نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

پاورپوینت فیلتر مغناطیسی گاز


اتصالات پلیکا سیستم آبیاری نوین خطوط انتقال گاز تاریخچه حفاظت کاتدی فیلتراسیون فیلتر سپراتور فیلتر اسکرابر فیلتر گاز خشک
دسته بندی شیمی
بازدید ها 24
فرمت فایل pptx
حجم فایل 10495 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
پاورپوینت فیلتر مغناطیسی گاز

فروشنده فایل

کد کاربری 626
کاربر

عنوان مقاله: پاورپوینت فیلتر مغناطیسی گاز

تعدادصفحات:44

قالب: پاورپوینت

قیمت:6000

شرح مختصر:

با رشد و توسعه کشور و افزایش مصرف انرژی در بخش های مختلف و رشد و جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های مایع بالآخص طی دهه اخیر از یک طرف و وجود منابع بیکران گاز طبیعی در کشور پهناور ایران موجب گردیده توسعه در بخش های تولید،پالایش و انتقال و توزیع گاز طبیعی مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد.

فهرست :

تاریخچه و روش های جدید انتقال گاز

مختصری از انواع لوله ها

اتصالات پلیکا

آب آشامیدنی سالم

سیستم آبیاری نوین

خطوط انتقال گاز

مصارف صنعتی و مخابرات و.....

خوردگی در لوله های گاز و راه های رفع آن

راه هایی برای تعین زمان خوردگی

راه های جلوگیری از خوردگی

تاریخچه حفاظت کاتدی

فیلتراسیون

مبانی تئوری فیلتراسیون

انواع دستگاه های فیلتراسیون

فیلترهای استفاده شده در صنعت گاز

فیلتر سپراتور

فیلتر اسکرابر

فیلتر گاز خشک

پاورپوینت کاربرد لیکا در ساختمان


پاورپوینت کاربرد لیکا در ساختمان در 13 اسلاید
دسته بندی عمران و نقشه کشی
بازدید ها 55
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1348 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
پاورپوینت کاربرد لیکا در ساختمان

فروشنده فایل

کد کاربری 1333
کاربر

در این پاورپوینت به معرفی لیکا و کاربرد آن در ساختمان همراه با تصاویر مرتبط پرداخته ایم.

کاربرد لیکا در ساختمان

از لیکا برای پی‌سازی و زیرسازی، هموار سازی و شیب‌بندی، بتن، ساخت قطعات پیش‌ساخته و بام سبز ساختمان استفاده می‌شود... .

کاربرد دانه لیکا
یکی از اصول لازم برای کنترل نفوذ رطوبت از زمین‌های مرطوب به دیوار و کف ساختمان، قطع لوله‌های مویین است. یکی از روش‌های بسیار معمول استفاده از سنگ‌دانه‌‌های درشت با اندازه‌های حداقل 4 میلی‌متر است... .

کاربرد بتن لیکا
با استفاده از بتن لیکا با ترکیب سیمان و لیکای ریز به نسبت حجمی 1 به 8 که در محل ساخته و ریخته می‌شود، می‌توان آب‌بندی کف ساختمان را انجام داد. چگالی این بتن حدود cm3/kg 800 و مقاومت فشاری حداقل cm²/kg 30 است بنابر این... .

پرکننده سبک

دانه‌های لیکا به دلیل وزن کم می‌توانند در پرکردن فضاهای خالی که تحت فشار نیستند به تنهایی و یا با ترکیب به همراه مصالح مناسب دیگر به کار روند... .

هموار سازی و شیب‌بندی

در طول دهه‌های گذشته روش‌های گوناگونی برای هموارسازی و شیب‌بندی بام‌ها و کف‌ ساختمان‌ها ارائه گردیده است. دستیابی به وزن کمتر در سقف‌سازی، از ویژگی‌های لازم برای این منظور است... .

کف‌سازی و سقف‌سازی
از آنجا که سقف‌ها سهم نسبتاً زیادی از هزینه تمام شده ساختمان را به خود اختصاص می‌دهند، طراحان ساختمان سیستم‌های متنوعی را به منظور اقتصادی‌تر کردن آن‌ها ابداع و اجرا کرده‌اند... .

سقف‌سازی

چگونگی کاربرد فرآورده‌های لیکا در انواع سقف:

سقف بتن مسلح پیش‌ساخته و در جا
یکی از روش‌های متداول پوشش سقف استفاده از دال بتنی یکپارچه است... .

سقف سبک با تیرچه و بلوک
به دلیل مشکلات پیش گفته شده برای دال‌های بتنی یکپارچه سنگین، کاربرد تیرچه‌های بتنی پیش ساخته برای کاهش نسبی وزن سقف متداول گردیده است... .

بتن لیکا
بتن سبک سازه‌ایکشور ایران یکی از مناطق زلزله‌خیز جهان محسوب می‌شود و بحث سبک‌سازی ابنیه جهت افزایش مقاومت در برابر زلزله از اهمیت به‌خصوصی برخوردار می‌باشد... .

پاورپوینت تولید آسفالت


پاورپوینت نحوه تولید آسفالت در 23 اسلاید
دسته بندی عمران و نقشه کشی
بازدید ها 51
فرمت فایل pptx
حجم فایل 444 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پاورپوینت تولید آسفالت

فروشنده فایل

کد کاربری 1453
کاربر

در این فایل پاور پوینت به نحوه تولید آسفالت به همراه عکس پرداخته ایم که خلاصه ای از آن به شرح زیر است :

.1انواع آسفالت و مصالح سنگی (

1- آسفالت گرم

آسفالت گرم به آن دسته از آسفالت‌هایی اطلاق می‌گردد، که در آن‌ها قیر و مصالح سنگی گرماگرم مخلوط شوندو...)

.2ویژگیهای آسفالت در قسمتهای مختلف راه(معمولا قشرها از رویه و آستر تشکیل می‌شود. لایه رویی که تحت تاثیر عوامل جوی و چرخ وسایل نقلیه است، باید از جنس ممتاز ساخته شود. یکی از وظایف اصلی لایه زیرین که در روی پی (زیرسازی) راه قرار می‌گیرد و ممکن است خود از یک یا چند لایه درست شده باشد....)

.3روشهای متداول طرح مخلوطهای آسفالتی(

در دنیا روشهای مختلفی جهت طرح آسفالت وجود دارد که سه روش عمده آن عبارتند از :

الف : روش مارشال .......)

.4آزمایشگاه کنترل کیفیت(از آنجایی که هنگام تهیه آسفالت عوامل زیادی در کارخانه موجب تغییر و انحراف مشخصات مصالح سنگی و قیر از حدود تعیین شده میگردد لذا ضمن تهیه آسفالت باید با آزمایشهایی که مرتبا وهر روز به عمل می آید.....)

.5 تجهیزا ت مورد نیاز آزمایشگاه های تولید آسفالت(

1- دماسنج آسفالت

2- فلاکس انتقال نمونه آسفالت

3- سانتریفوژ آسفالت

4- وسایل آزمایش دانه بندی و.........)

.6کد آیسیک آسفالت گرم(کد آیسیک این مطابق طبقه بندی وزارت صنایع و معادن......)

