نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

25فایل- 14تیر

عوامل موثر بر فشار روانی بر دانشجویان

قیمت:100000ریال

عوامل موثر بر فشار روانی بر دانشجویان غیرشاهد و شاهد شهر تهران

فهرست مطالب

فصل اول :
مقدمه ۲
بیان مسئله ۴
پرسشهای تحقیق ۷
اهمیت و ضرورت تحقیق ۷
اهداف تحقیق ۸
فرضیه‌های تحقیق ۹
محدودیتهای تحقیق ۹
تعاریف عملیاتی ۱۰

فصل دوم :
نظریه و تئوریها ۱۴
پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج کشور ۶۴

فصل سوم :
مقدمه ۹۱
روش تحقیق ۹۱
جامعه آماری ۹۱
نمونه آماری ۹۲
روش نمونه گیری ۹۲
ابزار اندازه گیری ۹۲
نحوه جمع آوری اطلاعات ۹۳
چگونگی گردآوری اطلاعات ۹۳
روشهای آماری ۹۴

فصل چهارم :
تجزیه و تحلیل داده‌ها ۹۶
جداول و نمودارها ۹۶

فصل پنجم :
بحث و نتیجه گیری ۱۰۹
پیشنهادات ۱۱۱
منابع ۱۱۳
پیوست ۱۱۸



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تأثیر میزان افسردگی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی بر پیشرفت تحصیلی

قیمت:80000ریال

تأثیر میزان افسردگی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی بر پیشرفت تحصیلی

فهرست مطالب
چکیده
مقدمه ۲
فصل اول: گستره علمی مسئله مورد بررسی
۱ـ بیان مسئله ۷
۲ـ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱۱
۳ـ اهداف ۱۴
۴ـ فرضیه‌های پژوهش ۱۵
۵ـ متغیرها و تعریف عملیاتی آنها ۱۶
۶ـ خلاصه ۱۸
فصل دوم: مرور تحلیل یافته‌ها در زمینه بررسی حاضر
۱ـ مبانی نظری ۲۰
الف افسردگی (مفهوم و نظریه‌های مربوط به آن)
روان تحلیل‌گری ۲۲
رفتاری‌نگر ۲۵
شناختی ۳۰
زیست‌شناختی ۳۲
انواع ۳۵
میزان شیوع ۳۶
ب ـ پیشرفت تحصیلی ۳۷
۲ـ یافته‌های پژوهشی ۴۳
۳ـ خلاصه ۵۰
فصل سوم: فرآیند روش شناختی
۱ـ انتخاب نمونه
الف ـ جامعه و نمونه ۵۲
۲ـ ابزار گردآوری اطلاعات ۵۳
الف ـ معرفی سیاهه ۵۳
ب ـ روش اجرا و نمره‌گذاری ۵۴
ج ـ اعتبار و پایایی ۵۴
۳ـ طرح تحقیق و روشهای آماری ۵۶
الف ـ طرح تحقیق ۵۶
ب ـ روشهای آماری ۵۸
۴ـ خلاصه ۵۹
فصل چهارم: ارائه و تحلیل نتایج کمی
۱ـ ارائه داده‌های توصیفی بدست آمده ۶۱
۲ـ بررسی نتایج در چهارچوب بدست آمده ۶۳
الف ـ نتایج حاصل از رابطه بین افسردگی و پیشرفت تحصیلی ۶۴
ب ـ نتایج آزمون t در متغیر افسردگی ۶۵
ج ـ نتایج آزمون t در متغیر پیشرفت تحصیلی ۶۵
۳ـ خلاصه ۶۷
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری
۱ـ بحث و بررسی درباره یافته‌ها ۶۹
۲ـ جمع‌بندی و نتیجه‌گیری ۷۲
۳ـ کاربرد نتایج ۷۳
۴ـ محدودیت‌ها ۷۸
۵ـ پیشنهادات ۷۹
منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی رابطه بین عوامل مختلف با سازگاری زناشویی دانشجویان متأه

قیمت:78000ریال

بررسی رابطه بین عوامل مختلف شغلی ، نوع ازدواج ، تعداد فرزندان با سازگاری زناشویی دانشجویان متأهل

فهرست مطالب

چکیده 3
فصل اول: کلیات
مقدمه 5
بیان مسئله 7
اهداف تحقیق 8
ضرورت و اهمیت تحقیق 8
فرضیه های پژوهش 9
تعریف نظری و عملیاتی واژه ها 9
فصل دوم: پیشینه ی تحقیق
مقدمه 11
نظریه ی مثلثی عشق 12
انواع عشق 13
دلایل درست ازدواج 14
روش های مطالعه برای انتخاب همسر 16
عوامل مربوط به شرایط زندگی 17
معیارهای ازدواج موفق 18
تعریف سازگاری 20
خصوصیات سازگاری 21
راه های سازش یا سازگاری 22
مراحل بحران 23
روش های مداخله در بحران 24
خصوصیات انسان سازگار 25
تعارضات در زندگی زناشویی 26
عواملی که سازگاری زناشویی را دشوار می سازند 27
عوامل مؤثر در سازگاری زناشویی 29
راه های مقابله با اختلالات زناشویی 31
رابطه ی ملاک های گزینش همسر با موفقیت در زندگی زناشویی 33
لازمه ی حفظ روابط زناشویی 34
تعهد در زندگی زناشویی 34
چالش های زندگی مشترک 35
تعادل بین نیاز به وابستگی و نیاز به استقلال 37
خانواده ی نابسامان 39
علل خانواده ی نابسامان 40
عوارض خانواده ی نابسامان 41
تحقیقات انجام شده درباره ی موضوع 43
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
مقدمه 45
روش تحقیق 46
جامعه ی آماری 46
نمونه و روش نمونه گیری 46
ابزار جمع آوری اطلاعات 46
روش اجرا و نمره گذاری 47
روش های گردآوری اطلاعات 47
روش های آماری 48
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات
جدول 1 – 4 50
جدول 2 – 4 51
نمودار 1 – 4 52
جدول 3– 4 53
فرضیه 1 53
جدول 4 – 4 53
جدول 5 – 4 54
فرضیه 2 54
جدول 6 – 4 54
جدول 7 – 4 55
فرضیه 3 55
جدول 8 – 4 55
جدول 9 – 4 56
فرضیه 4 56
فصل پنجم : نتیجه گیری و بحث
مقدمه 58
بحث و نتیجه گیری 58
محدودیت های تحقیق 60
پیشنهادات 61
منابع و مآخذ 63
پیوست ها
چکیده



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود گزارش کارآموزی شرکت خودرو سازی

قیمت:59000ریال

دانلود گزارش کارآموزی PRETRITEMENT شرکت خودرو سازی – شرکت سایپا

فهرست مطالب

مقدمه
آماده سازی سطح
فسفاته کاری
تاریخچه
تاریخچه شرکت سایپا
سابقه تاریخی فسفاته کاری
خوردگی های ممکن در بدنه پراید
انواع خوردگی
تاسیسات
وسایل مورد نیاز جهت ساخت تاسیسات
تاسیسات غوطه وری
گرم کردن مخازن
مخازن آبکشی
جداکردن لجن وجرم
انواع طرحها ویژه
دستمال کشی
چربی گیری و آماده سازی سطح
چربی گیری ومهیا کردن سطح
B20 ,B30 ,B40
فسفاته کاری
روشهای مهندسی سطح
B70
B80
عمل آوری قبل از فسفاته
پوشش دادن ضخیم با فسفات-فسفاته کاری ضخیم
پوشش فسفاته
B90 – B100
عملیات بعد از فسفاته کاری
B110
عملیات بعد از فسفات دار کردن
B120-B130
منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی میزان اضطراب در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور

قیمت:100000ریال

بررسی میزان اضطراب در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد آستارا

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه ..........................................................................................................

