نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

تمرینات درس مدیریت شبکه اثنی عشری

تمرینات در مدیریت شبکه دکتر اثنی عشری جواب سوالات
دسته بندی شبکه های کامپیوتری
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 11379 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
تمرینات درس مدیریت شبکه اثنی عشری

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر

1-ترجمهFrameworx

تمرین درس مدیرت شبکه دانشگاه قزوین : جعفر عالی نژاد

Frameworx انجمن TMمجموعه‌ای از بهترین شیوه‌ها و استانداردهای را فراهم می کند که طرحی موثر و کارآمد، عملیات کسب و کار می باشد. آن شما را به ارزیابی و بهینه سازی با استفاده از یک رویکرد سرویس‌گرا ثابت به عملیات و یکپارچه سازی قادر می سازد. ابزار عملی موجود در Frameworx کمک به بهبود مدیریت end-to-end خدمات در سراسر محیط های پیچیده، چند شریکی می‌کند. همه Frameworx، از چارچوب اطلاعات، توسط رهبران صنعت و پزشکان با همکاری انجمن TM تکمیل و ایجاد شده است.

--------------------------------------------------------------------

2- MIB Browse

--------------------------------------------------------------------

3- Discover

در این قسمت می توان محدوده ای از آدرس های ip را برای کشف کردن دستگاه های فعال در شبکه بصورت خودکار scan کرد. برای انجام این کار در ادامه شما را به استفاده از رابط discover آشنا می کنیم.

وقتی که برای اولین بار از dude استفاده می کنید، پنجره discover به طور خودکار باز می شود، همچنین برای باز کردن این پنجره می توان بر روی آن کلیک کرد. این پنجره گزینه های مختلفی دارد که ئر ائامه شما را با آنها آشنا می کنیم.

  • General

- Scan networks : در این قسمت ip شبکه هایی را که می خواهیم آنها را scan کنیم وارد می کنیم. همچنین با کلیک کردن بر روی فلش پایین می توانیم شبکه های بیشتری را اضافه کنیم.

- Agent : برای انتخاب کردن agentهایی که در شبکه داریم استفاده می شود. در اولین استفاده در حالت پیش فرض قرار دارد یعنی سیستم local را انتخاب می کند. با کلیک کردن بر روی آیکون ... به فهرست agentهای موجود یا اضافه کردن agent جدید می روید که می توانید از agent مورد نظرتان را انتخاب یا وارد کنید.

- Add network to auto scan : زمانی که این گزینه را انتخاب کنید پس از اسکن اولیه نقشه زا به صورت خودکار به روز رسانی می کند. فاصله به روز رسانی به طور پیش فرض یک ساعت می باشد که می توانید آنرا در منوی تنظیمات dude تغییر دهید.

- Black list : این قسمت به شما این امکان را می دهد تا دستگاه هایی را که نباید scan شوند را انتخاب کنید. اگر شما دارای دستگاه پرینتر هستید که به طور عجیبی نسبت به scan شدن واکنش نشان می دهد یا دستگاه های دیگری دارید که دوست ندارید آنها را scan کنید این گزینه بسیار مفید می باشد. با کلیک کردن بر روی دکمه ... می توانید لیست دستگاه هایی را که می خواهید به راحتی اضافه کنید.

----------------------------------------------------------------------

تمرین4: خطایی درشبکه ایجاد کرده و رفع اش را مانیتور کنید.

در سیستم پینگ میکنیم تا ببین در ستسم قطعی هست یا نه:

Polling

این برگه به شما اجازه می دهد تا زمانهای سرکشی و timeout را برای این دستگاه پیکربندی کنید. توجه داشته باشید که تنظیمات مخصوص دستگاه همزاره تنظیمات کلی و تنضیمات نقشه را لغو می کند.

Enabled: آیا هرگونه سرویسی که در دستگاه می باشد را poll کند.

Probe interval: هر چند وقت یکبار سرویس های موجود را بررسی کند.

Probe timeout: چقدر زمان باید از شروع یک polling تا برگشت جواب باید منتظر باشد. اگر پاسخ دریافت شد که دستگاه سبز رنگ است در غیر این صورت به رنگ نارنجی تبدیل خواهد شد.

Probe down count: چند بار عمل polling با شکست مواجه شود مجاز به تکرار می باشد. وقتی که polling با شکست مواجه شود دستگاه نارنجی رنگ خواهد شد و پس از اینکه چندین بار با شکست مواجه خواهد شد که مقدار آن در این قسمت مشخص می شود، دستگاه قرمز رنگ خواهد شد و عمل polling برای این دستگاه متوقف خواهد شد.

Use notification: پس از اینکه سرویس down شود dude چه اقدامی انجام دهد. اطلاعیه و هشدار می تواند از لیست از پیش تعریف شده انتخاب شود و یا با کلیک بر روی دکمه (...) گزینه جدیدی را انتخاب کنید.

برای مثال در شکل زیل برای سرویس ping حالت “probe down” رخ داده است در حالی که همه سرویس های دیگر ok هستند. سرویس ping به رنگ قرمز تبدیل شده در حالی که رنگ دستگاه نارنجی است، زیرا سایر سرویس ها قابل دسترس هستند.

---------------------------------------------------------

تمرین 11 فصل 5: شکل مرتب کردن جدول ipnettomediatable ذیل را ترسیم و تمامی مقاریر object ها را در هر سطر با فرمان get-next-request مثل شکل 5.16 کتاب حل کنید. Index ها ipnettomediaifindex وipnettomedianetaddress می باشند. Sysuptime را در نظر نمی گیرید.


مدیریت شبکه¬های مخابراتی و کامپیوتری نرم افزار Nagios(بخش دکیومنت)


آموزش جامع نرم افزار Nagios با اسلاید ارایه و دکیومنت کامل ´Nagios برنامه ای تحت لینوکس است ´ Nagios سیستم مانیتورینگ open source است
دسته بندی شبکه های کامپیوتری
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 5101 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59
مدیریت شبکه¬های مخابراتی و کامپیوتری  نرم افزار Nagios(بخش دکیومنت)

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر

فهرست مطالب:

´معرفی

´مراحل نصب

´مانیتورینگ Host

´مزایا

´معایب

´کنسول

´فیلم

´Nagios برنامه ای تحت لینوکس است. ´Nagios سیستم مانیتورینگ open source است.

´قابلیت مانیتورینگ و اعلام وضعیت : ´سیستم عامل های لینوکسی و ویندوزی، سرویس ها وسوییچ های شبکه و برنامه ها را دارد. ´دو نوع object توسط Nagios مانیتور می شود: ´1- Hostها 2- سرویس ها ´

آموزش تصویری و ترجمه کامل نرم افزار مانیتورینگ dude

میکروتیک از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را در عرصه صنعت فناوری اطلاعات با ارائه راه حل های سرویس دهندگان اینترنت بیسیم ( WISP) در کشور لاتویا ( لتونی ) آغاز و همچنین در سال ۱۹۹۶ با انجام پروژه های وایرلس در نقاط مختلف جهان به کار خود ادامه داد تا در نهایت در سال ۱۹۹۷ سیستم عاملی جهت راه حل های مسیریابی و شبکه های بی سیم را با قابلیت های فراوان و شگفت انگی
دسته بندی شبکه های کامپیوتری
بازدید ها 4
فرمت فایل pdf
حجم فایل 14361 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
آموزش تصویری و ترجمه کامل نرم افزار مانیتورینگ dude

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر

گزارش کار درس مدیریت شبکه های کامپیوتری

عنوان:

آموزش نرم افزار مانیتورینگ dude

استاد:

جناب آقای دکتر اثنی عشری

ارائه دهنده:

جعفر عالی نژاد و خانم محمدی

فهرست

1- مقدمه. 3

2- نصب و راه اندازی 6

3- Device. . 9

3-1- Device discovery 10

3-1-1- Device process .14

3-2- setting Map .15

3-3-اضافه کردن دستگاه جدید 18

3-3-1- Device setting .20

4- Server setting 30

4-1- Preferences .31

4-2- Local server. .32

4-3- Setting..35

5- Contents . .52

6- گزارش گیری.. 53

7- Web interface...54

8- منابع..55

1- مقدمه

میکروتیک از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را در عرصه صنعت فناوری اطلاعات با ارائه راه حل های سرویس دهندگان اینترنت بیسیم ( WISP) در کشور لاتویا ( لتونی ) آغاز و همچنین در سال ۱۹۹۶ با انجام پروژه های وایرلس در نقاط مختلف جهان به کار خود ادامه داد تا در نهایت در سال ۱۹۹۷ سیستم عاملی جهت راه حل های مسیریابی و شبکه های بی سیم را با قابلیت های فراوان و شگفت انگیزی به نام RouterOS تولید نمود که قابلیت نصب بروی سیستم های کامپیوتری را دارا بود.

با گسترش فعالیت ها و از جمله محبوبیت این سیستم و عملکرد های فوق­العاده آن در زمینه شبکه این شرکت موفق به تولین سخت افزار در کنار سیستم عامل خود با نام RouterBoard گردید.

در حال حاضر این شرکت در کلیه کشور ها و پنج قاره نمایندگی های فروش، مشاور و مدرس های فراوانی دارد که نحوه کار و استفاده از تجهیزات این شرکت را عرضه و به دیگران آموزش می­دهند.

با محبوبیت یافتن تولیدات این شرکت جلسات بین المللی و رسمی با مدیریتمیکروتیک هر ساله در قاره های مختلف جهان با نام (Mikrotik User Meeting (MUM)) برگزار می­شود، اولین سمینار کاربران میکروتیک در سال ۲۰۰۲ برگزار شد. محبوبیت این شرکت در میان مصرف کنندگان جهان مربوط به هزینه بسیار پایین این سیستم عامل و همچنین سخت افزار های آن و به علاوه قابلیت انجام چندین کار در لحظه بدون خطا و محدودیت می­باشد که به کمک هسته اولیه آن که بر پایه لینوکس می­باشد بنا شده است.

اخیرا این شرکت اقدام به تولید یک محصول جدید RouterBoard با نام Cloud CoreRouter نموده است که دارای پردازشگر ۳۲ هسته­ای به همراه ۲ گیگابایت حافضه رم می­باشد که توانسته شگفتی بسیاری در صنعت فناوری اطلاعات را متحول شود.

زمینه های فعالیت

سیستم عامل میکروتیک قابلیت و توانایی های بسیاری و همچنین عملکرد­های متفاوتی دارد که می­تواند جهت مصارف گوناگون مورد استفاه قرار گیرد، از جمله استفاده­ها و عملکرد های این سیستم عامل می­توان استفاده به عنوان …

• روتر و مسیریاب با قابلیت عملکر و سازگاری با پروتکل های استاندارد مسیریابی باشد ( استاتیک ، داینامیک ).

• سویچ لایه ۳ و ۲ در سطح شبکه با قابلیت های فایروالینگ ( دیوار آتش ) را داشته باشد.

• روتر و مسیریاب­هایبی­سیم برای برقرار ارتباط های بی­سیم و قادر به پشتیبانی از استاندارد های وایرلس و پروتکل های مختص این شرکت می­باشد ( ۸۰۲٫۱۱a , 802.11b , 802.11g , 802.11n , Nstreme ).

