نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله درباره یک متدلوژی مدل محور و یکپارچه ساز

این مقاله یک رویکرد مدل محور برای پروژه ی ERP ارائه می دهد که بر یکپارچه سازی تمرکز کرده و مدلهایی از نیازمندیهای شرکت ارائه داده همچنین مدل هایی از قابلیت های نرم افزارها و فناوری های موجود ارائه می دهد
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 4302 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
ترجمه مقاله درباره یک متدلوژی مدل محور و یکپارچه ساز

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

ترجمه مقاله Toward a model-driven, alignment-oriented ERP methodology 2013

درباره یک متدلوژی مدل محور و یکپارچه ساز

متدهای موجود برای مدیریت پروژه در رشته ی مهندسی نرم افزار ، پروژه را یک فرایند در نظر می گیرد که نیازهای خاصی از کسب و کار را تبدیل به یک نرم افزار خاص می کند.

نقشی که برنامه های کاربردی استانداردی مثل ERP بازی می کند سوالهایی را درباره ی رابطه ‌ی بین نیازهای کسب و کار و شرایط لازم برای پیاده سازی نرم افزارهایی ایجاد می کند که از این نیازها مستقل هستند . پاسخ های قدیمی مهندسی نرم افزار برای مسئله یکپارچه سازی استراتژیک کسب و کار سازمان ، سیستم اطلاعاتی و معماری برای پشتیبانی از پروژه ERP کافی نیست.

این مقاله یک رویکرد مدل محور برای پروژه ی ERP ارائه می دهد که بر یکپارچه سازی تمرکز کرده و مدلهایی از نیازمندیهای شرکت ارائه داده همچنین مدل هایی از قابلیت های نرم افزارها و فناوری های موجود ارائه می دهد.

نیازمندیهای شرکت براساس نرم افزارهای موجود تجزیه و تحلیلی می شوند و به این نرم افزارها وابسته هستند.سپس بازمهندسی سیستم اطلاعاتی IS تبدیل به یک فرایند یکپارچه سازی می شود که مدلهای نیازها، راه حلها ،سازمانها و چارچوب را یکپارچه میسازد.

رویکرد مهندسی پروژه ها از ایده یکپارچه سازی به عنوان یک فرایند سازگاری بین مدلهای جزئی پشتیبانی می کند و به این ترتیب تمام مشخصات وابستگی های بین ساختار آنها را تعیین می نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.