بیان مسئله ..................................................................................................

اهمیت و ضرورت تحقیق ............................................................................

اهداف تحقیق ...............................................................................................

فرضیه های تحقیق ......................................................................................

تعاریف عملیاتی متغیرها .............................................................................

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق

مقدمه ...........................................................................................................

تعریف اضطراب ..........................................................................................

علل پیدایش اضطراب ..................................................................................

تجربه اضطراب ...........................................................................................

تاریخچه اضطراب .......................................................................................

مفهوم اضطراب از دیدگاه نظریه واقعیت درمانی [گلاسر] ........................

مفهوم اضطراب از دیدگاه نظریه رفتار درمانی .........................................

انواع اضطراب .............................................................................................

اضطراب بهنجار و نابهنجار .......................................................................

علایم و نشانه های اختلالات اضطراری .....................................................

پنج قاعده برای مقابله با اضطراب ..............................................................

عوامل موثر در زمینه های اضطراب ..........................................................

کنترل صفات اضطراب زا ...........................................................................

نحوه مدارا با اضطراب ...............................................................................

فهرست مهارتهای مقابله با اضطراب .........................................................

اضطراب در چه کسانی بیشتر است ...........................................................

روشهای درمانی برای اضطراب ................................................................

اضطراب امتحان .........................................................................................

علایم و نشانه های اضطراب امتحان ..........................................................

شیوع اضطراب امتحان ...............................................................................

راه های شناسایی اضطراب امتحان ...........................................................

راه های کاهش اضطراب امتحان ................................................................

پیشینه تحقیق ...............................................................................................

جمع بندی ....................................................................................................

فصل سوم: روش تحقیق

جامعه آماری ..............................................................................................

نمونه و روش نمونه گیری .........................................................................

ابزار اندازه گیری .......................................................................................

روشهای آماری و تجزیه و تحلیل داده ها .................................................

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

یافته های توصیفی ......................................................................................

جداول شماره 1 الی 20...............................................................................

یافته های استنباطی .....................................................................................

فرضیه شماره (1)........................................................................................

فرضیه شماره (2)........................................................................................

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

هدف پژوهش و نتیجه گیری .......................................................................

پیشنهادات ...................................................................................................

محدودیت های تحقیق .................................................................................

منابع ...........................................................................................................

پرسشنامه ..................................................................................................



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی

قیمت:80000ریال

بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول

گسترده علمی موضوع مورد پژوهش

1-موضوع پژوهش

2- ابعاد موضوع پژوهشی

3- هدف پژوهش

4- امکان بررسی موضوع اهمیت آن از لحاظ علمی و نظری

5- سوالهای پژوهش

6- فرضیه های تحقیق

7- متغیر پژوهش و تعریف عملیاتی و اطلاعاتی

6-7-1- متغیر پیش بینی کننده

7-2- متغیر پیش بینی شونده

7-3- هوش هیجانی

7-4- هیجان

7-5- سلامت روانی

7-6- علائم جسمانی

تعریف نظری

تعریف عملیات

7-7- اضطراب و اختلال در خواب

تعریف نظری

تعریف عملیاتی

8-7- اختلال در کنش اجتماعی

تعریف نظری

تعریف عملیاتی

9-7- افسردگی شدید یا اساسی

تعریف نظری

تعریف عملیاتی

چکیده فصل

فصل دوم

مرور و تحلیل یافته های پیشین

در قلمرو و موضوع

تاریخچة هوش هیجانی

تعریف و پیشینه هوش هیجانی

پیشینه مطالعه هوش غیر شناختی

تعریف هوش و انواع آن از نظر گاردنر

هوش میانی فردی

هوش انتزاعی

هوش عینی

هوش هیجان و مؤلفه های آن

خود آگاهی

خود کنترلی یا مدیریت خود

شعور اجتماعی

خود انگیزی

4- مهارتهای اجتماعی

اساس فرهنگی هوش هیجانی

تفاوت IQ با هوش هیجانی

زمینه های بحث هوش هیجانی

9- کالبد شکافی یک تسخیر هیجانی

9-1 مقدمه

9-2- سیستم ارتباط عصبی

9-3- قراول هیجانی

9-4- متخصص حافظه هیجانی

9-5- هماهنگی فکر و هیجان

10- مختصری درباره بهداشت روانی

11- تعریف مفاهمی بداشت روانی

12- صلامت روان از نظر آلپورت

13- سلامت روان از نظری رل راجرز از یک فرم

14- ملاکهای مهم از نظر فیشن

15- عوامل مؤثر بر بهداشت روانی

14- ملاکهای مهم از نظر فیشن

15- عوامل مؤثر بر بهداشت روانی

تأمین نیازهای جسمانی

تأمین نیازهای روانی

احساس ایمنی

احساس ارزشمندی

میل به موقعیت

واقع بینی

یادگیری گذشته

عوامل اجتماعی

نمادهای اجتماعی

شرایط محیطی

اصلاح و سبک روش زندگی

17- نقش مذهب و فلسفة زندگی در بهداشت روانی

18- انسان سالم

11- ویژگیهای انسان سالم از نظر راجرز

فصل سوم

فرآیند روش شناختن و بررسی تجربی موضوع

روش تحقیق

جامعه مورد بررسی

نمونه منتخب

روش نمونه گیری

ابزار و روش اجرای پژوهش

5-1- آزمون هوش هیجانی (سیبر یا شرینگ)

روش اجرای آزمون

روش نمره گذاری

جدول مربوط به هر کدام از سؤالات در مؤلفه های هیجانی در آزمون سیریا شرینگ است

5-2- پرسشنامه سلامت روانی( GHE )

روایی و اعتبار

روش اجرای آزمون

روش نمره گذاری

روش قراردادی

5-3- روشهای آماری و منطق استفاده از آن

فصل چهارم

ارائه و تحلیل نتایج

یافته های توصیفی

جداول داده های توصیفی مربوط به الگوهای هوشی هیجانی و سلامت عمومی

محاسبات مربوط به میانگین فرضیه اول

محاسبه انحراف استاندارد

محاسبه شریب همبستگی

محاسبه آزمون معناداری همبستگی

جدول سطح معنادار بودن

محاسبات مربوط به فرضیه دوم

رابطه هوش هیجانی و رابطه کار جسمانی

محاسبات مربوط به فرضیه سوم هوش هیجانی با اضطراب

محاسبات مربوط به فرضیه چهارم هوش هیجانی با به کارکرد اجتماعی

محاسبات مربوطه به فرضیه پنجم رابطه هوش هیجانی با افسردگی

فصل پنجم

بحث ونتایج کلی

فهرست منابع و مآخذ

پیوست

پرسشنامه

پرسشنامه سلامت عمومی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی تیپ شخصیتی(درون گرا- برون گرا) در بازیگران

