........................................................................................................................................... مقدمه................................................................................................................................................ فصل اول – بانک اطلاعاتی........................................................................................................... چند تعریف مورد نیاز......................................................................................................................... چرا بانکهای اطلاعاتی....................................................................................................................... فصل دوم – بانک اطلاعاتی رابطه ای........................................................................................ 2-1) ساختار رابطه ای ..................................................................................................................... 2-2) خصوصیات مدل رابطه ای........................................................................................................ فصل سوم – گذری بر اکسس..................................................................................................... 3-1) ایجاد یک بانک اطلاعاتی جدید............................................................................................... 3-2) طریقه ساخت جدول ................................................................................................................ 3-3) خواص فیلدها.............................................................................................................................. 3-4) نشان دادن ارتباطات.................................................................................................................. 3-5) طریقه ساخت پرس و جو (Query)......................................................................................... 3-6) طریقه ساخت ماکرو (Macro)................................................................................................. 3-7) طریقه ساخت فرم (Form)....................................................................................................... 3-8) طریقه ساخت گزارش (Report)...............................................................................................
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
گزارش کارآموزی در شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران ![]() قیمت:53000ریال گزارش کارآموزی در شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهرانفرمت : word قابل ویرایش1) تاریخچه فعالیت شرکت : 2) فعالیت اصلی شرکت : 3) وضعیت اشتغال : 2) مبنای تهیه صورتهای مالی : 3) خلاصه اهم رویه های حسابداری : 3-3 دارائیهای ثابت شهود : روش و نرخ استهلاک : مخارج تأمین مالی : مزایای پایان خدمت کارکنان : معافیت مالیاتی : حقوق انتفاعی مشترکین : حق انشعاب : حوزه عملیاتی شرکت : هزینه : هزینه استحصال آب :
دارایی های ثابت : استهلاک : رابط حسابداری انبارها و دارایی ثابت : الحاق و گسترش : اقساط : نحوه ثبت یک پروژه در شرکت و عملیات مالی : مرحله 1) مطالعات مقدماتی طرح : مرحله 2) مطالعات تفضیلی طرح که همانند ثبت بالا زده می شود. مرحله 3) اجرای طرح ارجاع کار به پیمانکار شرکت در مناقصه : انتخاب پیمانکار : انعقاد قرارداد با پیمانکار : تنظیم قرارداد پیمانکاری : تسلیم ضمانتنامه پیش پرداخت : عملیات اجرائی : ثبت هزینه های تأسیس کارگاه تنظیم پرداخت صورت وضعیت کارگاه : تحویل موقت : تحولیل قطعی : نحوه پرداخت صورت وضعیت عملیات پیمانکاری : حسابداری ممیزی : نحوه ثبت آن : حد اقل حقوق و دستمزد عمـــــــــدی : صورتهای مالی : فعالیتهای عملیاتی: فعالیتهای سرمایه گذاری: فعایتهای تأمین مالی: حسابرسی: ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
طرح لایه باز فاطمه زهرا(س)![]() قیمت:80000ریال طرح لایه باز فوتوشاپ فاطمه زهرا(س)
این فایل در نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش بوده و میتوانید لایه ها را تغییر دهید میتوانید بعد از پرداخت دانلود نمایید
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
پروژه ازدواج خویشاوندی![]() قیمت:89000ریال پروژه ازدواج خویشاوندی
| ||||||||||||||||||
پاورپوینت سیستمهای هزینهیابی ![]() قیمت:50000ریال پاورپوینت سیستمهای هزینهیابیدر 100 اسلاید به صورت کامل و مرتب ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال ۷ تا ۹ ساله در ارتباطات خانوادگی![]() قیمت:40000ریال دانلود روش تحقیق تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال ۷ تا ۹ ساله کرج در ارتباطات خانوادگی
فرمت :: Word قابل ویرایش
| ||||||||||||||||||
بررسی تأثیر سبکهای فرزند پروری والدین بر میزان خلاقیت کودکان![]() قیمت:80000ریال بررسی تأثیر سبکهای فرزند پروری والدین بر میزان خلاقیت کودکان
حجم فایل ::۹۹ کیلو بایت
مقدمه
با توجه به برخورد جوامع بشری با مسائل ناهمگون بی شمار فزاینده وابستگی متقابل بین کشورها، تحلیل رفتن منابع طبیعی، سرعت فزاینده تغییرات و مسائل عدیدهای از این قبیل نیاز به یافتن تصویری هر چه جامعتر و دقیقتر از آینده برای هر جامعه از ضروریات است. (کفایت، 1372). تورنس (1959) استدلال میکند که تصاویر آگاه و ناخودآگاه از آینده، نیروی محرک مهمی در پس دستاوردهای آیندهاند. تصاویر مثبت آینده، نیروی پر توان مغناطیسی هستند که ما را به تحرک واداشتهاند و به ما انرژی لازم را برای حرکت به پیش به سوی امکانات، راهحلها و دستاوردهای خلاقی و جدیدی میدهند از طرفی برای آنکه بتوانیم قدرت تصور خود را افزایش دهیم و تصاویر مثبتی از آینده خلق کنیم باید خلاقیت خود را پرورش دهیم. چه نیاز به به خلاقیت اجتناب ناپذیر است، بنابراین در این دنیای پیچیده کنونی که در هر رقابتهای بسیار فشرده جوامع مبتکر و مختلف برای دستیابی به جدیدترین تکنولوژی و منابع قدرت هستیم. افراد تیز هوش خلاق و صاحبان اندیشههای نو و جدید همانند گرانبهاترین سرمایهها از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار هستند. هر چه قدر جهانی که در آن زندگی میکنیم پیچیدهتر میشود نیاز به شناسایی و پرورش ذهنهای خلاق و آفریننده محسوس و روشنتر میگردد. در همین رابطه نونیامی معتقد است:
«شانسی برای بدست آوردن خلاقیت بالقوه میتواند موضوع مرگ و زندگی هر جامعهای باشد» (گاستون، 1985).