.7فرایند تولید آسفالت گرم (مصالح سنگی لازم برای پختن آسفالت به صورت اندازه های مجزا در سیلو های هرمی شکل انبار می شوند. سیلوهای مصالح سرد دارای دریچه های مخصوصی هستند که با تنظیم آنها می توان مقدار و دانه بندی مصالح سنگی خارج شده از آنها را کنترل کرد.....)

پکیچ نقشه پل ماکارونی


نقشه پل ماکارونی
دسته بندی عمران و نقشه کشی
بازدید ها 48
فرمت فایل rar
حجم فایل 2084 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
پکیچ نقشه پل ماکارونی

فروشنده فایل

کد کاربری 610
کاربر

این پکیج دارای 11 فایل زیپ می باشد

که در هرکدام بهترین نقشه های سازه ماکارونی اعم از سازه سنگین

سازه راندمانی

سازه سبک و سازه زیبا می باشد

که حدود 35 نقشه پل ماکارونی در ابعاد مختلف می باشد

مبانی نظری وپیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض (بین فردی)

مبانی نظری وپیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض (بین فردی)مبانی نظری وپیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض (بین فردی)
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
مبانی نظری وپیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض (بین فردی)

فروشنده فایل

کد کاربری 1627
کاربر

توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

در فرهنگ­ لغات­ فارسی، تعارض­ به ­معنای «متعرض­ و مزاحم­ یکدیگر شدن، با هم­ خلاف­ کردن ­و اختلاف­ داشتن» معنی ­شده ­است (عمید، 1381).

از تعارض­ تعاریف­ زیادی­ بعمل ­آمده ­است. چند نمونه ­از این­ تعاریف، تعارض ­را این‌گونه ­تشریح –می‌کنند: «تعارض­ رفتاری­ است­ که ­به ­وسیله ­برخی­ از اعضاء سازمان ­در جهت ­مخالفت­ با دیگر اعضاء صورت­ می‌گیرد»،

«تعارض­ فرآیندی ­است­ که ­موقعی­ بوجود می­آید که ­یک­ طرف ­چنین ­درک­ کند ­که ­طرف­ مقابل­ در پی­ مقابله با اوست­ یا آن‌که ­می­خواهد مانع ­رسیدن ­وی ­به ­هدف­ مورد نظرش ­بشود. » یا «تعارض­ وقتی ­شکل­ می­گیرد که فعالیت­های­ ناسازگار رخ­ دهند. » (رابینز، 1385).

«تعارض فرآیندی ­است ­که ­در آن­ نوعی ­تلاش­ آگاهانه ­به ­وسیله ­الف­ انجام ­می­گیرد تا تلاش­های ­ب­ را خنثی کند؛ البته­ از طریق ­سد کردن­ راه ­او، که­ در نتیجه ­ب ­در مسیر نیل­ به ­هدف­ مستأصل ­می­شود؛ یا آن­ که ­الف­ بدان وسیله ­بر میزان­ منافع ­خود می­افزاید. » (رابینز، 1380).

«پوت­نام­ و پول[1]، تعارض­ را تعامل ­افراد وابسته ­به ­هم ­که ­درک­ متفاوتی­ از اهداف، مقاصد و ارزش­ها دارند، می‌داند که ­هر کدام ­طرف­ دیگر را مخالف­ این ­اهداف­ می­داند. »، «تامپسون[2]، تعارض­ را هر رفتاری ­که ­از جانب­ اعضای ­یک­ سازمان ­به ­منظور مخالفت­ با سایر اعضاء سر بزند می­داند. »، «لوسیر[3]، تعارض­ را شرایطی ­می­داند ­که­ در آن­ مسائل ­مورد توجه ­در طرف ­ناسازگار و ناهماهنگ­ به­­ نظر برسد. » (قربانی، 1379).

«لورنز[4]، که ­به ­عنوان­ ­پیر دانش «رفتار شناسی­ حیوانات» اشتهار دارد، تعارض­ را مخصوص­ انسان­ نمی‌داند، او در کتاب «تهاجم»، تعارض­ را جنگ­ غریزی ­حیوان ­یا انسان ­علیه ­هم­نوعان ­خود می­داند. بنابراین ­به ­عقیده­ او اگر شیری ­یک­ بزکوهی­ را بدرد یا انسانی ­حیوانی ­را شکار کند نباید آن‌ را تعارض­ نامید بلکه ­موقعی ­اطلاق ­تعارض­ درست­ است­ که­شیری ­شیر دیگری ­را بکشد. از نظر لورنز، تمام ­اعضای ­یک­ نوع، دارای ­مرزها و­ حدودی هستند که­ همه ­آن ­را می­شناسند و چنانچه ­عضوی ­به ­زور از این ­مرزها بگذرد و به ­مرز دیگری تجاوز کند تعارض­ بوجود می­آید. » (مشبّکی، 1377).

تأثیرات تعارض

اﺷﻤﻴﺖ[5] ﻣﻌﺘﻘﺪ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﻌﺎرض در ﺳﺎزﻣﺎن، ﻣﻴﻞ ﺑﻪ ﺟﺴﺖوﺟﻮ ﺑﺮای ﻳﺎﻓﺘﻦ روﺷﻬﺎی ﺟﺪﻳﺪ را زﻳﺎد ﻣﻲﻛﻨﺪ و اﻓﺮاد ﺑﺎ روش ﺣﻞ ﻣﺴﺄﻟﻪ ﺑﺎ ﻣﺸﻜﻼت و ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺑﺮﺧﻮرد ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ و در ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻣﺸﻜﻼت ﺑﺮای زﻣﺎن ﺑﻴﺸﺘﺮی ﺣﻞ ﻣﻲﺷﻮد. او ﻣﻲﮔﻮﻳﺪ در ﻣﻮﻗﻌﻴﺘ‌ﻬﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺗﻌﺎرض وﺟﻮد دارد اﻋﻀﺎی ﺳﺎزﻣﺎن ﻧﻈﺮﻫﺎی ﻓﺮدی ﺧﻮد را ﺗﺒﻴﻴﻦ ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ و ﻫﻤﻴﻦ ﻛﻮﺷﺸﻬﺎ ﻣﻮﺟﺐ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺷﺪن ﻋﻼﻗﻪ و ﺑﺮوز ﺧﻼﻗﻴﺘﻬﺎی اﻓﺮاد ﻣﻲﺷﻮد (ﮔﻮردن[6]، 1978).

تعارض ­در سازمان ­اجتناب­ناپذیر و لزوماً برای­ سازمان­ غیرضروری ­نیست، تعارض­ می­تواند خلاقیت­ را بیشتر و نوآوری­ و تغییر را ترویج ­دهد و یا ممکن ­است ­باعث­ اتلاف ­و تحلیل ­انرژی ­و منابع ­سازمان ­شود، تعارض­ پدیده­ای ­است ­که ­آثار مثبت­ و منفی ­روی­ عملکرد افراد و سازمان­ها دارد، استفاده ­صحیح ­و موثر از تعارض موجب­ بهبود عملکرد و ارتقای ­سطح ­سلامتی ­سازمان ­می­گردد و استفاده ­غیرمؤثر از آن ­موجب­ کاهش عملکرد و ایجاد کشمکش­ و تشنج ­در سازمان ­می­شود (صیاد زاده، 1389).