قیمت:98000ریال

بررسی تیپ شخصیتی(درون گرا- برون گرا) در بازیگران

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده....................................................................................................................... 1

فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه....................................................................................................................... 3

بیان مسئله............................................................................................................... 8

اهمیت و ضرورت تحقیق ..................................................................................... 11

پرسش های پژوهشی .......................................................................................... 12

فرضیه های پژوهشی .......................................................................................... 12

تعریف مفهومی ..................................................................................................... 12

تعریف عملیاتی ..................................................................................................... 12

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

تاریخچه ی در ارتباط با موضوع شخصیت ........................................................ 14

تعاریف شخصیت ................................................................................................. 16

عوامل موثر در تعیین شخصیت ........................................................................... 25

شکل گیری شخصیت ........................................................................................... 28

رشد شخصیت ..................................................................................................... 29

ابعاد شخصیت ..................................................................................................... 30

نظریه های شخصیت ............................................................................................ 35

تیپ شناسی شخصیت ویلیام شلدون ................................................................... 43

تیپ شناسی شخصیت امیل کرچمر ...................................................................... 43

تیپ شناسی شخصیت یونگ ................................................................................. 44

نظریه ریموند بی کتل ........................................................................................... 45

نظریه هانس جی آیزنگ ....................................................................................... 50

نظریه پنج عامل رابرت مک کری و پل کاستا ....................................................... 51

نظریه خلق وخو آرنولد باس و رابرت پلامین....................................................... 52

دیدگاه فطری درمورد صفات شخصیتی .............................................................. 54

تئاتر چیست .......................................................................................................... 64

نظریه خاستگاه آیینی ............................................................................................ 70

نظریه های دیگر درباره خاستگاه آیینی ............................................................... 74

تئاتر کلاسیک و شخصیت بازیگران تئتار کلاسیک .............................................. 80

تئاتر نئوکلاسیک و شخصیت بازیگران تئاتر نئوکلاسیک...................................... 84

تئاتر مدرنیسم و شخصیت بازیگران تئاتر مدرنیسم............................................. 88

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه ................................................................................................................... 92

جامعه آماری ....................................................................................................... 92

نمونه و روش نمونه گیری .................................................................................. 92

ابزار اندازه گیری ................................................................................................. 92...........

آزمون شخصیتی آیزنگ ...................................................................................... 93

اعتبار و روایی پرسشنامه شخصیت آیزنگ ......................................................... 95

روش اجرای تست آیزنگ...................................................................................... 95

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری

مقدمه..................................................................................................................... 98

تجزیه و تحلیل فرضیات ....................................................................................... 98

جدول شاخص های آمار توصیفی 2 متغیر سبک های تئاتر و نوع شخصیت ..... 99

جدول بررسی فرضیه ....................................................................................... 101

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

خلاصه ............................................................................................................... 105

محدودیت های پژوهش ..................................................................................... 107

پیشنهادات پژوهش ............................................................................................ 108

بحث و نتیجه گیری ............................................................................................ 109

منابع .................................................................................................................. 111

ضمایم ............................................................................................................... 114



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان

قیمت:70000ریال

موضوع :

بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در منزل هستند و کودکان مهد کودک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :

هدف از انجام این پژوهش مقایسه‌ی خلق و خوی کودکان نوپا در شیرخوارگاه‌های مراکز بهزیستی با کودکان نوپای همسال در شرایط عادی بوده است. در این پژوهش سعی کردیم خلق و خوی کودکان نوپا در گروه را از لحاظ چهار مؤلفه‌ی خلق و خو شامل: خلق و خوی منفی، کندی سازگاری با تغییرات، شدت ابزار احساسات و غریبگی کردن را با هم مقایسه کنیم.جامعه‌ی آماری در این پژوهش، شامل 30 کودک نوپا در شیرخوارگاه‌های مراکز بهزیستی و 30 کودک نوپای همسال که در شرایط عادی رشد و پرورش می یابند، می‌باشد. که ما برای دسترسی به آنها، این کودکان را به صورت تصادفی از سه مهد کودک در شمال، جنوب غرب و شرق تهران انتخاب کردیم.

فهرست مطالب

فصل اول : چارچوب پژوهش
1. 1- چکیده
1. 2- مقدمه
1. 3- بیان مسأله
1. 4- اهمیت موضوع
1. 5- هدف پژوهش
1. 6- فرضیه‌های پژوهش
1. 7- تعریف عملیاتی متغیر‌های پژوهش

فصل دوم : پیشینه‌‌ی تحقیق
2. 1- مقدمه
2. 2- تعریف خلق و خوی
2. 3- پیشینه‌ی نظری
2. 4- مؤلفه‌های خلق و خوی
2. 5- انواع خلق و خو
2. 6- ارزیابی خصوصیات خلقی در کودکان نوپا
2. 7- عوامل مؤثر در خلق و خو
2. 7. 1- عوامل ژنتیکی
2. 7. 2- عوامل محیطی
2. 7. 2. 1- خانواده
2. 7. 2. 2- مراحل دلبستگی از دیدگاه بولبی
2. 7. 2. 3- انواع دلبستگی
2. 7. 3- شیوه‌های فرزند پروری
2. 7. 3. 1- انواع شیوه‌های فرزند پروری
2. 7. 4- اصول انضباطی
2. 8- اختلالات و مشکلات خلقی در کودکان نوپا
2. 9- محرومیت عاطفی و اثرات نگهداری کودکان در مؤسسات شبانه‌روزی

فصل سوم : روش تحقیق
3. 1- مقدمه
3. 2- جامعه‌ی آماری
3. 3- نمونه و روش نمونه‌گیری
3. 4- ابزار پژوهش
3. 5- روش گردآوری داده‌ها
3. 6- نوع پژوهش
3. 7- روش آماری

فصل چهارم: یافته‌های پژوهش
4. 1- مقدمه
تجزیه و تحلی نمرات میانگین و انحراف استاندارد متغیر‌های
خلق و خو در دو گروه عادی و بهزیستی
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر خلق و خوی منفی در دو گروه
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر شدت ابراز احساسات
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر غریبگی کردن

فصل پنجم :‌بحث و نتیجه‌گیری
بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی دوم پژوهش
بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی سوم پژوهش
بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی چهارم پژوهش
بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی پنجم پژوهش
5. 7- محدودیت‌‌های پژوهش
5. 8- پیشنهاد‌های پژوهشی
5. 9- پیشنهاد‌های اجرایی
منابع فارسی
منابع انگلیسی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس

قیمت:100000ریال

موضوع پروژه :

بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس، سازگاری اجتماعی، پیشرفت تحصیلی، اضطراب حالت و اضطراب صفت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

فهرست مطالب

چکیده:
فرضیات پژوهش

فصل اول:
مقدمه:
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف تحقیق
فرضیه‌های اصلی تحقیق:
فرضیه های فرعی پژوهش:
متغیرهای پژوهش
۱- متغیر مستقل:
۲- متغیرهای وابسته:
۳- متغیرهای مداخله گر (تعدیل کننده):
۴-متغیرهای کنترل:
تعریف عملیاتی مهارت های زندگی:
تعریف عملیاتی سازگاری اجتماعی:
تعریف عملیاتی پیشرفت تحصیلی:
تعریف عملیاتی اضطراب حالت:
تعریف عملیاتی اضطراب صفت:

فصل دوم: (مروری بر پیشینه پژوهش)
مقدمه:
تعریف عزت نفس
شکل گیری عزت نفس:
اهمیت عزت نفس
تفاوت عزت به نفس با اعتماد به نفس:
تفاوت عزت نفس با خویشتن پذیری:
تفاوت عزت نفس با مفهوم خود پنداره:
زمینه های مختلف عزت نفس
عزت نفس کلی:
عوامل موثر در رشد عزت نفس:
تاثیر جنسیت در رشد عزت نفس:
تعریف اضطراب:
نظریه روانکاوی:
نظریه های شناختی اضطراب:
نظریه یادگیری اجتماعی اضطراب:
نظریه های رفتاری اضطراب:
نظریه زیست شناختی اضطراب:
روش های مختلف اندازه گیری اضطراب:
افتراق بین اضطراب حالت و اضطراب صفت:
پیشرفت تحصیلی:
تعریف پیشرفت تحصیلی
دیدگاه های مختلف درباره پیشرفت تحصیلی:
عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی:
سازگاری اجتماعی:
عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی:
شرایط تحصیلی:
هوش:
گروه همسالان:
نظریه ها و دیدگاه های سازگاری اجتماعی:
دیدگاه روان پویایی:
دیدگاه یادگیری اجتماعی:
دیدگاه تحولی:
دیدگاه زیستی:
دیدگاه اجتماعی- فرهنگی:
ارتباط حیطه های مختلف زندگی فرد با مهارتهای زندگی
ارتباط نظریه های مشاوره با مهارت های زندگی
برنامه آموزش مهارت های زندگی:
خود توانمندسازی از طریق آموزش مهارت های زندگی
طبقه بندی مهارت های زندگی
۱-مهارت های بین فردی/ روابط انسانی:
۲-مهارت های حل مسئله/ تصمیم گیری:
مهارت های مربوط به سلامت جسمانی/ حفظ سلامتی:
اهمیت آموزش مهارت های زندگی در مدارس:
پیشینه تحقیقات پژوهش

فصل سوم:
(روش و تحقیق)
اهمیت آموزش مهارت های زندگی در مدارس:
پیشینه تحقیقات پژوهش
جامعه آماری:
ابزارهای تحقیق:
آزمون عزت نفس کوپراسمیت
آزمون اضطراب- حالت- صفت (STAI)
مقیاس رفتار سازگارانه وایلند
چگونگی اجرای آزمونها
نحوه اجرای آزمایش
نحوه اجرای آزمایش:
روش های آماری پژوهش:
روش های آماری توصیفی:
روشهای آمار استنباطی:

فصل چهارم: ندارد

فصل پنجم:
مقدمه:
تبیین یافته های آماری
فرضیه (۱)
فرضیه (۲):
فرضیه (۳):
فرضیه ۴:
فرضیه ۵:
تبیین یافته های جانبی
بحث ونتیجه گیری کلی:
مشکلات و محدودیت های پژوهش
پیشنهادات

مقدمه:

زندگی بشر تحت تاثیر تغییرات وسیع صنعتی، اجتماعی، فرهنگی، دچار تحول شده است. شمار زیادی از افراد قادر نیستند بین محرکهای متنوع بیرونی ونیروهای متعارض درونی توازون ایجادکنند ودر فرایند رشد موزون و همه جانبه که همانا هدف اصلی تعالی انسان است، دچار مشکل می شوند. بدیهی است که کودکان ونوجوانان به سبب بی تجربگی و نا آگاهی از مهارتهای بازدارنده و تسهیل کننده، اصلاحی، بیشتر در معرض آسیبهای جدی درونی و اجتماعی هستند. دانش آموزانی که مهارتهای مقابله با موقعیتهای تنش زا را ندارند، به نوعی مقهور آنها خواهند شد و بدین ترتیب مستعد اختلالات روانی، عاطفی، افسردگی، اضطراب و احتمالاً مصرف مواد مخدر و رفتارهای ضد اجتماعی خواهند شد این دانش آموزان در فرایند تصمیم گیری نیز دچار مشکل می‌شوند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی اضطراب و افسردگی در بین معلمان مدارس

قیمت:99000ریال

موضوع پروژه :

بررسی اضطراب و افسردگی در بین معلمان مدارس

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

فهرست مطالب :

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

اهداف تحقیق

فایده واهمیت تحقیق

بیان مساله

موضوع تحقیق

فرضیه تحقیق

تعریف مفاهیم و واژه ها

تعریف عملیاتی اضطراب

تعریف عملیاتی افسردگی

فصل دوم: پیشینه تحقیق

تاریخچه اضطراب

تاریخچه افسرد گی

تعاریف ونظریه های اضطراب

تعاریف ونظریه های افسردگی

1- افسردگی از دیدگاه روان پویایی

2- افسردگی از دیدگاه رفتار گرایان

3- افسردگی ا زدیدگاه شناختی

4- افسردگی از دیدگاه اجتماعی

نظریه ملانی کلاین

نظریه کامرون

نظریه ادوارد بیبرنیک

نظریه الکساندر لوئی

انواع اضطراب

1- اضطراب موقعیتی

2- اضطراب خصیصه ای

انواع افسردگی

1- افسردگی در نوجوانی

2- افسردگی پنهان

3- افسردگی اتکائی

4- افسردگی رجعتی

5- افسردگی پس از زایمان

6- افسردگی نوروتیک

7- افسردگی عضوی

8- افسردگی علاقی

9- افسردگی ناشی از موفقیت

10- افسردگی ناشی از مصرف دارو

11- افسردگی در نتیجه پیری

12- افسردگی فصلی

13- افسردگی در دانشجویان

ملاکهای تشخیص اضطراب DSMIV

ملاکهای تشخیص اضطراب ناشی از اختلال طبی عمومی

ملاکها ی تشخیص اختلال اضطراب منتشر

ملاکهای تشخیص دوره افسردگی عمده DSMIV

درمان اضطراب

1-درمان دارویی اضطراب

بنزو ویازپینها

فعالیت فارماکولوژیک

عوارض جانبی

مسمومیت

داروهای بولکه کننده بتا – آدرنرژیک

مهارکننده های مونو آمین اکسید

2- روشهای خود میزانی کاهش اضطراب

آرام سازی

بیوفیدبک

انواع درمانهای اختلالات افسردگی

1-درمان افسردگی پسیکوزی :