به همین دلیل امروزه جامعه، بیش از هر زمان دیگر به افراد خلاق و هوشمند نیاز دارد در شرایط کنونی، مسائل خلاقیت از تمرین مسائل در قلمرو روانشناسی آموزشگاهی است. در مورد خلاقیت و شناخت کودکان خلاق باید خاطر نشان سازیم قبل از اینکه که آتی بتواند خلاق شود باید شرایط یا محیط مناسب فراهم شود. خصوصیات افراد خلاق و غیر خلاق مباحثی چند را در رابطه با محیط خانوادگی با خلاقیت را به بار آورده به طوری که هم اکنون عقیده بر این است که محیط خانوادگی انسان خلاق چیزی سوال محیط خانوادگی آدم غیر خلاق میباشد. این تفاوت مخصوصا در آنچه که مربوط به روابط والدین و فرزندان میباشد جنبه مشخصتری دارد. برای این مثال نمونهای را که توسط شینر (1970) در این رابطه انجام گرفته است را میآوریم، وی درباره ده دختر تیزهوش و خلاق مطالعه نموده است و به این نتیجه رسیده است که خانوادههایشان در حدود آنها کنند سختگیری میکنند. این دختران خواندن را زود آموخته بودند و سرگرمیهای بسیار خلاقانهای داشتند (شعر و نقاشی) و خود را دارای قدرت تخیل بسیاری میدانستند.
بین کشورها و گروههای اجتماعی مختلف، به تفاوتهای چشمگیری در زمینه روابط والدین و فرزندان یا به عبارت دیگر شیوههای فرزند پروری برخوردیم که در دهههای نخست میلادی (سه دهه نخست) حاضر، روشهای فرزند پروری تا حدود زیادی زیر نفوذ مکتب رفتارگرایی بود. جای تردید است که پدران و مادران زیادی این شیوه خشک را به کار بسته باشند. اما به هر حال دیدگاه متخصصان آن زمان چنین وده است. (اتکنیسون، 1983).
به نظر میرسد در حال حاضر شاهدند در جهت عکس هستیم و چنین مینماید که امروز، والدین احساس میکنند که ساده گیری پاسخگویی مشکل آنها نیست. به هر حال روابط والدین و کودک یکی از بحثهای مهم روانشناسی است. البته باید توجه داشت که رفتار والدین ابعاد مختلف دارد و فقط شامل تغییرات یکنواخت نمیشود.
