دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 3 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 99 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 37 |
بررسی عوامل مؤثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران (نمونه موردی کارکنان حوزه 6 منطقه غرب تهران)
فهرست مطالب
1- مقدمه و کلیه واژه
فصل اول
کلیات تحقیق
شامل
مقدمه
کلید واژه
قلمرو زمانی و مکانی
روشها و ابزار گردآوری اطلاعات
روش نمونه گیری
فصل دوم
مرور ادبیات و پیشینه تحقیق
- مرور و ارائه چکیده 3 تحقیق مرتبط با موضوع
اصل تحقیق
رئوس مطالب
فصل سوم
روش اجرای تحقیق
منابع – مآخذ و پیوستها
پرسشنامه
اهمیت پیشینه یا تاریخچة تحقیق
هدف ما از پیگیری و جستجوی پیشینة تحقیقهای دیگر مرتبط با این تحقیق در حقیقت جلوگیری از دوباره کاری و سپس استفاده از تجربیات گذشته در جهت انجام عمل صحیح و همچنین نوآوری احتمالی میباشد و در این راه باید سه گام مهم برداریم:
الف – شناسائی
ب – مطالعه نقادانه
ج – تهیه گزارش و تحقیق
بررسی پیشینه تحقیق معمولاً نقدی از دانش موجود درباره موضوع مورد پژوهش است.
2-1) چکیده تحقیق اول
در تحقیقی که در یکی از بانکهای دولتی (بانک ملت) انجام شده است تأثیر یک سری از عوامل مؤثر بر رضایت شغلی را مورد بررسی قرار داده و نتایج حاصل از این تحقیق به شرح زیر است.
1- نوع استخدام (رسمی و قرار دادی) بعنوان متغیر مستقل و رضایت شغلی بعنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شده است. تحلیل و واریانس دادهها نشان میدهد که بین دو گروه رسمی و قرار دادی از نظر میزان رضایت شغلی تفاوت معناداری وجود دارد و بطور کلی میانگین رضایت شغلی کارکنان رسمی از کارکنان غیر رسمی بیشتر است.