نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله بررسی بزرگترین پیاده سازی ERP: نقش ERP در همراستایی راهبردی

این مقاله به بررسی پیاده سازی ERP وزارت دفاع می پردازد و در پی مشخص کردن تاثیر استقرار ERP بر روی همراستایی استراتژی های IT و کسب و کارهای وزارت دفاع می باشد در بخش بعدی مقدمه ای کوتاه در مورد همراستایی و پیش زمینه ای درباب برنامه ریزی منابع سازمانی مطرح می شود، همراه با بررسی موردی توسعه و پیاده سازی ERP وزارت دفاع و تاثیر آن بر روی اهداف همراستا
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 1153 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
ترجمه مقاله بررسی بزرگترین پیاده سازی  ERP: نقش ERP در همراستایی راهبردی

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

بررسی بزرگترین پیاده سازی ERP: نقش ERP در همراستایی راهبردی

چکیده

وزارت دفاع، بعنوان بزرگ ترین و پیچیده ترین سازمان جهان با چالش های بسیاری در اسناد مالی و عملیات های کسب و کارش و مشکلات سیستمی مواجه است. این سازمان در راستای جایگزین سازی سیستم های قدیمی اش، در حال پیاده سازیِ سیستمِ مدرن چندمنظوره ی برنامه ریزی منابع سازمانی(ERP) است. این مقاله به بررسی پیاده سازی ERP وزارت دفاع می پردازد و در پی مشخص کردن تاثیر استقرار ERP بر روی همراستایی استراتژی های IT و کسب و کارهای وزارت دفاع می باشد. در بخش بعدی مقدمه ای کوتاه در مورد همراستایی و پیش زمینه ای درباب برنامه ریزی منابع سازمانی مطرح می شود، همراه با بررسی موردی توسعه و پیاده سازی ERP وزارت دفاع و تاثیر آن بر روی اهداف همراستایی راهبردی وزارت مذکور.

کلمات کلیدی

سیستم های سازمانی، اجرا برنامه ریزی منابع سازمانی، همراستایی راهبردی، مدیریت تغییر، وزارت دفاع

مقدمه

وزارت دفاع یکی از بزرگترین و پیچیده ترین سازمان های جهان است. این سازمان، با چالش های بسیاری در اسناد مالی و عملیات های کسب و کارش و مشکلات سیستمی مواجه است. این سازمان در راستای جایگزین سازی سیستم های قدیمی اش، در حال پیاده سازیِ سیستمِ مدرن چندمنظوره ی برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) است. انگیزه ی اصلی این پروژه، الزام کنگره به ارائه ی اظهرنامه های مالیاتی قابل ممیزی از جانب وزارت دفاع تا سال 2017 است.

علاوه بر مورد قابل ممیزی بودن، دیگر اهداف مطرح شده برای ERP وزارت دفاع عبارتند از 1) بازمهندسی فرایند های سیستمی و کسب و کار، که خود منجر به 2) همراستایی بهتر کسب و کار و راهبرد های IT می شود. برای تحقیق در باره این پروژه و اهداف آن، ابتدا لازم است درکی صحیح از همراستایی راهبردی داشته باشیم و نیز حد و مرز های برنامه ریزی منابع سازمانی را دریابیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.