به طوری که ممکن است والدین هم فرزند خودشان را دوست بدارند و هم اینکه آنها را طرد نمایند، یا اینکه در حین درست داشتن آنها در انضباط نیز سخت گیری کنند، پاسخ طفل نیز صرفاً به یک جنبه از رفتار والدین با شخصیت آنها ارتباط پیدا نمیکند. بلکه ما حصل ترکیب عوامل مختلف میباشد. هر چند پیش بینی ویژگیهای شخصیتی بعدی بر مبنایی روشهای خاص فرزند پروری بسیار دشوار است اما شواهدی در دست است که بر اساس آن میتوان گفت بدون شک خانواده مهمترین نقش را در کنترل و هدایت تخیل و ظهور خلاقیتها ایفا میکند، با اینکه عوامل ژنی، پیدایش استعداد خلاقیت را هر افراد ممکن میسازد معذلک بروز و رشد این استعدادها تحت تأثیر عوامل محیطی قرار دارد. به طوری که میتوان گفت: خلاقیت به عنوان یک استعداد حاصل تعامل پیچیده وراثت و محیط است. (افروز، 1371)
در این پژوهش برآنیم تا مشخص کنیم که آیا شیوههای فرزند پروری با روشهای که والدین در تربیت فرزندانشان به کار میبرند چه تأثیری بر خلاقیت آنان دارد؟
فهرست
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانشآموزان مقطع راهنمایی![]() قیمت:100000ریال دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانشآموزان مقطع راهنماییفرمت ورد قابل ویرایش در 64 صفحه
مقدمه مطالعه پیرامون نحوه رفتار والدین و ویژگیهای فرزندان موضوع بسیاری از تحقیقات علمی در کشورهای مختلف جهان بوده است از جمله موارد مهم و اساسی در این تحقیق ویژگی عزت نفس کودکان در رابطه با بدرفتاری والدین آنها است. بدون تردید خانواده عمدهترین و مؤثرترین نقش را در فرایند شکلگیری شخصیت برای ایجاد حس عزت نفس در کودکان دارد. در خانوادهای که صمیمیت، محبت، مهربانی وجود دارد کودک میتواند هم عزت نفس بالایی داشته باشد و هم تغییرات مطلوب در شخصیت او ایجاد گردد. از یک سو کودک میتواند با اطمینان به شخصیت خود با مشکلات روبرو شود و از سوی دیگر، بدون داشتن اضطراب و تشویش رفتارهای نامناسب خود را مورد تردید قرار داده و سعی میکند آنها را به نحو مطلوب تغییر دهد. شکلگیری بنیادین عزت نفس در کودکان متأثر از فضای کلی خانواده است. میدانیم که اگر گویا فضای کل خانواده هر حرکت و رفتار کودک را علیرغم نادرست بودن پذیرا باشند، کودک به احتمال زیاد دچار اختلال رفتار میگردد زیرا تفاوت بین رفتارهای درست و غلط را نمیداند و از دیگران نیز انتظار دارد که همچون مادر و پدر هرگونه رفتار او را به گرمی و صمیمیت بپذیرد و چون چنین چیزی مقدور نیست مشکلات و درگیریهای اجتماعی او آغاز میگردد. در نقطه مقابل خانوادههایی وجود دارند که رفتارهای کودک را نمیپذیرند و در حقیقت دائماً در حال طرد کودک خود هستند در چنین فضای خانوادگی کودک نمیداند چه چیزی باعث قبول و تشویق از طرف دیگران میگردد و کودک در هر امری دچار بلاتکلیفی است. عزت نفس مبتنی بر ارزیابی قضاوتهایی است که شخص درباره خصوصیات خود به عمل میآورد. روانشناسان و جامعهشناسان عزت نفس را از شخصیت و هسته مرکزی سازگاری اجتماعی میدانند «اسلامی نسب، 1373». تحقیقات انجام شده بر ارتباط متقابل بین عزت نفس فرد و تصور فرد از توانائیهای خود تأکید دارد بدین معنا که اگر عزت نفس کاهش یابد، احساس ضعف و ناتوانی در فرد ایجاد میشود و بالعکس با افزایش اعتماد به نفس احساس توانمندی به وجود میآید. خانوادهها یا والدینی که بطور مستمر کودکان خود را مورد حمایت قرار میدهند، با آنها گرم و صمیمیاند و کنترل منطقی و متعادل را اعمال میکنند، در فرزندان خود اشتیاق ابراز رفتارهای اجتماعی قابل قبول را ایجاد میکنند و زمینه را برای بروز استعدادها و توانائیهای کودکان و نوجوانان خود فراهم میآورند. برعکس والدین آسان گیر که از کنترل کودکان خود پرهیز میکنند، کودکان آنها اشتیاقی ندارند که از رفتارهای قابل قبول و معیارهای تعریف شده گروههای مختلف جامعه اطاعت کنند. والدینی وجود دارند که کارهای کودکان خود را در دوره طفولیت و کودکی به گونه صحیح کنترل نمیکنند، در نتیجه در دوره نوجوانی و جوانی از درونی ساختن اخلاقیات و ارزشها در آنها عاجز میمانند. این گروه دیر دست به کار میشوند و فقط در دوره جوانی اقدام به کنترل جوانان خود میکنند، دورهای که مداخلات دیروقت والدین و اختلافات ایجاد شده جوانان را به سوی کژرفتاری اجتماعی و انحرافات اخلاقی سوق میدهد.
