نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

22فایل- 13تیر

بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان

قیمت:69000ریال

بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان

فرمت : word قابل ویرایش

مقدمه:

مولفه های جز دستمزد وجود دارند که نیروی کار برتر را حفظ می کند عاملی دیگری جزء بهای نازل کالا نیز وجود دارند که مشتریان خود را حفظ می نمایند همچنین در توسعه و اقتصاد کشور به جزء ثروت و منابع موجود در آن عوامل وجود دارند که پیشرفت را تضمین می کند. چه بسا کشورهایی که با در دست داشتن معادن، منابع مختلف از جمله کشور های با درآمد کم و اقتصاد ضعیف تک محصولی به شمار می روند و کشورهای که با فقر منابع طبیعی دارای اقتصادی کار آمد و تاثیر گذار می باشند و البته فاکتور اصلی و مهم دیگری به نام مدیریت نیز به کمک می آید.

مدیریتی، یک مدیریت صحیح محسوب می شود که یک مدیریت موثر می باشد. مدیریت موثر جزء منابع اصلی توسعه ملتها شده است و مهمترین منابع لازم برای توسعه ملتها است. اعمال مدیریت توسط مدیر در موفقیعت یک سازمان نقش بسزایی دارد هر چه سازمان پیچیده تر باشد نقش مدیریت دشوار تر خواهد شد. مدیریت یعنی تصمیم گیری در زمان مناسب با افراد مناسب در جای که فعالیت در آن جریان دارد.

مدیران موثر، رهبران موثری هستند که با اعمال مدیریت اصلی و کار آمد خود می تواند نقش به سزایی در جامعه از طریق مشارکت در صنایع و ارائه خدمت مطلوب ایفاء نمایند و مدیران موثر و موفق مدیرانی هستند که ملبس به جامعه علم و تجربه باشند دیگر زمان آن که مدیر در یک برج بلند و لوکس بنشیند و از راه دور کنترل و دستور دهد سپری گردیده است حال زمان آن فرا رسیده است.

که مردان و زنان سخت کوش و مستعد و اثر بخش با ایجاد انگیزه و تقویت حس همکاری و جلب مشارکت و روابط هم سطح زمام امور را در دست گرفته و مدیریت سازمانهای وسیع و گسترده پیچیده کنونی را به عهده گیرند چرا که بدو مشارکت همگانی و بکار گیری کلیه عوامل و امکانات راه رسیدن به موفقعیت بس دشوار و خطیر است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
گزارش کاراموزی پالایشگاه نفت کرمانشاه

قیمت:77000ریال

گزارش کاراموزی پالایشگاه نفت کرمانشاه

فرمت : word قابل ویرایش

تاریخچه:

پالایشگاه کرمانشاه در سال 1314 با تولید روزانه 4200 شبکه، در شمال شهر کرمانشاه در کنار رودخانه قره مو شروع به غعالیت کرد. در سال 1340 طرح توسعۀ پالایشگاه به ظریت 15000 شبکه در روز به انجام رسید و در 27 اردیبهشت سال 1350 به طور رسمی افتتاح شد، متماقب آن ظرفیت پالایشگاه در سال 1357 به حدود 19000 شبکه در روز افزایش یافت. همزمان با احداث پالایشگاه، خط لوله 3 اینچ نفت شهر برپیده و به جای آن خط لوله ای به قطر 8 اینچ و به طول260 کیلومتر احداث شده در آبان ماه 1362 نیز خط لوله افرینه به کرمانشاه به قطر 16 اینچ و به طول 172 کیلومتر آماده بهره برداری شد.

فهرست مطالب :

عنوان صفحه

تاریخچه 1

پیش گفتار 5

کلیاتی راجع به نفت 9

نام گذاری فرآورده های نفتی 14

فصل اول: جستجو و تولید نفت 16

  1. منشأ نفت 16

2-1- زمین شناسی نفت 16

1-2-1- انواع مخازن نفت 19

3-1- اکتشاف نفت 21

1-3-1- روش های ژئوفیزیکی 23

2-3-1- روشهای ژئوشیمی 24

4-1- حفاری 25

حفاری برای استخراج 26

فصل دوم: ترکیب شیمیایی نفت خام فرآورده های نفتی 31

1-2- ترکیب شیمیایی نفت خام 31

فهرست مطالب

عنوان صفحه

2-2- ترکیب شیمیایی فراورده های نفتی 36

1-2-2- مشتقات ایدروکربور نفت طبیعی 36

الف- بنزین 36

ب – نفت چراغ، نفت گاز 37

ج- روغن ها 38

2-2-2- مشتقات غیر ایدروکربورنفت طبیعی 41

الف- ترکیبات گوگردار دار 41

ب – ترکیبات اکسیژندار 42

ج- ترکیبات ازت دار 43

د- ترکیبات فلز دار 43

فصل سوم- مشخصات شیمی فیزیکی ایدروکربوهای خالص

و برشهای نفتی 45

1-3- کلیات 45

2-3- نقطه جوش متوسط برشهای نفتی 46

فهرست مطالب

عنوان صفحه

3-3- عامل تشخیص KUOP

1-3-3- ایدروکربورهای خالص 47

2-3-3- برشهای نفتی 47

5-3- فشار بخار 48

1-5-3- ایدروکربورهای خالص 48

2-5-3- برشهای نفتی 48

3-5-3- مخلوط ایدروکربورها 48

فصل چهارم

آزمایشهای انجام شده 50



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی راهکارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها

قیمت:77000ریال

بررسی راهکارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها

فرمت : word قابل ویرایش

فهرست مطالب

عنوان

چکیده تحقیق

فصل اول- کلیات وروش تحقیق

فصل دوم- بررسی ادبیات تحقیق

فصل سوم- یافته‌های پژوهشی

فصل چهارم نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع و مآخذ

پیوست‌ها

پیوست 1- تلخیص داده‌های روش‌شناسی و محتوایی

چکیده تحقیق:

عنوان تحقیق «راهکارهای توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها» است که با روش فراتحلیل (Meta-Analysis) انجام شده است.

هدف فراتحلیل حاضر نیل به نتایج کلی و کاربردی از طریق ترکیب منابع و مطالعاتی است که در داخل کشور در زمینة « توسعه نیروی انسانی نخبه و پیشگیری از فرار مغزها» صورت گرفته است.

این فراتحلیل که از طریق بررسی و ارزیابی 48 اثر علمی انجام شد دو بُعد روش شناختی و محتوایی را مد نظر قرار داد. در بُعد روش شناختی نتایج نشان داد که مطالعات مورد بررسی در عین حال که انباشت خوبی از ایده‌های نظری و راهکارهای عملی را ارائه می‌کنند دارای اشکالات و نواقص متعددی هستند از جمله: عدم سازگاری بین اهداف، چارچوب نظری، روش تحقیق، نتایج و راهکارها- بدیهی بودن بسیاری از فرضیه‌ها- عدم استفاده از تکنیک‌های پیشرفتة تجزیه و تحلیل- مناسب نبودن حجم نمونه اتکا به روش‌های نظری و



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
آموزش الگوهای فکری و رفتاری جدید،با رویکرد شناختی رفتاری به مادران

قیمت:65000ریال

آموزش الگوهای فکری و رفتاری جدید،با رویکرد شناختی رفتاری به مادران،سلامت عمومی مادران دارای کودک ADHD

فرمت : word قابل ویرایش

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول : کلیات تحقیق

مقدمه 3

بیان مسئله 5

اهمیت وضرورت تحقیق 6

اهداف تحقیق 89

فرضیه های تحقیق 9

متغیر ها 9

تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح 10

تعریف نظری 10

تعاریف عملیاتی 13

فصل دوم :ادبیات تحقیق


چکیده

اختلال کمبود توجه بیش فعالی یکی از شایع ترین اختلالات دوره کودکی است که می تواند اثرات نامطلوبی بر روی فرد در دوره کودکی و نوجوانی، بر روابط خانوادگی و بخصوص سلامت عمومی مادران داشته باشد. و یکی از موثرترین راههای کاهش این اثرات نامطلوب، آموزش خانواده بخصوص مادران می باشد به این دلیل تحقیقی را با عنوان «اثر بخشی آموزش الگوهای فکری و رفتاری با رویکرد شناختی ـ رفتاری بر سلامت عمومی مادران کودکان مبتلا به ADHD دوره ابتدایی شهرستان بجنورد» انجام شد که این تحقیق از نوع نیمه آزمایشی می باشد. در این تحقیق جامعه آماری، کلیه مادران دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان بجنورد که مبتلا به ADHD هستند، می باشد. نمونه آماری، 30 نفر از مادران دارای کودک مبتلا به ADHD هستند که از طریق نمونه گیری خوشه ای از 30 مدرسه انتخاب شده اند. در ابتدا، مادران 2 گروه کنترل و آزمایش پرسشنامه GHQ را تکمیل نمودند. پس از آن مادران گروه آزمایش طی 12 جلسه آموزشی، الگوهای
شناختی ـ رفتاری جدید را آموختند در حالیکه گروه کنترل هیچ آموزشی ندیدند. پس از اتمام آموزش، مادران هر دو گروه مجدداً تست
GHQ را تکمیل نموده و نمرات محاسبه شده در 2 مرحله ثبت، سپس میانگین نمرات، تفاوت میانگین ها و واریانس محاسبه گردید و با استفاده از نرم افزار SPSS، آزمون تی ـ استودنت برای گروه های مستقل انجام گردید.ابزار اندازه گیری در این پژوهش عبارتند از : پرسشنامه سلامت عمومی GHQ، پرسشنامه CSI4 که روایی و پایانی ابزار قبلاً اندازه گیری شده است و مورد تایید می باشد.این پژوهش دارای 5 فرضیه می باشد که چهار فرضیه آن تایید گردید. نتیجه پژوهش نشان داد که آموزش مادران با رویکرد شناختی ـ رفتاری باعث افزایش سلامت جسمی، سلامت عمومی، کارکرد اجتماعی و کاهش اختلال اضطراب و اختلال خواب می شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران

قیمت:43000ریال

بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران

فرمت : word قابل ویرایش

خلاصه :

این مقاله درصدد است تا ضمن تبیین مبانی، چگونگی و چیستی آموزش از راه دور، به تناسب سازی این آموزش‌ها در کشور اشاره داشته باشد، به همین مناسبت مبانی و تعاریف آموزش از راه دور و رویکردهای متفاوت مورد بررسی قرار گرفته پس از تشریح رویکرد تلفیقی، به تشریح وضعیت آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ایران پرداخته است و در این راستا روش‌ها و فرایندهای اجرایی و چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در شکل گیری این آموزش‌ها بیان شده است.

آنچه حائز اهمیت است آنکه، آموزش از راه دور در کشورما در ابتدای راه است و برای پیشرفت و گسترش آن باید فعالیت‌های در خور فکری و عملی بسیاری به مدد آید.

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف

- اهداف کلی

- اهداف جزئی

- سوالات تحقیق

تعریف مفهومی واژه‌ها

فصل دوم

پیشینه و تاریخچة آموزش از راه دور

مسایل بنیادی درآموزش از راه دور

- رویکردهای اساسی آموزش از راه دور

- علل پیدایش آموزش از راه دور

- مزایا و امکانات آموزش از راه دور

- آموزش از راه دور ورویکردهای آموزشی و یادگیری

- تکامل نسلی آموزش از راه دور

ارکان، ویژگی‌ها و مبانی آموزش از راه دور

آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ایران

تفاوت‌های موجود بین دانش آموزان نظام حضوری و فراگیران آموزش از راه دور

طبقه بندی مخاطبین

روش‌ها و فرایندهای اجرایی تحصیل درآموزش از راه دور

چالش‌ها و دغدغه‌های مرتبط با آموزش از راه دور

فصل سوم

روش تحقیق

فصل چهارم

طرح تحقیق

فصل پنجم

یافته‌ها و نتایج

محدودیت‌های تحقیق

راه کارهای پیشنهادی تحقیق

منابع و مآخذ

پیوست‌ها

فهرست اشکال و جداول

شکل شماره 1 – رویکردهای آموزشی و یادگیری

شکل شماره 2- فرایند اجرایی تحصیل در آموزش از راه دور

شکل شماره3- چرخه اصلاح و توسعه رفتار از طریق آموزش

جدول شماره 1- مقایسه فراگیری نظام رایج حضوری با فراگیران نظام آموزش از راه دور



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
گزارش کارورزی بانک اطلاعاتی رشته کامپیوتر

قیمت:48000ریال

گزارش کارورزی بانک اطلاعاتی رشته کامپیوتر

فرمت : word قابل ویرایش

فهرست مطالب

پیشگفتار...........................................................................................................................................

مقدمه................................................................................................................................................

فصل اول – بانک اطلاعاتی...........................................................................................................

چند تعریف مورد نیاز.........................................................................................................................

چرا بانکهای اطلاعاتی.......................................................................................................................

فصل دوم – بانک اطلاعاتی رابطه ای........................................................................................

2-1) ساختار رابطه ای .....................................................................................................................

2-2) خصوصیات مدل رابطه ای........................................................................................................

فصل سوم – گذری بر اکسس.....................................................................................................

3-1) ایجاد یک بانک اطلاعاتی جدید...............................................................................................

3-2) طریقه ساخت جدول ................................................................................................................

3-3) خواص فیلدها..............................................................................................................................

3-4) نشان دادن ارتباطات..................................................................................................................

3-5) طریقه ساخت پرس و جو (Query).........................................................................................

3-6) طریقه ساخت ماکرو (Macro).................................................................................................

3-7) طریقه ساخت فرم (Form).......................................................................................................

3-8) طریقه ساخت گزارش (Report)...............................................................................................



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
گزارش کارآموزی در شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران

قیمت:53000ریال

گزارش کارآموزی در شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران

فرمت : word قابل ویرایش

1) تاریخچه فعالیت شرکت :

2) فعالیت اصلی شرکت :

3) وضعیت اشتغال :

2) مبنای تهیه صورتهای مالی :

3) خلاصه اهم رویه های حسابداری :

3-3 دارائیهای ثابت شهود :

روش و نرخ استهلاک :

مخارج تأمین مالی :

مزایای پایان خدمت کارکنان :

معافیت مالیاتی :

حقوق انتفاعی مشترکین :

حق انشعاب :

حوزه عملیاتی شرکت :

هزینه :

هزینه استحصال آب :

در آمد :

دارایی های ثابت :

استهلاک :

رابط حسابداری انبارها و دارایی ثابت :

الحاق و گسترش :

اقساط :

نحوه ثبت یک پروژه در شرکت و عملیات مالی :

مرحله 1) مطالعات مقدماتی طرح :

مرحله 2) مطالعات تفضیلی طرح که همانند ثبت بالا زده می شود.

مرحله 3) اجرای طرح

ارجاع کار به پیمانکار

شرکت در مناقصه :

انتخاب پیمانکار :

انعقاد قرارداد با پیمانکار :

تنظیم قرارداد پیمانکاری :

تسلیم ضمانتنامه پیش پرداخت :

عملیات اجرائی :

ثبت هزینه های تأسیس کارگاه

تنظیم پرداخت صورت وضعیت کارگاه :

تحویل موقت :

تحولیل قطعی :

نحوه پرداخت صورت وضعیت عملیات پیمانکاری :

حسابداری

ممیزی :

نحوه ثبت آن :

حد اقل حقوق و دستمزد

عمـــــــــدی :

صورتهای مالی :

فعالیتهای عملیاتی:

فعالیتهای سرمایه گذاری:

فعایتهای تأمین مالی:

حسابرسی:



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح لایه باز فاطمه زهرا(س)

قیمت:80000ریال

طرح لایه باز فوتوشاپ فاطمه زهرا(س)

این فایل در نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش بوده و میتوانید لایه ها را تغییر دهید

میتوانید بعد از پرداخت دانلود نمایید

14000 تنها 8000 تومان تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان!



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پروژه ازدواج خویشاوندی

قیمت:89000ریال

پروژه ازدواج خویشاوندی

http://filemarkt.ir/img/filemarkt.png فرمت : Word قابل ویرایش

فهرست مطالب

فصل اول

بخش اول:

تعریف ازدواج خویشاوندی.......................................................................................... 2

ازدواج فامیلی......................................................................................................... 3

زوجیت در قلمرو روابط خویشاوندی.............................................................................. 5

بخش دوم:

یافته های نوین پژوهشی در ارتباط با ازدواج خویشاوندی................................................... 16

نکات قابل توجه در ازدواج های خویشاوندی................................................................... 18

فصل دوم

بخش اول:

رابطه نازایی با استرسهای روانی- اجتماعی..................................................................... 26

اختلالات کروموزومی................................................................................................ 27

اختلالات ژن منفرد.................................................................................................... 27

بخش دوم:

الف: بیماریهای اتوزومال غالب..................................................................................... 27

ب: بیماریهای توزومال مغلوب..................................................................................... 28

منظور از خویشاوندی چیست؟..................................................................................... 29

ج: اختلالات متصل به ژن غالب.................................................................................... 30

د: اختلالات متصل به ژن مغلوب................................................................................. 30

اختلالات چند عاملی................................................................................................. 31

بخش سوم:

رابطه ازدواج خویشاوندی با ناباروری............................................................................. 32

تعریف ناباروری......................................................................................................... 32

عوامل مستعد کننده ناباروری...................................................................................... 32

1- سن................................................................................................................. 32

2- مصرف سیگار..................................................................................................... 33

3- ورزش.............................................................................................................. 34

4- بیماریهای داخلی و جراحی................................................................................... 34

5- مذهب............................................................................................................ 34

نازایی بدون علت مشخص........................................................................................... 35

فصل سوم

بخش اول:

