نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله اثر فرهنگ بر اجرای سیستم برنامه­ ریزی سرمایه ­ای

این مقاله اثر فرهنگ را بر روی اجرای سیستم های ERP به صورت مروری بررسی می­کنداین مرور فاکتورهای فرهنگی موثر بر اجرای ERP را طبقه بندی کرده و بعضی از فاکتورهای فرهنگی را که مانع از رسیدن تلاش های اجرایی و منابع آن ها به فرآیند اجرای ERP موفق می­شوند، را مشخص می­کند
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 3
فرمت فایل docx
حجم فایل 687 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
ترجمه مقاله اثر فرهنگ بر اجرای سیستم برنامه­ ریزی سرمایه ­ای

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

اثر فرهنگ بر اجرای سیستم برنامه­ ریزی سرمایه­ ای

چکیده

اجرای موفق سیستم برنامه ریزی منابع سرمایه ای(ERP) در هر سازمان می تواند تحت تاثیر فرهنگ سازمان که می­تواند شاخصه ی فرهنگ در یک جامعه ی مشخص باشد قرار بگیرد. اجرای یک سیستم برنامه ریزی منابع سرمایه ای یک تغییر فرهنگی مهم برای هر سازمان است. این مقاله اثر فرهنگ را بر روی اجرای سیستم های ERP به صورت مروری بررسی می­کند.این مرور فاکتورهای فرهنگی موثر بر اجرای ERP را طبقه بندی کرده و بعضی از فاکتورهای فرهنگی را که مانع از رسیدن تلاش های اجرایی و منابع آن ها به فرآیند اجرای ERP موفق می­شوند، را مشخص می­کند.

مقدمه

نیاز به بهبود جریان اطلاعات درسازمان ها، هزینه ها را کاهش می­دهد، فرآیندهای کسب وکار را ساده و موثر می­کند، پیوندهایی با تولیدکننده ها برقرار می­کند ، مشتری ها را راضی می­کند و نیز زمان پاسخگویی به نیازها و توقعات مشتری را کاهش می­دهد، این ها برخی از دلایل پشت اجرای ERP در بیشتر سازمان ها هستند. طبق گفته­ی رابایی(2009) سازمان ها به منظور موفق باقی ماندن و حفظ رقبای خود به فناوری اطلاعات مثل ERP نیاز دارند. داونپورت(1998) نیز بیان می­کند که سیستم ERP ممکن است مهمترین پیشرفت در استفاده­ از شرکت های بزرگ از فناوری اطلاعات باشد. بنابراین، بسیاری از سازمان­ها برای بهبود موقعیت رقابتی خود به وسیله­ی اجرای سیستم ERP برنامه ریزی می­کنند.(Rabaai, 2009, Grabski and Leech, 2007) از زمانی که بسیاری از سازمان ها ERP را به عنوان فرصتی برای صرفه جویی در هزینه و افزایش سود رقابتی مورد ملاحظه قرار داده اند معمولا هزینه های زیادی بر روی پروژه های ERP سرمایه گذاری می­شود.(Trinskjear, 2009) محققان نظیر (Nah, Lau and Kuang, 2001; Siau, 2004; Beheshti, 2006) تاکید کردند که سیستم­های ERP به دلیل این که ارتباطات و هماهنگی را تسهیل می­کنند، فعالیت های اجرایی را متمرکز می­کنند، توانایی گسترش عاملیت سیستم اطلاعات جدید را افزایش می­دهند و هزینه­ی پشتیبانی سیستم اطلاعات را کاهش می­دهند، به بهبود فرآیند کسب و کار و کاهش هزینه ها کمک می­کنند. طبق گفته­ی هوانگ و نول(2003) تعداد رو به رشدی از بنگاه های اقتصادی چندملیتی شروع به پذیرش سیستم های ERP در پیش­بینی افزایش تولید و بهره وری و همچنین وسیله ای برای اعمال نفوذ در رقابت های سازمانی کرده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.