بیان مسألهیکی از نیازهای اصلی و اساسی انسان احساس ارزش نسبت به خود و یا بطور کلی عزت نفس (self esteem) میباشد در واقع برخوردار از این احساس ارزشمندی و اعتماد به نفس است که برای انسان به مانند یک سرمایه و ارزش حیاتی به حساب آمده و از جمله عوامل مهم و عمده در امر شکوفایی استعدادها و خلاقیت در انسانها محسوب میگردد این احساس ارزش بخشی از خودپنداره (self concept) انسان میباشد که شامل تصویر خود از خود و احساسی که او نسبت به خویشتن دارد و درجه پذیرش و تأیید شخص نسبت به خویش میباشد. نوع نگرش انسان نسبت به خودش، براساس تجربیاتی است که از نگرش دیگران و ارزیابی آنها نسبت به شخصیت خودش دارد (میرزابیگی، 1373). توجه پژوهشگران به عامل عزت نفس تا آنجا که مورد تحقیق قرار گرفته که بسیاری آن را به عنوان یک نیازمهم و اساسی در وجود افراد با ابعاد فردی و اجتماعی تلقی نمودهاند در این زمینه میتوان به افرادی چون: آدلر 1930، آلپورت 1937، مورفی 1947. مزلو 1970، راجرز و سالیوان 1959 اشاره نمود. (بیابانگرد، 1373، ص 11)نقش خانواده در میزان عزت نفس براساس تحقیقات انجام شده قبلی اثبات شده است حال اگر والدین به گونهای رفتار کنند که کودک آزرده خاطر شود در این صورت عزت نفس کودک پایین میآید. زیرا یکی از راههای ارضای نفس، تکریم افراد و توجه به شخصیت آنهاست. فردی که در محیط خانواده به اندازه کافی مورد احترام و پذیرش واقع شود و عزت نفس وی بطور مطلوب ارضاء گردد روحیهای طبیعی و روان و معتدل خواهد داشت. برعکس فردی که از پدر و مادر احترام و تکریم ندیده و والدین با او بدرفتاری داشتهاند عزت نفس او پایین شکل میگیرد و کودک در خود احساس پستی و حقارت کرده و شکست خورده و افسرده خواهد شد و به صورت مستقیم و غیرمستقیم دچار مشکلات و اختلالات رفتاری و شخصیتی میگردد هیلز و کوپر اسمیت گزارش میدهد دختران و پسرانی که از عزت نفس بالایی برخوردار بودند والدین پذیرنده، خوش برخورد، بامحبت و خونگرم داشتهاند. (بوشهری، 1373، ص 23). هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس کودکان دختر و پسر میباشد و قصد بر آن است که آیا رابطهی بین این دو وجود دارد یا نه. در مکتب اعتقادی اسلام نیز توجه بارزی به ارزشمند بودن انسان و ایجاد یک تصور مطلوب و ارزشمند در انسان نسبت به خودش و دیگر انسانها وجود دارد چنانکه در یک دیدگاه کلی و اساسی انسان به عنوان موجودی در نظر گرفته شده است که دارای ارزش و کرامت است که لازم است درک و احساس عمیق نسبت به عزت و کرامت خود و دیگران داشته باشد در این تحقیق برآنیم که روشن کنیم بدرفتاری والدین به خصوص در دوران کودکی به چه میزانی بر عزت نفس آنها در آینده تأثیر میگذارد. احساس ارزش درجه تصویب، تأیید، پذیرش و ارزشمندی است که شخص نسبت به خویشتن احساس میکند (شاملو، 1372، ص 137). اهمیت و ضرورت مسئلهعزت نفس از نظر روانشناسان به میزان ارزشی که فرد برای کفایت و صلاحیت خود در رابطه با اهداف کلی و ایدهآلهای خود در نظر میگیرد برمیگردد. بنابراین ممکن است فردی از نظر دیگران بسیار موفق ارزیابی شود ولی هنوز در نظر خود او فردی ناموفق باشد. البته زیربنای این نوع تصور به خود پنداشت فرد مربوط است. قضاوت دیگران او را به احساس رضایت از خود نمیرساند. البته دیگران در شکلگیری این احساس در کودکی مؤثرند. پایین بودن عزت نفس همواره با تعریف بنیادی ناروشن فرد از آینده خود همراه است. برای مثال کسی که دارای عزت نفس پایینی است برای توصیف خود از اصلاحات دوسوگرایانه یا دوگانه استفاده میکند بنابراین خود را هم کمرو و بزدل و هم بیباک و جسور هم سرسخت و نامنعطف و هم انعطافپذیر و ملایم توصیف میکند. این درهم شدگی قضاوت با فقدان پایداری بیثباتی و بیاعتمادی نسبت به سرشت و سرنوشت بنیادین خود پیوند مییابد بر همین اساس این افراد احتمالاً نمیتوانند تصمیم بگیرند که در چه موقعیت اجتماعی شرکت کنند آنها حتی ممکن است خود رادر موقعیتهایی قرار دهند