دسته بندی | علوم تربیتی |
بازدید ها | 8 |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 67 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
یادگیری الکترونیکی در چین
چکیده
هدف : هدف این مقاله اینست که زمینهای در این موضوع خاص تنظیم نماید تا وضعیت یادگیری الکترونیکی در چین را کاوش کند. این موضوع بستگی به نامتوازن بودن توسعه در نیمه توسعه یافته شرق و نیمه توسعه نیافته غرب دارد. و در واقع بسیاری از دانشآموزانی که در دوره متوسطه فارغ التحصیل میشوند، نمیتوانند وارد دانشگاه های معتبر شوند. این انگیزههای توسعه یادگیری در چین میباشد. اکنون با سرعت توسعه اقتصادی، چین این توانایی را دارد که با ساماندهی عالی دیگر شرایط ضروری برای مدارس و دانشگاهها را فراهم کند. یادگیران الکترونیکی بر این باورند تا به حدی برسند که که به روشهایی با معلمان و اساتید باتجربه وارد گفتگو بشوند. دولت چین گام هایی در جهت پروژههای ملی برای برقراری یا بهبود زیرساخت در آموزشگاه ها و تعدادی از مدارس آنلاین چینی برداشته است و دانشکدههای آموزشی برای اجرای برنامههای یادگیری الکترونیکی تاسیس کرده است.
طراحی/روش شناسی/ مسیر : این مقاله موارد مطالعاتی مسایل مهم یادگیری الکترونیکی در چین را دربر دارد.
یافتهها: استفاده از اطلاعات و فناوری ارتباطات در تحصیل از مراحل مختلف درچین است. این بررسیها تصویر روشنی از توسعه یادگیری الکترونیک در چین و چالش هایی که با آن روبرو شدند را نشان میدهد.
مفاهیم عملی : این مقاله خلاصهای از یادگیری الکترونیکی در چین است. این اطلاعات برای سیاستمداران، مدیران و اساتید مفید است.
اصالت/ ارزش : وضعیت یادگیری در چین در مجلات فناوری آموزش غرب به نمایش گذاشته شده است.