استفاده ­مؤثر از تعارض­ مستلزم ­شناخت­ و درک­ کامل ­ماهیت­ آن ­و همچنین ­علل­ خلق­کننده ­و کسب ­مهارت در اداره­ و کنترل ­آن ­است. اگر تعارض­ها سازنده ­باشند موجب­ بروز افکار نو و خلاق ­می­شوند و زمینه تغییر و نوآوری­ و تحول­ سازنده ­را در سازمان ­فراهم ­می­سازند و در نهایت­ به ­مدیریت­ کمک­ می­کنند به ­اهداف سازمانی ­خویش­ نائل­ آید. برای ­مدیریت­ صحیح ­تعارض­ بایستی ­مدیران ­آن‌ را به ­عنوان ­نیروی­ دائمی بشناسند و با برخورد سازنده ­و صحیح­ در جهت­ پویائی ­سازمان، آن­ را مدیریت­ نمایند. بنابراین ­توانایی ­هدایت ­و کنترل پدیده ­تعارض­ در سازمان­ها از مهم­ترین ­مهارت­های ­مدیران ­است­ که ­مدیران ­امروز نیازمند آن ­هستند (صیاد زاده، 1389).

مفهوم­تعارض

بیشتر انسان­ها از واژه ­تعارض­ و تضاد، دعوا و زد و خورد و یا جنگ­ را استنباط ­می­کنند. تعارض­ جزء ­طبیعی­ و عادی ­و جنبه ­اجتناب­ناپذیر ­زندگی­ امروز است، ولی­ متاسفانه ­به ­دلیل ­عدم ­مدیریت صحیح، بیشتر به ستیزه‌جویی­ و دشمنی­ مبدل­ شده ­است ­لذا امروزه، به ­تعارض­ به ­عنوا­­ن ­یک­ پدیده ­منفی­ نگاه ­می­کنند (صیاد زاده، 1389).

تعارض وضعیتی اجتماعی است که در آن، دو یا چند نفر درباره‌ی موضوع های اساسی مربوط به سازمان یا توافق نداشته یا نسبت به یکدیگر، اندکی خصومت نشان می دهند. تعارض به عدم توافق، مخالفت یا کشمکش میان دو یا چند نفر یا گروه اشاره دارد. یکی از صاحب نظران، هر نوع مخالفت یا تعامل خصمانه را تعارض نامیده و منشأ آن را کمیابی منابع، موقعیت اجتماعی، قدرت یا نظام های ارزشی متفاوت می داند؛ او چنین بیان می دارد: «تعارض فراگردی است که در آن تلاش شخص (الف) برای خنثی سازی تلاش های شخص (ب) از طریق نوعی مانع تراشی، به عجز و ناکامی شخص (ب) در دستیابی به هدف ها یا افزایش منافعش منجر می‌شود». در یک تعریف جامع می توان گفت: «تعارض فراگردی است که در آن یک طرف (فرد یا گروه) در می یابد که منافعش با مخالف یا واکنش منفی طرف دیگر مواجه گردیده است». با وجود تعاریف گوناگونی که از تعارض شده چند موضوع زیربنای، همه آن ها را تشکیل می دهد. اول آن که هر دو طرف باید تعارض را درک کنند. دوم، وجود یا عدم وجود تعارض به ادراک افراد بستگی دارد؛ اگر هیچ یک از طرفین از وجود تعارض آگاه نباشند توافق عمومی بر آن است که تعارضی وجود ندارد. ناگفته نماند که تعارض های ادراک شده ممکن است واقعی نباشند؛ از این رو بسیاری از وضعیت هایی که تعارض آمیز توصیف می شوند در واقع تعارض آمیز نیستند؛ زیرا اعضای گروه های درگیر، تعارضی میان خود احساس نمی کنند؛ به همین سبب گفته می شود وجود تعارض به ادراک افراد بستگی دارد (رضائیان، 1387).



[1] Potnam & Pool

1-Thompson

2-Lussier

3-Lorenz

[5] Shmite

[6] Gordon


دانلود فایل ورد Word بررسی دینامیک سیالات و روشهای تست کارایی در توربو ماشینها


فرمت ورد دسته مکانیک تعداد صفحه 180 توربو ماشین ها، بویژه توربین گاز و موتور جت، امروزه نقش به سزایی در زمینه های مختلف صنعتی، تولید نیرو و کاربردهای هوا و فضا و حمل و نقل هوایی و کاربردهای نظامی پیدا کرده است
دسته بندی مکانیک
بازدید ها 7
فرمت فایل doc
حجم فایل 2372 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 180
دانلود فایل ورد Word بررسی دینامیک سیالات و روشهای تست کارایی در توربو ماشینها

فروشنده فایل

کد کاربری 1263
کاربر

فرمت: ورد || دسته: مکانیک || || تعداد صفحه: 180

توربو ماشین ها، بویژه توربین گاز و موتور جت، امروزه نقش به سزایی در زمینه های مختلف صنعتی، تولید نیرو و کاربردهای هوا و فضا و حمل و نقل هوایی و کاربردهای نظامی پیدا کرده است. از طرفی با افزایش تقاضا و همچنین افزایش هزینه های مربوط به تأمین سوخت بر این توربو ماشینها، و نیاز به طراحی ماشینهایی کاراتر، کوچکتر، سبکتر، وبا مصرف سوخت کمتر، تحقیقات مختلفی در این راستا شکل گرفته است. به ویژه با پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی در زمینه های مختلف از جمله تکنیکهای جدید محاسبات عددی و کامپیوتری، مدلسازی و محاسبات سه بعدی، این گونه تحقیقات شتاب بیشتری گرفته است. در این مقاله که در دو بخش ارائه می شود، سعی شده است که اطلاعاتی در مورد مشخصات کلی این توربو ماشینها و میدانهای جریان موجود در آنها ارائه گردد.