که پیامهای اجتماعی ضد و نقیض و منفی درباره ارزشمندی خود دریافت میکنند و بنابراین خود را در معرض در همشدگی بیشتر قرار میدهند. داشتن عزت نفس برای همه انسانها یک ضرورت است. در واقع چیزی است که همیشه در جستجوی آن هستیم با این حال و با همه تلاشها، بعضی از افراد انسانی هرگز به آنچنان اعتماد به نفسی که بتواند احساس واقعی و شادی کنند نمیرسند و همیشه در ناراحتی و شک و تردید زندگی میکنند و هیچ وقت به موفقیت در زندگی دست پیدا نمیکنند. ما در طول زندگی، انرژی زیادی مصرف میکنیم تا اطرافیانمان را وادار به تغییر کنیم. اگر ذرهای از آن انرژی را برای کار بر روی خودمان معطوف میکردیم، نسبت به دیگران محبت بیشتری در ما به وجود میآمد، زیرا عزت نفس قوی به ایجاد احساس قویتری از محبت نسبت به اطرافیان منجر میشود، دنیایی که در آن افراد بتوانند واقعاً به خودشان ارزش و احترام قائل شوند، دنیایی خواهد بود که مردم بیشتر به فکر یکدیگر هستند. اگر انسانها به عنوان یک کل بتوانند عزت نفس خود را بالا ببرند ما شاهد تغییر بزرگی در کیفیت زندگی خود و آنها خواهیم بود. در این تحقیق سعی شده است تأثیر بدرفتاری والدین را بر عزت نفس دانشآموزان را بررسی و مشخص کرد. همانطور که میدانید خانواده و نحوه برخورد و رفتار آنها کودکان در میزان عزت نفس آنها بسیار مؤثر و تأثیرگذار میباشد. بنابراین کودکان باید در محیط گرم خانواده و در کنار والدین خود میزان عزت نفس خود را بالا ببرند تا در دوران جوانی و نوجوانی و بزرگسالی بتوانند زندگی مستقلی داشته باشند. خانوادههای قدرتطلباین گروه از والدین سعی میکنند رفتارها و نگرشهای کودکان خود را با توجه به معیارهای رفتاری معین شکل داده کنترل و ارزیابی میکنند. والدین قدرت طلب کودکان را به اطاعت تشویق میکنند و به منظور گردن نهادن، شیوههای مختلف تنبیه را ترجیح میدهند. والدین قدرتطلب کودکان و نوجوانان را پرورش میدهند: سرکش، طغیانگر، برخوردار از سطوح بالای کمرویی و اضطراب احساس بیکفایتی و حقارت. این نوع کودکان هیچ موافقت و سازش با ارزشها و خواستههای والدین خود ندارند و از گزینش هدفهای منطقی و قابل دسترس عاجزند. بیشتر مشکلات رفتاری، روحی و شخصیتی این نوع کودکان نتیجه رفتار والدین است. از آنجا که عمدهترین و مؤثرترین عامل در فرایند شکلگیری شخصیت برای ایجاد حس عزت نفس، خانواده است و عزت نفس از اجزای شخصیت و هسته مرکزی سازگاری اجتماعی است. اهداف تحقیقالف- هدف کلی: هدف کلی از این تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانشآموزان مقطع راهنمایی ب- اهداف جزیی: 1- بررسی میزان بدرفتاری والدین دانشآموزان 2- بررسی میزان عزت نفس دانشآموزان سؤالات و فرضیات تحقیقدر این تحقیق سعی شده است تا به دو فرضیه پاسخ داده شود: الف: بین بدرفتاری والدین و عزت نفس کودکان آنها (دختر و پسر) رابطه وجود دارد. ب: بین بدرفتاری والدین پسر با والدین دختر تفاوت معنیداری وجود دارد. روش انجام تحقیقاز آنجائی که این پژوهش بدنبال بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانشآموزان مدارس راهنمایی میباشد لذا در این پژوهش از روش تحقیق علی یا پس از وقوع استفاده شده است که در فصل سوم بطور مبسوط بحث خواهد شد. تعریف واژهها و اصطلاحاتالف) عزت نفس: ارزشیابی فرد درباره خود یا قضاوت فرد در مورد ارزش خود (کوپراسمیت، 1967) ب) عزت نفس بالا: وضعیت فردی است که نمره او در گروه نمونه نسبت به سایر افراد از میانگین بالاتر است. ج) عزت نفس پایین: وضعیت فردی است که نمره او در گروه نمونه نسبت به سایر افراد از میانگین پایینتر است. د) بدرفتاری: در این تحقیق نمرهای است که آزمودنی از پرسشنامه روانشناسی بدرفتاری فیدل کسب میکند. چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت مسئله اهداف تحقیق سؤالات و فرضیات تحقیق روش انجام تحقیق تعریف واژهها و اصطلاحات فصل دوم: ادبیات تحقیق مقدمه الف: پیشینه نظری تحقیق عزت نفس بالا ، عزت