• کنترل کننده پهنای باند و اولویت در عبور بسته های شبکه متناسب با فیلتر های مختلف ( آدرس ip ، دریافت کننده ، پروتکل و … ) را داشته باشد.

• متعادل کننده مسیر، روتر و پهنای باند را با استفاده از روش های متفاوت داشته باشد (Bonding , … ECMP , VRRP , ).

• فایروال و دیوار آتش بسیار انعطافپذیر با قابلیت Stateful را داشته باشد ( Filtering , Nat , Mangle ).

• ارائه دهنده سرویس های ارتباط از راه دور و شبکه های مجازی را داشته باشد ( PPTP , L2TP , VLAN , SSTP , PPPOE ).


معرفی نرم افزار Zabbix برای درس مدیریت شبکه (بخش1)

مراحل نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت شبکه و آموزش استفاده از نرم افزار و به هماره اسلاید ارایه و منابع اصلیZabbix
دسته بندی شبکه های کامپیوتری
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 6738 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
معرفی نرم افزار Zabbix برای درس مدیریت شبکه (بخش1)

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر

• به هر ترکیبی از سخت­افزار و نرم­افزار برای نظارت، مدیریت و راهبری شبکه­های رایانه­ای، سیستم مدیریت شبکه می­گویند.

•هر وسیله­ای که در شبکه به عنوان عنصری مستقل یا وابسته وجود داشته باشد، می­تواند تحت پوشش این سیستم قرار گیرد.

•این مدیریت شامل

•مدیریت خطاها

•پیکربندی

•حساب­های کاربری

•کارآیی

•امنیت

•خطا رویدادی است با معنای منفی.

• •هدف از مدیریت خطا

•تشخیص Detect

•جداسازی Isolation

•اصلاح Correction

•ثبت Log

•با استفاده از تجزیه و تحلیل و پیش بینی روند خطاها، همیشه شبکه را در دسترس قرار می­دهند.

•هرگاه در سیستم خطایی بوجود آمد، به نحوی به مدیر سیستم اطلاع داده می­شود

•این خطا و زمان وقوع آن در پایگاه داده­ای ثبت می­شود.

•هدف از مدیریت پیکربندی • •جمع آوری و ذخیره سازی پیکربندی دستگاه های شبکه (به صورت محلی یا از راه دور). • •ساده سازی پیکربندی. • •ردیابی تغییرات در پیکربندی. • •پیکربندی مدار یا مسیرهای شبکه های غیرسوئیچی. • •برنامه ریزی برای توسعه و گسترش در آینده. •


ارزیابی و مقایسه هتل های ایرانی و اروپایی و آمریکایی

چکیده مقدمه 1 مقدمات ابتدایی در شناخت هتل های ایرانی و خارجی ١١ انواع هتل و اتاق ٢١ خانه داری و لاندری (اتاق دار) ٣١ پذیرش 41 نورپردازی، طراح دکوراسیون داخلی و استانداردسازی در هتل ٢ انواع هتل ها بر اساس ستاره 21ستاره های هتل به چه معنای است؟ ٢٢ هتل های ٢ ستاره
دسته بندی مدیریت هتلداری
بازدید ها 2
فرمت فایل pdf
حجم فایل 514 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 118
ارزیابی و مقایسه هتل های ایرانی و اروپایی و آمریکایی

فروشنده فایل

کد کاربری 216
کاربر

چکیده
مقدمه
1. مقدمات ابتدایی در شناخت هتل های ایرانی و خارجی
١.١ انواع هتل و اتاق
٢.١ خانه داری و لاندری (اتاق دار)
٣.١ پذیرش
4.1 نورپردازی، طراح دکوراسیون داخلی و استانداردسازی در هتل .
٢. انواع هتل ها بر اساس ستاره
2.1ستاره های هتل به چه معنای است؟
٢.٢ هتل های ٢ ستاره
٣.٢ هتل های ٣ ستاره
4.2 هتل های ۴ ستاره
5.2 ستاره حلبی و ستاره های وطنی
3.تفکیک بندی هتل های 5 ستاره براساس استاندارد های جهانی اروپا و ایران

١.٣ مقایسه هتل های ۵ ستاره گران قیمت ایران
٢.٣ آشنایی با هتلهای عجیب و غریب
٣.٣ اسم های جالب از هتل ها بر اساس استانداردها و ویژگی های داخلی
۴.٣ اصول معماری هتل ها
۴ استاندارد سازی در هتل ها
١.۴ نقد و بررسی استانداردهای کیفیت خدمات در صنعت هتلداری
٢.۴ هتل های استاندارد شده چه تغییراتی کرده اند ؟
٣.۴ روند استاندارد سازی در هتل های ۵ ستاره چگونه است؟
۴.۴ نتیجه گیری
مراجع


مجموعه اسلایدها با موضوع ZigBee

این محصول شامل فایل های ارائه با موضوع ZigBee در سه فایل جداگانه و در مجموع سه ارائه مجزا شامل 100 اسلاید با موضوع مرتبط است 3 فایل پاورپوینت، با فرمت ppt و pptx در 23، 35 و 46 صفحه
دسته بندی شبکه های کامپیوتری
بازدید ها 0
فرمت فایل ppt
حجم فایل 4678 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
مجموعه اسلایدها با موضوع ZigBee

فروشنده فایل

کد کاربری 340
کاربر

این محصول شامل فایل های ارائه با موضوع ZigBee در سه فایل جداگانه و در مجموع سه ارائه مجزا شامل 100 اسلاید با موضوع مرتبط است.
3 فایل پاورپوینت، با فرمت ppt و pptx در 23، 35 و 46 صفحه

این محصول شامل فایل های ارائه با موضوع ZigBee در سه فایل جداگانه و در مجموع سه ارائه مجزا شامل 100 اسلاید با موضوع مرتبط است.3 فایل پاورپوینت، با فرمت ppt و pptx در 23، 35 و 46 صفحه


25فایل- 25 بهمن

میکروبیولوژی

قیمت:30000ریال

موضوع:

میکروبیولوژی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه

وقتی که از پشت میکروسکوپ به یک قطره آب، یک بگ درخت و یک مشت خاک می نگری دنیای عجیب و خارق العاده میکروارگانیسم ها در مقابل دیدگانت گشوده می شود. دنیای موجودات حیرت انگیز که توانایی آنها در هیچ موجود دیگری حتی انسان به چشم نمی خورد.

به راستی چه موجودی می تواند در قدرت رشد با باکتری برابری کند؟ باکتری که شاید یک میلیونیم گرم (میکروگرم) نیز وزن نداشته باشد اما اگر شرایط محیط برای تکثیر تصاعدی آن مناسب باشد، در عرض 72 ساعت انبوه باکتریهای تولید شده وزنی سه هزار برابر وزن کره زمین خواهند داشت و این تنها یکی از جلوه های دنیای شگفت انگیز میکروارگانیسم ها است، دنیایی که در رشته میکروبیولوژی (میکروب شناسی) مورد بررسی قرار می گیرد.

اما میکروارگانیسمها که اساس و پایه علم میکروبیولوژی را تشکیل می دهند، چه هستند؟



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تولید مثل

قیمت:30000ریال

موضوع:

تولید مثل

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

گذشته از هر نوع تولید مثلی که جانوران ممکن است داشته باشند تولید مثل گامتیک در همه آنها انجام می‌شود. جنسها عموما جدا از هم هستند اما هرمافرودیسم هم بخصوص میان جانوران ساکن و کم تحرک معمول است. دستگاه تولید مثل شامل بیضه یا تخمدان یا بطورکلی گناد است و مجراهایی که این اندامها را به خارج از بدن مربوط می‌سازند نیز معمولا وجود دارند. گامت سازی با تقسیم میوز همراه است، اسپرم و تخمک تنها نماینده مرحله هاپلوئید دور زندگی دیپلونتیک است. از تخمک لقاح یافته جنینی پدید می‌آید که یا مستقیما به فرد بالغ تبدیل می‌شود یا چنان که معمول‌تر است ابتدا به صورت لارو درمی‌آید و سپس به مرحله بلوغ می‌رسد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بند پایان

قیمت:60000ریال

موضوع:

بند پایان

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه

شاخه بندپایان بزرگترین شاخه در میان جانوران و اصولا همه جانداران است. گوناگونی بندپایان به تنهایی از گوناگونی همه جانوران و گیاهان نیز بیشتر است. در حدود 75 درصد از گونه‌های شناخته شده بندپایان را حشرات تشکیل می‌دهند. اندازه بندپایان از کنه‌های میکروسکوپی تا خرچنگهای غول پیکر 1.5 متری که وسعت پاهایشان به 4 متر می‌رسد متغیر است. این جانوران بیشتر از هر نوع جانور دیگری در روی زمین گستردگی و تراکم دارند. بندپایان مهمترین گروهی هستند که موجودات دیگر از جمله انسانها مجبور به رقابت با آنها هستند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بازیافت پلاستیک از نمکی‌ها تا کارگاه‌ها

قیمت:26000ریال

موضوع:

بازیافت پلاستیک از نمکی‌ها تا کارگاه‌ها

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

بازیافت ضایعات پلاستیکی در شهرهای ایران غیراصولی و بدون هیچ گونه کنترل و برنامه‌ریزی منطقی صورت می‌گیرد. حجم بسیاری از مواد پلاستیکی را دوره‌گردها از گوشه و کنار شهرها و حتی از درون نهرهای فاضلاب جمع‌آوری و روانه هزاران کارگاه کوچک غیربهداشتی می‌کنند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
برکیوپودها یا بازو پایان

قیمت:60000ریال

موضوع:

برکیوپودها یا بازو پایان

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

پوسته درخشان ها ظاهرا شبیه به حلزون های دوکپه ای و دیگر نرم تنان دو کپه ای هستند اما دو بخش پوسته جاندار بیشتر شکمی پشتی هستند تا پهلوئی که در حلزون های دو کپه ای می باشد یک بازو پا بصورت چسبیده به پایه خود با یک ساقه زندگی می کند که به آرامی پوسته خود را باز می کند تا به آب اجازه دهد که در میان پوسته ها و lophophore جریان یابد . همگی بازو پایان در یائی هستند . بازو پایان زنده آثاری از گذشته های غنی تر هستند فقط در حدود 330 گونه منقرض شده شناخته شده است . اما 30000گونه از فسیل های دوران مزوزوئیک و پالئو زوئیک وجود دارد .یک رابطه به گذشته lingual یک جنس بازو پای زنده می باشد که در طی 400 میلیون سال تغییر چندانی نکرده است .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
آلودگی

قیمت:30000ریال

موضوع:

آلودگی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

به ورود آلاینده‌ها به یک محیط که باعث ناپایداری، اختلال، آسیب و یا ناراحتی در آن محیط برای موجودات زنده شود آلودگی گفته می‌شود.

