دسته بندی | علوم انسانی |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 925 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 35 |
مدیریت رابطه مشتری به عنوان یک فرایند تجاری
Abstract
خلاصه
Purpose
هدف
Increasingly, customer relationship management (CRM) is being viewed as a strategic, process-oriented, cross-functional, and value-creating for buyer and seller, and a means of achieving superior financial performance.
به مقدار زیاد و قابل توجهی مدیریت کردن رابطه مشتری (CRM) به عنوان یک روش، فرایند جهت دار، با چندین عملکرد متقاطع، ارزش گذار برای خریدار و فروشنده و به معنای یک سطح کارایی مالی برتر مشاهده شده است.
However, there is a need for a more holistic view of cross-functional as it relates to CRM.
به هر حال یک نیاز برای بشتر کل نگری از نقطه نظر دیدگاه عملکرد چندگانه و متقاطع وجود دارد چنان چه آن مرتبط با CRM می باشد.
The purpose of this paper is to describe a macro level cross-functional view of CRM and provide a structure for managing business-to business relationships to co-create value and increase shareholder value.
هدف از این مقاله توصیف کردن یک سطح بزرگ تری از عملکرد چندگانه و متقاطع از نقطه نظر CRM می باشد که یک ساختار را برای مدیریت کردن روابط تجاری برای ایجاد کردن دوگانه ارزش و افزایش دادن ارزش سهامدار فراهم می سازد.