نفس پایین ب:تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از ایران فصل سوم: روش تحقیق عنوان مقدمه روش تحقیق جامعه و نمونه روش نمونهگیری ابزار اندازهگیری چگونگی گردآوری دادهها روش آماری فصل چهارم: یافتهها و نتایج تحقیق مقدمه یافتهها فصل پنجم: بحث یافتهها و تجزیه و تحلیل دادهها محدودیتهای تحقیق پیشنهادات تحقیق فهرست منابع و ضمائم ضمیمه الف: جداول نمرات هر دو گروه 1- جدول نمرات خام آزمودنیهای پسر 2- جدول نمرات خام آزمودنیهای دختر عنوان فهرست منابع ضمیمه ب: پرسشنامهها 1- پرسشنامه بدرفتاری فیدل 2- پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
مقاله بررسی درمان با توتال هیپ آرتروپلاستی![]() قیمت:80000ریال عنوان: بررسی بیمارانی که تحت توتال هیپ آرتروپلاستی با جزء فمورال سیمانی از نوع CPT قرار گرفته اند فهرست مطالب عنوان صفحه
فصل اول: مقدمه.................................................................................................... 1 فصل دوم: مروری بر متون......................................................................................... 3 فصل سوم: روش بررسی............................................................................................. 38 فصل چهارم: نتایج.................................................................................................... 45 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری...................................................................................... 57 فهرست منابع.......................................................................................................... 68 ضمایم................................................................................................................... 71 چکیده :بیان مسئله: عمل جراحی تعویض مفصل هیپ شایعترین عمل جراحی و رکانستراکتیو هیپ طی 5 دهه گذشته می باشد که با توجه به نتایج عالی اولیه پروتز آقای چارنلی در 4 دهه گذشته فوکوس اصلی بر طراحی اجزاء جدید و تکنیک های جراحی جهت ارتقاء اهداف این جراحی یعنی اعاده فانکشن و کاهش درد بیماران؛ میباشد. با توجه به هزینه سنگین جراحی فوق و تنوع اجزاء فمورال و استابولار موجود در بازار لزوم انجام مطالعات بر تک تک طراحی ها جهت شناخت انواع با حداکثر بقاء در بدن بیمار احساس می شود. هدف: هدف از این مطالعه بررسی سیستماتیک یکی از اجزاء فمورال موجود در بازار بنام Collared , Polished, Tapered (CPT) در بیماران و گزارش نتایج آن از نظر دستیابی به اهداف جراحی و از نظر ارائه شیوع عوارض زودرس و میان مدت جراحی می باشد. روش: طی 3 سال (از مهر 79 تا مهر 82) 25 هیپ در 24 بیمار تحت THA با سیستم فمورال CPTبا کاپ استابولار سیماندار یا بدون سیمان قرار گرفت. بیماران فوق در قبل عمل و 3 بار به فواصل 6ماه، 12 ماه و 24 ماه تحت معاینه بالینی و رادیو گرافیک قرار گرفتند. در معاینه بیماران در قبل عمل تا انتهای فالوآپ خصوصیات دموگرافیک، تشخیص علت DJD و فانکشن و درد و ROM بیماران براساس اسکورهای هریس و اکسفورد مورد مطالعه قرار گرفت. ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
گزارش کارآموزی لاستیکهای صنعتی، چسب، مواد پاک کننده رشته حسابداری![]() قیمت:80000ریال گزارش کارآموزی حسابداری شرکت صنعتی هنکل در لاستیکهای صنعتی، چسب، مواد پاک کننده رشته حسابداریتاریخچه فعالیت شرکت شرکت صنعتی هنکل (سهامی خاص) بصورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده است و طی شماره 16431 مورخ 30/10/1351 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.
فعالیت اصلی شرکت موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اسانامه شرکت شامل تولید، فروش، واردات و صادرات لاستیکهای صنعتی، چسب، مواد پاک کننده و سایر فعالیتهای مربوطه است.