الف ) درمانهای فیزیکی وزیست شناسی

ب ) شیمی درمانی

الف – درمانهای فیزیکی وزیست شناسی

ب ) روان درمانی

درمان دارویی افسردگی بر اساس نظریه زیست شناسی

الکتروشوک درمانی

درمان افسردگی براساس نظریه روان پویائی

درمان افسردگی براساس نظریه یاد گیری

انواع درمانهای افسردگی

1- شناخت درمانی

2-رفتار درمانی

3- درمان بین فردی ( IPT)

4- روان درمانی تحلیل گرا

5- روان درمانی حمایتی

6- گروه درمانی

7- روان درمانی خانواده

فصل سوم: روش پژوهش

جامعه آماری

آزمودنیها

نمونه وروش نمونه گیری

ابزار تحقیق

1-تحول هشیاری نسبت به خود O3

2- نیروی من

3- گرایش پارانویایی L

4- گرایش به گنهکاری O

5- تنش ارگی O4

خصوصیتهای آزمون افسردگی « بک »

1-اعتبار وثبات آزمون افسردگی

2-روش واجرای آزمون افسردگی

3-پرسشنامه آزمون افسردگی

4-مزایای آزمون افسردگی

5-نمره گذاری آزمون افسردگی

6-جدول تخمین میزان افسردگی

جدول هنجار گزینی ایرانی مقیاس افسردگی بک

معیارها ومیزانهای عددی آزمون افسردگی

روش نمره گذاری

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل

تجزیه وتحلیل داده ها

جدول افسردگی مدارس استثنایی

جدول افسردگی مدارس عادی

جدول اضطراب مدارس استثنایی

جدول افسردگی عادی

آزمون فرضیه

فرمول محاسبه واریانس

فرمول محاسبه t استودنت

فرمول محاسبه واریانس

فرمول محاسبه t استودنت

الف – فرض صفر

ب – فرض صفر

فرمول محاسبه t استودنت

ج- فرض صفر

فصل پنجم: نتیجه گیری

خلاصه مراحل تحقیق

محدودیت ها

پیشنهادات

پرسشنامه آزمون

آزمون افسردگی بک

منابع و مأخذ

مقدمه :

در دنیای امروزه هیجانات ، تنش ها ، عصبیت ها وعوامل متعددی از این قبیل حاکم بر زندگی روزمره افراد هستند .

هر کدام از افراد جامعه امروزی در برخورد مستقیم با انواع استرسها و شرایط عصبی قرار دارند .محیط زندگی اجتماعی ، خانواده وهر آنچه فرد با آن در ارتباط است میتواند بعنوان عامل تنش زا جریان زندگی اورا به سمت بحرانها ونگرانیها سوق دهد .

امروزه تجارب تنش زا ناخواسته عکس العمل افراد را تعیین می کنند . بدین ترتیب که وقتی فردی یک تجربه ناخوشایند واسترس همراه با آن را دریافت می کند واکنش منفی بصورت اضطراب خود کم بینی ، افسردگی وغیره را از خود بروز می دهد . زیرا قدرت برخورد مقابله طبیعی با مشکلات را در نیافته وشاید نمی تواند که دریافت صحیحی ا زموقعیت خود داشته باشد .

از معضلات جامعه امروزی وشاید از بزرگترین آنها مسائل اضطراب است وافسردگی که هر کدام را به اختصار بیان می داریم .

اضطراب ، دلشوره ، تشویش ، نگرانی ،دلهره ، دلواپسی ، بی قراری ، دل آشوبه ونابسامانی حالاتی هستند که هر انسانی خواه وناخواه آنرا تجربه کرده است . می توان با اطمینان گفت که امکان ندارد انسان در این جهان زیسته باشد وتجربه اضطراب را نداشته باشد ( معانه ، ۱۳۷۰).

ممکن است اضطراب را یک نوع درد داخلی دانست که سبب ایجاد هیجان وبه هم ریختن تعادل موجود می گردد و چون بشر دائما به منظور برقراری تعادل کوشش می کند بنابراین می توان گفت که اضطراب یک محرک قوی است .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

قیمت:69000ریال

موضوع پایان نامه رشته های علوم تربیتی و روان شناسی :

بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دیر آموز شهرستان مینودشت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده:

عقب ماندگی ذهنی یا به اصطلاح دیگر نارسایی رشد قوای ذهنی موضوع تازه و جدیدی نیست بلکه در هر دوره و زمان افرادی در اجتماع وجود داشته اند که از نظر فعّالیت های ذهنی در حد طبیعی نبوده اند.
بخصوص از روزی که بشر زندگی اجتماعی را شروع کرده موضوع کسانی که به عللی قادر نبودند خود را با اجتماع هماهنگ سازند مطرح بوده است. اجتماع برای مصلحت، تعصب یا سالم سازی بعضی افراد را تحمل کرده، عده ای را محبوس می ساخت یا به مرگ محکوم می نمود.
از مجموعه مدارک به دست آمده چنین استنباط می شود که تا قرن هجدهم این افراد مورد توجه و لطف نبوده و حتی پزشکان از پذیرفتن درمان آنان خودداری می کردند. (میلانی نو، 7 ص 23) و زمانی تصور می شود بعضی بچه ها زرنگ و برخی تنبل هستند. همچنین تصور می شود که بچه های زرنگ پرتلاش هستند و دیگران چنین نیستند. هرچه آموزش و پرورش عمومی بیشتر گسترش می یابد این اشتباه مشخص تر می شود. صاحب نظران در آموزش و پرورش با سئوالاتی از این قبیل مواجه هستند که آیا افراد با توانایی های خاص متولد شده اند؟ آیا این توانائی ها را می توان در سال های اولیه زندگی سنجید تا شاید بتوان پیشرفت در آینده را قابل پیش بینی و برنامه ریزی کرد و یا آیا فقر در فرآیند رشد هوش تأثیر دارد؟ (فروغی 1373 ص 31)
تفاوت های فردی دانش آموزان، که حاکی از وجود قضاوت در توانایی های آنان است، از مهمترین اصول و مواردی است که همیشه باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد. از جمله توانایی های متفاوت کودکان که موجب تفاوت عمده بین عملکرد آنان می شود، توانایی های شناختی و از جمله هوش است که میزان آن در همه افراد یکسان نیست، در نتیجه باید به آن توجه خاصی مبذول شود. زیرا نوع و سرعت آموزش باید با توانمندی های شناختی دانش آموزان هماهنگ شود.