آلودگی می‌تواند به شکل مواد شیمیایی باشد یا در شکل انرژی برای نمونه، صدا، گرما یا نور محیط را آلوده کند. مواد آلوده‌کننده‌ای که در پی رویدادهای طبیعی پدید می‌آیند زمانی به عنوان آلاینده شناخته می‌شوند که میزان آن‌ها از حدّ طبیعی بگذرد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
آسکاریس

قیمت:20000ریال

موضوع:

آسکاریس

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه

آسکاریس مشهورترین کرم حلقوی است که بعد از اکسیور بالاترین نسبت آلودگی را در سطح جهان دارا می باشد . کرمی است بزرگ و گرد شبیه کرم خاکی که در درون روده کوچک بسر می برد و اندزه آن بین 35 . 15 سانتیمتر است کرم نر کوچکتر از کرم ماده است . طول کرم در جنس نر 10 تا 25 سانتیمتر می باشد . کرم ماده بالغ جفت گیری کرده و روزانه بیش از دویست هزار تخم می گذارد ،‌تخم آن بیضی شکل و قهوه ای رنگ است . کرمها از محتوای غذایی داخل روده تغذیه می کنند .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی همئوستازی

قیمت:90000ریال

موضوع:

بررسی همئوستازی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

موجودات زنده به منزله ی ماشینند. بعضی ،مانند آغازیان تک سلولی نسبتا ساده اند و برخی ، چون پستانداران عالی در واقع با پیچیده ترین فرآورده های تکنولوژیکی. ساخته ی آدمی نیز مقایسه پذیر نیستند. اما، افزایش پیچیدگی در ماشینهای زنده وغیرزنده بایدبا افزایش حساسیت دستگاههای کنترل کننده و تنظیم کننده داخلی همگان باشد.به سبب پیچیدگی زیاد پستانداران مکانیسمهای کنترل کننده در بدن آنها دربرابرتحلیل آزمایشگاهی حساسیت زیاد تری دارند.

متجاوز از یکصد سال قبل، کلود برناد ،فیزیولوژیست مشهور فرانسوی در حین پژوهشهای خود عمیقا تحت تأثیر ثبات پارامترهای فیزیولوژیکی از قبیل دمای بدن قرار گرفت وچنین نتیجه گیری کرد:(( ثبات محیط داخلی شرط زندگی است. ))

به عبارت دیگر ،برای آنکه یک جاندار بتواند باکارآیی هرچه بیشتر عمل کند، باید سلولهای تشکیل دهنده ی بدنش به وسیله محیطی که ترکیب آن به دقت تنظیم شده است، احاطه شده باشند.

پس از درگذشت کلود برناد، اصل او با قاطعیت اثبات شد و امروزه مسلم شده است که((محیط داخلی)) مهره داران عالی .تحت تأثیر چندین مکانیسم تنظیم کننده پیچیده قرار داردو در نتیجه ، دامنه تغییرات ترکیب آن ، بسیار محدود است. والتر.بی.کنون ، فیزیولوژیست آمریکایی درسال 1929 واژه ((هومئوستازی)) را برای توصیف این وضعیت ابداع کرد. عبارت های خود او شاید بهترین توضیح اولین کاربرد این واژه باشد: شرایط ثابتی راکه در بدن برقرار می مانند، می توان تعادل نامید.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نانو ساختارها

قیمت:40000ریال

موضوع:

نانو ساختارها

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه

مواد نانوساختار، مواد توده ای پلی کریستالی هستند که اندازة دانه آن ها بین 1 تا 100 نانومتر است. به نوعی می توان گفت نانوذرات، اجزای تشکیل دهندة برخی از مواد نانوساختار هستند. همانطور که اشاره شد، به علت نسبت سطح به حجم زیاد نانوذرات، تمایل این مواد به آگلومره یا کلوخه شدن و واکنش با محیط اطراف بسیار زیاد است. بسیاری از خواص منحصر به فرد مواد نانو که در ادامه بحث خواهد شد، بخاطر نسبت سطح به حجم زیاد نانوذرات و یا مقدار زیاد مرز دانه ها در مواد نانوساختار نسبت به مواد معمولی است. در یک ماده نانوساختار تعداد زیادی از اتم ها (بیش از 49% اتم ها)، در مرز دانه ها قرار دارند.

همانگونه که در شکل (1) ملاحظه می شود، اتم های درون دانه های ماده، آرایش ساختاری و منظمی دارند حال آنکه اتم های موجود در مرز دانه ها دارای فواصل اتمی متفاوتی بوده و بی نظم هستند. بنابراین در مواد نانوساختار درصد حجمی مرز دانة بالایی وجود دارد که ساختار غیر تعادلی و ناپایدار دارند. در این جا به بررسی خواص، تولید و کاربرد فلزات و سرامیک های نانوساختار پرداخته شده است، منظور از مواد نانوساختار در این فصل همان فلزات و آلیاژها و سرامیک های نانوساختار می باشد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نانو تکنولوژی

قیمت:60000ریال

موضوع:

نانو تکنولوژی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه:

حدود 100 سال پیش برای اولین بار مسئله استفاده از انرژی عظیم هسته ای مطرح شد. بشر همواره نمی توانست درک تجربی و صحیحی نسبت به این موضوع داشته باشد، ولی دیری نپایید که دانش و تکنولوژی این انرژی در اختیار بشر قرار گرفت و توانست استفاده از این انرژی فوق العاده را تجربه نماید.

دیرزمانی، اگر کسی مسئله پرواز در آسمان و یا سفر به خارج از این کره خاکی و گردش به دور آن را مطرح می کرد، دیگران حتماً او را خیال پرداز و مجنون قلمداد می کردند و یا به خاطر اظهار بعضی حقایق فرد را به توبه در کلیسا وا می داشتند! زمانی روبات ها و ابرکامپیوترها که چندین محاسبه ریاضی را در چند ثانیه انجام می دهند، فقط در داستانهای تخیلی نویسندگان پیدا می شد و اکنون ...

همیشه و در تمامی اعصار، وقتی مطلبی فوق دانش و درک مردم آن زمان مطرح می شد، در برابر مخالفت ها و انتقادات شدیدی قرار می گرفت ولی بعد از طی روزگار، همگان با پیشرفت های فوق العاده در آن زمینه مواجه می شدند و حتی این پیشرفت را موجبات فراهم آمدن آسایش بیشتر خود می دیدند و حالا در عصر ما بحث نانو تکنولوژی مطرح شده است، موضوعی که در تمامی ابعاد زندگی بشر و رشته های مختلف علمی ارتباط مستقیم و مؤثر خواهد داشت.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
مقاله کوره آفتابی

قیمت:24000ریال

موضوع:

مقاله کوره آفتابی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

کوره آفتابی وسیله‌ای است برای تولید گرما بوسیله تجمع و تمرکز نور خورشید در یک نقطه خاص و استفاده از حرارت آن نقطه برای تولید آب گرم و بخار آب گرم. کوره آفتابی به شکل بشقاب کاو (مقعر) و آینه‌ای و صیقلی (که نورهای تابیده شده به طرف خود را بازتاب می‌کند) است. نورهای تابیده شده از بی نهایت دور موازی هستند، بنابراین همه آنها بعد از بازتابش نقطه خاصی به نام کانون می‌گذرند. برای ورود به بحث با چند اصطلاح آشنا می‌شویم.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
علت بیشتر بودن تخریب لایه اوزون در قطب جنوب

قیمت:10000ریال

موضوع:

علت بیشتر بودن تخریب لایه اوزون در قطب جنوب

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

اخیراً دانشمندان علت ایجاد حفره در لایه اوزون را گرداب های سنگین ، که در قطب جنوب جریان دارند می دانند . در زمستان در طول شبهای قطبی، نور خورشید درتمام سطح قطب جنوب در دسترس نیست به همین دلیل در این قطب در لایه استراتوسفر طوفان های سنگینی گسترش می یابند که به آن ها "گرداب قطبی"(polar vortex) می گویند . گرداب قطبی می تواند ذرات سازنده هوا را تجزیه کند .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
شبیه سازی جریان عبوری از یک فیلتر کارتریج به کمک نرم افزار FLUENT

قیمت:20000ریال

موضوع:

شبیه سازی جریان عبوری از یک فیلتر کارتریج به کمک نرم افزار FLUENT

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده:
در این پروژه یک مطالعه غیر خطی برای بررسی و پیش بینی جریان عبوری از یک فیلتر کارتریج انجام شده است. به این منظور نرم افزار FLUENT مورد استفاده قرار گرفته است. شبیه سازی برای دو شبکه با تعداد گره های متفاوت انجام شده است تا نتایج از لحاظ وابستگی و یا عدم وابستگی به شبکه مورد بررسی قرار گیرد. برای انجام محاسبات توسط نرم افزار از دو مدل توربولنسی Standard k-epsilon و RNG k-epsilon استفاده شده و نتایج با هم مقایسه شده است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تاریخچه توربین گاز

قیمت:127000ریال

موضوع:

تاریخچه توربین گاز

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

از حدود 70 سال قبل توربین های گازی جهت تولید برق مورد استفاده قرار می گرفته اند، اما در بیست سال اخیر تولید این نوع توربین ها بیست برابر افزایش یافته است.

اولین طرح توربین گازی مشابه توربین های گازی امروزی در سال 1791 به وسیله «جان پایر» پایه گذاری شد که پس از مطالعات زیادی بالاخره در اوایل قرن بیستم اولین توربین گازی که از یک توربین چند طبقه عکس العملی و یک کمپرسور محوری چندطبقه تشکیل شده بود، تولید گردید.

اولین دستگاه توربین گازی در سال 1933 در یک کارخانه فولادریزی در کشور آلمان مورد بهره برداری قرار گرفت و آخرین توربین گازی با قدرت 2/212 مگاوات در فرانسه نصب و مورد بهره برداری می گردد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تاریخچه ی میکروسکوپی

قیمت:30000ریال

موضوع:

تاریخچه ی میکروسکوپی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تاریخچه ی میکروسکوپی (1632-1723) Anton van Leeuwenhoek که در Delft-Holland زندگی می کرد احتمال قریب به یقین اولین شخصی بود که توانست یک میکروارگانیسم را به طور واحد ببیند. او یک میکروسکوپ ساده ساخت که قابلیت بزرگنمایی حدود 100 تا 300 برابر را دارا بود. این ابزار به آنچه ما امروزه به نام میکروسکوپ می شناسیم شباهتی نداشت. این ابزار که از لنزهای باریکی تشکیل شده بود در اصل عینکی بود که دارای قدرت بزرگنمایی بسیار بالایی بود. (شکل 1-3) متمرکز شدن توسط این ابزار آنقدر سخت بود که Anton یک میکروسکوپ جدید برای هر نمونه ساخت و میکروسکوپ قبلی را با آن نمونه رها می کرد. هنگامی که خارجی ها به لابراتوار Anton برای دیدن نمونه ها آمدند، او از آنها خواست که دستهایشان را به پشت شان بزنند تا از لمس شدن ابزار تمرکز کردن توسط آنها جلوگیری به عمل آید.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تاریخچه سیستم گرمایش از کف

قیمت:22000ریال

موضوع:

تاریخچه سیستم گرمایش از کف

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

60 سال پس از میلاد مسیح به خواص و راحتی گرمایش از کف پی برده بودند. در آن زمان رومیان با ایجاد کانال های هو ای گرم در زیر زمین و یا با گرم کردن زمین حمام ها با آتش از زیر سطح , محیط خود را به شیوه ای بسیار مطلوب گرم می نمودند.