فهرست مطال بتاریخچه فعالیت شرکت
کلیات 2-1- فعالیت اصلی شرکت 3-1- وضعیت اشتغال مبنای تهیه صورتهای مالی 1-3- موجودی مواد و کالا 2-3- سرمایه گذاریها 3-3- داراییهای ثابت مشهود 4-3- مخارج تامین مالی 5-3- تسعیر ارز 6-3- ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان 4- موجودی نقد 5- حسابها و اسناد دریافتنی تجاری 6- سایر حسابها و اسناد دریافتنی 7- موجودی مواد و کالا 8- سفارشات و پیش پرداختها - سرمایه گذاریهای بلند مدت 11- داراییهای نامشهود 12- حسابها و اسناد پرداختنی تجاری 13- سایر حسابها و اسناد پرداختنی 14- پیش دریافتها 15- ذخیره مالیات 16- سود سهام پیشنهادی و پرداختی 18- ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان 19- سرمایه 20- اندوخته قانونی 21- سایر اندوخته ها 22- فروش خالص 23- بهای تمام شده کالای فروش رفته 24- هزینه های فروش، اداری و عمومی 26- تعدیلات سنواتی شامل اقلام زیر است 27- حساب انتظامی 28- بدهی های احتمالی 29- رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه 30- تعهدات سرمایه ای 31- معاملات با اشخاص وابسته ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
گزارش کارآموزی پراید![]() قیمت:50000ریال عنوان: شماره صفحه پیشگفتار.............................................................................................................1 مقدمه.................................................................................................................4 موقعیت شرکت................................................................................................6 تاریخچه شرکت..............................................................................................8 خودروهای تولیدی شرکت..........................................................................10 خودروهایی که در گذشته تولید شده........................................................10 تولیدات فعلی شرکت...................................................................................14 تولیدات آینده شرکت..................................................................................17 سالن اصلی تولید بدنه...............................................................................19 خط تولید پرایدGTX...............................................................................22 پانل های کنترل........................................................................................25 تئوری کار در سالن تولید بدنه.............................................................27 دستگاههای جوشCO2........................................................................36 دستگاه جوش آرگون..........................................................................38 کاربردهای سیلر..................................................................................43 پمپ سیلر........................................................................................45 سالن رنگ.......................................................................................47 جداول رنگ آمیزی........................................................................56 ایمنی و بهداشت............................................................................57 جلوگیری از انفجار و اشتعال.....................................................58 بهینه سازی در تولید بدنه..........................................................61 نتیجه گیری.................................................................................72 ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
دانلود گزارش کارآموزی شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو![]() قیمت:50000ریال دانلود گزارش کارآموزی شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو – صابون ، شامپوفهرست فصل (۱) ـ تاریخچه شرکت تولید پاکشو اهداف اصلی شرکت پاکشو تحقیق و توسعه صادرات شرکت پاکشو محصولات تولیدی شرکت پاکشو فصل (۲) ـ مواد پاک کننده اصلی (مواد فعال در سطح) سورفکتانتهای آنیونی سورفکتانتهای غیر یونی سروفکتانتهای آمنوتری سروفکتانتهای کاتیونی سورفکتانتهای چند عاملی تغلیط کنندهها و تثبیت کنندهةای فرم فصل (۳) ـ کاربردهای اساسی موادفعال در سطح ویژگیهای بنیادی مواد فعال در سطح ـ مشخصههای سمت سورفکتانتها ـ عوامل افزودنی و مواد اولیه بهداشتی فصل (۴) تهیه و تولید شامپوها ـ انواع اصل شامپوها شامپوهای خشک شامپوهای معمولی شامپوهای ملایم شامپوهای بچه ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
دانلود گزارش کارآموزی محصولات لبنی می ماس ![]() قیمت:70000ریال دانلود گزارش کارآموزی محصولات لبنی می ماس
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
پایان نامه اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی![]() قیمت:53000ریال پایان نامه تحصیلی جهت اخذ مدرک کارشناسیدر رشته روانشناسی عمومی عنوان:اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی شهر یزد در سال تحصیلی 87-1386
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه................................................................................................ 4 بیان مسأله............................................................................................ 5 اهمیت و ضرورت تحقیق............................................................................. 6 اهداف پژوهش....................................................................................... 7 - هدف کلی......................................................................................... 7 - اهداف جزئی....................................................................................... 7 سؤالات پژوهش....................................................................................... 7 فرضیه های پژوهش................................................................................. 8 تعریف متغیر........................................................................................... 8 - تعریف نظری....................................................................................... 8 - تعریف عملیاتی.................................................................................... 8 فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیقمقدمه................................................................................................ 10 بخش اول: سوابق نظری.............................................................................. 10 تاریخچه طرح هوش هیجانی........................................................................ 10 تعاریف هوش هیجانی............................................................................... 13 خصایصی که هوش عاطفی را می سازند........................................................ 14 گستره هوش هیجانی................................................................................. 15 هوش هیجانی و توانایی شغلی..................................................................... 15 هوش هیجانی و موفقیت زناشویی................................................................ 16 هوش هیجانی و اختلال های روانی............................................................... 16 هوش هیجانی و حافظه........................................................................... 17 هوش هیجانی و آینده.............................................................................. 17 آموزش و پرورش و افزایش هوش هیجانی........................................................ 17 نقش مدرسه در پرورش هوش هیجانی............................................................ 19 هوش هیجانی از دیدگاه بار-اُن.................................................................... 20 مشخصات هوش هیجانی بار- اُن................................................................... 21 حیطه های پرسشنامه هوش عاطفی بار-اُن..................................................... 22 نحوه نمره گذاری پرسشنامه.......................................................................... 23 معرفی سئوالات مربوط به هر مقیاس............................................................ 