نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل سود شرکت ها در حوزه تنگه تایوان با استفاده از سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان

تجزیه و تحلیل های این مقاله براساس پرسشنامه ها، و مصاحبه با کارمند و جمع آوری و بررسی منافع مدیریت مورد مطالعه حوزه تنگه تایوان و نیز استفاده از تجارب دیگر شرکتها است نتایج حاصله تاکید بر ضرورت اجرا سیستم برنامه ریزی منابع سازمان دارد ازجمله تقویت کنترل داخلی و کاهش ریسک عملیاتی بوده ، از دیگر نتایج آن افزایش ارزش سرمایه گذاری ، ERP مزایای اجرای
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 1
فرمت فایل pdf
حجم فایل 522 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
ترجمه مقاله  تجزیه و تحلیل سود شرکت ها در حوزه تنگه تایوان با استفاده از سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

چکیده

با تکامل اقتصاد جهانی و چالشهای جدید اتفاق افتاده ، که تایوان نیز برای تثبیت خود در بازار جهانی و بین اللملی از این قاعده مستثنی نیست. این پژوهش با هدف پاسخگوئی توسعه مسیر فرایند فی مابین شرکتهای تایوانی ،کارخانجات چینی و شرکتهای حمل کالا انجام گرفته است. این یک استراتژی بسیار مهم برای شرکت های تایوان جهت ارتباط با صنایع نوظهور چین و جهانی شدن است.

تولید و بازاریابی استراتژی باید انجام شود و نزدیک به بازار واکنش نشان داد، علاوه بر این، مدیر شرکت باید به خوبی آگاه از حرکت این صنعت در سراسر جهان، و قادر به ادغام تمام منابع در دسترس است.علاوه بر مدیریت منابع انسانی، امور مالی، مواد، فنآوری اطلاعات، و تولید در یک شرکت، شرکت باید بتواند در بعد عمودی در دو حیطه فرآیندهای بالادستی و پایین دستی شرکت به ارائه یک مدل زنجیره عرضه و عملیات کامل دست یابد، بنابراین داشتن اطلاعات کافی در طول فرآیند برای تصمیم گیری مدیریت الزامی است.

برای سازمانهای حوزه تنگه تایوان ، بسیار لذت بخش است که کارخانه خود را با بهره بردن از امکان پرداخت هزینه های کم به چین منتقل نماید ، در عین حال مشکلات اجرایی را نیز نمی توان نادیده گرفت. این پایان نامه اختصاص داده شده به توضیح های و نیز مرتب سازی مطالعات انجام شده قبلی در ERP انگیزه شرکتهای حوزه تنگه تایوان در بحث استفاده از سیستم همین زمینه .

ERP این متن می تواند به عنوان یک مرجع قابل استناد برای شرکت هائی که در تنگه تایوان برای نصب سیستم های برنامه ریزی اقدام می کنند و این کار را با هدف بهبود اثر بخش استراتژی خود انجام می دهند باشد. تجزیه و تحلیل های این مقاله براساس پرسشنامه ها، و مصاحبه با کارمند و جمع آوری و بررسی منافع مدیریت مورد مطالعه حوزه تنگه تایوان و نیز استفاده از تجارب دیگر شرکتها است . نتایج حاصله تاکید بر ضرورت اجرا سیستم برنامه ریزی منابع سازمان دارد. ازجمله تقویت کنترل داخلی و کاهش ریسک عملیاتی بوده ، از دیگر نتایج آن افزایش ارزش سرمایه گذاری ، ERP مزایای اجرای افزایش کیفیت تصمیم گیری و سرعت بخشیدن به توانایی واکنش سازمان و افزایش مزیت رقابتی با اطلاعات کامپیوتری می باشد. با توجه به دستاورد های فوق شرکت می تواند در این مرحله دشوار اقتصادی ؛ کنترل لحظه ای اطلاعات در دست داشته و نیز پاسخگوی تغییرات آنی بازار جهانی باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.