دو هزار سال بعد (طی 30 سال گذشته) با اختراع سیستمهای هیدرونیک (Hydraunic systems) و پمپ های انتقال سیالات در اروپا، سیستم گرمایش از کف (به خصوص با لوله های PE-X) به یکی از رایج ترین شیوه های مدرن گرمایشی تبدیل شد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
آزمایش تامسون

قیمت:18000ریال

موضوع:

آزمایش تامسون

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

محاسبه نسبت بار به جرم الکترون

در آزمایش تامسون از اثر میدان الکتریکی و میدان مغناطیسی استفاده شده است. دستگاهی که در این آزمایش مورد استفاده قرار گرفته است از قسمتهای مختلف تشکیل شده است



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نفت در خاورمیانه عربی

قیمت:26000ریال

موضوع:

نفت در خاورمیانه عربی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

چندی پیش «دیک چنی» در جریان یک کنفرانس نفت گفت: مشکل این است که منابع عظیم نفت و گاز جهان در کشورهایی که دولت های دموکراتیک بر آن حکومت دارند، قرار ندارد.

دیک چنی که از ریاست شرکت نفتی هالیبرتن به پست معاونت رئیس جمهور آمریکا رسیده ، قصد دارد ناکامی کشورش را در کنترل بازار نفت جهان به گونه ای توجیه کند. شاید دموکراسی و نفت با یکدیگر همخوانی نداشته باشند زیرا اغلب کشورهایی که وابستگی شدید به ذخایر نفتی خود دارند معمولاً غیر دموکراتیک هستند و کمتر از سایر کشورهای توسعه یافته تلاش می کنند و احتمال وقوع جنگ ها و درگیری های داخلی در این کشورها زیاد است. چنین شرایطی در منطقه خاورمیانه عربی به چشم می خورد. ۱۰ کشور از ۱۵ کشوری که در جهان ، اقتصادشان وابستگی شدید به نفت دارند در خاورمیانه واقع هستند. به همین دلیل قبل از انجام هر حرکتی جهت وارد کردن دموکراسی به منطقه باید عوامل مرتبط با نفت را در نظر گرفت.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
گاز طبیعی و شاخه های اصلی این صنعت

قیمت:140000ریال

موضوع:

گاز طبیعی و شاخه های اصلی این صنعت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

گاز طبیعی عمدتا از متان CH4 تشکیل شدهاست ولی هیدروکربن های اتان ( C2H6) ، (پروپان ( C3 (H8) و حتی بوتان (C4H10) نیز می توانند در گاز طبیعی وجودداشته باشند . گاز طبیعی همچنین شامل هیدروژن ، نیتروژن ، کربن دیوکسید وهلیم به مقدار کم است .

مقدار هلیم در گاز طبیعی می تواند تا 3 درصد حجم مولی برسد .گاز هلیم دارای ارزش تجارتی فراوانی است گاز طبیعی به طور کلی می تواند به صورت های مختلف در یک مخزن یافت شود .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
کانی ها و سنگ ها

قیمت:12000ریال

موضوع:

کانی ها و سنگ ها

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه : پیدایش کانی شناسی به عنوان یک عمل به نسبت جدید است اما کاربرد هنرهای کانی شناختی پیشینه های به قدمت تمدن بشر دارد. بشر اولیه رنگدانه هایی طبیعی ساخته شده از هماتیت سرخ و اکسید و منگنز سیاه در نقاشی دیوار غارها به کار برد. ابزارهای ساخته شده از سنگ چخماق در عصر حجر دارای ارزش گرانبهایی بوده است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
کاربرد علم شیمی در علوم

قیمت:100000ریال

موضوع:

کاربرد علم شیمی در علوم

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تجزیه شیمیائی

مقصود از تجزیه شیمیائی تعیین عهاصر و یا ترکیباتی که یک ماده را تشکیل می دهند می باشد خواه این ماده بصورت جامد و یا مایع و یا گازی شکل و خواه در طبیعت و یا در آزمایشگاه مصنوعا تهیه شده باشد . این تجزیه شامل دو قسمت می شود :

1_ تجزیه کیفی یا چونی که بتعیین نوع و طبیعت اجسام ساده و یا ترکیباتی که ماده مورد امتحان را تشکیل می دهند می پردازد .

2 _ تجزیه کمی یا چندی که مقادیر هر یک از اجزاء تشکیل دهنده را در واحد وزن و یا در واحد حجم معلوم می سازد .

چون بمنظور تجزیه بیشتر اوقات هر ماده معدنی را بصورت املاح محلول در آب در می آورند و هر محلول معدنی همیشه شامل دو یون مثبت و منفی یعنی کاتیون و آنیون می باشد و هر کدام از این دو دسته هم بین خود تشابه خواص دارند که موجب طبقه بندی آنها می گردد بنابراین اساس تجزیه چونی و چندی بر رویس همین خواص مشترک برپا گشته است .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
شیمی مدرن

قیمت:50000ریال

موضوع:

شیمی مدرن

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

ساختمان اتم :

مدت ¾ قرن دانشمندان مشغول جمع آوری اطلاعات درباره ساختمان اتم بودند . مقداری از این معلومات از بررسی خواص اجسام رادیو اکتیو مانند اوارنیم حاصل شده بود . دستگاههای پرشتاب کننده ذره ها , در طیف نگار جرمی و دستگاههای اشعه ‌X و طیف نماها و مقدار زیادی دستگاههای الکترونی دیگر , اطلاعات بیشتری به دانشمندان دادند , و با مجموعه آنها تئوری قابل فهم ساختمان اتمی عناصر را , بسط دادند .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سیستم تصفیه پساب و فرآوری لجن پالایشگاه

قیمت:25000ریال

موضوع:

سیستم تصفیه پساب و فرآوری لجن پالایشگاه

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

روند باز سازی، بهسازی و نوسازی پالایشگاه نفت پارس که متضمن اجرای دهها پروژه بزرگ و کوچک است، تاکنون تعداد زیادی از این پروژه ها به پایان رسیده و برخی دیگر مراحل اجرایی خود را طی می کند.
یکی از پروژه های مهم و مورد نظر مدیریت کلان شرکت نفت پارس ایجاد شبکه جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب پالایشگاه است که با عنوان سیستم تصفیه پساب و فرآوری لجن، به منظور کاهش اثرات زیست محیطی، مراحل اجرایی و تکمیلی خود را با موفقیت طی می کند. در این پروژه ضمن بهیه سازی حذف روغن از فاضلاب، از سیستم پیشرفته MBR برای تصفیه تکمیلی، بهره گیری شده که در نوع خود پیشرفته است و آلودگی را به حداقل ممکن می رساند. در گزارش زیر ضمن مطالعه فرایندهای فیزیکی و شیمیایی موجود در پالایشگاه به فشرده ای از وضعیت پساب های صنعتی پالایشگاه و روند فعالیت های اجرایی اشاره می شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ذخایر معدنی

قیمت:61000ریال

موضوع:

ذخایر معدنی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

معدن محدوده ای است که از آن یک یا چند ماده معدنی استخراج شده یا می گردد. در این بانک اطلاعات مربوط به 3132 معدن کشور ارائه شده است، که هر معدن دارای اطلاعات عمومی نظیر مشخصات معدن، موقعیت جغرافیایی، راه‌های دسترسی، اطلاعات مربوط به ژنز، ابعاد، ذخیره، وضعیت فعلی معدن، روش استخراجی، نام بهره بردار و غیره با امکان انتخاب یک استان، محدوده برگه های 1:100000، محدوده برگه های 1:250000و نوع ماده معدنی می باشد. اطلاعات فوق از اواخر سال 1379 شمسی با همکاری سازمان صنایع و معادن هر استان گردآوری و مرتبا بروزرسانی می شود.

کانسار:کانسار به یک محدوده که درآن برای استخراج یک یا چند ماده معدنی مطالعات تکمیلی صورت می گیرد گفته می شود. در این بانک کلیه اطلاعات 1752 کانسار کشور شامل اطلاعات عمومی نظیر مشخصات کانسار، موقعیت جغرافیایی، ژنز کانسار، ابعاد ماده معدنی، ذخیره کانسار، اکتشافات صورت گرفته ، فواصل آن تا مکانهای مشخص نظیر شهر ، روستا و غیره را با امکان انتخاب یک استان، محدوده برگه های 1:100000، محدوده برگه های 1:250000و نوع ماده معدنی ارائه می گردد. اطلاعات فوق با همکاری سازمان صنایع و معادن هر استان و استفاده از منابع مختلف از اواخر سال 1379 شمسی گردآوری ، و مرتبا بروزرسانی می شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
چرخه ی سوخت هسته ای

قیمت:120000ریال

موضوع:

چرخه ی سوخت هسته ای

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

فهرست

مقدمه …………………………1

غنی سازی اورانیوم با دیفوزیون گازی …………………1

غنی سازی اورانیم از طریق میدان مغناطیسی …………………2

کاربردهای اورانیوم غنی شده …………………………2

نحوه تولید سوخت پلوتونیوم رادیو اکتیو ……………………… 3

دید کلی………………………………… 4

حالتهای برهمکنش ……………………………4

چگونه یک بمب هسته ای بسازیم ؟ …………………… 6

نگاه اجمالی: ………………………… 11

کاربرد انرژی هسته ای در تولید برق…………………12

برتری انرژی هسته ای بر سایر انرژیها………………… 13

انرژی هسته ای در پزشکی هسته ای و امور بهداشتی13…………………

کاربرد انرژی هسته ای در بخش دامپزشکی و دامپروری14 ………………………

کاربرد انرژی هسته ای در دسترسی به منابع آب : …………………14

کاربرد انرژی هسته ای در بخش صنایع غذایی و کشاورزی : ………………… 14

آنچه باید بدانیم: ……………………………… 15

اورانیوم ………………………………15

از بمب اتم بیشتر بدانیم ………………………………17

بمبهای هسته ای چگونه ساخته میشوند؟ ……………………… 18

اختراع بمب اتم …………………………… 19

استفاده مفید از همجوشی هسته‌ای:………………… 21

چرخه سوخت هسته اى و اجزاى تشکیل دهنده آن …………… 25

استخراج ……………………………26

تبدیل اورانیوم ……………………27

غنى سازى ………………………… 27

بمب اورانیومى ……………………28

راکتورهاى هسته اى …………………… 29

بازپردازش ……………………… 30

بمب پلوتونیوم …………………30

بمب اتمی ……………………31

لیزه میتنر ( مادر انرژی اتمی)…………………… 33

بمب هسته ای چگونه کار می‌کند؟………………… 34

طراحی بمب‌های هسته‌ای: ………………… 36

بمب‌ شکافت هسته‌ای :……………………… 36

بمب گداخت هسته‌ای : ………………… 36

بمب‌های شکافت هسته‌ای: ……………… 36

روش انفجار از داخل………………… 38

بمب‌ گداخت هسته‌ای:………………39

اثر بمب‌های هسته‌ای: ………………40

زیانهای ناشی از انفجار بمب هسته‌ای عبارتند از : ………… 40

دید کلی …………………… 41

آیا می‌دانید که ………………… 42

نحوه آزاد شدن انرژی هسته‌ای ………… 42

سوخت راکتورهای هسته‌ای …………… 44

مزیتهای انرژی هسته‌ای بر سایر انرژیها …………… 44

چرا سقف نیروگاه های اتمی گنبدی شکل است؟……… 45

ساساکی! شجاع باش!………………… 51

شمار تلفات انفجار نیروگاه چرنوبیل……………… 72

دید کلی …………………… 73

ساختار نیروگاه اتمی …………………74

طرز کار نیروگاه اتمی ……………………75

نمونه عملی ……………………… 76

افشاگری افشاگر برنامه هسته ای تل آویو؛………………77

ساختار نیروگاه های اتمی جهان ………………… 81

ایزوتوپ های اورانیوم …………………… 82

ساختار نیروگاه اتمی …………………………83

غنی سازی اورانیم …………………………86

سالگرد این حادثه………………… 87



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

25فایل- 23 بهمن


جدول تناوبی

قیمت:35000ریال

موضوع:

جدول تناوبی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

.جدول تناوبی عنصرهای شیمیایی‏، نمایشی از عنصرهای شیمیایی شناخته شده‌است که بر اساس ساختار الکترونی مرتب گردیده‌است به‌گونه‌ای که بسیاری از ویژگی‌های شیمیایی عنصرها به صورت منظم در طول جدول تغییر می‌کنند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تصفیه مصنوعی فاضلاب

قیمت:25000ریال

موضوع:

تصفیه مصنوعی فاضلاب

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

وقتی تصفیه طبیعی نتواند جوابگوی نیاز ما برای حفاظت محیط زیست باشد استفاده از تصفیه مصنوعی فاضلاب لازم می گردد. انتخاب روش تصفیه مصنوعی می تواند به دلایلی باشد:



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بهینه سازی فعالیت میکروارگانیسمها در تصفیه آب و فاضلاب

قیمت:40000ریال

موضوع:

فعالیت میکروارگانیسمها در تصفیه آب و فاضلاب

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

نگاه کلی

فاضلاب یا پالایشگاه نفت دارای زیادی روغن و چربی به صورت ذرات معلق ، هیدروکربن‌های سبک و سنگین ، فنل و مواد آلی حل شده دیگر است که اگر بدون تصفیه در محیط تخلیه شود، خطر آلودگی محیط زیست را در پی خواهد داشت. برای تصفیه این فاضلابها ، ابتدا از یک بخش جدا کننده روغن و به دنبال آن ، از یک فرایند تصفیه بیولوژیکی برای حذف کامل مواد آلی باقیمانده ، استفاده می‌کنند



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
مقاله بازیافت پلاستیک

قیمت:23000ریال

موضوع:

مقاله بازیافت پلاستیک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

بازیافت پلاستیک به نظر می رسد که آمریکائی ها عشق همراه با نفرتی نسبت به پلاستیک داشتند . ما پلاستیک مصنوعی را از تولیدات طبیعی و گیاهی پست تر می دانیم برای مثال ما همیشه خواهان چرم واقعی هستیم تا پلاستیک مصنوعی . هنوز هم تولیدات پلاستیکی بیشتر از گذشته مصرف می شوند .

زیافت پلاستیک به نظر می رسد که آمریکائی ها عشق همراه با نفرتی نسبت به پلاستیک داشتند . ما پلاستیک مصنوعی را از تولیدات طبیعی و گیاهی پست تر می دانیم برای مثال ما همیشه خواهان چرم واقعی هستیم تا پلاستیک مصنوعی . هنوز هم تولیدات پلاستیکی بیشتر از گذشته مصرف می شوند .
ما غذا ها را با پوشش پلاستیکی می پوشانیم و قهوه را در فنجان پلاستیکی می نوشیم . لباسهایی می پوشیم که در آن الیاف نایلونی ، پلاستیکی و رسونی بکار رفته است و حتی اشیاء پلاستیکی را با کارتهای پلاستیکی می خریم ! ما هزاران پلاستیک در ساعتهای هر روز مصرف می



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
مقاله باران

قیمت:42000ریال

موضوع:

مقاله باران

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

دید کلی

همه ابرها ذرات آب یا کریستالهای یخ را با خود حمل می‌کنند، اما این ذرات بسیار کوچکتر از آن هستند که به زمین ببارند. اگر ارتفاع ابرها بیشتر شود ، هوای سردتر ، باعث فشرده‌تر شدن بخار آب می‌شود و این ممکن است برای شکل دادن باران ، تگرگ یا برف مناسب باشد. باران آبی است که پس از سرد شدن بخارهای جوی بوجود آمده و بر زمین می‌‌ریزد. در زبان پهلوی بدان واران (waran) می‌‌گفتند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
آلودگی صوتی

قیمت:15000ریال

موضوع:

آلودگی صوتی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

اطلاعات اولیه

عامل صدا ، انسان و سایر موجودات زنده را از بین نمی‌برد بلکه باعث ضعف شنوایی ، ناشنوایی و ناراحتی‌های عصبی می‌گردد. معمولا شدت صدا را با واحدی به نام دسی بل نشان می‌دهند برای سنجش صداها نسبت log آنرا تعین می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که از دست دادن شنوایی با سن افراد در جوامع صنعتی دیده می‌شود.صدا‌های شدید کوتاه مدت در انسان باعث ناشنوایی موقت می‌شود.

اگر انسان در معرض صداهای بلند ، برای مدت طولانی تری قرار گیرد ناشنوایی دائم پیش می‌آید. صدایی برابر 90 دسی‌بل روی سیستم عصبی تاثیر می‌گذارد. در ممالک پیشرفته قدرت شنوایی زنان بهتر از مردان است. زیرا از نظر مشاغل صداهای کمتری را تحمل می‌کنند. آلودگی‌های صوتی که در اطراف مناطق مسکونی موجب ناراحتی می‌گردند



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
آلودگی ترافیک

قیمت:16000ریال

موضوع:

آلودگی ترافیک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

راهکارها :

گسترش هر چه بیشتر وسائل نقلیه عمومی (مترو که متاسفانه به علت هزینه بر بودن به سادگی قابل گسترش نیست ، اما حداقل می توان ناوگان اتوبوس رانی را تجهیز کرد

کاستن از سفرهای درون شهری با گسترش استفاده از فناوری اطلاعات . البته این در صورتی محقق خواهد شد که دولت ما به سمت الکترونیکی شدن پیش برود و بخش خصوصی نیز همپای دولت از این مساله استقبال کند ، تا شهروندان برای هر کاری که به سادگی از طریق چند دقیقه آنلاین شدن می توانند آن را انجام دهند ، ساعت ها وقت و انرژی خود را برای رفتن به نقطه ای از شهر هدر ندهند .

ترافیک ، خود منشا بسیاری از معضلات کنونی شهر همچون آلودگی های محیطی و صوتی و بالا رفتن استهلاک وسائل نقلیه و معابر می باشد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
الکتروفورز

قیمت:38000ریال

موضوع:

الکتروفورز

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مروزه الکتروفورز شاید اصلی ترین تکنیک برای جداسازی ملکولها در آزمایشگاه‌های سلولهای زیستی است. زیرا تکنیک قدرتمندی است و هنوز به طور معقولانه ای آسان و ارزان است و خیلی آسان و پیش پا افتاده شده است. علی رغم بسیاری از آرایش های فیزیکی برای دستگاه ها و صرف نظر از محیطی که ملکولها اجازه مهاجرت در آن دارند جداسازی با الکتروفورز به توزیع بار در ملکولی که جداسازی می شود بستگی دارد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
اسید و خطرات آن

قیمت:30000ریال

موضوع:

اسید و خطرات آن

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

کلمه «اسید» (به انگلیسی:acid) از واژه لاتین acidus به معنای «ترش مزه» آمده‌است. تعاریف گوناگونی برای اسید و باز وجود دارد، از جمله تعاریف آرنیوس، لوری-برونستد و لوییس.

تعریف قدیمی

اسیدها موادی ترش مزه اند خاصیت خورندگی دارند شناساگرها را تغییر رنگ می دهند و بازها را خنثی می کنند.

بازها موادی با مزهٔ گس-تلخ اند حالتی لزج دارند شناساگرها را تغییر رنگ می دهند و اسیدها را خنثی می کنند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نفت

قیمت:180000ریال

موضوع:

نفت خام

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

نفت خام به انگلیسی Crude Oil و به روسی Naphra نامیده می‌شود که درحالت طبیعی به صورت مایع بوده و رنگ آن قهوه‌ای زرد مایل به سیاه است و دربرابر نور انعکاسی ، رنگ سبز بخصوصی از خود نشان می‌دهد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پترولیوم

قیمت:23000ریال

موضوع:

پترولیوم

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

دید کلی

نفت یا پترولیوم نوعی قیر و یا بیتومین است که به صورت مجموعه‌ای از هیدروکربورهای مختلف ، به اشکال مایع و یا گاز در مخازن زیرزمینی وجود دارد. پترولیوم در شیمی و زمین شناسی ، اصطلاحا به ترکیبات هیدروکربوره‌ای اطلاق می‌شود که توسط چاههای نفت از داخل زمین استخراج می‌شوند. شکل اصلی پترولیوم در داخل مخازن به صورت گاز است که به نام گاز طبیعی نامیده می‌شود بخشی از پترولیوم در شرایط متعارفی ( 15 درجه سانتیگراد و 760 میلیمتر فشار جیوه)، به صورت مایع در آمده که به آن نفت خام می‌گویند و بخش دیگر به همان صورت گاز باقی می‌ماند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
اشکال گسترش نفت

قیمت:23000ریال

موضوع:

اشکال گسترش نفت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

توده‌های نفتی بر حسب آنکه در سطح زمین ظاهر شوند و یا در داخل طبقات زیرزمینی مدفون و محبوس شده باشند به دو گروه تقسیم می‌شود .:



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تصفیه آب و فاضلاب

قیمت:20000ریال

موضوع:

تصفیه آب و فاضلاب

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تصفیه آب

در چگونگی انجام فرایندهای باز ساختی و تصفیه اب و همچنین قابل استفاده کردن فاضلاب های شهری و صنعتی طره ها و روشهای مفید تر و کم هزینه تر مورد توجه بیشتری واقع خواهد شد.

این مایع بی رنگ یکی از خالص ترین مواد موجود در روی کره زمین و در عین حال از پیچیده ترین محلولهاست. تا دو دهه اخیر انرژی مهمترین سرمایه ملی کشور ها بود ولی اکنون یا بهتر است بگوییم در اینده ای نه چندان دور اب سرمایه ملی کشور ها خواهد شد.
بنابراین توجه بیشتری از صنعت؛ ملت ؛ دولت و همه عناصر هر کشوری را به خود جلب خواهد کرد . در چگونگی انجام فرایندهای باز ساختی و تصفیه اب و همچنین قابل استفاده کردن فاضلاب های شهری و صنعتی طره ها و روشهای مفید تر و کم هزینه تر مورد توجه بیشتری واقع خواهد شد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
آبیاری قطره ای

قیمت:25000ریال

موضوع:

آبیاری قطره ای

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

سیستم آبیاری قطره ای عبارت است از شبکة وسیعی از لوله های معمولاً باریک که آب تصفیه شده را به خاک نزدیک گیاه هدایت می کند و طی آن ، آب با فشار کم از روزنه یا وسیله ای به نام گسیلنده از شبکه خارج و به صورت قطراتی در پای بوته ریخته می شود . آبیاری قطره ای تجارتی از اواسط دهه 1960 و بعد از پیدایش و وفور شیلنگها و ضمایم پلاستیکی ارزان قیمت آغاز شد .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی

قیمت:30000ریال

موضوع:

برنامه الگویی HACCP برای تولید بستنی

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

•بستنی (Ice cream) فرآورده لبنی منجمد آماده مصرفی است که اط شیر گاو و یا گاومیش از طریق ترکیبل و فرآیند مناسب بر روی خامه یا سایر فرآورده های لبنی با شکر و مواد طعم دهنده خوراکی بدست می آید. همچنین حاوی, پایدار کننده ها, قوام دهنده ها و رنگ های خوراکی مجاز نیز میباشد.
•این برنامه صرفاً ةک فرآورده یعنی "بستنی" را پوشش می دهد. اگر شرکت بخواهد فرآورده های دیگری را تولید کند باید برنامه دیگری نیزتدوین نماید.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
آمار خسارت علفهای هرز در گندم

قیمت:25000ریال

موضوع:

آمار خسارت علفهای هرز در گندم

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

عوامل موثر

1- واریته

2- شرایط اقلیمی

3- خاک

4- نوع ومقدار وزمان مصرف کود

5- تناوب زراعی

6- زمان کاشت

7- حمله آفات وبیماریها وسایر عوامل زنده روی گندم

8- وجود علف های هرز

9- زمان برداشت



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ایدز

قیمت:35000ریال

موضوع:

ایدز

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

•ایدز دراثرویروسی به نام HIV است. این ویروس گروه خاصی از لنفوسیت های T راکه در دفاع نقش دارند مورد تهاجم قرار
•میدهد. درآنها تکثیر میشود و این سلولها را ازبین می برد درنتیجه به مرورقدرت دفاعی بدن کم میشود. به ترتیبی که افراد مبتلا به
•ایدزتوانایی مقابله با خفیف ترین عفونت ها را ندارند .


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
مهارتهای آزمایشگاه شیمی

قیمت:40000ریال

موضوع:

مهارتهای آزمایشگاه شیمی

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

هدف کار در آزمایشگاه



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
سفره های آب زیرزمینی

قیمت:34000ریال

موضوع:

سفره های آب زیرزمینی

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

با ورود آبهای جدیدتر و تجمع آنها در آن نقطه زیر زمینی ، بمرور یک انبار و مخزن زیرزمینی از آب تشکیل میشود که بعلت عبور از لایه های مختلف شن و ماسه و سنگهای متنوع دچار تغییراتی نیز شده اند .

این تغییرات از نوع کیفی است و در برخی جاها ممکن است باعث بهبود کیفی و تصفیه آب شده و در برخی نقاط نیز باعث تخریب کیفی و آلودگی آب گردد، و این نکته بستگی به کیفیت اولیه آب و لایه های واقع در مسیر حرکت آن دارد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی

قیمت:23000ریال

موضوع:

اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

به کار گرفته شده در شاخه های

ژئو شیمی
ژئو شیمی معدنی
ژئوشیمی آلی
ژئوشیمی اکتشافی
ژئوشیمی ایزوتوپی
ژئوشیمی زیست محیطی
هیدرو ژئو شیمی


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
کمبود آب بحران

قیمت:38000ریال

موضوع:

کمبود آب بحران

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

مقدمه :

•اختلافی که بین استان های یزد و اصفهان بر سر سرچشمه رود زاینده رود رخ داد، موضوعی فراتر از یک اختلاف منطقه ای و بین استانی است و به یک بحران بزرگ ملی و فراتر از آن بین المللی مربوط است.

براساس گزارش سازمان ملل در آینده ای نزدیک ۳۱ کشور جهان با کمبود آب مواجه خواهند شد و نام ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای درگیر بحران آب در آینده برده می شود.انتظار می رود تا سال ۲۰۲۵ بیش از دو سوم جمعیت جهان در شرایط کمبود جدی آب قرار بگیرند و یک سوم بقیه در شرایط کمیابی آب زندگی کنند. ۵۰ سال دیگر عربستان کاملاً از آب تهی خواهد شد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
مقاله فاز

قیمت:25000ریال

موضوع:

مقاله فاز

فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

به قسمتی همگن (هموژن) و مشخص از یک ماده که در آن خواص فیزیکی و ساختار شیمیایی بصورت پیوسته(نه گسسته) تغییر کند، فاز گفته می‌شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
شیمی تجزیه

قیمت:40000ریال

موضوع:

شیمی تجزیه

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

اصولا توسعه و تغییر پایدار در فنون و روشهای تجزیه وجود دارد. طراحی دستگاه بهتر و فهم کامل مکانیسم فرآیندهای تجزیه‌ای ، موجب بهبود پایدار حساسیت ، دقت و صحت روشهای تجزیه‌ای می‌شوند. چنین تغییراتی به انجام تجزیه‌های اقتصادی‌تر کمک می‌کند که غالبا به حذف مراحل جداسازی وقت گیر ، منجر می‌شوند. باید توجه داشت که اگر چه روشهای جدید تیتراسیون مانند کریوسکوپی ، Pressuremetriz ، روشهای اکسیداسیون _ احیایی و استفاده از الکترود حساس فلوئورید ابداع شده‌اند، هنوز از روشهای تجزیه وزنی و تجزیه جسمی (راسب کردن ، تیتراسیون و استخراج بوسیله حلال) برای آزمایشهای عادی استفاده می‌شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی بازار فولاد در جهان و ایران

قیمت:70000ریال

موضوع:

بررسی بازار فولاد در جهان و ایران

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

فصل اول : بازار جهانی فولاد

3

1-1)مقدمه

3

1-2) تولید فولاد در جهان

6

1-2-1) رشد تولید فولاد در مناطق مختلف جهان

7

1-2-2) دلایل کاهش رشد تولید فولاد در کشورهای صنعتی

8

1-3) رابطه تولید فولاد با میزان درآمد کشورها

9

1-4) بزرگترین شرکت های تولیدکننده فولاد در جهان

11

1-5) بررسی تکنولوژی های تولید فولاد

12

1-6) ساختار بازار جهانی فولاد

14

1-7) تجارت جهانی فولاد و محصولات فولادی

14

1-7-1) صادرات و واردات جهانی

16

1-7-2) تعرفه فولاد و محصولات فولادی در جهان

17

1-8) قیمت گذاری و بورس

19

1-9) قیمت فولاد و محصولات فولادی

فصل دوم : بازار فولاد در ایران

21

2-1) مقدمه

21

2-2) تولید فولاد درایران

23

2-2-1) تولید فولاد خام

23

2-2-2)تولید محصولات فولادی

25

2-3) ساختار بازار

27

2-4)پیش بینی تولید فولاد در برنامه چهارم توسعه

28

2-5) مصرف فولاد و محصولات فولادی در ایران

30

2-6) صادرات و واردات فولاد و محصولات فولادی در ایران

32

2-7) تعرفه فولاد و محصولات فولادی

33

2-8) قیمت گذاری فولاد و محصولات فولادی

39

2-9) عملکرد فولاد در بورس فلزات تهران

40

3) خلاصه و جمع بندی

43

3-1) توصیه های سیاستی

45

منابع و ماخذ



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

قیمت:25000ریال

موضوع:

بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده:

بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول (سیاستهای تشویقی). برای اطمینان یافتن از اینکه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات ، برنامه هایی تهیه کرد. کار تهیه یک برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی توجه کرد . در این راه باید روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای کوتاه مدت و استراتژیک و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

استگانوگرافی (مخفی سازی داده ها در داخل تصاویر بصورت کاملا حرفه ای، بدون شناسایی)

استگانوگرافی تکنیک مخفی سازی داده های محرمانه در داخل فایلها است بطوریکه بدون شناسایی مخفی سازی انجام شده، فایل مورد نظر (اعم از تصویر، صوت و ویدیو) به همان شکل قبلی نمایش داده می شود این پیاده سازی که با PHP انجام شده دارای دو بخش مخفی سازی داده در داخل عکس و استخراج متن از داخل عکس است، ما داده های متنی را در داخل تصویر مورد نظر مخفی می کنیم و ه
دسته بندی برنامه نویسی
بازدید ها 2
فرمت فایل zip
حجم فایل 2 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
استگانوگرافی (مخفی سازی داده ها در داخل تصاویر بصورت کاملا حرفه ای، بدون شناسایی)

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

استگانوگرافی تکنیک مخفی سازی داده های محرمانه در داخل فایلها(اعم از تصویر، صوت و ویدیو) است بطوریکه بدون شناسایی مخفی سازی انجام شده، فایل مورد نظر به همان شکل قبلی نمایش داده می شود.

این پیاده سازی که با PHP انجام شده دارای دو بخش مخفی سازی داده ی متنی در داخل عکس و استخراج متن از داخل عکس است، در قسمت اول داده های متنی را در داخل تصویر مورد نظر مخفی می کنیم و در قسمت دوم داده های مخفی شده در داخل تصاویر مربوطه را استخراج نماییم.


تمرینات و مثالهای سورس کدهای درس ++C

تمرینات و مثالهای اجرا شده درس سی پلاس پلاس
دسته بندی سی | .C
بازدید ها 3
فرمت فایل zip
حجم فایل 3080 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
تمرینات و مثالهای سورس کدهای درس  ++C

فروشنده فایل

کد کاربری 366
کاربر

تمرینات و مثالهای ++C
سورس کدهای درس ++C

++C

تمرینات و مثالهای اجرا شده درس ++C

#include
#include
#include
//*********** Variable *********
int n;
//********** Struct Bank *******
struct bank
{
int mojody,shh;
short int state;
char nam[15],fam[15],adress[50],tel[11];
}*moshtary;
//********** Void's ***********
void input();
void del();
void list();
void rich();
int serch();
void variz();
void bardasht();
void sort();
void menu();
//********** Main **************
int main()
{
menu();
getch();
return 0;
}
//********* input ************
void input()
{

cout<<"_____________________________"< cout<<"Shomareh hesab : ";
cin>>moshtary[n].shh;
cout<<"Name : ";
cin>>moshtary[n].nam;
cout<<"Family : ";
cin>>moshtary[n].fam;
cout<<"Tel: ";
cin>>moshtary[n].tel;
cout<<"Enter Money : ";
cin>>moshtary[n].mojody;
cout< n = n + 1 ;

}
//********* List *************
void list()
{
int i;
for(i=0;i
if(moshtary[i].state !=-1)
{
cout<<"_____________________________"< cout<<"Shomare hesab : " < cout<<"name : "< cout<<"family : "< cout<<"Telphone : "< cout<<"Your money : "< cout<<"_____________________________"< }

}
//********* Menu *************
void menu()
{
moshtary=new bank[n];
while(1)
{
short int ans;
cout<<"_______________________________"< cout<<"1 ) Add a customer "< cout<<"2 ) Report a customer "< cout<<"3 ) Delete a customer "< cout<<"4 ) Pickup payment "< cout<<"5 ) Settle payment "< cout<<"6 ) List "< cout<<"7 ) Sort "< cout<<"_______________________________"< cout<<"Choice your work in list (1-7) : ";
cin>>ans;
switch (ans)
{
case 1:
input();
break;
/* case 2:
serch();
break;
case 3:
del();
break;
case 4:
bardasht();
break;
case 5:
variz();
break;*/
case 6:
list();
break;
/* case 7:
sort();
break;*/
}
}
}