فهرست مطالب

پیش گفتار
۱- بخش اول
۱-۱ دینامیک سیالات در توربوماشینها
۲-۱ مقدمه
۳-۱ ویژگیهای میدانهای جریان در توربوماشینها
۴-۱ ویژگیهای اساسی جریان
۵-۱ جریان در دستگاههای تراکمی
۶-۱ جریان در فن ها و کمپرسورهای محوری
۷- ۱جریان در کمپسورهای سانتریفیوژ
۸-۱ جریان در سیستمهای انبساطی
۹-۱ جریان در توربینهای محوری
۱۰-۱ جریان در توربینهای شعاعی
۱۱-۱ مدلسازی میدانهای جریان توربوماشینها
۱۲-۱ مراحلمختلف مدلسازی مرتبط با فرآیند طراحی
۱۳-۱ مدلسازی جریان برای پروسس طراحی ابتدائی
۱۴-۱ مدلسازی جریان برای پروسس طراحی جز به جز
۱۵-۱ قابلیتهای حیاتی برای تجهیزات آنالیز جریان در توربوماشینها
۱۶-۱ مدلسازی فیزیک جریان
۱۷-۱ معادلات حاکم و شرایط مرزی
۱۸-۱ مدلسازی اغتشاش وانتقال
۱۹-۱ تحلیل ناپایداری و اثر متقابل ردیف پره ها
۲۰-۱تکنیک های حل عددی
۲۱-۱ مدلسازی هندسی
۲۲-۱ عملکرد ابزار تحلیلی
۲۳-۱ ملاحظات مربوط به قبل و بعد از فرآیند
۲۴-۱ انتخاب ابزار تحلیلی
۲۵-۱ پیش بینی آینده
۲۶-۱ مسیرهای پیش رو در طراحی قطعه
۲۷-۱ مسیرهای پیش رو در قابلیتهای مدلسازی
۲۸-۱ خلاصه
مراجع
۲- بخش دوم
۱-۲ آزمونهای کارآیی توربو ماشینها
۲-۲ آزمونهای کارآیی آئرودینامیکی
۳-۲ اهداف فصل
۴-۲ طرح کلی بخش
۵-۲ تست عملکرد اجزا
۶-۲ تأثیر خصوصیات عملکردی بر روی بازده
۷-۲تست عملکرد توربو ماشینها
۸-۲ روش تحلیل تست
۹-۲ اطلاعات عملکردی مورد نیاز
۱۰-۲ اندازه گیریهای مورد نیاز
۱۱-۲ طراحی ابزار و استفاده از آنها
۱۲-۲ اندازه گیری فشار کل
۱۳-۲ اندازه گیری های فشار استاتیک
۱۴-۲ اندازه گیریهای درجه حرارت کل
۱۵-۲ بررسی های شعاعی
۱۶-۲ Rake های دنباله
۱۷-۲ سرعتهای چرخ روتور
۱۸-۲ اندازه گیریهای گشتاور
۱۹-۲ اندازه گیریهای نرخ جریان جرم
۲۰- ۲اندازه گیریهای دینامیکی
۲۱-۲ شرایط محیطی
۲۲-۲ سخت افزار تست
۲۳-۲ ملاحظات طراحی وسایل
۲۴-۲ نیازهای وسایل
۲۵-۲ ابزارآلات بازده
۲۶-۲ اندازه گیریهای فشار
۲۷-۲ اندازه گیریهای دما
۲۸-۲ اندازه گیریهای زاویه جریان
۲۹-۲ روشهای تست و جمع آوری اطلاعات
۳۰-۲پیش آزمون
۳۱-۲ فعالیت های روزانه قبل از آزمون
۳۲-۲ در طی آزمون
۳۳-۲ روشهای آزمون
۳۴-۲ ارائه اطلاعات
۳۵-۲ تحلیل و کاهش اطلاعات
۳۶-۲ دبی اصلاح شده
۳۷-۲ سرعت اصلاح شده
۳۸-۲ پارامترهای بازده
۳۹-۲ ارائه اطلاعات
۴۰-۲ نقشه های کارآیی
۴۱-۲ مشخص کردن حاشیه استال (stall margin)
مراجع

جدید ترین سوالات درس هدیه های آسمان تا درس هشت و قرآن تا صفحه بیست و هشت پایه ی ششم


جدید ترین سوالات درس هدیه های آسمان تا درس هشت و قرآن تا صفحه بیست و هشت پایه ی ششم
دسته بندی جزوات درسی
بازدید ها 45
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1169 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
جدید ترین  سوالات درس هدیه های آسمان تا درس هشت و قرآن تا صفحه بیست و هشت پایه ی ششم

فروشنده فایل

کد کاربری 1046
کاربر

جدید ترین سوالات آزمون به سبک آلفا و بتا

درس هدیه های آسمان تا درس هشتم

قرآن تا صفحه بیست و هشت

پایه ی ششم ابتدایی

تعداد سوال :45

زمان آزمون : 94/9/20

روش کسب درامد میلیونی با تلگرام


روش کسب درامد میلیونی با تلگرام
دسته بندی کتاب
بازدید ها 56
فرمت فایل zip
حجم فایل 251 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
روش کسب درامد میلیونی با تلگرام

فروشنده فایل

کد کاربری 1113
کاربر

روش کسب درامد میلیونی با تلگرام

پکیج کارآفرینی 3


در خانه قهوه بنوشید و حساب خود را پر پول کنید
دسته بندی کتاب
بازدید ها 36
فرمت فایل pdf
حجم فایل 17681 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
پکیج کارآفرینی 3

فروشنده فایل

کد کاربری 808
کاربر

وقت پولدار شدنه

کاملترین پکیج اشتغالزایی و کسب درآمد برای آنانکه میخواهند از صفر

و یا با سرمایه کم شروع کرده و به ثروت برسند.

کارآفرینان برتر کسب و کار اینترنتی

تیم تحقیقاتی کارآفرینان امروز در کنار شما است تا به راحتی به درآمد عالی برسید کسب درامد با این پکیج نیازی به دانش فنی ندارد نیازی به تجربه ندارد نیازی به داشتن سایت ندارد بدون نیاز حتی یک ریال سرمایه گزاری!!!! حتی اگر یک روز است با این راهکار آشنا شده اید تیم ما حامی و مشاور شما در تمامی مراحل کسب درآمد عالی با روشهای داخل پکیج

کارآفرینان گروه چند روش جدید ابداع نموده اند که شما بدون نیاز به سرمایه اولیه و بدون نیاز به دانش و مهارت خاصی می توانید با آموزش های ایشان در خانه خود کارگاه کوچکی داشته باشید. و با وقت گذاشتن حداقل 1 ساعت و حداکثر 2 ساعت به روزی حداقل 100000 هزارتومان درآمد برسید.

دانلود پایان نامه طراحی آسانسور


هدف از انجام این پروژه طراحی آسانسوری برای حمل انسان در یک ساختمان مسکونی می باشد،
دسته بندی جزوات درسی
بازدید ها 32
فرمت فایل pdf
حجم فایل 3878 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 101
دانلود پایان نامه طراحی آسانسور

فروشنده فایل

کد کاربری 1522
کاربر

فهرست:
مقدمه
قسمت اول
معرفی آسانسور
قسمت دوم
کابین
قسمت سوم
سیم بگسل
طراحی پولی
طراحی فنرمیان کابل وکابین
قسمت چهارم
محاسبه توان گیربکس
انتخاب موتور
طراحی حلزون چرخ حلزون
طراحی شفت حلزون
طراحی خار حلزون
طراحی شفت چرخ حلزون
طراحی خار چرخ حلزون
طراحی یاتاقان های شفت حلزون
طراحی یاتاقان های شفت چرخ حلزون
قسمت پنجم
آشنایی باترمزآسانسور
طراحی ترمز
طراحی ریل راهنما
ضربه گیرها
طراحی فنرکفشک راهنما
قسمت ششم
طراحی اتصالات لازم شامل پیچ ها

————-

چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه طراحی آسانسور ‎ ” بدین شرح است:

هدف از انجام این پروژه طراحی آسانسوری برای حمل انسان در یک ساختمان مسکونی می باشد، بطوریکه این آسانسور بتواند ۸ نفر را در ۱۰ طبقه جابجا کند و فاصله بین طبقات ۳٫۵ متر باشد. در این پروژه مسائل زیرگرداوری شده است: معرفی آسانسور و انواع آن، ارائه استانداردهای آسانسور، طراحی و انتخاب سیم بگسل، قرقره ها و انتخاب آنها، طراحی فنر، انتخاب موتور، طراحی کامل گیربکس (یاتاقان ها،شفت ها،…)، طراحی ریل و ترمز و طراحی اتصالات.

