نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله تأثیر سیستم های ERP روی فرآیندهای کسب و کار هوشمند


تحقیقات گذشته بر روی اثر سیستم های ERP در هوشمندی متناقض بوده و تحقیق بر اثرات اجرای گذشته PostImplementation) ) در سیستم های ERP هوشمند محدود شده است بکار گیری یک مطالعه میدانی مقطعی ، مطالعه اکتشافی است که تعاریف تعاریف کلیدی سیستم سازمانی – یکپارچه سازی ، فرآیندهای بهینه سازی و طرز کار –اثر هوشمندی را آنالیز می کنداستاندارد سازی فرآیندها اثر تر
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 2
فرمت فایل docx
حجم فایل 341 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
ترجمه مقاله تأثیر سیستم های ERP روی فرآیندهای کسب و کار هوشمند

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

تأثیر سیستم های ERP روی فرآیندهای کسب و کار هوشمند

چکیده :

تحقیقات گذشته بر روی اثر سیستم های ERP در هوشمندی متناقض بوده و تحقیق بر اثرات اجرای گذشته Post-Implementation) ) در سیستم های ERP هوشمند محدود شده است. بکار گیری یک مطالعه میدانی مقطعی ، مطالعه اکتشافی است که تعاریف تعاریف کلیدی سیستم سازمانی – یکپارچه سازی ، فرآیندهای بهینه سازی و طرز کار –اثر هوشمندی را آنالیز می کند.استاندارد سازی فرآیندها اثر ترکیبی بر هوشمندی و وابستگی گستره اجرای استاندارد سازی داشته و آن شامل ساده سازی اولیه است.نسبت به توانایی سیستم ERP ، نارسایی هایی در اجرا و بهینه سازی ضعبف فرآیند اولیه اجرای فرآیند هوشمندی ERP را محدود می نماید.

مقدمه :

تغییر نیازمندی های مشتری ، نیازمندی های گزارش مالی سخت گیر، و فشارهای هزینه های رقابتی نیازمند شرکتها جهت تطبیق سریع ، طراحی مجدد و وفق دادن فرآیندهایشان و توانمندی هایشان می باشد. امروزه محیط تجارت سبک (لطیف ) ، توانایی تشخیص (حس ) ، شکل و پاسخ نیاز های پویای مشتری می باشد. فرصت های تجارت نوظهور و تهدید های بی سابقه به عنوان یک توانایی تجارت بحرانی قابل ملاحظه می باشد. (Prahalad,2009 ) علاوه بر آن ، برخورد با این چالش ها وابسته به رشد نمایی حجم داده ها ، تشکیل مجدد سازمانی که شامل ادغام ، حق مالکیت ، شرکت مستقل می باشد و تصمیمات نیروهای خارج از کمپانی نیازمند بازار مداوم و Re-bundling فرآیند تجارت است. بنابراین هوشمندی به عنوان سهولت و سرعت با شرکتهایی تعریف می شوند که می توانند مجدد تغییر شکل ، طراحی دوباره دهند و بتوانند مجدد فرآیندهای خود را تشکیل سازمان دهند تا پاسخی به نیازهایشان ، تهدیدهایشان و فرصت هایشان باشد.( Raschke & David , 2005 ; Sambamurthy , Bharawaj , & Grover , 2003 ) و یک توانایی ضروری برای سازمانهای کسب و کار (تجاری) امروزه باشد.

اگرچه رابطه بین هوشمندی شرکتها و فناوری اطلاعات در گذشته مطالعه شده است ، مغایرت های اساسی بین فناوری اطلاعات (IT ) و هوشمندی به صورت رضایت بخش تحقیق نشده است. (Lu & Rammurthy , 2011 ) بعضی مطالعات استدلال می کنند که IT قادر به هوشمندی می گردد به وسیله بهبود اخذ تصمیمات ، تسهیل ارتباطات (Davenport , Harris , & Cantrell , 2004 ) ، تحویل یکپارچه الکترونیک 10 ( Nazir & Pinsonneault , 2012 ) و تهیه انتخابهای دیجیتال ( Sambamurthy et al. , 2003 ). دیگران ادعا می کنند که IT از هوشمندی ( Overby , Bharadwaj , & Sambamurthy , 2006 ; Wiel , Subramani & Broadbent , 2002 ) نسبتاً بعلت غیر منعطف بودن سیستم های اطلاعات و مصنوعات تکنولوژی (Galliers , 2007 ; Wensley & Stijn , 2007 ) ممانعت می نماید. اگرچه چندین فروشنده و مشاور IT ، کلید استراتژیشان را جهت کمک به سازمانها برای به دست آوردن هوشمندی درست می کنند . یک درک از رابطه بین هوشمندی شرکت و فناوری اطلاعات محدود شده است. ( Lu & Rammurthy , 2011 ; Nazir Nazir & Pinsonneault , 2012 ) .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.