24 کلید نمره گذاری آزمون هیجان بهر بار-اُن........................................................ 25 ارزیابی پرسشنامه هوش عاطفی بار-اُن........................................................... 26 لزوم هنجاریابی پرسشنامه هوش عاطفی بار-اُن................................................. 26 بخش دوم: سوابق پژوهشی.......................................................................... 27 پژوهش های خارجی................................................................................. 27 پژوهش های داخلی................................................................................. 33 فصل سوم: روش شناختی تحقیقمقدمه................................................................................................ 40 روش تحقیق............................................................................................ 40 جامعه تحقیق......................................................................................... 40 نمونه تحقیق........................................................................................... 40 روش نمونه گیری..................................................................................... 41 ابزار پژوهش........................................................................................... 41 روش اجرای تحقیق.................................................................................... 42 روش های تجزیه و تحلیل داده ها.................................................................. 42 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده هامقدمه................................................................................................ 45 1- ماتریس همبستگی سئوالات آزمون با هم و با نمره کل..................................... 46 2- ماتریس همبستگی خرده مقیاس ها قبل از تحلیل............................................ 46 3- محاسبه پایایی کل آزمون....................................................................... 51 4- تحلیل پایایی درونی مقیاس های پرسشنامه هوش هیجانی................................. 52 5- شاخص های توصیفی خرده مقیاس ها و میانگین کل هوش هیجانی.................... 53 6- ماتریس همبستگی کل خرده مقیاس ها با هم و با نمره کل.............................. 54 7- تحلیل عوامل به روش مؤلفه های اصلی و چرخش واریماکس............................ 54 فرضیه های تحقیق................................................................................... 55 نتیجه نهایی تحلیل پرسشنامه........................................................................ 57 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیریمقدمه................................................................................................ 59 مروری بر تحقیق....................................................................................... 59 بحث و نتیجه گیری.................................................................................... 60 پیشنهادات تحقیق..................................................................................... 61 - پیشنهاد به والدین................................................................................ 61 - پیشنهاد به دانش آموزان......................................................................... 62 - پیشنهاد به معلمان............................................................................... 62 - پیشنهاد به مسئولین آموزش و پرورش.......................................................... 62 - پیشنهاد برای تحقیقات آینده...................................................................... 63 محدودیت های تحقیق................................................................................. 63 - محدودیت های تحت کنترل پژوهشگر.............................................................. 63 - محدودیت های خارج از کنترل پژوهشگر......................................................... 64 منابع و مآخذ......................................................................................... 65 منابع فارسی.......................................................................................... 65 منابع انگلیسی......................................................................................... 70 منابع اینترنتی........................................................................................... 71 ضمائم................................................................................................. 72 معرفی نامه از دانشگاه............................................................................. معرفی نامه از آموزش و پرورش................................................................... نمونه ای از پرسشنامه............................................................................... نمونه ای از پاسخنامه............................................................................... جدول ها و نمودارهای تحقیق...................................................................... - ماتریس همبستگی سئوالات آزمون با هم و با نمره کل....................................... - ماتریس همبستگی خرده مقیاس ها قبل از تحلیل.............................................. - محاسبه پایایی کل آزمون.......................................................................... - تحلیل پایایی درونی مقیاس های پرسشنامه هوش هیجانی.................................... - شاخص های توصیفی خرده مقیاس ها و میانگین کل هوش هیجانی...................... - ماتریس همبستگی کل خرده مقیاس ها با هم و با نمره کل................................ - تحلیل عوامل به روش مؤلفه های اصلی و چرخش واریماکس............................... - خلاصه مطالعه سموعی 1382.............................................................. مقالات انگلیسی ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
دانلود پایان نامه تست نامیدن اسامی و افعال![]() قیمت:89000ریال دانلود پایان نامه تست نامیدن اسامی و افعالفهرست مطالب
فصل اول (معیار سازی تست نامیدن اسامی و افعال) ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
پایان نامه جایگاه دموکراسی در ایران![]() قیمت:89000ریال پایان نامه جایگاه دموکراسی در ایران پیشگفتار......................................................................................................................... 1 دموکراسی چیست؟........................................................................................................... 3 الگوهای دموکراسی.......................................................................................................... 6 ابعاد نو و کهنه ی دموکراسی............................................................................................ 11 انواع دموکراسی از دیدگاه سی. بی. مک فرسون..................................................................... 22 دموکراسی غیرلیبرالی: نوع کمونیستی...................................................................................... 22 دموکراسی غیرلیبرالی: نوع توسعه نیافته................................................................................. 28 موج جدید نظریه های گذار به دموکراسی............................................................................. 35 زمینه های سیاسی و اجتماعی فروپاشی رژیم های غیردموکراتیک و گذرا آن ها به دموکراسی ............ 42 تعارض دموکراسی و توسعه با توجه به ایران......................................................................... 98 جنبش دموکراسی مردمی و تکالیف مبرم آن در ایران.................................................................. 103 موانع گذار به دموکراسی در ایران......................................................................................... 110 نتیجه گیری...................................................................................................................... 125 منابع و مآخذ.................................................................................................................. 127 ![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||||||||||
پایان نامه بررسی تاثیر روش یادگیری مشارکتی بر روی عزت نفس![]() قیمت:118000ریال دانلود پایان نامه بررسی تاثیر روش یادگیری مشارکتی بر روی عزت نفس،رشد،مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
![]() جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید |