نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

آرد استخوان برای تغذیه دام و طیور و آبزیان


مقدمه آرد استخوان یکی از منابع تامین کلسیم و فسفر در تغذیه دام و طیور و آبزیان است نظر به اینکه آرد استخوان در داخل کشور تولید میشود لذا با توجه به اهمیت تغذیه ای و بهداشتی که دارد تجدید نظر در استاندارد آن ضروری می نمود اگر آرد استخوان بروش پخت تهیه شود اصطلاحأ آن را آرد استخوان 1 و اگر درکوره و بروش سوزاندن تهیه گردد آن را خاکستر استخوان 2 م
دسته بندی زیست شناسی
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 715 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52
آرد استخوان برای تغذیه دام و طیور و آبزیان

فروشنده فایل

کد کاربری 180
کاربر

مقدمه

آرد استخوان یکی از منابع تامین کلسیم و فسفر در تغذیه دام و طیور و آبزیان است . نظر به اینکه آرد استخوان در داخل کشور تولید میشود لذا با توجه به اهمیت تغذیه ای و بهداشتی که دارد تجدید نظر در استاندارد آن ضروری می نمود.

اگر آرد استخوان بروش پخت تهیه شود اصطلاحأ آن را آرد استخوان 1 و اگر درکوره و بروش سوزاندن تهیه گردد آن را خاکستر استخوان 2 می نامند.

1- هدف

هدف از تدوین این استاندارد تعیین ویژگیهای فیزیکی ، شیمیایی و میکروبی ، بسته‏بندی ، نشانه‏گذاری و روشهای آزمون آرد و خاکستر استخوان که به طور صنعتی تولید می‏شود است .

2 - دامنه کاربرد

این استاندارد مربوط به آرد خاکستر استخوان است و بعنوان مکمل کلسیم و فسفر در تغذیه دام و طیور و آبزیان مصرف شده کاربرد دارد.

یادآوری چون احتمال انتقال بیماری جنون گاوی از طریق مصرف آرد استخوان (پخته ) در نشخوارکنندگان می‏رود بنابراین توصیه می‏گردد در این گروه از دام‏ها انحصارا از آرد استخوان سوخته (خاکستر) استفاده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.