پروژه طراحی ترمینال

پایان نامه با عنوان طراحی ترمینال شامل 143 صفحه فصلها و زیرفصلها فصل اول معرفی موضوع تعاریف زیرساخت های پایانه اهداف پروژه ضوابط و قوانین استاندارد ها سازه و تاسیسات فصل دوم مبانی نظری طرح ایده طراحی اهم اهداف طراحی نگاهی به ایجاد ترمینال ها عوامل موثر بر شکل گیری ترمینال ها نتیجه گیری فصل سوم نگاهی به استان اردبیل مع
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 4
فرمت فایل pptx
حجم فایل 6447 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 143
پروژه طراحی ترمینال

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

پایان نامه با عنوان طراحی ترمینال شامل 143 صفحه.
فصلهل و زیرفصلها:

فصل اول:
-معرفی موضوع
-تعاریف
-زیرساخت های پایانه
-اهداف پروژه
-ضوابط و قوانین
-استاندارد ها
-سازه و تاسیسات
فصل دوم:
-مبانی نظری طرح
-ایده طراحی
-اهم اهداف طراحی
-نگاهی به ایجاد ترمینال ها
-عوامل موثر بر شکل گیری ترمینال ها
-نتیجه گیری
فصل سوم :
- نگاهی به استان اردبیل
-معرفی شهرستان پارس آباد
- بررسی خصوصیات اقلیمی پارس اباد
- اصول اجرایی و عملی طراحی در این اقلیم
فصل چهارم:
-تجزیه وتحلیل سایت
-نقشه های معماری
-منابع ومآخذ


پروژه پردازش ابری

پایان نامه با عنوان پردازش ابر شامل 36 صفحه فصلها فصل ا مفاهیم مقدماتی درباره پردازش ابری فصل 2 کارهای مرتبط فصل 3 پردازش ابری در ایران فصل 4 نتیجه گیری
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 4
فرمت فایل pptx
حجم فایل 806 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
پروژه پردازش ابری

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

پایان نامه با عنوان پردازش ابر شامل 36 صفحه.

فصلها :

فصل ا: مفاهیم مقدماتی درباره پردازش ابری

فصل 2: کارهای مرتبط

فصل 3: پردازش ابری در ایران

فصل 4 : نتیجه گیری


پروژه بررسی جبران کننده ‌های توان راکتیو

پایان نامه با عنوان بررسی جبران‌کننده ‌های توان راکتیو شامل 62صفحه فصلها فصل اول معرفی جبران‌کننده ایستای توان راکتیو SVC فصل دوم انواع و ساختار SVC‌ها فصل سوم نمونه‌هائی از استفاده SVC در شبکه انتقال قدرت فصل چهارم چگونگی انتخاب و نصب SVC فصل پنجم انواع دیگر جبران‌کننده‌های توان راکتیو
دسته بندی علوم پایه
بازدید ها 3
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2635 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
پروژه بررسی جبران کننده ‌های توان راکتیو

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

پایان نامه با عنوان "بررسی جبران‌کننده ‌های توان راکتیو"

شامل 62صفحه.
فصلها :
فصل اول: معرفی جبران‌کننده ایستای توان راکتیو SVC
فصل دوم: انواع و ساختار SVC‌ها
فصل سوم: نمونه‌هائی از استفاده SVC در شبکه انتقال قدرت
فصل چهارم: چگونگی انتخاب و نصب SVC
فصل پنجم: انواع دیگر جبران‌کننده‌های توان راکتیو


پروژه ساختمان بتنی شش طبقه روی پیلوت

پروژه ساختمان بتنی شش طبقه روی پیلوت طراحی شده با اتوکد به همراه مستندات پروژه در فایل متنی 36 صفحه ای
دسته بندی ساختمان
بازدید ها 4
فرمت فایل pptx
حجم فایل 6963 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
پروژه ساختمان بتنی شش طبقه روی پیلوت

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

پروژه ساختمان بتنی شش طبقه روی پیلوت طراحی شده با اتوکد به همراه مستندات پروژه در فایل متنی 36 صفحه ای.


پروژه ساختمان فولادی چهار طبقه روی پیلوت، با کاربری مسکونی

پروژه ساختمان فولادی چهار طبقه روی پیلوت، با کاربری مسکونی طراحی شده با اتوکد به همراه مستندات پروژه در فایل متنی 33 صفحه ای
دسته بندی ساختمان
بازدید ها 4
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3828 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
پروژه  ساختمان فولادی چهار طبقه روی پیلوت، با کاربری مسکونی

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

پروژه ساختمان فولادی چهار طبقه روی پیلوت، با کاربری مسکونی طراحی شده با اتوکد به همراه مستندات پروژه در فایل متنی 33 صفحه ای.


تحلیل و طراحی کامل "ساختمان 7 طبقه که 2 طبقه آن زیرزمین بوده و پارکینگ است و طبقه همکف تجاری و سایر طبقات مسکونی می‌باشد"

پروژه تحلیل و طراحی ساختمان 7 طبقه که 2 طبقه آن زیرزمین بوده و پارکینگ است و طبقه همکف تجاری و سایر طبقات مسکونی می‌باشد برای مدلسازی و تحلیل سازه،از نرم افزار ETABS2000 و برای مدلسازی و تحلیل پی از نرم افزار SAFE2000 استفاده شده است فایلهای مربوط به مدل سازی ها به همراه کلیه مستندات پروژه (بصورت فایل های Word) بصورت جامع در فایل قرار داده شده است
دسته بندی عمران و نقشه کشی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 2397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
تحلیل و طراحی کامل

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

پروژه تحلیل و طراحی ساختمان 7 طبقه که 2 طبقه آن زیرزمین بوده و پارکینگ است و طبقه همکف تجاری و سایر طبقات مسکونی می‌باشد.

برای مدلسازی و تحلیل سازه،از نرم افزار ETABS2000 و برای مدلسازی و تحلیل پی از نرم افزار SAFE2000 استفاده شده است.

فایلهای مربوط به مدل سازی ها به همراه کلیه مستندات پروژه (بصورت فایل های Word) بصورت جامع در فایل قرار داده شده است.


حقوق زن و مقام و وظایف مادری در اسلام

غرب می­کوشد از طریق شعارهای حقوق بشر و حقوق زنان قیمومیت خویش را بر تمام کشورهای جهان سوم تحمیل کند و بدین­سان روابط خانوادگی را در این جوامع به گونه­ای متأثر سازد که از نظر مسلمانان به مفهوم فروپاشی بنیاد خانواده است و از آنجا که خانواده شالوده بنای جامعه به شمار میرود، این امر به فروپاشی همه پیوندهای اجتماعی می­انجامد
دسته بندی فقه و حقوق اسلامی
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 105 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 79
حقوق زن و مقام و وظایف مادری در اسلام

فروشنده فایل

کد کاربری 366
کاربر

موضوع مقاله:

حقوق زن و مقام و وظایف مادری در اسلام

فهرست

  1. 1. مقدمه 3
  2. 2. فصل اول:جایگاه مادر 5
  3. 3. فصل دوم: نقش تربیتی مادر 9
  4. 4. فصل سوم:نقش مادر در تربیت دینی کودک پیش از تولد 15
  5. 5. فصل چهارم: نقش مادر در تربیت دینی کودک پس از تولد 26
  6. 6. فصل پنجم: نقش مادر در تربیت دینی کودک (هفت سال اول 57
  7. 7. فصل ششم:نقش مادر در تربیت دینی نوجوان (هفت سال دوم 64
  8. 8. فصل هفتم: نقش مادر در تربیت دینی جوان (هفت سال سوم 71
  9. 9. فصل هشتم:نقش ویژه مادر در تربیت دینی دختر 75

مقدمه


علاوه بر این، دنیا هنوز به درستی نمی­داند که نظر اسلام و جمهوری اسلامی در مورد حقوق زنان چیست، درباره زنان چگونه می­اندیشد و یا فلسفه برخی محدودیت­ها برای زنان چیست. در مورد حقوق زن و آزادی­های او، عالمان و نویسندگان اسلامی کتاب­های متعددی نگاشته­اند که می­تواند پاسخ‌گوی پرسش­ها و اشکال­های دیگران باشد.

به هر حال، لیبرالیسم غرب با طرح شعارهایی نظیر حقوق بشر، حقوق زنان، اقلیت­ها و... به جنگ فرهنگی و مقابله جدی با نظام اسلامی برخاسته است. یکی از مهم­ترین نشانه­های جنگ فرهنگی جهان غرب علیه جهان اسلام و مشخصاً جمهوری اسلامی ایران در دهه­های اخیر، قضیه پرجنجال سلمان رشدی است. از آن زمان که حکم شرعی امام خمینی رحمه الله در مورد اعدام نویسنده مرتد کتاب کفرآمیز آیات شیطانی صادر شد، استکبار و ایادی آنان در جهان اسلام به وحشت افتادند. این دهشت نه برای احتمال کشته شدن سلمان رشدی مرتد است، بلکه نگرانی آنان از این بابت است که حکم امام خمینی رحمه الله محور اتحاد و هم­صدایی مسلمانان جهان شود که همین­طور هم شده است.


سورس کدهای درس ساختمان داده و تمرینات حل شده

سورس سی پلاس پلاس و سورس کدهای ساختمان داده با Cو وتمرینات حل شده ساختمان داده و مثالهای کتاب ساختمان داده
دسته بندی سی | .C
بازدید ها 1
فرمت فایل zip
حجم فایل 43 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
سورس کدهای درس ساختمان داده و تمرینات  حل شده

فروشنده فایل

کد کاربری 366
کاربر

سورس سی پلاس پلاس
سورس کدهای ساختمان داده با ++C
تمرینات حل شده ساختمان داده
مثالهای کتاب ساختمان داده

#include
#include
#include
//****************
void hanoy(int n,char beg,char aux,char end);
//************* Void Main **********
int main()
{
int n;
cout<<"Enter number of disks :";
cin>>n;
hanoy(n,'A','B','C');
getch();
return 0;

}
//*********** Hanoy *********
void hanoy(int n,char beg,char aux,char end)
{
if(n==1)
{
cout<<"This game filed !!!"< return;
}
hanoy( n-1,beg,aux,end );
cout<<"\n move disk %d from peg %c to peg %c",n,beg,end);
}


مقدمه کامل بر امنیت شبکه های کامپیوتری

در این فایل 17 صفحه ای مقدمه کاملی به موضوع بسیار چالش برانگیز امینت شبکه های کامپیوتری برگرفته از کتاب بسیار معروف ویلیام استالینگز که بلا استثنا در همه دانشگاه های معتبر جهان و ایران تدریس میشود، ارائه شده است برای افراد با هر سطح اطلاعاتی بسیار مفید است در اینجا مطالب بصورت بسیار مفید و اختصار بیان شده اند و از اشاره به مطالب غیرضروری که ذهن
دسته بندی امنیت
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 146 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
مقدمه کامل بر امنیت شبکه های کامپیوتری

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

در این فایل 17 صفحه ای مقدمه کاملی به موضوع بسیار چالش برانگیز امینت شبکه های کامپیوتری برگرفته از کتاب بسیار معروف ویلیام استالینگز که بلا استثنا در همه دانشگاه های معتبر جهان و ایران تدریس میشود، ارائه شده است. برای افراد با هر سطح اطلاعاتی بسیار مفید است. در اینجا مطالب بصورت بسیار مفید و اختصار بیان شده اند و از اشاره به مطالب غیرضروری که ذهن خواننده را به آنسو و اینسو بکشاند پرهیز شده است و اصل مبحث مورد بررسی قرار گرفته است.


