نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

مقاله آموزشی بیرینگ های ساده ، Plain Beamngs ، به همراه متن انگلیسی و ترجمه

در صفحات بعدی ماروشها و داده‌ها و اطلاعاتی را در مورد طراحی بیرمنیگهای Beamngs روغن‌کاری شده به صورت هیدرولیکی رودین میکس یا بیرینگهای Full – Film (فیم – کامل )انواع ژورنال و thwust ارائه کرده‌ایم، به هر حال قبل از این که این روش و متدها را بیان کنیم به نظر می‌رسد که مفید باشد اگر ما ابتدا آن جنبه‌هایی بیرینگ Beamngs مربوط به انواع قابل دسترس بیری
دسته بندی زبان خارجه
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 90 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
مقاله آموزشی بیرینگ های ساده ، Plain Beamngs ، به همراه متن انگلیسی و ترجمه

فروشنده فایل

کد کاربری 44
کاربر

چکیده:
در صفحات بعدی ماروشها و داده‌ها و اطلاعاتی را در مورد طراحی بیرمنیگهای Beamngs روغن‌کاری شده به صورت هیدرولیکی رودین میکس یا بیرینگهای Full – Film (فیم – کامل )انواع ژورنال و thwust ارائه کرده‌ایم، به هر حال قبل از این که این روش و متدها را بیان کنیم. به نظر می‌رسد که مفید باشد اگر ما ابتدا آن جنبه‌هایی بیرینگ Beamngs مربوط به انواع قابل دسترس بیرینگ را مورد بررسی قرار دهیم. روش روغن‌کاری و روش‌های ( روغن‌کاری: سختی و براق سازی سطح: روشهای ماشینی کردن machining، علامت‌ها (seals) و نسبتهای طول به قطر ‌ بای کاربردهای مختلف.
در پاراگراف بعدی بخشهای مربوط به طراحی یک ‌ در مورد این مسائل را به وجود می‌آورد و تعدیلاتی ‌ پلاتی دربارهای قابل مجاز allowable Leamn)) از زمانی کا سایر شرایط عمل کنند. full-film در یک بیرینگ Beamngs وجود دارد را ارائه می‌کند.
رده‌های بیرینگ‌های ساده (Plain Beamng) – Beamng (بیرینگ ) نایی که لغزشهایی در مقایسه بین سطح‌های mating (مات کننده ) ایجاد می‌کنند شامل سه دسته کلی هستند: بیرینگ‌های رادیال که شافت‌های چرخنده Rotating shafls یا ژورنالها journals را حمایت می‌کنند. بیرینگ‌های Thnust که بارهای محوری را در بخشهای چرخنده ایجاد می‌کند. و بیرینگ‌های guide یا Alipper که قسمتهای متحرک را در یک خط مستقیم هدایت می‌کند. بیرینگ‌های لغزنده رادیال ما که به طور عمومی بیرینگ های Sleeve (استوانه‌ای ) نامیده می‌شوند ممکن است چندین ن.ع مختلف باشد، که معمولی‌ترین آنها بیرینگ Plain full jouwnal است. که در ‌ 3600 با mating jouwnal خود می‌باشد، و بیرینگ pawtial jouwnal ‌ کمتر از 180 درجه دارد. این نوع آخری زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که جهت بار ثابت می‌باشد و مزایایی مانند سادگی، راحت ‌ روغن‌کاری، کاهش اصطحلاک را دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.