فهرست مطالب:

  • طرح تحقیق
  • مقدمه
  • بیان مسئله
  • اهداف تحقیق
  • اهمیت و ضرورت تحقیق
  • فرضیه های تحقیق
  • تعاریف
  • روش تحقیق
  • روش جمع آوری اطلاعات
  • فصل دوم : ادبیات تحقیق
  • ادبیات تحقیق
  • کارکردهای خانواده
  • انواع خانواده از بعد تربیتی
  • روابط و نظام ارزشی خانواده
  • تاریخچه کودکان استثنائی
  • خصوصیات دانش آموزان دیر آموز
  • ملاکهای تشخیص دیرآموزان
  • طبقه بندی عقب ماندگان ذهنی
  • علل عقب ماندگی ذهنی
  • فصل سوم : روش تحقیق
  • نوع تحقیق
  • جامعه و نمونه آماری پژوهش
  • روش نمونه گیری
  • ابزار اندازه گیری
  • روش جمع آوری اطلاعات
  • شاخص اعبار روائی
  • فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
  • تجزیه و تحلیل داده ها
  • فصل پنجم : نتیچه گیری و پیشنهادات
  • یافته ها و پیشنهادات
  • پیشنهادات این پژوهش
  • محدودیت های تحقیق
  • فهرست منابع
  • ضمائم


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
گزارش کارورزی بررسی و معرفی کارخانه آبسال

قیمت:35000ریال

موضوع کاراموزی :

گزارش کارورزی بررسی و معرفی کارخانه آبسال

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه:

صنعت لوازم خانگی یکی از بزرگترین و پرقدمت ترین زیرشاخه ترین صنایع میباشد. این صنعت با پیدایش زندگی شهرنشینی بوجود آمد و با رشد و توسعه شهرها و فرهنگ شهر نشینی نیز توسعه یافت. به عبارت دیگر این صنعت مانند اکثر صنایع در رفاه و آسایش و همچنین بهتر زیستن بشر به طور مستقیم نقش دارد.

در ایران نیز صنعت لوازم خانگی بعد از گذشت چندین سال از ورود این محصولات به کشورمان، به صورت کارخانه های مونتاژ بوجود آمد. با سعی و تلاش چندین ساله این شرکتها به خودکفایی رسیدند و به تولید زیر مونتاژها پرداختند تا امروز که اکثر شرکتهای تولید لوازم خانگی در کشورمان کوچک و کسب تجربه و دانش فنی لازم پا به عرصه تولید لوازم خانگی گذاشتند. از جمله این شرکت ها شرکت آبسال است که در سال 1335 با نام «شرکت سهامی لعاب ایران» تاسیس گردید و شروع به تولید محصولات لعابی نظیر بشقاب و کاسه و قوری لعابی نمود. تولید این محصولات تا سال 1343 ادامه یافت و به دنبال طرح توسعه کارخانه و تغییر ساخت تولید ظروف آشپزخانه، از این سال به بعد با تولید اجاق گاز رومیزی و سپس اجاز گاز فردار در زمینه لوازم خانگی به رقابت با دیگر شرکتهای داخلی تولید کننده پرداخت. پس از آن اضافه شدن ظرفیت تولید و اجرا طرحهای توسعه، هر ساله بر تنوع محصولات کارخانه افزوده شد و با تولید محصولاتی نظیر بخاری گاز سوز، آبگرمکنهای گازی، اجاق گاز ، کولر آبی و بخاری های نفتی دودکش دار و تشعشتی مادون قرمز و درسالهای اخیر با تولید ماشینهای لباسشویی و کولر پرتابل تمام پلاستیکی در زمره بهترین و معتبرترین شرکتهای تولیدی لوازم خانگی ایران قرار گرفت.

فهرست مطالب :

فصل اول: معرفی واحدهای کارخانه

مقدمه

معرفی واحدهای کارخانه

بخشهای اداری

بخشهای خدماتی

فصل دوم: مفهوم کیفیت و تاریخچه آن

مفهوم کنترل کیفیت

خلاصه ای از تاریخچه فعالیتهای کیفیت

فعالیت های کیفیت در طول تاریخ

فصل سوم: بررسی وضعیت موجود کنترل در شرکت آبسال

بررسی وضعیت کنترل کیفیت در زمان ساخت کود

دستورالعمل استفاده از استاندارد

گزارشها و نمودارهای تلفات تولیدی و زمانی در دوره تولید کولر AC40 کارخانه آبسال در سال 82-83



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود گزارش کار آموزی کارخانه نساجی نیکو باف ساوه

قیمت:60000ریال

دانلود گزارش کار آموزی کارخانه نساجی نیکو باف ساوه

فهرست مطالب

گذری بر تاریخچه کارخانه ی نیکو باف
محل استقرار کارخانه
چارت سازمانی کارخانه
تعداد پرسنل
ماشین آلات
واحد بافندگی
سالن چاپ
شابلون سازی
قسمت رنگ سازی و تهیه خمیر چاپ
سالن های چاپ
ماشین چاپ اسکرین تخت
تثبیت کالای چاپ شده
سالن رنگرزی
دستگاه آبگیر دو پارچه باز کن
جتهای soft-flow
جتهای Over-flow
بررسی اتوکلاوها یا Pressure Beams
عملکرد کلی واحد رنگرزی
مراحل انجام عملیات
عملیات خارزنی
ماشین خارزنی
نکات خارزنی



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
گزارش کارآموزی سیستم های های مداربسته در ژرف کام آسیا

قیمت:50000ریال

گزارش کارآموزی سیستم های های مداربسته در ژرف کام آسیا

فهرست مطالب

فصل اول : آشنایی با مکان کارآموزی 2

آشنایی با شرکت ژرف کام آسیا3

زمینه فعالیت های تخصصی شرکت 4

پروژه های اجرایی انجام شده توسط شرکت 5

فصل دوم : شرح کارآموزی 6

آشنایی با تجهیزات سیستم دوربین مدار بسته 7

دوربین های مورد استفاده در یک شبکه امنیتی14

لنزهای مورد استفاده در دوربین های امنیتی23

CCD چیست ؟29
معرفی سیستم های نظارت مبتنی بر DVR34

درجه حفاظت IP43

رابط های اتصال مورد استفاده در CCTV46

چند اصطلاح رایج 56



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود نمونه سوالات شنا ۲ عملی با جواب

قیمت:50000ریال

دانلود نمونه سوالات شنا ۲ عملی با جواب

کد درس : 1215031-1215170_811

نمونه سوال شنا ۲نیمسال اول ۹1-92با جواب تستی

نمونه سوال شنا ۲نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی
نمونه سوال شنا ۲نیمسال دوم ۹۰-۸۹ با جواب تستی
نمونه سوال شنا ۲نیمسال اول ۹۰-۸۹ با جواب تستی
نمونه سوال شنا ۲نیمسال دوم ۸۹-۸۸
نمونه سوال شنا ۲نیمسال اول ۸۹-۸۸ با جواب تستی
نمونه سوال شنا ۲نیمسال دوم ۸۸-۸۷ با جواب تستی
نمونه سوال شنا ۲نیمسال اول ۸۸-۸۷
نمونه سوال شنا ۲نیمسال دوم ۸۷-۸۶



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود نمونه سوالات زیست شناسی عمومی