ترجمه مقاله در زمینه رایانش ابری (یک چارچوب موثر برای تخصیص منابع در رایانش ابری)


ترجمه ی مقاله جدید An Efficient Framework for ResourceAllocation in Cloud Computing که در سال 2013 در IEEE زمینه محاسبات ابری به چاپ رسیده است فایل اصلی به همراه ترجمه قرار داده شده است
دسته بندی برق
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 628 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
ترجمه مقاله در زمینه رایانش ابری (یک چارچوب موثر برای تخصیص منابع در رایانش ابری)

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

ترجمه ی مقاله جدید An Efficient Framework for ResourceAllocation in Cloud Computing که در سال 2013 در IEEE زمینه محاسبات ابری به چاپ رسیده است. فایل اصلی به همراه ترجمه قرار داده شده است.

پروژه کارآفرینی تولید اکسیژن طبی و صنعتی

پروژه کارآفرینی تولید اکسیژن طبی و صنعتی
دسته بندی طرح های توجیهی
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 523 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48
پروژه کارآفرینی تولید اکسیژن طبی و صنعتی

فروشنده فایل

کد کاربری 159
کاربر

1- 1 مقدمه :

پروژه های گسترش یافته واحدهای مختلف صنایع دریایی، از رکورد خارج شدن پروژه نیروگاه اتمی، اجرای فازهای مختلف پروژه عسلویه و همچنین در سطح کوچکتر واحدهای منطقه ای می توان به عنوان نمونه بحث فوق مورد بررسی قرار داد.

ایجاد پروژه های فوق به غیر از اینکه به صورت مستقیم اشتغالزایی نموده در راستای نیازهای روزمره موجبات ایجاد اشتغال به صورت غیر مستقیم نیز می نماید. به طور مثال توسعه صنعت حمل و نقل یا موارد دیگر.

در هر نوع فعالیتی که به نوعی با آهن آلات سروکار دارد نیاز به کپسول اکسیژن خواهد بود.

در ضمن در بیمارستان ها و درمانگاه ها نیز کپسول اکسیژن مصرف دارد.

طبق تحقیقاتی که انجام شده محل مصارف روزانه در شهرستان های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

- بیمارستان های نیروی هوایی، دریایی، واحدهای صنعتی

آنچه که مسلم است علاوه بر مصارف در پروژه های مختلف با توجه به افزایش و توسعه همه جانبه ساخت و ساز ساختمانی نیز می تواند نوعی از بازار پرمصرف تولیدات واحد مورد نظر قرار گیرد.

مصرف تولیدات طرح علاوه بر اساسی بودن در صنایع فلزی کارگاهی که ارتباط مستقیم با اشتغال تعداد زیادی از افراد جامعه داشته در بیمارستان ها و درمانگاه ها ارتباط مستقیم با زندگی انسان ها دارد.

لازم به توضیح است که در شرایط فعلی اکسیژن مصرفی استان بوشهر اکثراً از شیراز و بهبهان تأمین می گردد که از طرفی با توجه به افزایش هزینه های حمل و نقل تولید اکسیژن در استان می تواند در کاهش قیمت ها اثرات چشمگیر داشته و از طرف دیگر با توجه به حیاتی بودن برخی از مصارف کمبود آن به دلیل ایرادات حمل و نقل جاده ای امکان ایجاد مشکلاتی می تواند باشد.

با توجه به موارد فوق الذکر احداث واحد تولید اکسیژن می تواند دارای جوانب مثبت بوده و با سابقه فعالیت مدیریت طرح موفقیت در امر تولید و بازاریابی تولیدات روزانه دسترسی نخواهد بود.

1 4 دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت در دولت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولید اکسیژن طبی و صنعتی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به تولید های کارگاهی صنعتی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات وارداتی ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور.


ترجمه مقاله در زمینه رایانش ابری و داده های عظیم (داده های عظیم ومحاسبات ابری)

ترجمه ی مقاله جدید Big Data computing and clouds Trends and future directions که در سال 2014در ELSEVIER زمینه محاسبات ابری به چاپ رسیده است فایل اصلی به همراه ترجمه قرار داده شده است
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 754 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
ترجمه مقاله در زمینه رایانش ابری  و داده های عظیم (داده های عظیم ومحاسبات ابری)

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

ترجمه ی مقاله جدید Big Data computing and clouds: Trends and future directions که در سال 2014در ELSEVIER زمینه محاسبات ابری به چاپ رسیده است. فایل اصلی به همراه ترجمه قرار داده شده است.


رجمه مقاله در زمینه رایانش ابری و داده های عظیم (نوآوری های جدید در مورد امنیت محاسبات ابری)

ترجمه ی مقاله جدید What’s New About Cloud Computing Security زمینه محاسبات ابری فایل اصلی به همراه ترجمه قرار داده شده است
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 5
فرمت فایل doc
حجم فایل 137 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
ترجمه مقاله در زمینه رایانش ابری  و داده های عظیم (نوآوری های جدید در مورد امنیت محاسبات ابری)

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

ترجمه ی مقاله جدید What’s New About Cloud Computing Security زمینه محاسبات ابری . فایل اصلی به همراه ترجمه قرار داده شده است.


پایان نامه در رابطه با سیستم بودجه بندی

شامل 4 فصل مجزا (تعاریف و مبانی بودجه بندی، بودجه عملیاتی و مالی، بودجه بندی بر مبنای عملکرد و بودجه بندی سرمایه ای) در رابطه با سیستم بودجه بندی است که مباحث مذکور در مجموع در 70 صفحه بطور کامل تشریح و بررسی شده است
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 0
فرمت فایل pdf
حجم فایل 15470 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70
پایان نامه در رابطه با سیستم بودجه بندی

فروشنده فایل

کد کاربری 335
کاربر

شامل 4 فصل مجزا (تعاریف و مبانی بودجه بندی، بودجه عملیاتی و مالی، بودجه بندی بر مبنای عملکرد و بودجه بندی سرمایه ای) در رابطه با سیستم بودجه بندی است که مباحث مذکور در مجموع در 70 صفحه بطور کامل تشریح و بررسی شده است.


25فایل- 17 بهمن

بررسی موانع استقرار سیستم آمار های دولت ( GFS )

قیمت:70000ریال

موضوع:

بررسی موانع استقرار سیستم آمار های دولت ( GFS )

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :

سیستم آمارهای مالی دولت ( GFS ) یک نظام هماهنگی بین المللی برای گزارش گری فعالیتهای مالی و بودجه ای دولت است که توسط صندوق بین المللی پول برای کشورهای عضو از جمله جمهوری اسلامی ایران الزامی شده است . اعمال این سیستم در حسابداری دولتی و بودجه ای باعث به وجود آمدن شاخص های تحلیلی مورد نیاز برای بررسی های اقتصاد کلان میشود . همچنین شفافیت بودجه ای ، پاسخگوئی بهتر و بهبود بررسی عملکرد مدیران از نتایج استقرار این سیستم است .

هدف این تحقیق شناسائی موانع استقرار سیستم یاد شده در دستگاههای دولتی ایران و سپس ارائه پیشنهاد برای رفع این موانع است . برای پاسخگوئی به مسئله تحقیق و دستیابی به هدف فرضیه های به این شرح تدوین شد :

  1. کمبود نیروی انسانی متخصص و کارآزموده در زمینه حسابداری مانع عمده ای در ارجای سیستم GFS است .
  2. استفاده محدود از گزارش های مالی دولتی در تصمیم گیری مدیران و سایر تصمیمات کلان اقتصادی انگیزه عمومی برای استقرار سیستم های جدید از جمله GFS را کاهش میدهد .
  3. سیستم GFS به دلیل مغایرت با قوانین مالی دولتی در برخی موارد نیازمند اصلاح و تطبیق است .

در این پژوهش گردآوری اطلاعات توسط ارسال پرسشنامه به جامعه آماری تحقیق ، شامل ذیحسابان و حسابرسان سازمان امور اقتصادی و دارائی ، حسابداران دولتی ، حسابرسان دیوان محاسبات و معاونین مالی دستگاههای دولتی که در محدود جغرافیائی استان فعالیت میکنند انجام شده است . تجزینه وتحلیل های آماری شامل آزمون فرضیات و آزمون فریدمن روی اطلاعات 80 پرسشنامه تکمیل و با استفاده از نرم افزار SPSS انجام شده است .

پس از تجزیه و تحلیل داده ها هر سه فرضیه در سطح 95% اطمینان پذیرفته شده اند . آزمون فریدمن نشان میدهد که برتری و ارجحیتی بین فرضیه ها وجود دارد و به ترتیب فرضیه سوم ، دوم و اول در اولویت تاثیر هستند . در پایان براساس یافته های پژوهش پیشنهادها و راهکارهائی ارائه شده است .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی تحلیلی استانداردهایAPB و FASB در زمینه گزارشگری تغییرات حسابداری

قیمت:40000ریال

موضوع:

بررسی تحلیلی استانداردهایAPB و FASB در زمینه گزارشگری تغییرات حسابداری

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده

بعد از انتشار بیانیه شماره 20 APB در زمینه نحوه گزارشگری تغییرات حسابداری مباحث متعددی در زمینه کفایت این استاندارد و توان افزایش قابلیت مقایسه صورتهای مالی واحدهای تجاری در نتیجه بکارگیری این رهنمود در مجامع علمی حسابداری مطرح گردید. برخی از محققان و اندیشمندان حسابداری بر این عقیده بودند که بکارگیری روشهای دوره جاری و تسری به آینده از قابلیت مقایسه صورتهای مالی می کاهد، لذا در این نوشتار سعی شده است دیدگاههای تئوریک موجود در زمینه گزارشگری تغییرات در اصول حسابداری مورد بررسی تحلیلی قرار گیرد و به همین منظور کلیه بیانیه های APB و FASB در این زمینه گردآوری و مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. هدف از این تحقیق فراهم آوردن مبنایی جهت تدوین و تصویب استاندارد تغییرات حسابداری در ایران بوده است تا بتوان استاندارد مربوط به تغییرات حسابداری را به گونه ای ارایه نمود که بر قابلیت مقایسه صورتهای مالی واحدهای انتفاعی افزوده گردد. بر مبنای نتایج حاصل از این بررسی به نظر می رسد که روش تسری به گذشته می تواند به عنوان روش اصلی گزارشگری تغییرات در اصول حسابداری توصیه شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی اظهارنامه مالیاتی در ایران

قیمت:27000ریال

موضوع:

بررسی اظهارنامه مالیاتی در ایران

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

صدور برگ تشخیص و محاسبه مالیات متعلقه

هر مؤدى مالیاتى (اعم از اشخاص حقیقى یا حقوقی) مکلف است پس از تکمیل اظهارنامه مالیاتى مربوطه آن را طى موعد مقرر در قانون به حوزهٔ مالیاتى ذىصلاح تسلیم و رسید دریافت نماید. حوزهٔ مالیاتى ذىصلاح نیز تکلیف دارد پس از بررسى لازم با لحاظ مدت مقرره در قانون نسبت به صدور برگ تشخیص درآمد مشمول مالیات و محاسبه مالیات منطقه اقدام نماید. پس از صدور برگ تشخیص مالیاتى یکى از حالات ذیل اتفاق خواهد افتاد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید