نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله ارزیابی اثر عوامل تعیین کننده کیفیت و ویژگی کاربر در اجرای پروژه طراحی

این مطالعه اثر عوامل تعیین کننده کیفیت را از نوشته ای درباره ارزیابی مزایا با استفاده از مدل موفقیت سیستم اطلاعات بررسی می کند رابطه علت و معلول میان سازه های مدلی ، با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری ، آزمایش شد
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 386 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
ترجمه مقاله ارزیابی اثر عوامل تعیین کننده کیفیت و ویژگی کاربر در اجرای پروژه طراحی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

ارزیابی اثر عوامل تعیین کننده کیفیت و ویژگی کاربر در اجرای پروژه طراحی

منابع یک سازمان موفق


خلاصه:

از آنجایی که موانع تجارت و سرمایه گذاری بین المللی به دلیل جهانی شدن کاهش و اطلاعات و ارتباطات توسعه یافته اند ، شرکت های چند ملیتی می توانند با سهولت بیشتر به انجام کارهای خود بپردازند . سازمان ها همچنین می توانند از منابع تولید مقرون به صرفه و محصولات صادراتی برای توسعه بازار جهانی خود استفاده کنند . سیستم طرح ریزی منابع سازمانی (ERP) در راستای هدف و به وسیله مفیدی برای مدیریت عملکرد ، بین المللی شده است . به طور قابل ملاحظه ای سیستم های ERP خط مشی اطلاعات را برای بازتاب عملکردها در هر نقطه در زمان و تولید اطلاعات بر یک اساس معین برای تصمیم گیری و اختصاص منابع استفاه می کنند . بنابراین سیستم ERP برای مدیریت و همکاری بازرگانی ضروری است ، اما ارزیابی عمودی و افقی سیستم برای تعیین موثر بودن و موفقیت عملکرد پروژه لازم است. این مطالعه اثر عوامل تعیین کننده کیفیت را از نوشته ای درباره ارزیابی مزایا با استفاده از مدل موفقیت سیستم اطلاعات بررسی می کند . رابطه علت و معلول میان سازه های مدلی ، با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری ، آزمایش شد .

از مطالعه تجربی در تولیدکنندگان پیشتاز که از سیستم های ERP استفاده می کنند ، برای مزایای مشترک مرتبط با کیفیت اطلاعات ، کیفیت استفاده از سیستم و رضایت کاربر استفاده شد . این بررسی های آنالیزی می تواند مرجعی برای شاغلین و محققانی که میزان اثر سیستم اطلاعات مدیریت را بررسی می کنند ، باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.