قیمت:50000ریال

دانلود نمونه سوالات زیست شناسی عمومی با جواب

کد درس : 1112004-1112192-1411324_83

نمونه سوال زیست شناسی عمومی نیمسال اول 91-92 با جواب

نمونه سوال زیست شناسی عمومینیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی
نمونه سوال
زیست شناسی عمومینیمسال اول ۹۱-۹۰
نمونه سوال
زیست شناسی عمومینیمسال دوم ۹۰-۸۹ با جواب تستی
نمونه سوال
زیست شناسی عمومینیمسال اول ۹۰-۸۹ با جواب تستی
نمونه سوال
زیست شناسی عمومینیمسال دوم ۸۹-۸۸ با جواب تستی
نمونه سوال
زیست شناسی عمومینیمسال اول ۸۹-۸۸ با جواب تستی
نمونه سوال
زیست شناسی عمومینیمسال دوم ۸۸-۸۷ با جواب تستی
نمونه سوال
زیست شناسی عمومینیمسال اول ۸۸-۸۷ با جواب تستی

نمونه سوال زیست شناسی عمومینیمسال دوم ۸۷-۸۶



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود نمونه سوالات نثرفارسی ۱ (تاریخ بیهقی)

قیمت:60000ریال


نمونه سوالات نثرفارسی ۱ (تاریخ بیهقی)
کد درس : Arshad-1213137_2236

کلیه رشته ها
نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان ۹۱
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۱-۹۰ (بخش اول)
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۱-۹۰ (بخش دوم)
نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان ۹۰
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۰-۸۹
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۰-۸۹
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۸۹-۸۸
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۸۹-۸۸
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۸۸-۸۷ با جواب تشریحی
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۸۸-۸۷



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نمونه سوالات زبان تخصصی خارجی ارشد

قیمت:60000ریال

نمونه سوالات زبان تخصصی - زبان تخصصی خارجی ارشد زبان و ادبیات فارسی

کد درس : Arshad-1213148-1213226_2246

نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی و تشریحی
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۱-۹۰ با جواب تستی
نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان ۹۰
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۹۰-۸۹
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۹۰-۸۹
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۸۹-۸۸
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۸۹-۸۸
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم ۸۸-۸۷ با جواب تشریحی

نمونه سوال امتحانی نیمسال اول ۸۸-



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود نمونه سوالات درس مبانی مردم شناسی با جواب

قیمت:50000ریال

دانلود نمونه سوالات درس مبانی مردم شناسی با جواب

کد درس : 1222005-1218003_1325

نمونه سوال مبانی مردم شناسی نیمسال اول ۹1-92 با جواب تستی

نمونه سوال مبانی مردم شناسی نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی
نمونه سوال مبانی مردم شناسی نیمسال اول ۹۱-۹۰
نمونه سوال مبانی مردم شناسی نیمسال دوم ۹۰-۸۹
نمونه سوال مبانی مردم شناسی نیمسال اول ۹۰-۸۹ با جواب تستی
نمونه سوال مبانی مردم شناسی نیمسال دوم ۸۹-۸۸ با جواب تستی
نمونه سوال مبانی مردم شناسی نیمسال اول ۸۹-۸۸ با جواب تستی
نمونه سوال مبانی مردم شناسی نیمسال دوم ۸۸-۸۷ با جواب تستی
نمونه سوال مبانی مردم شناسی نیمسال دوم ۸۷-۸۶



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود نمونه سوالات درس تاریخ فرهنگ ایران ۱ با جواب

قیمت:50000ریال

دانلود نمونه سوالات درس تاریخ فرهنگ ایران ۱ با جواب

نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران ۱ نیمسال اول ۹۱-۹2 با جواب تستی

نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران ۱ نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران ۱ نیمسال اول ۹۱-۹۰ با جواب تستی
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران ۱ نیمسال دوم ۹۰-۸۹ با جواب تستی
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران ۱ نیمسال اول ۹۰-۸۹ با جواب تستی
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران ۱ نیمسال دوم ۸۹-۸۸ با جواب تستی
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران ۱ نیمسال اول ۸۹-۸۸ با جواب تستی
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران ۱ نیمسال دوم ۸۸-۸۷ با جواب تستی
نمونه سوال تاریخ فرهنگ ایران ۱ نیمسال اول ۸۸-۸۷



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
دانلود نمونه سوالات درس مدیریت اسلامی ۲ با جواب

قیمت:50000ریال

دانلود نمونه سوالات درس مدیریت اسلامی ۲ با جواب

کد درس : 1235045_1690

نمونه سوال مدیریت اسلامی ۲ نیمسال اول ۹۱-۹2 با جواب تستی

نمونه سوال مدیریت اسلامی ۲ نیمسال تابستان ۹۱ با جواب تستی
نمونه سوال امدیریت اسلامی ۲ نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی
نمونه سوال مدیریت اسلامی ۲ نیمسال اول ۹۱-۹۰ با جواب تستی
نمونه سوال امدیریت اسلامی ۲ نیمسال دوم ۹۰-۸۹ با جواب تستی
نمونه سوال مدیریت اسلامی ۲ نیمسال اول ۹۰-۸۹ با جواب تستی
نمونه سوال مدیریت اسلامی ۲ نیمسال دوم ۸۹-۸۸ با جواب تستی
نمونه سوال مدیریت اسلامی ۲ نیمسال اول ۸۹-۸۸



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
مقاله ترس در کودکان

قیمت:16000ریال

مقاله ترس در کودکان

فرمت : word قابل ویرایش

فهرست

عنوان صفحه

1- ترس در کودکان................................................................................................................................ 1

2-ترس از تاریکی................................................................................................................................. 3

3- استفاده بر تقویت کنندها.................................................................................................................. 3

4-پاداش مخصوص............................................................................................................................... 4

5-ترس کودکان.................................................................................................................................. 4

6-آیا ترس بی اساس به سطح ورشد کودک اثر دارد...................................................................................... 5

7- چگونگی بر خورد با ترس کودکان........................................................................................................ 6

8- مقابله با ترسهای بی اساس................................................................................................................ 7

9- روشهای کسب آرامش........................................................................................................................ 8

10- بچه ها از چه چیزهایی می ترسند؟.................................................................................................... 8

11- هراس های شبانگاهی..................................................................................................................... 9

12- با ترس مقابله کنید........................................................................................................................ 10

13-کودک و ترس از هیولا و تاریکی ....................................................................................................... 11

14-بچه ای که از هیولا می ترسد........................................................................................................... 11

15-کودکی که از تاریکی می ترسد.......................................................................................................... 12

16- خواب بد.................................................................................................................................... 12

17- ترس از شب................................................................................................................................. 14

18-کودک نگران................................................................................................................................. 14

19- ترس و اضطراب در کودکان............................................................................................................ 17

20- چگونگی بوجود آمدن ترس در کودکان............................................................................................... 18

21-ترس های مفید و ترس های مخرب........................................................................................................ 19

22- روشهای ازمیان بردن ترس................................................................................................................ 20

23- اضطراب و عوامل ایجاد کننده آن...................................................................................................... 21

24- وسائل دفاعی مقابله با اضطراب...................................................................................................... 22

25- عواملی که باعث اضطراب در دانش آموزان می شود............................................................................. 22

26- اثرات نگرانی بر کودکان را می توان به عوامل زیر نسبت داد:.................................................................. 22

27- چرا کودکان از تاریکی می ترسند؟..................................................................................................... 23

28- نتیجه گیری وخلاصه ..................................................................................................................... 25

29- منابع ....................................................................................................................................... 27



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پایان نامه تعیین میزان اثر بخشی یک دوره فعالیت بدنی منتخب بر توانائیهای ادراکی

قیمت:56000ریال

دانلود پایان نامه تعیین میزان اثر بخشی یک دوره فعالیت بدنی منتخب بر توانائیهای ادراکی – حرکتی دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستانهای شهرستان خوی

فرمت : word قابل ویرایش

فهرست
فصل اول
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
۱- نقش توانائیهای ادراکی – حرکتی در آموزش و پرورش
اهداف تحقیق
اهداف جزئی
فرضیه های تحقیق
محدودیت های تحقیق
محدودیتهای خارج از کنترل محقق
۱- فعالیت بدنی منتخب
۲- دانش آموزان پایه پنجم دبستان
۳- توانائیهای ادراکی – حرکتی
۴- تعادل ایستا
۵- تعادل پویا
۶- هماهنگی
۷- قدرت
۸- دقت
۹- سرعت
فصل دوم
مقدمه :
تعریف حرکت :
طبقه بندی حرکت
مبانی نظری ادراک
تعریف ادراک
انواع ادراک
توانائیهای حرکتی و اهمیت آن
توانائیهای جسمانی
۱- قدرت تحمل بدن یا استقامت
۲- قدرت یا نیرومندی
۳- انعطاف پذیری عضلانی
۴- چابکی
تواناییهای ادراکی
۱- تمییز حسی حرکتی :
۲- تمیز بصری :
تواناییهای ادارکی – حرکتی
۳- تمیز شنوایی :
۴- تمیز لمسی :
نظریه های رشد حرکتی
۱- نظریه دید حرکتی گتمن
۱- نظریه حرکت آفرینی بارش
۳- نظریه سازماندهی مجدد نظام عصبی
۴- نظریه حرکتی – ادراکی کفارت
آزمونهای حرکتی
۱-۱- آزمون اندازه گیری ادراکی – حرکتی کفارت
۲- تصویر بدنی و تشخیص تفاوت :
۳- پیوند ادراکی – حرکتی :
۲- کنترل چشمی :
۵- درک شکل :
۲- آزمون توانائیهای حرکتی لینلکلن – اوزرتسکی
۳- آزمون توانائیهای حرکتی برونینکز – اوزرتسکی
کاربردهای کلی حرکتی
ابزار جمع آوری اطلاعات
۱-۱- ماتریسهای پیشرونده ریون فرم رنگی کودکان
روش اجرا
مقدمه
الف) تحقیقات داخلی
ب) تحقیقات خارجی
نتیجه گیری
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
متغیرهای تحقیق
متغیر مستقل :
جامعه آماری
نمونه آماری
متغیر وابسته :
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات
مقدمه :
آزمون فرض های تحقیق
تعادل پویا
ابزار تحقیق
روش آماری
تعادل ایستا :
هماهنگی
فرض سوم
فرض چهارم
سرعت حرکت
فرض پنجم
قدرت :
فرض ششم
توانائیهای ادراکی – حرکتی
فرض هفتم
فصل پنجم « نتیجه گیری »
مقدمه
خلاصه پژوهش
بحث و بررسی نتایج تحقیق
تعادل پویا
نتایج
سرعت حرکت
قدرت
تعادل ایستا
هماهنگی
پیشنهادات
پیشنهادات تربیتی آموزشی
توانائیهای ادراکی – حرکتی
پیشنهادهای پژوهشی
منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
بررسی انسان شناختی خانواده و میزان تأثیر محیط زندگی بر آن

قیمت:70000ریال

بررسی انسان شناختی خانواده و میزان تأثیر محیط زندگی بر آن

فرمت : word قابل ویرایش

چکیده................................ 5

فصل اول : طرح تحقیق.................. 6

1-1- طرح مسئله....................... 7

2-1- ضرورت و اهمیت تحقیق............. 8

3-1- اهداف تحقیق..................... 9

4-1- سؤالات تحقیق..................... 10

5-1- مدل تحقیق....................... 12

6-1- روش تحقیق.......................

7-1- مشکلات تحقیق.....................

8-1- پیشینه تحقیق....................

9-1- تعاریف و اصطلاحات تحقیق..........

10-1- چارچوب نظری....................

فصل دوم : معرفی صادقیه (آریا شهر)....

1-2- بررسی موقعیت جغرافیایی..........

2-2- معرفی صادقیه با توجه به نقشه اجتماعی...

3-2- زبان،‌مذهب و قومیت ساکنان........

4-2- بررسی وضعیت اقتصادی ساکنین......

5-2- وضعیت مهاجرت....................

6-2- رویدادها و وقایع مهم در صادقیه..

7-2- مراکز خرید و تجاری صادقیه.......

8-2- مسیرهای منتج به صادقیه..........

فصل سوم : خانواده....................

1-3- تاریخچه تحول سبک خانواده در ایران..

2-3- چارچوب مفهومی مطالعه خانواده....

3-3- روابط خانواده و جامعه...........

4-3- سبک زندگی خانواده های ساکن در صادقیه...

5-3- انواع خانواده...................

6-3- کارکردهای خانواده...............

7-3- اجتماعی کردن در خانواده.........

8-3- تهدیدها برای خانوادة امروزی.....

9-3- عوامل فراری دادن اعضاء از کانون خانواده

10-3- از هم گسیختگی خانواده..........

11-3- تأثیر محیط زندگی بر خانواده....

12-3- تأثیر شرایط و اعضای خانواده بر زندگی خانوادگی

13-3- تأثیر محیط کار بر خانواده......

14-3- اشتغال زنان و خانواده..........

15-3- آموزش و پرورش و خانواده........

16-3- رسانه، تکنولوژی و تأثیر آن بر خانواده

فصل چهارم: انحرافات اجتماعی در صادقیه

1-4- مقدمه ای بر انحراف اجتماعی......

2-4- تأثیر خانواده بر انحرافات اجتماعی..

3-4- تأثیر رسانه بر انحرافات اجتماعی.

4-4- ادغام اجتماعی و تمایل به مثل دیگران شدن

5-4- بزهکاری.........................

6-4- جوان............................

7-4-برقراری ارتباط میان دو جنس در آریاشهر

8-4- رشد اخلاقی.......................

9-4- بیماری روانی....................

10-4- نابرابری اجتماعی...............

11-4- مواد مخدر......................

12-4- انواع مواد مخدر................

13-4- حالت های عمومی نشئه گی مواد....

14-4- تأثیر مواد مخدر بر روی زندگی خانواده ها

15-4- ارتباط میان خانواده و اعتیاد...

16-4- نگرش های گوناگون به مواد،از دیدگاه انسان شناسی

17-4- نیروی انتظامی در صادقیه........

فصل پنجم : نتیجه گیری و راهکارها.....

منابع ...............................

ضمائم................................

- نمونه پرسشنامه.....................

- مصاحبه ها..........................

- نقشه ها



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.