نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

مدیریت رابطه مشتری به عنوان یک فرایند تجاری

مدیریت رابطه مشتری به عنوان یک فرایند تجاری
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 3
فرمت فایل zip
حجم فایل 925 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
مدیریت رابطه مشتری به عنوان یک فرایند تجاری

فروشنده فایل

کد کاربری 42
کاربر

مدیریت رابطه مشتری به عنوان یک فرایند تجاری

Abstract

خلاصه

Purpose

هدف

Increasingly, customer relationship management (CRM) is being viewed as a strategic, process-oriented, cross-functional, and value-creating for buyer and seller, and a means of achieving superior financial performance.

به مقدار زیاد و قابل توجهی مدیریت کردن رابطه مشتری (CRM) به عنوان یک روش، فرایند جهت دار، با چندین عملکرد متقاطع، ارزش گذار برای خریدار و فروشنده و به معنای یک سطح کارایی مالی برتر مشاهده شده است.

However, there is a need for a more holistic view of cross-functional as it relates to CRM.

به هر حال یک نیاز برای بشتر کل نگری از نقطه نظر دیدگاه عملکرد چندگانه و متقاطع وجود دارد چنان چه آن مرتبط با CRM می باشد.

The purpose of this paper is to describe a macro level cross-functional view of CRM and provide a structure for managing business-to business relationships to co-create value and increase shareholder value.

هدف از این مقاله توصیف کردن یک سطح بزرگ تری از عملکرد چندگانه و متقاطع از نقطه نظر CRM می باشد که یک ساختار را برای مدیریت کردن روابط تجاری برای ایجاد کردن دوگانه ارزش و افزایش دادن ارزش سهامدار فراهم می سازد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.