دانلود کارآموزی رنگ سازی قیمت:80000ریال
موضوع : دانلود کارآموزی رنگ سازیفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه صنعت رنگ سازی در حقیقت اختلاط چهار جز اصلی رنگ پایه رنگدانه حلال و مواد کمکی در یکدیگر می باشد. در روند اختلاط این چهار جز که هرکدام ممکن است خود مجموعه ای از دو یا چند ماده ی دیگر باشد مرحله ی پخش رنگدانه و سایر مواد جامد در فاز مایع رنگدانه از مهمترین مراحل تعیین کننده ی کیفیت رنگ تولید شده می باشد برای این منظور از انواع مخلوط کن ها و آسیا ها و آسیا مخلوط کن ها استفاده می شودکه هر کدام از آن ها در نوع معینی از رنگ ها با درجه ی گرانروی خاصی از رنگ کارایی بهتری از خود نشان می دهد. در این گزارش به اختصار به توضیح درباره این مخلوط کنها، رنگدانهها وهمچنین سایر عملیاتهای صنعت رنگسازی می پردازیم.
مخلوط کن های مورد مصرف در صنعت رنگسازی این مخلوط کن ها را به سه دستهی کلی تقسیم می کنند : الف) مخلوط کن هایی که رنگ دانه و رنگپایه را با هم مخلوط می کنند و آن را تبدیل به خمیری می کنند که در مرحله ی بعد توسط یک آسیاب خرد و پخش میشود. ب) مخلوط کن هایی که عمل اختلاط و آسیای رنگدانه در رنگپایه را همزمان انجام می دهد. ج) مخلوط کن هایی که خمیر اسیا شده را با سایر مواد باقی مانده در رنگ مخلوط می کنند تا رنگ نهایی بدست آید. مخلوطکنهایی که فقط به درد خمیر می خورند ممکن است از نوع سنگین یا ثابت باشند یا از نوعی که تانک ان ها قابل جابه جا شدن است این نوع مخلوط کن ها در کنار اسیا های شنی مورد استفاده قرارمی گیرند . طرح مخلوط کن های ساخته شده توسط سازندگان مختلف تا اندازهای متفاوت می باشد اما اصول کلی کار آنها یکی می باشد . جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
مقاله ابزارهای مالی در بازار سرمایه به صورت پاورپوینت قیمت:25000ریال موضوع : مقاله ابزارهای مالی در بازار سرمایه به صورت پاورپوینت فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)
فهرست مطالب : جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
گزارش کارآموزی شبکه در یک نمایندگی بیمه قیمت:50000ریال
موضوع : گزارش کارآموزی شبکه در یک نمایندگی بیمهفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه از آنجا که شبکههای بی سیم، در دنیای کنونی هرچه بیشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهیت این دسته از شبکهها، که بر اساس سیگنالهای رادیوییاند، مهمترین نکته در راه استفاده از این تکنولوژی، آگاهی از نقاط قوت و ضعف آنست. نظر به لزوم آگاهی از خطرات استفاده از این شبکهها، با وجود امکانات نهفته در آنها که بهمدد پیکربندی صحیح میتوان بهسطح قابل قبولی از بعد امنیتی دست یافت، بنا داریم در این سری از مقالات با عنوان «امنیت در شبکه های بی سیم» ضمن معرفی این شبکهها با تأکید بر ابعاد امنیتی آنها، به روشهای پیکربندی صحیح که احتمال رخداد حملات را کاهش میدهند می پردازیم. فهرست مقدمه: 4 فصل اول: آشنایی کلی با مکان کار آموزی 4 فصل دوم: ارزیابی بخش های مرتبط با رشته کارآموزی 5 (1-1 ) شبکههای بیسیم، کاربردها، مزایا و ابعاد 6 (1-2 ) منشأ ضعف امنیتی در شبکههای بیسیم و خطرات معمول 7 (2-1 ) بخش دوم : شبکههای محلی بیسیم 9 (2-2 ) معماری شبکههای محلی بیسیم 11 (3-1 ) عناصر فعال شبکههای محلی بیسیم : 14 (4-1 ) بخش چهارم : امنیت در شبکههای محلی بر اساس استاندارد 802.11 17 (4-2 ) قابلیتها و ابعاد امنیتی استاندارد 802.11 18 (5-1 ) Authentication20 (5-2 ) Authentication بدون رمزنگاری : 21 (5-3 ) Authentication با رمزنگاری RC4 22 (6-1 ) Privacy 24 (6-2 ) Integrity 26 (7-1 ) استفاده از کلیدهای ثابت WEP 28 (7-2 ) Initialization Vector (IV) 29 (7-3 ) ضعف در الگوریتم : 29 (7-4 ) استفاده