خطاهای مادرزادی متابولیسم...................................................................................... 37

تاریخچه خانوادگی..................................................................................................... 38

فصل چهارم

بخش اول:

رابطه ازدواج خویشاوندی و عقب ماندگی.................................................................... 40

بخش دوم:

گروه بندی روان پزشکان از عقب مانده ها...................................................................... 40

فصل پنجم

بخش اول:

تحقیقاتی در مورد ازدواج خویشاوندی........................................................................... 45

ازدواج با خویشاوندان................................................................................................ 48

میراث جسمی و عقلی............................................................................................... 49

بیماریهای موروثی.................................................................................................... 50

نسل دوران پیری........................................................................................................ 51

عشق بالاتر از این حرفهاست.......................................................................................... 52

بخش دوم:

بررسی اجمالی در پایان نامه ها..................................................................................... 54

1- رابطه ازدواج خویشاوندی با ناباروری در مراجعین به موسسه رویان و همسایان

آنها..................................................................................................................... 54

2- بررسی تاثیر ازدواج خویشاوندی بر مرگ و میر کودکان کمتر از یک ماه در

استانهای تهران و مرکزی............................................................................................. 56

3- بررسی تاثیر ازدواجهای فامیلی بر ایجاد عقب ماندگی ذهنی دانش آموزان

دختر و پسر آموزش پذیر (16-17ساله) مدارس استثنایی شهرستان تهران............................... 59

4- بررسی مقایسه ای فراوانی ازدواج های خویشاوندی والدین کودکان عقب مانده

ذهنی و کودکان عادی.............................................................................................. 62

فصل ششم

ترجمه مقالاتی از اینترنت لاتین

مقاله A- درباب ازدواج و توانایی ازدواج- جنسیت ارتباط فامیلی دراویدی.......................... 64

مقاله B- روابط فامیلی و ازدواج در کشور میانمار........................................................ 75

مقاله C- نگاهی اجمالی به کتاب «رابطه فامیلی و ازدواج در قوم آنلواو».......................... 80

مقاله D- کتاب ازدواج رابطه فامیلی و قدرت در شمال چین............................................. 83

مقاله E- برگزیده ای از کتاب ازدواج، خانواده و رابطه قومی یا «مطالعات تطبیقی نظام اجتماعی» در پنجاب 99

مقاله F- خلاصه ای از مقاله: نسبت فامیلی- سنخیت فرهنگی و مهاجرت، ازدواج‌های نسبی بین انگلیس های پاکستانی تبار 101

مقاله G- مبالغ پرداختی ازدواج، بدهی و وضعیت پدر در قوم بانکوآ (Bangoua) تحلیلی لاکانی (Lacanain) از یک سیستم روابط فامیلی....................................................................................................................... 110

مقاله H- رابطه بین مقرابت از بستگان و اضطراب - جنسیت، افراد مورد التفات

و تعارض کار و خانواده............................................................................................ 121

مقاله I- تغییرات در شیوه ازدواج یک جامعه کشاورزی واقع در دلتای یانکزی

چین طی سالهای 1990-1930............................................................................. 134

فصل هفتم

منابع

منابع فارسی............................................................................................................ 152

منابع پایان نامه ای................................................................................................... 153

منابع انگلیسی.......................................................................................................... 153

منابع اینترنتی با آدرس اینترنتی “EBSCO”..................................................................... 154

فصل هشتم

ضمیمه

متن انگلیسی مقالات..................................................................................................

مقاله A: در باب ازدواج و توانایی ازدواج، جنسیت و ارتباط فامیلی دراویدی.........................

مقاله B: نگاهی اجمالی به کتاب «رابطه فامیلی و ازدواج در قوم آنلو او

(Anlo Ewe).....................................................................................................

مقاله C: کتاب ازدواج رابطه فامیلی و قدرت در شمال چین نوشته جنیفر

هولمکرن................................................................................................................

مقاله D: برگزیده ای از کتاب ازدواج ، خانواده و رابطه قومی: «مطالعات تطبیقی

نظام اجتماعی».......................................................................................................

مقاله E: خویشاوندی و ازدواج در پنجاب: نوشته پائول هرشمن 1982..............................

مقاله F: خلاصه‌ای از مقاله نسبت فامیلی- سنخیت فرهنگی و مهاجرت، ازدواج‌های

نسبی بین انگلیسی های پاکستانی تبار................................................................................

مقاله G: مبالغ پرداختی ازدواج، بدهی و وضعیت پدر در قوم بانکوآ..................................

مقاله H: رابطه بین مراقبت از بستگان و اضطراب: جنسیت، افراد مورد التفات و

تعارض کار و خانواده...............................................................................................

مقاله I: تغییرات در شیوه ازدواج یک جامعه کشاورزی واقع در دلتای یانگزی چین

طی سالهای «1990-1930»................................................................................



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پاورپوینت سیستم‌های هزینه‌یابی

قیمت:50000ریال

پاورپوینت سیستم‌های هزینه‌یابی

در 100 اسلاید به صورت کامل و مرتب



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال ۷ تا ۹ ساله در ارتباطات خانوادگی

قیمت:40000ریال

دانلود روش تحقیق تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال ۷ تا ۹ ساله کرج در ارتباطات خانوادگی

فرمت :: Word قابل ویرایش

فهرست مطالب

خلاصه :
پیشگفتار :
«فصل اول» طرح تحقیق (کلیات)
مقدمه:
بیان مسئله:
پیشینه تحقیق:
استفاده تشخیص آزمون ترسیم خانواده
توضیح در خصوص تست ترسیم خانواده
تأکید بر ترسیم نقاشی از خانواده(نه خانوادة خودش)
اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق:
اهداف ویژه:
چهارچوب نظری تحقیق:
تعاریف واژه ها و تعریف عملیاتی:
متغیرهای مربوط به آزمون ترسیم خانواده:
ارتباط سازنده
ارتباط غیر سازنده
منابع این بحث شامل:
متغیرهای مربوط به ترسیم آزمون خانواده:
ارزنده سازی:
ناارزنده سازی
نزدیکی
رابطة با فاصله
مدل تحلیلی تحقیق :
فرض ها تحقیق (Hypothsis)
رابطه علی
روش تحقیق:
قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری) :
قلمرو زمانی تحقیق:
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
ابزارهای گردآوری داده ها(اطلاعات):
روش تجزیه و تحلیل داده ها
«فصل دوم» مروری بر ادبیات موضوع
رهیافت های تکاملی
رهیافت بالینی-فرافکنی
نقاشی به منزلة تست هوش:
۲)نقاشی به منزلة تست شخصیت:
۳)فرافکنی و رمزگرائی:
۴)روان تحلیل گری:
۵)نقاشی خانواده:
۱-فاصله بین اشخاص نقاشی
۲)برجسته نمودن اشخاص:
۳)بی ارزش کردن اشخاص
۴)اضافه نمودن شخصیت های دیگر
«فصل سوم» آشنائی با قلمرو مکانی تحقیق
(جامعه آماری)
«فصل چهارم» روش تحقیق
روش تجزیه و تحلیل :
طبقه بندی بر اساس اهداف پژوهش :
در تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش از :
«فصل پنجم»
یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها
بخش نخست
بخش دوم
۱-ارزنده سازی اعضای خانواده در آزمون
۲-ارزنده سازی اعضای خانواده در آزمون
۳-نزدیکی اعضای خانواده به کودک در نقاشی
۴-دوری اعضای خانواده نسبت به کودک در نقاشی
۵-ارتباط سازنده کودک با اعضای خانواده در مصاحبه
۶-ارتباط غیرسازنده کودک با اعضای خانواده
۷-نزدیکی ارتباط کودک نسبت به اعضای خانواده در مصاحبه
۸-دوری ارتباط کودک نسبت به اعضای خانواده در مصاحبه
فرض اول تحقیق :
فرض دوم تحقیق :
فرض سوم تحقیق :
فرض چهارم تحقیق :
فرض پنجم تحقیق :
فرض ششم تحقیق :
فرض هفتم تحقیق :
فرض هشتم تحقیق :
فرض نهم تحقیق :
فرض دهم تحقیق :
فرض یازدهم تحقیق :
فرض دوازدهم تحقیق :
«فصل ششم»خلاصه تحقیق و پیشنهادها و پیوستها
خلاصه تحقیق:
پیشنهادات:
پیوستها :
«جداول»
«نمودارها»
فهرست منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی تأثیر سبکهای فرزند پروری والدین بر میزان خلاقیت کودکان

قیمت:80000ریال

بررسی تأثیر سبکهای فرزند پروری والدین بر میزان خلاقیت کودکان

حجم فایل ::۹۹ کیلو بایت
دسته بندی:: رشته علوم تربیتی و آموزش ابتدایی
فرمت :: Word قابل ویرایش
صفحات ::۱۲۱ + پرسشنامه

مقدمه
با توجه به برخورد جوامع بشری با مسائل ناهمگون بی شمار فزاینده وابستگی متقابل بین کشور‌ها، تحلیل رفتن منابع طبیعی، سرعت فزاینده تغییرات و مسائل عدیده‌ای از این قبیل نیاز به یافتن تصویری هر چه جامع‌تر و دقیقتر از آینده برای هر جامعه از ضروریات است. (کفایت، 1372). تورنس (1959) استدلال می‌کند که تصاویر آگاه و ناخودآگاه از آینده، نیروی محرک مهمی در پس دستاوردهای آینده‌اند. تصاویر مثبت آینده، نیروی پر توان مغناطیسی هستند که ما را به تحرک واداشته‌اند و به ما انرژی لازم را برای حرکت به پیش به سوی امکانات، راه‌حلها و دستاوردهای خلاقی و جدیدی می‌دهند از طرفی برای آنکه بتوانیم قدرت تصور خود را افزایش دهیم و تصاویر مثبتی از آینده خلق کنیم باید خلاقیت خود را پرورش دهیم. چه نیاز به به خلاقیت اجتناب ناپذیر است، بنابراین در این دنیای پیچیده کنونی که در هر رقابتهای بسیار فشرده جوامع مبتکر و مختلف برای دستیابی به جدیدترین تکنولوژی و منابع قدرت هستیم. افراد تیز هوش خلاق و صاحبان اندیشه‌های نو و جدید همانند گرانبهاترین سرمایه‌ها از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار هستند. هر چه قدر جهانی که در آن زندگی می‌کنیم پیچیده‌تر می‌شود نیاز به شناسایی و پرورش ذهنهای خلاق و آفریننده محسوس و روشنتر می‌گردد. در همین رابطه نونیامی معتقد است:
«شانسی برای بدست آوردن خلاقیت بالقوه می‌تواند موضوع مرگ و زندگی هر جامعه‌ای باشد» (گاستون، 1985).
به همین دلیل امروزه جامعه، بیش از هر زمان دیگر به افراد خلاق و هوشمند نیاز دارد در شرایط کنونی، مسائل خلاقیت از تمرین مسائل در قلمرو روانشناسی آموزشگاهی است. در مورد خلاقیت و شناخت کودکان خلاق باید خاطر نشان سازیم قبل از اینکه که آتی بتواند خلاق شود باید شرایط یا محیط مناسب فراهم شود. خصوصیات افراد خلاق و غیر خلاق مباحثی چند را در رابطه با محیط خانوادگی با خلاقیت را به بار آورده به طوری که هم اکنون عقیده بر این است که محیط خانوادگی انسان خلاق چیزی سوال محیط خانوادگی آدم غیر خلاق می‌باشد. این تفاوت مخصوصا در آنچه که مربوط به روابط والدین و فرزندان می‌باشد جنبه مشخصتری دارد. برای این مثال نمونه‌ای را که توسط شینر (1970) در این رابطه انجام گرفته است را می‌آوریم، وی درباره ده دختر تیزهوش و خلاق مطالعه نموده است و به این نتیجه رسیده است که خانواده‌هایشان در حدود آنها کنند سختگیری می‌کنند. این دختران خواندن را زود آموخته بودند و سرگرمی‌های بسیار خلاقانه‌ای داشتند (شعر و نقاشی) و خود را دارای قدرت تخیل بسیاری می‌دانستند.
بین کشورها و گروههای اجتماعی مختلف، به تفاوتهای چشمگیری در زمینه روابط والدین و فرزندان یا به عبارت دیگر شیوه‌های فرزند پروری برخوردیم که در دهه‌های نخست میلادی (سه دهه نخست) حاضر، روشهای فرزند پروری تا حدود زیادی زیر نفوذ مکتب رفتارگرایی بود. جای تردید است که پدران و مادران زیادی این شیوه خشک را به کار بسته باشند. اما به هر حال دیدگاه متخصصان آن زمان چنین وده است. (اتکنیسون، 1983).
به نظر می‌رسد در حال حاضر شاهدند در جهت عکس هستیم و چنین می‌نماید که امروز، والدین احساس می‌کنند که ساده گیری پاسخگویی مشکل آنها نیست. به هر حال روابط والدین و کودک یکی از بحثهای مهم روانشناسی است. البته باید توجه داشت که رفتار والدین ابعاد مختلف دارد و فقط شامل تغییرات یکنواخت نمی‌شود.
به طوری که ممکن است والدین هم فرزند خودشان را دوست بدارند و هم اینکه آنها را طرد نمایند، یا اینکه در حین درست داشتن آنها در انضباط نیز سخت گیری کنند، پاسخ طفل نیز صرفاً به یک جنبه از رفتار والدین با شخصیت آنها ارتباط پیدا نمی‌کند. بلکه ما حصل ترکیب عوامل مختلف می‌باشد. هر چند پیش بینی ویژگیهای شخصیتی بعدی بر مبنایی روشهای خاص فرزند پروری بسیار دشوار است اما شواهدی در دست است که بر اساس آن می‌توان گفت بدون شک خانواده مهمترین نقش را در کنترل و هدایت تخیل و ظهور خلاقیتها ایفا می‌کند، با اینکه عوامل ژنی، پیدایش استعداد خلاقیت را هر افراد ممکن می‌سازد معذلک بروز و رشد این استعدادها تحت تأثیر عوامل محیطی قرار دارد. به طوری که می‌توان گفت: خلاقیت به عنوان یک استعداد حاصل تعامل پیچیده وراثت و محیط است. (افروز، 1371)
در این پژوهش برآنیم تا مشخص کنیم که آیا شیوه‌های فرزند پروری با روشهای که والدین در تربیت فرزندانشان به کار می‌برند چه تأثیری بر خلاقیت آنان دارد؟
فهرست
  • فصل اول 4
  • مقدمه 5
  • بیان مسئله : 9
  • ضرورت و اهمیت تحقیق : 10
  • فصل دوم پیشینه تحقیق 13
  • پیشینه تحقیق 14
  • تعریف خلاقیت 17
  • مفهوم خلاقیت 20
  • نظریه های مربوط به خلاقیت: 23
  • خلاقیت معمولی و خارق العاده: 27
  • چه چیزی خلاقیت نیست؟ 28
  • تفکر خلاق: 31
  • فرآیند خلاق: 32
  • عوامل موثر در خلاقیت: 35
  • عواملی که مانع خلاقیت می شود: 42
  • روشهای پرورش خلاقیت: 44
  • ویژگی های کودکان خلاق: 50
  • اشکال مختلف تخیل و جلوه های خلاقیت در کودکان: 56
  • شیوه های ارتباط والدین با فرزندان: 58
  • الگوی شفیر: 61
  • 1- والدین مقتدر (همتای ربع اول در الگوی شیفر): 62
  • 2- والدین سهل گیر (همتای ربع دوم در الگوی شیفر): 62
  • 3- والدین مستبد (همتای ربع سوم در الگوی شیفر): 63
  • 4- والدین مسامحه کار بی اعتنا (همتای ربع چهارم در الگوی شیفر): 64
  • موقعیت و تأثیر خانواده بر رفتار فرزندان: 65
  • چگونه رفتارهای ولدین می تواند خلاقیت را برانگیزد: 66
  • نیل به دستاورد – نه نمره 69
  • والدین فعال و مستقل: 70
  • قدردانی از خلاقیت: 70
  • تصور ذهنی از آینده: 71
  • شوخ طبعی: 72
  • اصول تورنس 72
  • شیوه های فرزندپروری: 74
  • فصل سوم 81
  • مقدمه: 82
  • نمونه آماری: 82
  • روش آماری: 83
  • ابزار تحقیق: 84
  • ابزار تحقیق: 84
  • پرسشنامه شیوه های فرزند پروری: 84
  • پایایی و اعتبار آزمون: 85
  • آزمون سنجش خلاقیت: 87
  • فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 89
  • مقدمه: 90
  • جدول شماره 1: میانگین خلاقیت کودکان با توجه به سبک فرزندپروری والدین 91
  • جدول شماره 2: جدول همبستگی مربوط به فرضیه شماره یک 91
  • جدول شماره 5 : میانگین خلاقیت کودکان با توجه به سبک فرزند پروری 95
  • جدول شماره 6: جدول همبستگی مربوط به هزینه شماره 3 95
  • جدول شماره 7: توزیع فراوانی سبک فرزند پروری والدین 101
  • جدول شماره 8 : توزیع فراوانی سبک فرزند پروری والدین 101
  • جدول شماره 9 : توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 102
  • جدول شماره 10 : توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 102
  • جدول شماره 11 : توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 102
  • جدول شماره 12 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 103
  • جدول شماره 13: جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 103
  • جدول شماره 14 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزند پروری والدین 104
  • جدول شماره 15 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 104
  • جدول شماره 16 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزند پروری والدین 105
  • جدول شماره 17 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 105
  • جدول شماره 18 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 106
  • جدول شماره 19 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 106
  • جدول شماره 20: جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 107
  • جدول شماره 21: جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 107
  • جدول شماره 22 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 107
  • جدول شماره 23 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 108
  • جدول شماره 24 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین. 108
  • جدول شماره 25 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 109
  • جدول شماره 26 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 109
  • جدول شماره 27: جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 110
  • جدول شماره 28 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 110
  • جدول شماره 29: جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 111
  • جدول شماره 30 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 111
  • جدول شماره 31: جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 111
  • جدول شماره 32 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 112
  • جدول شماره 33 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 112
  • جدول شماره 34 : جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 113
  • جدول شماره 35: جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 113
  • جدول شماره 36 : توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین 114
  • جدول شماره 37 : توزیع فراوانی خلاقیت کودکان 114
  • جدول شماره 38 : توزیع فراوانی خلاقیت کودکان 115
  • جدول شماره 39 : توزیع فراوانی خلاقیت کودکان 116
  • جدول شماره 40 : جدول توزیع فراوانی خلاقیت کودکان 116
  • جدول شماره 41 : جدول توزیع فراوانی خلاقیت کودکان 117
  • جدول شماره 42 : توزیع فراوانی خلاقیت کودکان 117
  • جدول شماره 43 : توزیع فراوانی خلاقیت کودکان 118
  • جدول شماره 44 : توزیع فراوانی خلاقیت کودکان 119
  • تعاریف نظری واژه ها:120
  • نگرشهای فرزندپروری:122