————-

مشخصات مقاله:

دسته : مهندسی مکانیک

عنوان : طراحی آسانسور

قالب بندی : pdf

قیمت : 20000

جزوه ساختمان داده استاد عالی نژاد


بنابرین مطالعه ساختمان داده ها شامل دو هدف مکمل هم است هدف اول عبارتست از تشخیص و توسعه نهادها و اعمال ریاضی و نعیین مسایلی که می توانند با توجه به این نهاد ها و اعمال حل گردند هدف تعیین نمایشهایی برای آن نهادهای مجرد و پیاده سازی اعمال مجرد بر روی این نمایشهای خاص است
دسته بندی جزوات درسی
بازدید ها 145
فرمت فایل doc
حجم فایل 6263 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
جزوه ساختمان داده استاد عالی نژاد

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر

ساختمان داده ها و C

آرایه ها در C

ساده ترین شکل آن، آرایه یک بعدی است که به صورت یک مجموعه ئمرتب محدود از عناصر همگن تعریف می گردد. منظور از محدود این است که تعداد عناصر آرذایه مشخص است.

منظور از همگن این است که کلیه عناصر ارایه باید همنوع باشند.

اما مشخص کردن شکل یک ساختمان داده به معنی تشریح کامل ساختمان نیست. باید مشخص گردد که ساختمان، چگونه مورد دسترسی قرار می گیرد. به عنئان مثال، دستور: int a {100}

آرایه ای از 100 عدد صحیح را تعریف می کند. دو عمل اصلی که در مورد آرایه ها انجام می گیرد، بازیابی و ذخیره می باشد. عمل بازیابی تابعی است که آرزایه ای مثل a و اندسی مثل i را گرفته و عنصری از آرایه را بر می گرداند. عمل این تابع در C {i}a نشان داده می شود. عمل ذخیره، ارایه a اندیس i و مقدار x را می پذیردو. این عمل در C با دستور انتساب a{i}=x نشان داده می شود.

کوچکترین مقدار اندیس آرایه را حد پایین تر می نامند که در Cc همواره صفر است و بزرگترین مقدار اندیس آرایه، حد بالاتر نام دارد. اگر Iower حد پایین تر آرایه و Upper حد بالاتر آرایه باشند، تعداد عناصر آرذایه که بازه آن نامیده می شود برابر است با Upper-Iower+1 . به عنوان مثال، در آرایه a که قبلاً تعریف گردید، حد پایین تر برابر با صفر و حد بالاتر برابر با 999 و بازه آن 100 است. 100=1+0-99

یک خصوصیت مهم آرایه در C این است که حد پایین و حد بالاتر (و بنابرین بازه آرایه) در حین اجرای برنامه قابل تغییر نیست.

ارشد رشته زیست شناسی سال 90-91 نوبت دوم


ارشد رشته زیست شناسی سال 9091 نوبت دوم که شامل سئوالات موارد درسی زیر به صورت جداگانه و تفکیک شده می باشد اصول بیوشیمی اکولوژیاکولوژی عمومی بافت شناسی بیوفیزیک تشریح و مورفولوژی گیاهی جانور شناسی 1 جنین شناسی رشد و نمو گیاهی ریخت زایی و اندام زایی در گیاهان زیست شناس سلولی مولکولی 2 زیست شناسیعلوم گیاهی ژنتیک سیستماتیک گیاهی 1 سیستم
دسته بندی آزمون ارشد
بازدید ها 539
فرمت فایل pdf
حجم فایل 6534 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 105
ارشد رشته زیست شناسی سال 90-91 نوبت دوم

فروشنده فایل

کد کاربری 1
کاربر

ارشد رشته زیست شناسی سال 90-91 نوبت دوم
که شامل سئوالات موارد درسی زیر به صورت جداگانه و تفکیک شده می باشد
اصول بیوشیمی
اکولوژی--اکولوژی عمومی
بافت شناسی
بیوفیزیک
تشریح و مورفولوژی گیاهی
جانور شناسی 1
جنین شناسی
رشد و نمو گیاهی
ریخت زایی و اندام زایی در گیاهان
زیست شناس سلولی مولکولی 2
زیست شناسی-علوم گیاهی
ژنتیک
سیستماتیک گیاهی 1
سیستماتیک گیاهی 2
فیزیولوژی جانوری 1
فیزیولوژی جانوری 2
فیزیولوژی جانوری 3
فیزیولوژی گیاهی 1
فیزئولوژی گیاهی 2
میکروبیولوژی و بهداشت
ویروس شناسی

ارشد رشته الهیات فلسفه و کلام اسلامی سال 90-91 نوبت دوم


ارشد رشته الهیات فلسفه و کلام اسلامی سال 9091 نوبت دوم که شامل سئوالات موارد درسی زیر به صورت جداگانه و تفکیک شده می باشد حکمت متعالیه 1 حکمت متعالیه 2 حکمت متعالیه 4 حکمت مشاء 2 روش تحقیق در علوم اسلامی علوم بلاغت قرائت و درک متون عربی کلام 4 نحو کاربردی 4
دسته بندی آزمون ارشد
بازدید ها 507
فرمت فایل pdf
حجم فایل 647 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
ارشد رشته الهیات فلسفه و کلام اسلامی سال 90-91 نوبت دوم

فروشنده فایل

کد کاربری 1
کاربر

ارشد رشته الهیات فلسفه و کلام اسلامی سال 90-91 نوبت دوم
که شامل سئوالات موارد درسی زیر به صورت جداگانه و تفکیک شده می باشد
حکمت متعالیه 1
حکمت متعالیه 2
حکمت متعالیه 4
حکمت مشاء 2
روش تحقیق در علوم اسلامی
علوم بلاغت
قرائت و درک متون عربی
کلام 4
نحو کاربردی 4

کنترل هماهنگ­ شده­ ی ادوات سیستم انتقال AC انعطاف ­پذیر با استفاده از کنترلرپیش­فاز-پس­فاز فازی تکاملی با بهینه­ سازی کولونی


بهینه­سازی کولونی مورچه، سیستم انتقال AC انعطاف­پذیر (FACTS)، کنترل فازی، جبرانساز وار استاتیک (SVC)، هوش جمعی، خازن سری کنترل شده­ با تریستور (TCSC)
دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
بازدید ها 9
فرمت فایل doc
حجم فایل 1718 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
کنترل هماهنگ­ شده­ ی ادوات سیستم انتقال AC انعطاف ­پذیر با استفاده از کنترلرپیش­فاز-پس­فاز فازی تکاملی با بهینه­ سازی کولونی مورچه پیوسته­ ی پیشرفته

فروشنده فایل

کد کاربری 1055
کاربر

Coordinated Control of Flexible AC Transmission System Devices Using an Evolutionary Fuzzy Lead-Lag Controller With Advanced Continuous Ant Colony Optimization


Abstract—This paper proposes an evolutionary fuzzy lead-lag
control approach for coordinated control of flexible AC transmission
system (FACTS) devices in a multi-machine power system.
The FACTS devices used are a thyristor-controlled series capacitor
(TCSC) and a static var compensator (SVC), both of which
are equipped with a fuzzy lead-lag controller to improve power
system dynamic stability. The fuzzy lead-lag controller uses a
fuzzy controller (FC) to adaptively determine the parameters
of two lead-lag controllers at each control step according to the
deviations of generator rotor speeds. This paper proposes an Advanced
Continuous Ant Colony Optimization (ACACO) algorithm
to optimize all of the free parameters in the FC, which avoids the
time-consuming task of parameter selection by human experts.
The effectiveness and efficiency of the proposed evolutionary
fuzzy lead-lag controller for oscillation damping control is verified
through control of a multi-machine power system and comparisons
with other lead-lag controllers and various population-based
optimization algorithms

کنترل هماهنگ­ شده­ ی ادوات سیستم انتقال AC انعطاف ­پذیر با استفاده از کنترلرپیش­فاز-پس­فاز فازی تکاملی با بهینه­ سازی کولونی مورچه پیوسته­ ی پیشرفته

چکیده

در این مقاله، یک روش کنترل پیش­فاز-پس­فاز فازی تکاملی برای کنترل هماهنگ­شده­ی ادوات سیستم انتقال AC انعطاف­پذیر (FACTS) در سیستم قدرت چندماشینه ارائه می­شود. ادوات FACTS استفاده شده عبارتند از خازن سری کنترل شده با تریستور (TCSC) و جبرانساز وار استاتیک (SVC) که هر دو دارای یک کنترلر پیش­فاز-پس­فاز فازی به منظور بهبود پایداری دینامیکی سیستم قدرت هستند. کنترلر پیش­فاز-پس­فاز فازی از کنترلر فازی (FC) به منظور تشخیص تطبیقی پارامترهای دو کنترلر پیش­فاز-پس­فاز در هر مرحله­ی کنترلی با توجه به انحراف­های سرعت­های روتور ژنراتور استفاده می­کند. این مقاله الگوریتم بهینه­سازی کولونی مورچه پیوسته­ی پیشرفته (ACACO) را به منظور بهینه­سازی تمام پارامترهای آزاد در FC ارائه می­کند که از کار زمان­بر انتخاب پارامتر توسط کارشناسان انسانی جلوگیری می­کند. اثر بخشی و بازده کنترلر پیش­فاز-پس­فاز فازی برای کنترل میرائی نوسانات از طریق کنترل سیستم قدرت چند ماشینه و مقایسه­ها با دیگر کنترلر­های پیش­فاز-پس­فاز و الگوریتم­های مختلف بهینه­سازی مبتنی بر ازدحام تایید می­شود.

..

مجموعه 6 جزوه و کتاب آموزشی ویژوال بیسیک (Visual Basic) – مهندسی کامپیوتر

مجموعه 6 جزوه و کتاب آموزشی ویژوال بیسیک (Visual Basic) – مهندسی کامپیوتر
دسته بندی ویژوال بیسیک
بازدید ها 57
فرمت فایل zip
حجم فایل 8293 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125
مجموعه 6 جزوه و کتاب آموزشی ویژوال بیسیک (Visual Basic) – مهندسی کامپیوتر

فروشنده فایل

کد کاربری 1113
کاربر

مجموعه 6 جزوه و کتاب آموزشی ویژوال بیسیک (Visual Basic) – مهندسی کامپیوتر

توضیحات :

ویژوال بیسیک توسعه یافته زبان برنامه‌ نویسی بیسیک می‌باشد. بیسیک توسط پروفسور جان کمنسی و توماس کرتز از کالج دارتموث برای نوشتن برنامه‌های ساده ایجاد شد. طراحی آن از اواسط دهه ۱۹۶۰ آغاز گردید. این مجموعه شامل 6 کتاب و جزوه آموزشی زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک است که کلیه قسمت ها و کاربرد آن را تشریح کرده است.

فهرست محتویات مجموعه :

  • آموزش ویژوال بیسیک بصورت مبتدی
  • ویژوال بیسیک و API ویندوز
  • ویژوال بیسیک در N+1 روز
  • توابع ویژوال بیسیک
  • توابع ریاضی و ویژوال بیسیک
  • آشنایی با دستورات ویژوال بیسیک

دریافت حقوق و دستمزد


برنامه دریافت حقوق و دستمزد به زبان ویژوال بیسیک
دسته بندی ویژوال بیسیک
بازدید ها 79
فرمت فایل rar
حجم فایل 310 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
دریافت حقوق و دستمزد

فروشنده فایل

کد کاربری 634
کاربر

فایل مربوط حاوی برنامه ای به زبان ویزوال بیسیک میباشد.
برنامه دریافت حقوق و دستمزد می باشد
که پس از انجام محاسبات لازم, حقوق و دستمزد پرداختی را نمایش میدهد.

فایل مربوط حاوی برنامه ای به زبان ویزوال بیسیک میباشد.
برنامه دریافت حقوق و دستمزد می باشد
که پس از انجام محاسبات لازم, حقوق و دستمزد پرداختی را نمایش میدهد.

دانلود آگهی (اعلامیه) فوت مادر،پدر،جوان لایه باز psd و فایل متنی word


دانلود 14 آگهی فوت لایه باز psd و word
دسته بندی فایلPSD فتوشاپ
بازدید ها 87
فرمت فایل zip
حجم فایل 21303 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
دانلود آگهی (اعلامیه) فوت مادر،پدر،جوان لایه باز psd و فایل متنی word

فروشنده فایل

کد کاربری 1018
کاربر

دانلود 14 آگهی فوت لایه باز psd و word

2 عدد فایل psd و 12 عدد فایل word نمونه

این مجموعه عزیم تمام نیازهای شما را برطرف می کنید

دیگر نیاز نیست چندین هزار تومان بخاطر آگهی فوت بدید تمام این مجموع 14 عدددی به مبلغ 3000 تومان به فروش می رود

این مجموعه کامل شامل:

آگهی فوت پدر

اعلامیه فوت پدر

آگهی فوت مادر

اعلامیه فوت مادر

آگهی فوت همسر

اعلامیه فوت همسر

آگهی فت جوان

اعلامیه فوت جوان

آگهی فوت فرزند

اعلامیه فوت فرزند

همدردی

طراحی صفحه داخلی سایت فرمت psd


طراحی به روز و زیبا از صفحه داخلی یک سایت نمونه که تصویر آن به عنوان طرح محصول مشخص است
دسته بندی فایلPSD فتوشاپ
بازدید ها 73
فرمت فایل zip
حجم فایل 2096 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طراحی صفحه داخلی سایت فرمت psd

فروشنده فایل

کد کاربری 449
کاربر

طراحی صفحه داخلی سایت توسط این جانب با نرم افزار photoshop با ظاهری به روز انجام گرفته است. فرمت psd آن در دسترس است و می توانید برای طراحی خود استفاده کنید و هر قسمت آن را به دلخواه تغییر دهید.

ترفندهای جالب طراحان کنکور براپاسخ دادن فوری به cloze testها زبان انگلیسی


ترفندهای جالب طراحان کنکور براپاسخ دادن فوری به cloze testها زبان انگلیسی
دسته بندی جزوات درسی
بازدید ها 33
فرمت فایل zip
حجم فایل 621 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
ترفندهای جالب طراحان کنکور براپاسخ دادن فوری به cloze testها زبان انگلیسی

فروشنده فایل

کد کاربری 1113
کاربر

ترفندهای جالب طراحان کنکور براپاسخ دادن فوری به cloze testها
زبان انگلیسی

پایان نامه کنترل و هدایت از راه دور توسط SMS در سیستم موبایل


پایان نامه کنترل و هدایت از راه دور توسط SMS در سیستم موبایل
دسته بندی جزوات درسی
بازدید ها 40
فرمت فایل zip
حجم فایل 1407 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85
پایان نامه کنترل و هدایت از راه دور توسط SMS در سیستم موبایل

فروشنده فایل

کد کاربری 1113
کاربر

پایان نامه کنترل و هدایت از راه دور توسط SMS در سیستم موبایل

فهرست مطالب

عنوان صفحه
فصل اولمفاهیم مربوط به شبکه ها و اجزای آنهامقدمه 1
1 تاریخچه شبکه 1
1-1 مدل های شبکه 3
1-1-1 مدل شبکه مبتنی بر سرویس دهنده 4
1-1-2 مدل سرویس دهنده/ سرویس گیرنده 4
1-2 ریخت شناسی شبکه 4
1-2-1 توپولوژی حلقوی 5
1-2-2 توپولوژی اتوبوس 5
1-2-3 توپولوژی توری 5
1-2-4 توپولوژی درختی 6
1-2-5 توپولوژی ترکیبی 6
1-3 پروتکل های شبکه 6
1-4 مدل OSI(Open System Interconnection) 8
1-5 مفاهیم مربوط به ارسال سیگنال و پهنای باند 9
1-6 عملکرد یک شبکه Packet – swiching 10
فصل دومشبکه های بی سیم با نگاهی به Wi-Fi-Bluetooths
مقدمه 11
2-1مشخصات و خصوصیات WLAN 12
2-2 همبندی های 11، 802 12
2-2-1 همبندی IBSS 12
2-2-2 همبندی زیر ساختار در دوگونه ESS و BSS 13
2-3 لایه فیزیکی 15
2-3-1 دسترسی به رسانه 15
2-3-1-1 روزنه های پنهان 16
2-3-2 پل ارتباطی 17
2-4 خدمات توزیع 17
2-5 ویژگی های سیگنال طیف گسترده 18
2-5-1 سیگنال های طیف گسترده با جهش فرکانس 18
2-5-1-1 تکنیک FHSS(PN-Code: persuade Noise Code) 19
2-5-1-2 تغییر فرکانس سیگنال های تسهیم شده به شکل شبه تصادفی 19
2-5-2 سیگنال های طیف گسترده با توالی مستقیم 19
2-5-2-1 مدولاسیون باز 20
2-5-2-2 کدهای بارکر 20
2-5-3 استفاده مجدد از فرکانس 20
2-5-3-1 سه کانال فرکانسی F1,F2,F3 20
2-5-3-2 طراحی شبکه سلولی 20
2-5-4 پدیده ی چند مسیری 21
2-6-1 مقایسه مدل های 11، 802 21
2-6-1-1 استاندارد 11، b802 21
2-6-1-1-1 اثرات فاصله 22
2-6-1-1-2 پل مابین شبکه ای 22
2-6-2 استاندارد 11،a802 23
2-6-2-1 افزایش باند 24
2-6-2-2 طیف فرکانس تمیزتر 24
2-6-2-3 کانال های غیرپوشا 25
2-6-2-4 همکاری wi-fi 25
2-6-3 80211g یک استاندارد جدید 25
2-7 معرفی شبکه های بلوتوس 26
2-7-1 مولفه های امنیتی در بلوتوس 28
فصل سومامنیت در شبکه با نگرشی به شبکه بی سیم
مقدمه 29
3-1 امنیت شبکه 30
3-1-1 اهمیت امنیت شبکه 30
3-1-2سابقه امنیت شبکه 30
3-2 جرایم رایانه ای و اینترنتی 31
3-2-1 پیدایش جرایم رایانه ای 32
3-2-2 قضیه ی رویس 32
3-2-3 تعریف جرایم رایانه ای 33
3-2-4 طبقه بندی جرائم رایانه ای 33
3-2-4-1 طبقه بندی OECDB 34
3-2-4-2 طبقه بندی شورای اروپا 34
3-2-4-3 طبقه بندی اینترپول 35
3-2-4-4 طبقه بندی در کنوانسیون جرایم سایبرنتیک 37
3-2-5 شش نشانه از خرابکاری 37
3-3 منشا ضعف امنیتی در شبکه های بیسیم و خطرات معمول 38
3-3-1 امنیت پروتکل WEP 39
3-3-2 قابلیت ها و ابعاد امنیتی استاندارد 802.11 39
3-3-2-1 Authentication 40
3-3-2-2 Confidentiality 40
3-3-2-3 Integrity 40
3-3-3 خدمات ایستگاهی 40
3-3-3-1 هویت سنجی 40
3-3-3-1-1 Authentication بدون رمزنگاری 42
3-3-3-1-2 Authentication با رمزنگاری RC4 42
3-3-3-2 اختفا اطلاعات 43
3-3-3-3 حفظ صحت اطلاعات (Integrity) 44
3-3-4 ضعف های اولیه ی امنیتی WEP 45
3-3-4-1 استفاده از کلیدهای ثابت WEP 45
3-3-4-2 استفاده از CRC رمز نشده 46
3-4 مولفه های امنیتی در بلوتوث 47
3-4-1 خطرات امنیتی 47
3-4-2 مقابله با خطرات 48
3-4-2-1 اقدامات مدیریتی 48
3-4-2-2 پیکربندی درست شبکه 48
3-4-2-3 نظارت های اضافی بر شبکه 49
3-5 Honeypot تدبیری نو برای مقابله با خرابکاران 49
3-5-1 تعریف Honeypot 49
3-5-2 تحوه ی تشخیص حمله و شروع عملکرد Honeypot 49
3-5-3 مزایای Honeypot 49
3-5-4 تقسیم بندی Honeypot از نظر کاربرد 50
3-5-4-1 production Honeypot 50
3-5-4-1-1 prevention 51
3-5-4-1-2 Detection (کشف یا شناسایی) 51
3-5-4-1-3 Response (پاسخ) 51
3-5-4-2 Research Honeypot 52
3-5-5 تقسیم بندی Honey pot از نظر تعامل با کاربر 52
3-5-5-1 Low Interaction Honeypot 52
3-5-5-2 Medium Interaction Honeypot 53
3-5-5-3 High Interaction Honey pot 53
3-5-5-3-1 مزایای استفاده‌ازHigh Interaction Honey pot 54
3-5-5-3-2 معایب‌استفاده‌از High Interaction Honey pot 54
فصل چهارممفهوم GPRS با رویکرد IT
4-1 ویژگی های GPRS 55
4-1-1 مواد لازم برای استفاده از GPRS 56
4-1-2 ویژگی های سیستم سوئیچینگ پکتی 56
4-1-3 کاربردهای GPRS 58
4-1-4 اطلاعات مبتنی و قابل مشاهده 58
4-1-4-1 تصاویر ثابت 59
4-1-4-2 تصاویر متحرک 59
4-1-5 مرورگر 59
4-1-5-1 پوشه های اشتراکی یا کارهای گروهی 59
4-1-5-2 ایمیل یا پست الکترونیکی 59
4-1-6 MMS 60
4-1-7 رتبه کاربرد محیط 60
4-1-8 کارایی GPRS 60
4-2 مفهوم GSM 61
4-2-1 توانایی GSM 62
4-2-2 شبکه GSM 62
4-2-3 شبکه GSM 62
4-2-3-1 سیستم سوئیچینگ 62
4-2-3-2 سیستم ایستگاه پایه 62
4-2-4 سیستم پشتیبانی و عملیاتی 62
فصل پنجم
بررسی و مطالعه شبکه SMS و معرفی ابزاری برای کنترل توسط SMS
5-1 مطالعه نسل های مختلف موبایل 63
5-1-1 مزایا و معایب MTS 63
5-1-2 سیستم های سلولی و آنالوگ 64
5-1-3 مشکلات سیستم های 1V 65
5-1-4 سیستم های نسل دوم 2V 65
5-1-5 سیستم های نسل 2.5V 65
5-2 معرفی شبکه SMS و چگونگی انتقال SMS 66
5-2-1 تاریخچه ساختار سرویس پیغام کوتاه 66
5-2-2 فوائد سرویس پیغام کوتاه 66
5-2-2-1 Shart message Entities 67
5-2-2-2 سرویس مرکزی پیغام کوتاه (sms c) 67
5-2-2-3 Home Locatin Rigis – ثبات موقعیت دائم 68
5-2-2-4 ثبات موقعیت دائم (HLR) 68
5-2-2-5 مرکز سوئیچ موبایل 68
5-2-2-6 بازدید کننده (VLR) 68
5-2-2-7 محل اصل سیستم 68
5-2-2-8) محل موبایل (MS) 68
5-2-3 اجزایی توزیع(مخابره) 69
5-2-3-1 اجزای خدمات 70
5-2-3-2 خدمات مشترکین 70
5-2-3-3 خدمات اطلاعاتی موبایل 72
5-2-3-4 مدیریت و توجه به مشتری 72
5-2-4 مثال موبایل هایی که پیام کوتاه به آنها رسیده 72
5-2-5 مثال موبایلی که پیام کوتاه ارسال نموده است 73
5-2-6 ارائه مداری برای کنترل ابزار به کمک SMS در تلفن همراه 75
نتیجه گیری 78
پیوست 80
منابع 85

