دسته بندی | حسابداری |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 79 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 174 |
فهرست مطالب
چکیده.......................................................................................................................................................... |
1 |
مقدمه............................................................................................................................................................ |
2 |
فصل اول: بررسی سیستم حسابداری در ارگانهای دولتی................................................................. |
3 |
تعاریف......................................................................................................................................................... |
4 |
مقاصد و اهداف سازمان مالی دستگاه دولتی.................................................................................................. |
4 |
خصوصیات سیستم کنترلهای مالی................................................................................................................. |
5 |
دلایل مخالفین ثبت استهلاک برای دارایی ثابت............................................................................................. |
7 |
موارد لزوم ثبت هزینه استهلاک برای داراییهای ثابت..................................................................................... |
8 |
فصل دوم: تئوری حسابداری دولتی.................................................................................................... |
9 |
مبانی حسابداری............................................................................................................................................ |
10 |
مبانی نقدی(کامل)........................................................................................................................................ |
10 |
مبانی تعهدی(کامل)...................................................................................................................................... |
10 |
مبانی نیمه تعهدی.......................................................................................................................................... |
11 |
مبانی تعهدی تعدیل شده............................................................................................................................... |
11 |
مبانی نقدی تعدیل شده.................................................................................................................................. |
12 |
سیستم حسابداری تعهدی در بخش عمومی استرالیا........................................................................................ |
12 |
گزارشهای مالی تعهدی................................................................................................................................. |
13 |
سیستمهای مدیریتی تعهدی............................................................................................................................ |
13 |
گزارشهای جامع دولت................................................................................................................................ |
15 |
بودجه بندی تعهدی....................................................................................................................................... |
15 |
دیدگاههای موافق و مخالف.......................................................................................................................... |
16 |
ناسازه ها و تضادها........................................................................................................................................ |
17 |
خصوصیات لازم برای صورتهای مالی سازمانهای دولتی................................................................................. |
19 |
لزوم اعمال کنترل بودجه ای در سازمانهای دولتی........................................................................................... |
20 |
طبقه بندی استاندارد برای درامدها و هزینه ها................................................................................................. |
20 |
استفاده از مبانی حسابداری معین برای هر یک از حسابهای مستقل.................................................................. |
20 |
لزوم رعایت ضوابط معین برای تحصیل درامدها و انجام هزینه ها.................................................................... |
21 |
شرایط انجام هزینه ها در سازمانهای دولتی..................................................................................................... |
21 |
لزوم تمرکز وظایف و مسئولیتهای مالی.......................................................................................................... |
21 |
وظایف و مسئولیتهای اصلی مدیر یا مسئول حسابداری هر سازمان دولتی......................................................... |
22 |
حسابرسی صورتهای مالی سازمانهای دولتی................................................................................................... |
22 |
حسابهای مستقلی که در ایران نگهداری میشوند............................................................................................. |
23 |
فصل سوم: موارد افتراق حسابداری دولتی و حسابداری بازرگانی................................................ |
26 |
موارد افتراق حسابداری دولتی و حسابداری بازرگانی..................................................................................... |
27 |
خصوصیات سازمانهای دولتی........................................................................................................................ |
27 |
تفاوت حسابها و صورتهای مالی سازمانهای دولتی با موسسات بازرگانی......................................................... |
28 |
اهمیت اجرای قوانین و مقررات در حسابداری دولتی و تقدیم آنها بر اصول پذیرفته شده................................. |
29 |
لزوم نگهداری حسابهای مستقل در حسابداری دولتی..................................................................................... |
30 |
تفاوت مبانی حسابداری دولتی با حسابداری بازرگانی.................................................................................... |
31 |
فصل چهارم: تربیت معلم........................................................................................................................ |
32 |
ثبت اسناد حسابداری در قالب سرفصل های عاملیت....................................................................................... |
33 |
ثبت تنخواه گردان پرداخت واگذاری............................................................................................................ |
33 |
ثبت واریز تنخواه عامل مالی مرکز اقماری یا کارپرداز مرکز معین.................................................................. |
34 |
ثبت سند هزینه قطعی دارای کسورات............................................................................................................ |
35 |
ثبت دریافت کسورات از مدیریت مالی.......................................................................................................... |
35 |
ثبت سند هزینه قطعی از محل وجوه سنوات قبل............................................................................................. |
37 |
ثبت سند هزینه قطعی اختصاصی.................................................................................................................... |
39 |
ثبت سند هزینه قطعی اختصاصی دارای کسورات........................................................................................... |
39 |
ثبت اسناد اختصاصی سنوات گذشته.............................................................................................................. |
40 |
ثبت سند هزینه قطعی از محل وجوه سنوات قبل............................................................................................. |
40 |
ثبت سند هزینه قطعی اختصاصی از محل وجوه سنوات قبل دارای کسورات................................................... |
41 |
ثبت سند قعطی دارای کسورات..................................................................................................................... |
43 |
ثبت اسناد تملک دارایی های سرمایه ای سنوات گذشته................................................................................. |
44 |
فصل چهارم:نتیجه گیری، منابع و مأخذ............................................................................................... |
48 |
نتیجه گیری................................................................................................................................................... |
49 |
منابع و مأخذ................................................................................................................................................. |
50 |