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی

قیمت:100000ریال

دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی

فرمت ورد قابل ویرایش در 64 صفحه

مقدمه

مطالعه پیرامون نحوه رفتار والدین و ویژگیهای فرزندان موضوع بسیاری از تحقیقات علمی در کشورهای مختلف جهان بوده است از جمله موارد مهم و اساسی در این تحقیق ویژگی عزت نفس کودکان در رابطه با بدرفتاری والدین آنها است. بدون تردید خانواده عمده‎ترین و مؤثرترین نقش را در فرایند شکل‎گیری شخصیت برای ایجاد حس عزت نفس در کودکان دارد. در خانواده‎ای که صمیمیت، محبت، مهربانی وجود دارد کودک می‎تواند هم عزت نفس بالایی داشته باشد و هم تغییرات مطلوب در شخصیت او ایجاد گردد. از یک سو کودک می‎تواند با اطمینان به شخصیت خود با مشکلات روبرو شود و از سوی دیگر، بدون داشتن اضطراب و تشویش رفتارهای نامناسب خود را مورد تردید قرار داده و سعی می‎کند آنها را به نحو مطلوب تغییر دهد. شکل‎گیری بنیادین عزت نفس در کودکان متأثر از فضای کلی خانواده است.

می‎دانیم که اگر گویا فضای کل خانواده هر حرکت و رفتار کودک را علی‎رغم نادرست بودن پذیرا باشند، کودک به احتمال زیاد دچار اختلال رفتار می‎گردد زیرا تفاوت بین رفتارهای درست و غلط را نمی‎داند و از دیگران نیز انتظار دارد که همچون مادر و پدر هرگونه رفتار او را به گرمی و صمیمیت بپذیرد و چون چنین چیزی مقدور نیست مشکلات و درگیری‎های اجتماعی او آغاز می‎گردد. در نقطه مقابل خانواده‎هایی وجود دارند که رفتارهای کودک را نمی‎پذیرند و در حقیقت دائماً در حال طرد کودک خود هستند در چنین فضای خانوادگی کودک نمی‎داند چه چیزی باعث قبول و تشویق از طرف دیگران می‎گردد و کودک در هر امری دچار بلاتکلیفی است.

عزت نفس مبتنی بر ارزیابی قضاوتهایی است که شخص درباره خصوصیات خود به عمل می‎آورد. روانشناسان و جامعه‎شناسان عزت نفس را از شخصیت و هسته مرکزی سازگاری اجتماعی می‎دانند «اسلامی نسب، 1373». تحقیقات انجام شده بر ارتباط متقابل بین عزت نفس فرد و تصور فرد از توانائیهای خود تأکید دارد بدین معنا که اگر عزت نفس کاهش یابد، احساس ضعف و ناتوانی در فرد ایجاد می‎شود و بالعکس با افزایش اعتماد به نفس احساس توانمندی به وجود می‎آید. خانواده‎ها یا والدینی که بطور مستمر کودکان خود را مورد حمایت قرار می‎دهند، با آنها گرم و صمیمی‎اند و کنترل منطقی و متعادل را اعمال می‎کنند، در فرزندان خود اشتیاق ابراز رفتارهای اجتماعی قابل قبول را ایجاد می‎کنند و زمینه را برای بروز استعدادها و توانائیهای کودکان و نوجوانان خود فراهم می‎آورند. برعکس والدین آسان گیر که از کنترل کودکان خود پرهیز می‎کنند، کودکان آنها اشتیاقی ندارند که از رفتارهای قابل قبول و معیارهای تعریف شده گروه‎های مختلف جامعه اطاعت کنند. والدینی وجود دارند که کارهای کودکان خود را در دوره طفولیت و کودکی به گونه صحیح کنترل نمی‎کنند، در نتیجه در دوره نوجوانی و جوانی از درونی ساختن اخلاقیات و ارزشها در آنها عاجز می‎مانند. این گروه دیر دست به کار می‎شوند و فقط در دوره جوانی اقدام به کنترل جوانان خود می‎کنند، دوره‎ای که مداخلات دیروقت والدین و اختلافات ایجاد شده جوانان را به سوی کژرفتاری اجتماعی و انحرافات اخلاقی سوق می‎دهد.

بیان مسأله

یکی از نیازهای اصلی و اساسی انسان احساس ارزش نسبت به خود و یا بطور کلی عزت نفس ‎(self esteem) می‎باشد در واقع برخوردار از این احساس ارزشمندی و اعتماد به نفس است که برای انسان به مانند یک سرمایه و ارزش حیاتی به حساب آمده و از جمله عوامل مهم و عمده در امر شکوفایی استعدادها و خلاقیت در انسانها محسوب می‎گردد این احساس ارزش بخشی از خودپنداره ‎(self concept) انسان می‎باشد که شامل تصویر خود از خود و احساسی که او نسبت به خویشتن دارد و درجه پذیرش و تأیید شخص نسبت به خویش می‎باشد. نوع نگرش انسان نسبت به خودش، براساس تجربیاتی است که از نگرش دیگران و ارزیابی آنها نسبت به شخصیت خودش دارد (میرزابیگی، 1373). توجه پژوهشگران به عامل عزت نفس تا آنجا که مورد تحقیق قرار گرفته که بسیاری آن را به عنوان یک نیازمهم و اساسی در وجود افراد با ابعاد فردی و اجتماعی تلقی نموده‎اند در این زمینه می‎توان به افرادی چون: آدلر 1930، آلپورت 1937، مورفی 1947. مزلو 1970، راجرز و سالیوان 1959 اشاره نمود. (بیابانگرد، 1373، ص 11)نقش خانواده در میزان عزت نفس براساس تحقیقات انجام شده قبلی اثبات شده است حال اگر والدین به گونه‎ای رفتار کنند که کودک آزرده خاطر شود در این صورت عزت نفس کودک پایین می‎آید. زیرا یکی از راه‎های ارضای نفس، تکریم افراد و توجه به شخصیت آنهاست. فردی که در محیط خانواده به اندازه کافی مورد احترام و پذیرش واقع شود و عزت نفس وی بطور مطلوب ارضاء گردد روحیه‎ای طبیعی و روان و معتدل خواهد داشت. برعکس فردی که از پدر و مادر احترام و تکریم ندیده و والدین با او بدرفتاری داشته‎اند عزت نفس او پایین شکل می‎گیرد و کودک در خود احساس پستی و حقارت کرده و شکست خورده و افسرده خواهد شد و به صورت مستقیم و غیرمستقیم دچار مشکلات و اختلالات رفتاری و شخصیتی می‎گردد هیلز و کوپر اسمیت گزارش می‎دهد دختران و پسرانی که از عزت نفس بالایی برخوردار بودند والدین پذیرنده، خوش برخورد، بامحبت و خونگرم داشته‎اند. (بوشهری، 1373، ص 23).

هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس کودکان دختر و پسر می‎باشد و قصد بر آن است که آیا رابطه‎ی بین این دو وجود دارد یا نه. در مکتب اعتقادی اسلام نیز توجه بارزی به ارزشمند بودن انسان و ایجاد یک تصور مطلوب و ارزشمند در انسان نسبت به خودش و دیگر انسانها وجود دارد چنانکه در یک دیدگاه کلی و اساسی انسان به عنوان موجودی در نظر گرفته شده است که دارای ارزش و کرامت است که لازم است درک و احساس عمیق نسبت به عزت و کرامت خود و دیگران داشته باشد در این تحقیق برآنیم که روشن کنیم بدرفتاری والدین به خصوص در دوران کودکی به چه میزانی بر عزت نفس آنها در آینده تأثیر می‎گذارد. احساس ارزش درجه تصویب، تأیید، پذیرش و ارزشمندی است که شخص نسبت به خویشتن احساس می‎کند (شاملو، 1372، ص 137).

اهمیت و ضرورت مسئله

عزت نفس از نظر روانشناسان به میزان ارزشی که فرد برای کفایت و صلاحیت خود در رابطه با اهداف کلی و ایده‎آل‎های خود در نظر می‎گیرد برمی‎گردد.

بنابراین ممکن است فردی از نظر دیگران بسیار موفق ارزیابی شود ولی هنوز در نظر خود او فردی ناموفق باشد. البته زیربنای این نوع تصور به خود پنداشت فرد مربوط است. قضاوت دیگران او را به احساس رضایت از خود نمی‎رساند. البته دیگران در شکل‎گیری این احساس در کودکی مؤثرند. پایین بودن عزت نفس همواره با تعریف بنیادی ناروشن فرد از آینده خود همراه است. برای مثال کسی که دارای عزت نفس پایینی است برای توصیف خود از اصلاحات دوسوگرایانه یا دوگانه استفاده می‎کند بنابراین خود را هم کم‎رو و بزدل و هم بی‎باک و جسور هم سرسخت و نامنعطف و هم انعطاف‎پذیر و ملایم توصیف می‎کند. این درهم شدگی قضاوت با فقدان پایداری بی‎ثباتی و بی‎اعتمادی نسبت به سرشت و سرنوشت بنیادین خود پیوند می‎یابد بر همین اساس این افراد احتمالاً نمی‎توانند تصمیم بگیرند که در چه موقعیت اجتماعی شرکت کنند آنها حتی ممکن است خود رادر موقعیت‎هایی قرار دهند که پیامهای اجتماعی ضد و نقیض و منفی درباره ارزشمندی خود دریافت می‎کنند و بنابراین خود را در معرض در هم‎شدگی بیشتر قرار می‎دهند. داشتن عزت نفس برای همه انسانها یک ضرورت است. در واقع چیزی است که همیشه در جستجوی آن هستیم با این حال و با همه تلاشها،‌ بعضی از افراد انسانی هرگز به آنچنان اعتماد به نفسی که بتواند احساس واقعی و شادی کنند نمی‎رسند و همیشه در ناراحتی و شک و تردید زندگی می‎کنند و هیچ وقت به موفقیت در زندگی دست پیدا نمی‎کنند. ما در طول زندگی، انرژی زیادی مصرف می‎کنیم تا اطرافیانمان را وادار به تغییر کنیم. اگر ذره‎ای از آن انرژی را برای کار بر روی خودمان معطوف می‎کردیم، نسبت به دیگران محبت بیشتری در ما به وجود می‎آمد، زیرا عزت نفس قوی به ایجاد احساس قوی‎تری از محبت نسبت به اطرافیان منجر می‎شود، دنیایی که در آن افراد بتوانند واقعاً به خودشان ارزش و احترام قائل شوند، دنیایی خواهد بود که مردم بیشتر به فکر یکدیگر هستند. اگر انسانها به عنوان یک کل بتوانند عزت نفس خود را بالا ببرند ما شاهد تغییر بزرگی در کیفیت زندگی خود و آنها خواهیم بود.

در این تحقیق سعی شده است تأثیر بدرفتاری والدین را بر عزت نفس دانش‎آموزان را بررسی و مشخص کرد. همانطور که می‎دانید خانواده و نحوه برخورد و رفتار آنها کودکان در میزان عزت نفس آنها بسیار مؤثر و تأثیرگذار می‎باشد. بنابراین کودکان باید در محیط گرم خانواده و در کنار والدین خود میزان عزت نفس خود را بالا ببرند تا در دوران جوانی و نوجوانی و بزرگسالی بتوانند زندگی مستقلی داشته باشند.

خانواده‎های قدرت‎طلب

این گروه از والدین سعی می‎کنند رفتارها و نگرشهای کودکان خود را با توجه به معیارهای رفتاری معین شکل داده کنترل و ارزیابی می‎کنند. والدین قدرت طلب کودکان را به اطاعت تشویق می‎کنند و به منظور گردن نهادن، ‌شیوه‎های مختلف تنبیه را ترجیح می‎دهند. والدین قدرت‎طلب کودکان و نوجوانان را پرورش می‎دهند: سرکش، طغیانگر، برخوردار از سطوح بالای کمرویی و اضطراب احساس بی‎کفایتی و حقارت. این نوع کودکان هیچ موافقت و سازش با ارزشها و خواسته‎های والدین خود ندارند و از گزینش هدفهای منطقی و قابل دسترس عاجزند. بیشتر مشکلات رفتاری، روحی و شخصیتی این نوع کودکان نتیجه رفتار والدین است. از آنجا که عمده‎ترین و مؤثرترین عامل در فرایند شکل‎گیری شخصیت برای ایجاد حس عزت نفس، خانواده است و عزت نفس از اجزای شخصیت و هسته مرکزی سازگاری اجتماعی است.

اهداف تحقیق

الف- هدف کلی:

هدف کلی از این تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی

ب- اهداف جزیی:

1- بررسی میزان بدرفتاری والدین دانش‎آموزان

2- بررسی میزان عزت نفس دانش‎آموزان

سؤالات و فرضیات تحقیق

در این تحقیق سعی شده است تا به دو فرضیه پاسخ داده شود:

الف: بین بدرفتاری والدین و عزت نفس کودکان آنها (دختر و پسر) رابطه وجود دارد.

ب: بین بدرفتاری والدین پسر با والدین دختر تفاوت معنی‏داری وجود دارد.

روش انجام تحقیق

از آنجائی که این پژوهش بدنبال بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مدارس راهنمایی می‎باشد لذا در این پژوهش از روش تحقیق‎ علی یا پس

از وقوع استفاده شده است که در فصل سوم بطور مبسوط بحث خواهد شد.

تعریف واژه‎ها و اصطلاحات

الف) عزت نفس: ارزشیابی فرد درباره خود یا قضاوت فرد در مورد ارزش خود (کوپراسمیت، 1967)

ب) عزت نفس بالا: وضعیت فردی است که نمره او در گروه نمونه نسبت به سایر افراد از میانگین بالاتر است.

ج) عزت نفس پایین: وضعیت فردی است که نمره او در گروه نمونه نسبت به سایر افراد از میانگین پایین‎تر است.

د) بدرفتاری: در این تحقیق نمره‎ای است که آزمودنی از پرسشنامه روانشناسی بدرفتاری فیدل کسب می‎کند.

چکیده

فصل اول:کلیات

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

سؤالات و فرضیات تحقیق

روش انجام تحقیق

تعریف واژه‎ها و اصطلاحات

فصل دوم: ادبیات تحقیق

مقدمه

الف: پیشینه نظری تحقیق

عزت نفس بالا ، عزت نفس پایین

ب:‌تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از ایران

فصل سوم: روش تحقیق

عنوان

مقدمه

روش تحقیق

جامعه و نمونه

روش نمونه‎گیری

ابزار اندازه‎گیری

چگونگی گردآوری داده‎ها

روش آماری

فصل چهارم: یافته‎ها و نتایج تحقیق

مقدمه

یافته‌ها

فصل پنجم: بحث یافته‎ها و تجزیه و تحلیل داده‎ها

محدودیت‎های تحقیق

پیشنهادات تحقیق

فهرست منابع و ضمائم

ضمیمه الف:‌ جداول نمرات هر دو گروه

1- جدول نمرات خام آزمودنی‎های پسر

2- جدول نمرات خام آزمودنی‎های دختر

عنوان

فهرست منابع

ضمیمه ب: پرسشنامه‎ها

1- پرسشنامه بدرفتاری فیدل

2- پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
مقاله بررسی درمان با توتال هیپ آرتروپلاستی

قیمت:80000ریال

عنوان:

بررسی بیمارانی که تحت توتال هیپ آرتروپلاستی با جزء فمورال سیمانی از نوع CPT قرار گرفته اند

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: مقدمه.................................................................................................... 1

فصل دوم: مروری بر متون......................................................................................... 3

فصل سوم: روش بررسی............................................................................................. 38

فصل چهارم: نتایج.................................................................................................... 45

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری...................................................................................... 57

فهرست منابع.......................................................................................................... 68

ضمایم................................................................................................................... 71

چکیده :

بیان مسئله: عمل جراحی تعویض مفصل هیپ شایعترین عمل جراحی و رکانستراکتیو هیپ طی 5 دهه گذشته می باشد که با توجه به نتایج عالی اولیه پروتز آقای چارنلی در 4 دهه گذشته فوکوس اصلی بر طراحی اجزاء جدید و تکنیک های جراحی جهت ارتقاء اهداف این جراحی یعنی اعاده فانکشن و کاهش درد بیماران؛ می‌باشد. با توجه به هزینه سنگین جراحی فوق و تنوع اجزاء فمورال و استابولار موجود در بازار لزوم انجام مطالعات بر تک تک طراحی ها جهت شناخت انواع با حداکثر بقاء در بدن بیمار احساس می شود.

هدف: هدف از این مطالعه بررسی سیستماتیک یکی از اجزاء فمورال موجود در بازار بنام Collared , Polished, Tapered (CPT) در بیماران و گزارش نتایج آن از نظر دستیابی به اهداف جراحی و از نظر ارائه شیوع عوارض زودرس و میان مدت جراحی می باشد.

روش: طی 3 سال (از مهر 79 تا مهر 82) 25 هیپ در 24 بیمار تحت THA با سیستم فمورال CPTبا کاپ استابولار سیماندار یا بدون سیمان قرار گرفت.

بیماران فوق در قبل عمل و 3 بار به فواصل 6ماه، 12 ماه و 24 ماه تحت معاینه بالینی و رادیو گرافیک قرار گرفتند. در معاینه بیماران در قبل عمل تا انتهای فالوآپ خصوصیات دموگرافیک، تشخیص علت DJD و فانکشن و درد و ROM بیماران براساس اسکورهای هریس و اکسفورد مورد مطالعه قرار گرفت.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
گزارش کارآموزی لاستیکهای صنعتی، چسب، مواد پاک کننده رشته حسابداری

قیمت:80000ریال

گزارش کارآموزی حسابداری شرکت صنعتی هنکل در لاستیکهای صنعتی، چسب، مواد پاک کننده رشته حسابداری

تاریخچه فعالیت شرکت

شرکت صنعتی هنکل (سهامی خاص) بصورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده است و طی شماره 16431 مورخ 30/10/1351 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

فعالیت اصلی شرکت

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اسانامه شرکت شامل تولید، فروش، واردات و صادرات لاستیکهای صنعتی، چسب، مواد پاک کننده و سایر فعالیتهای مربوطه است.

فهرست مطال

بتاریخچه فعالیت شرکت

کلیات

2-1- فعالیت اصلی شرکت

3-1- وضعیت اشتغال

مبنای تهیه صورتهای مالی

1-3- موجودی مواد و کالا

2-3- سرمایه گذاریها

3-3- داراییهای ثابت مشهود

4-3- مخارج تامین مالی

5-3- تسعیر ارز

6-3- ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان

4- موجودی نقد

5- حسابها و اسناد دریافتنی تجاری

6- سایر حسابها و اسناد دریافتنی

7- موجودی مواد و کالا

8- سفارشات و پیش پرداختها

- سرمایه گذاریهای بلند مدت

11- داراییهای نامشهود

12- حسابها و اسناد پرداختنی تجاری

13- سایر حسابها و اسناد پرداختنی

14- پیش دریافتها

15- ذخیره مالیات

16- سود سهام پیشنهادی و پرداختی

18- ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان

19- سرمایه

20- اندوخته قانونی

21- سایر اندوخته ها

22- فروش خالص

23- بهای تمام شده کالای فروش رفته

24- هزینه های فروش، اداری و عمومی

26- تعدیلات سنواتی شامل اقلام زیر است

27- حساب انتظامی

28- بدهی های احتمالی

29- رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامه

30- تعهدات سرمایه ای

31- معاملات با اشخاص وابسته



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
گزارش کارآموزی پراید

قیمت:50000ریال

عنوان: شماره صفحه

پیشگفتار.............................................................................................................1

مقدمه.................................................................................................................4

موقعیت شرکت................................................................................................6

تاریخچه شرکت..............................................................................................8

خودروهای تولیدی شرکت..........................................................................10

خودروهایی که در گذشته تولید شده........................................................10

تولیدات فعلی شرکت...................................................................................14

تولیدات آینده شرکت..................................................................................17

سالن اصلی تولید بدنه...............................................................................19

خط تولید پرایدGTX...............................................................................22

پانل های کنترل........................................................................................25

تئوری کار در سالن تولید بدنه.............................................................27

دستگاههای جوشCO2........................................................................36

دستگاه جوش آرگون..........................................................................38

کاربردهای سیلر..................................................................................43

پمپ سیلر........................................................................................45

سالن رنگ.......................................................................................47

جداول رنگ آمیزی........................................................................56

ایمنی و بهداشت............................................................................57

جلوگیری از انفجار و اشتعال.....................................................58

بهینه سازی در تولید بدنه..........................................................61

نتیجه گیری.................................................................................72



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود گزارش کارآموزی شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو

قیمت:50000ریال

دانلود گزارش کارآموزی شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو – صابون ، شامپو

فهرست

فصل (۱)

ـ تاریخچه شرکت تولید پاکشو

اهداف اصلی شرکت پاکشو

تحقیق و توسعه

صادرات شرکت پاکشو

محصولات تولیدی شرکت پاکشو

فصل (۲)

ـ مواد پاک کننده اصلی (مواد فعال در سطح)

سورفکتانت‌های آنیونی

سورفکتانت‌های غیر یونی

سروفکتانت‌های آمنوتری

سروفکتانت‌های کاتیونی

سورفکتانت‌های چند عاملی

تغلیط کننده‌ها و تثبیت کننده‌ةای فرم

فصل (۳)

ـ کاربردهای اساسی موادفعال در سطح

ویژگی‌های بنیادی مواد فعال در سطح

ـ مشخصه‌های سمت سورفکتانت‌ها

ـ عوامل افزودنی و مواد اولیه بهداشتی

فصل (۴)

تهیه و تولید شامپوها

ـ انواع اصل شامپوها

شامپوهای خشک

شامپوهای معمولی

شامپوهای ملایم

شامپوهای بچه



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود گزارش کارآموزی محصولات لبنی می ماس

قیمت:70000ریال

دانلود گزارش کارآموزی محصولات لبنی می ماس


فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه
تاریخچه محصولات
تاریخچه کارخانه
ظرفیت تولید
فصل دوم
مواد اولیه مورد استفاده
کنترل کیفیت آنها
فصل سوم
خطوط تجهیزات و ماشین آلات و نحوه قرار گیری آنها در
مختلف تولید
سیستم شستشو و تصفیه فاضلاب
فصل جهارم
تجهیزات آزمایشگاهی
انواع مختلف آزمایشات
استانداردها
فصل پنجم
نتیجه گیری
انتقادات
پیشنهادات
فصل ششم
منابع و مراجع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پایان نامه اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی

قیمت:53000ریال

پایان نامه تحصیلی جهت اخذ مدرک کارشناسی

در رشته روانشناسی عمومی

عنوان:

اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی شهر یزد در سال تحصیلی 87-1386

فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه................................................................................................ 4

بیان مسأله............................................................................................ 5

اهمیت و ضرورت تحقیق............................................................................. 6

اهداف پژوهش....................................................................................... 7

- هدف کلی......................................................................................... 7

- اهداف جزئی....................................................................................... 7

سؤالات پژوهش....................................................................................... 7

فرضیه های پژوهش................................................................................. 8

تعریف متغیر........................................................................................... 8

- تعریف نظری....................................................................................... 8

- تعریف عملیاتی.................................................................................... 8

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

مقدمه................................................................................................ 10

بخش اول: سوابق نظری.............................................................................. 10

تاریخچه طرح هوش هیجانی........................................................................ 10

تعاریف هوش هیجانی............................................................................... 13

خصایصی که هوش عاطفی را می سازند........................................................ 14

گستره هوش هیجانی................................................................................. 15

هوش هیجانی و توانایی شغلی..................................................................... 15

هوش هیجانی و موفقیت زناشویی................................................................ 16

هوش هیجانی و اختلال های روانی............................................................... 16

هوش هیجانی و حافظه........................................................................... 17

هوش هیجانی و آینده.............................................................................. 17

آموزش و پرورش و افزایش هوش هیجانی........................................................ 17

نقش مدرسه در پرورش هوش هیجانی............................................................ 19

هوش هیجانی از دیدگاه بار-اُن.................................................................... 20

مشخصات هوش هیجانی بار- اُن................................................................... 21

حیطه های پرسشنامه هوش عاطفی بار-اُن..................................................... 22

نحوه نمره گذاری پرسشنامه.......................................................................... 23

معرفی سئوالات مربوط به هر مقیاس............................................................ 24

کلید نمره گذاری آزمون هیجان بهر بار-اُن........................................................ 25

ارزیابی پرسشنامه هوش عاطفی بار-اُن........................................................... 26

لزوم هنجاریابی پرسشنامه هوش عاطفی بار-اُن................................................. 26

بخش دوم: سوابق پژوهشی.......................................................................... 27

پژوهش های خارجی................................................................................. 27

پژوهش های داخلی................................................................................. 33

فصل سوم: روش شناختی تحقیق

مقدمه................................................................................................ 40

روش تحقیق............................................................................................ 40

جامعه تحقیق......................................................................................... 40

نمونه تحقیق........................................................................................... 40

روش نمونه گیری..................................................................................... 41

ابزار پژوهش........................................................................................... 41

روش اجرای تحقیق.................................................................................... 42

روش های تجزیه و تحلیل داده ها.................................................................. 42

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه................................................................................................ 45

1- ماتریس همبستگی سئوالات آزمون با هم و با نمره کل..................................... 46

2- ماتریس همبستگی خرده مقیاس ها قبل از تحلیل............................................ 46

3- محاسبه پایایی کل آزمون....................................................................... 51

4- تحلیل پایایی درونی مقیاس های پرسشنامه هوش هیجانی................................. 52

5- شاخص های توصیفی خرده مقیاس ها و میانگین کل هوش هیجانی.................... 53

6- ماتریس همبستگی کل خرده مقیاس ها با هم و با نمره کل.............................. 54

7- تحلیل عوامل به روش مؤلفه های اصلی و چرخش واریماکس............................ 54

فرضیه های تحقیق................................................................................... 55

نتیجه نهایی تحلیل پرسشنامه........................................................................ 57

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

مقدمه................................................................................................ 59

مروری بر تحقیق....................................................................................... 59

بحث و نتیجه گیری.................................................................................... 60

پیشنهادات تحقیق..................................................................................... 61

- پیشنهاد به والدین................................................................................ 61

- پیشنهاد به دانش آموزان......................................................................... 62

- پیشنهاد به معلمان............................................................................... 62

- پیشنهاد به مسئولین آموزش و پرورش.......................................................... 62

- پیشنهاد برای تحقیقات آینده...................................................................... 63

محدودیت های تحقیق................................................................................. 63

- محدودیت های تحت کنترل پژوهشگر.............................................................. 63

- محدودیت های خارج از کنترل پژوهشگر......................................................... 64

منابع و مآخذ......................................................................................... 65

منابع فارسی.......................................................................................... 65

منابع انگلیسی......................................................................................... 70

منابع اینترنتی........................................................................................... 71

ضمائم................................................................................................. 72

معرفی نامه از دانشگاه.............................................................................

معرفی نامه از آموزش و پرورش...................................................................

نمونه ای از پرسشنامه...............................................................................

نمونه ای از پاسخنامه...............................................................................

جدول ها و نمودارهای تحقیق......................................................................

- ماتریس همبستگی سئوالات آزمون با هم و با نمره کل.......................................

- ماتریس همبستگی خرده مقیاس ها قبل از تحلیل..............................................

- محاسبه پایایی کل آزمون..........................................................................

- تحلیل پایایی درونی مقیاس های پرسشنامه هوش هیجانی....................................

- شاخص های توصیفی خرده مقیاس ها و میانگین کل هوش هیجانی......................

- ماتریس همبستگی کل خرده مقیاس ها با هم و با نمره کل................................

- تحلیل عوامل به روش مؤلفه های اصلی و چرخش واریماکس...............................

- خلاصه مطالعه سموعی 1382..............................................................

مقالات انگلیسی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود پایان نامه تست نامیدن اسامی و افعال

قیمت:89000ریال

دانلود پایان نامه تست نامیدن اسامی و افعال

فهرست مطالب

فصل اول (معیار سازی تست نامیدن اسامی و افعال)
۱-۱ بیان مسئله ۱
۲-۱ کاربردهای عمومی ۱
۳-۱ تعریف مفاهیم ۳
فصل دوم (مباحث نظری)
۱-۲ مقدمه ۶
۲-۲ مدل پردازش واژگانی ۱۱
۳-۲ مکانیسم‌های پردازش واژگان ۱۳
- سطح بازشناسی ۱۳
- پردازش معنایی ۱۴
- برونداد واژگان ۱۴
۴-۲ آسیب‌ها ۱۵
- سطح بازشناسی ۱۵
- درونداد واژگانی ۱۸
- پردازش معنایی ۱۹
- برونداد واژگانی ۲۲
۵-۲ کاربردهای کلینیکی مدل‌واژگانی ۲۴
- جدول ارزیابی تکالیف واژگانی ۲۶
فصل سوم (معرفی تست)
۱-۳ مقدمه ۲۷
۲-۳ موارد کاربردی مجموعه ۲۹
۳-۳ ساختار تست ۳۱
- انتخاب گزینه ۳۱
- طبقه‌بندی اطلاعات قراردادی ۳۵
- شکل دستوری افعال در مجموعه ۳۷
۴-۳ ساختار لیست‌های تطبیق داده شده ۴۲
- بسامد ۴۲
- سن فراگیری ۴۴
- میزان آشنایی ۴۶
شاخصهای دیگر ۴۷
- قابلیت تصور ۴۷
- پیچیدگی بینایی ۴۹
۵-۳ زیرگروه لیست‌ها ۵۰
۶-۳ اطلاعات بدست آمده از شرکت‌کنندگان مسن بدون آسیب مغزی ۵۱
۷-۳ نحوه استفاده و اجرای این مجموعه بعنوان یک وسیلة ارزیابی ۵۲
۸-۳ فرمهای معرفی ۵۳
۹-۳ راهنمائی‌هایی برای ارزیابی و آزمودن بیماران زبان پریش ۵۴
۱۰-۳ ارزیابی رفتارهای بیمار زبان پریش ۵۵
فصل ۴ (اجرای تست)
۱-۴ ساختار تست اسامی و افعال ۵۶
- شماره آیتم مواد آزمون ۵۶
- هدف ۵۷
- پاسخ اولیه ۵۷
- مدت زمان ارائه پاسخ ۵۷
- یادآوری ۵۷
۲-۴ شرایط تحصیلی و سنی شرکت‌کنندگان ۵۹
۳-۴ جداول ارزیابی ۶۰
نامیدن اسامی ۶۱
نامیدن افعال ۶۸
فصل ۵ (بحث و نتیجه‌گیری)
۱-۵ تهیه جدول آماری ۷۲
۲-۵ نتیجه‌گیری ۷۲
۳-۵ جداول نتایج
• تست نامیدن اسامی ۷۴
• تست نامیدن افعال ۷۸
واژه‌نامه ۸۰
منابع ۸۰



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پایان نامه جایگاه دموکراسی در ایران

قیمت:89000ریال

پایان نامه جایگاه دموکراسی در ایران

پیشگفتار......................................................................................................................... 1

دموکراسی چیست؟........................................................................................................... 3

الگوهای دموکراسی.......................................................................................................... 6

ابعاد نو و کهنه ی دموکراسی............................................................................................ 11

انواع دموکراسی از دیدگاه سی. بی. مک فرسون..................................................................... 22

دموکراسی غیرلیبرالی: نوع کمونیستی...................................................................................... 22

دموکراسی غیرلیبرالی: نوع توسعه نیافته................................................................................. 28

موج جدید نظریه های گذار به دموکراسی............................................................................. 35

زمینه های سیاسی و اجتماعی فروپاشی رژیم های غیردموکراتیک و گذرا آن ها به دموکراسی ............ 42

تعارض دموکراسی و توسعه با توجه به ایران......................................................................... 98

جنبش دموکراسی مردمی و تکالیف مبرم آن در ایران.................................................................. 103

موانع گذار به دموکراسی در ایران......................................................................................... 110

نتیجه گیری...................................................................................................................... 125

منابع و مآخذ.................................................................................................................. 127



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پایان نامه بررسی تاثیر روش یادگیری مشارکتی بر روی عزت نفس

قیمت:118000ریال

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر روش یادگیری مشارکتی بر روی عزت نفس،رشد،مهارت های اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان


فهرست مطالبفصل اول
مقدمه و بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه‌ها
فرضیه‌های ویژة تحقیق
تعریف اصطلاحات تحقیق

فصل دوم
مقدمه
تعریف یادگیری مشارکتی
تاریخچه یادگیری مشارکتی
ویژگی های یادگیری مشارکتی
دیدگاه های انگیزشی
دیدگاه وابستگی اجتماعی
دیدگاه های شناختی
دیدگاه های رشدی
وظایف معلم در روش یادگیری از طریق مشارکتی
شیوه های یادگیری مشارکتی
سازماندهی یادگیری مشارکتی
مزایای یادگیری مشارکتی
عوامل موثر بر عزت نفس
چهار شرط عزت نفس
محیط روش های تدریس و تأثیر آن بر عزت نفس:
عزت نفس تحصیلی و پیشرفت تحصیلی
نقش یادگیری مشارکتی در رشد مهارتهای اجتماعی
تعریف مهارتهای اجتماعی
ویژگی های مهارتهای اجتماعی
بررسی پژوهش های انجام شده در زمینه یادگیری مشارکتی

فصل سوم
مقدمه
۳-۱- روش تحقیق
۳-۲- جامعه مورد بررسی
۳-۳- حجم نمونه و روش نمونه گیری
۳-۴- ابزار جمع آوری داده ها
مقیاس سنجش مهارتهای اجتماعی ماتسون
بررسی روایی و پایایی مقیاس مهارتهای اجتماعی
آزمون عملکرد روان شناسی
روش اجرا:
روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل ۴
نتیجه گیری و پیشنهادات
خلاصه تحقیق
پیشنهادها



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.