فصل اول

مفاهیم مربوط به شبکه ها و اجزا آنها

مقدمه:

استفاده از شبکه های کامپیوتری در چندین سال اخیر رشد فراوانی کرده و سازمانها و موسسات اقدام به برپایی شبکه نموده اند. هر شبکه کامپیوتری باید با توجه به شرایط و سیاست های هر سازمان، طراحی و پیاده سازی گردد. در واقع شبکه های کامپیوتری زیر ساختهای لازم را برای به اشتراک گذاشتن منابع در سازمان فراهم می آورند؛ در صورتی که این زیرساختها به درستی طراحی نشوندع در طمان استفاده از شبکه مشکلات متفاوتی پیش امده و باید هزینه‌های زیادی به منظور نگهداری شبکه و تطبیق ان با خواسته های مورد نظر صرف شود.

در زمان طراحی یک شبکه سوالات متعددی مطرح می شود:

– برای طراحی یک شبکه باید از کجا شروع کرد؟

– چه پارامترهایی را براید در نظر گرفت؟

– هدف از برپاسازی شبکه چیست؟

– انتظار کاربران از شبکه چیست؟

– آیا شبکه موجود ارتقاء می یابد و یا یک شبکه از ابتدا طراحی می شود؟

– چه سرویس ها و خدماتی بر روی شبکه ارائه خواهد شد؟

به طور کلی قبل از طراحی فیزیکی یک شبکه کامپیوتری، ابتدا بید خواسته ها شناسایی و تحمل شون، مثلا در یک کتابخانه چرا قصد ایجاد یک شبکه را داریم و این شبکه باید چه سرویس ها و خدماتی را ارائه نمایند؛ برای تامین سرویس ها و خدمات مورد نظر اکثریت کاربران، چه اقداماتی باید انجام داد؛ مسائلی چون پروتکل مورد نظر برای استفاده از شبکه، سرعت شبکه و از همه مهمتر مسائل امنیتی شبکه، هر یک از اینها باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. سعی شده است پس از ارائه تعاریف اولیه، مطالبی پیرامون کاربردهای عملی ان نیز ارائه شود تا در تصمیم گیری بهتر یاری کند.

کاملترین جزوه قانون تجارت (900 قانون و پیوست های جدید)

کاملترین جزوه قانون تجارت (900 قانون و پیوست های جدید) در 78 صفحه فایل pdf
دسته بندی جزوات درسی
بازدید ها 34
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1026 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78
کاملترین جزوه قانون تجارت (900 قانون و پیوست های جدید)

فروشنده فایل

کد کاربری 1065
کاربر

کاملترین جزوه قانون تجارت ( با پوشش کامل 900 قانون و پیوست های جدید) در 78 صفحه فایل پی دی اف


دانلود جمع بندی کامل ادبیات (ویژه ی کنکور)


جمع بندی کامل ادبیات
دسته بندی جزوات درسی
بازدید ها 30
فرمت فایل zip
حجم فایل 7636 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 373
دانلود جمع بندی کامل ادبیات (ویژه ی کنکور)

فروشنده فایل

کد کاربری 1113
کاربر

جمع بندی کامل ادبیات

نکات وتستی ومهم کنکور ادبیات کتمل وجامع

کاملترین قانون مالیات بر ارزش افزوده

کاملترین قانون مالیات بر ارزش افزوده در 89 صفحه فایل pdf
دسته بندی جزوات درسی
بازدید ها 23
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1182 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 89
کاملترین قانون مالیات بر ارزش افزوده

فروشنده فایل

کد کاربری 1065
کاربر

کاملترین قانون مالیات بر ارزش افزوده در 89 صفحه فایل پی دی اف


آموزش بانک اطلاعاتی اکسس

آموزش بانک اطلاعاتی اکسس
دسته بندی جزوات درسی
بازدید ها 41
فرمت فایل rar
حجم فایل 6495 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 199
آموزش بانک اطلاعاتی اکسس

فروشنده فایل

کد کاربری 634
کاربر

این فایل حاوی آموزش بانک اطلاعاتی اکسس میباشد.
این فایل در 199 صفحه و درقالب pdf آماده گردیده است
که میتواند مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

این فایل حاوی آموزش بانک اطلاعاتی اکسس میباشد.
این فایل در 199 صفحه و درقالب pdf آماده گردیده است
که میتواند مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.


آموزش طراحی شئ گرا


آموزش طراحی شئ گرا
دسته بندی جزوات درسی
بازدید ها 101
فرمت فایل rar
حجم فایل 3408 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 249
آموزش طراحی شئ گرا

فروشنده فایل

کد کاربری 634
کاربر

این فایل حاوی آموزش طراحی شئ گرا میباشد.
این فایل در 249 صفحه و درقالب pdf آماده گردیده است
که میتواند مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

این فایل حاوی آموزش طراحی شئ گرا میباشد.
این فایل در 249 صفحه و درقالب pdf آماده گردیده است
که میتواند مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.