از CRC رمز نشده : 30 (8-1 )حملات غیرفعال 32 مسأله شماره ۱: دسترسی آسان 36 راه حل شماره ۱: تقویت کنترل دسترسی قوی 37 مسأله شماره ۲: نقاط دسترسی نامطلوب 39 راه حل شماره۲ : رسیدگی های منظم به سایت 40 فواید تکنولوژی Wireless 46 استانداردb 802.11 47 اثرات فاصله 48 پل بین شبکهای 49 پدیده چند مسیری 50 استاندارد a 802.11 51 افزایش پهنای باند 53 طیف فرکانسی تمیزتر 55 کانالهای غیرپوشا 55 همکاری Wi-Fi 56 استاندارد بعدی IEEE 802.11g 56 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
دانلود گزارش کارآموزی در مورد شبکه قیمت:50000ریال
موضوع : دانلود گزارش کارآموزی در مورد شبکهفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده: وابستگی به منابع شبکه در سالیان اخیر بطرز چشم گیری افزایش یافته است. در دنیای امروز یک سازمان با قابلیت در دسترس بودن شبکه آن گره خورده است.بدیهی است در چنین مواردی توان نحمل سازمان ها در زمان بروز یک مشکل در شبکه و انجام عادی فعالیت های روزمره بطرز محسوسی کاهش می یابد.همین موضوع باعث شده است اشکال زدایی شبکه به عنوان یکی از عناصر حیاتی و تعیین کننده در اکثر سازمان ها مورد توجه جدی قرا ر بگیرد.علاوه بر اینکه وابستگی به منابع شبکه رشد چشم گیری را داشته است این صنعت به سرعت به سمت محیط های پیچیده نظیر استفاده از چندین نوع رسانه انتقال داده و چندین پروتکل و ضرورت ارتباط با شبکه های ناشناخته نیز حرکت می کند.این نوع شبکه های ناشناخته ممکن است یک شبکه گذرا متعلق یه یک مرکز ارائه دهنده سرویس های اینترنت (ISP)و یا یک شرکت مخابراتی باشند که شبکه های خصوصی را به یکدیگر متصل می نمایند.همگرائی صوت و تصویر درون شبکه های داده نیز پیچیدگی بیشتری را به دنبال داشته است و اهمیت اعتماد پذیری به شبکه را بیش از هر زمان دیگر مهم نموده است.وجود محیط های شبکه ای پیچیده بدین معنی است که مسائل مربوط به ارتباطات و حفظ حداقل کارآئی در ارتباطات بین شبکه ای به شدت رشد و در برخی موارد یافتن منبع بروز مشکل سخت و اغفال کننده است. فهرست مطالب : مفاهیم اولیه شبکه توپولوژی ، رسانه و پروتکل ارتباطات یک طرفه Half-Duplex و دو طرفه Full-Duplex سگمنت segment و بک بون backbone شبکه بندی سرویس دهنده/ گیرندهclient/server امنیت در شبکه ها تنظیمات مربوط به کلمه های عبور حسابهای کاربران تنظیم مدت اعتبار کلمه های عبور مدلهای مختلف امنیتی مدل های شبکه ای چرا پروتکل TCP/IP ؟ اجزای پروتکل TCP/IP برنامه های کمکی TCP/IP مدل آدرس دهی IP نحوه اختصاص DHCP IP Sub netting سرویس دهنده DNS سرویس دهنده WINS IP Routing Static Routing Dynamic Routing معرفی پروتکل TCP/IP آدرس IP پورت TCP/UDP مفاهیم اولیه پروتکل TCP/IP فرآیند Host name Resolution فرآیند NetBIOS Name Resolution Telnet AUX انواع کارت های شبکه راه اندازی اولیه روتر حافظه CPU FLASH MEMORY NVRAM وظایف کارتهای شبکه هاب و سوئیچ انواع توپولوژیها فهرست شکلها و جدول ها: ۱-شبکه ۲-لیستی از پروتکل های شبکه ۳-HALF DUPLEX FULL DUPLEX 4-امنیت در شبکه های کامپیوتری ۵-۷لایه معروف OSI 6-نحوه ی انجام فرآیند در لایه فیزیکی ۷-پیکربندی پروتکل TCP/IP 8-DHCP 9- ارزش مکانی هررقم در مبنای دو ۱۰- نحوه ی عملکرد OSPF 11- روتر ۱۲- یک کابل اترنت به همراه یک کانکتور RJ-45 13-یک نمونه هاب ۱۴- یک نمونه سوئیچ جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
بررسی تطبیقی قراردادهای بین المللی نفتی ایرا ن با قراردادهای نفتی سایر کشورها قیمت:125000ریال
موضوع : بررسی تطبیقی قراردادهای بین المللی نفتی ایرا ن با قراردادهای نفتی سایر کشورهافرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه : به دلیل اهمیت نفت که یک منبع حیاتی است قراردادهای منعقده نفتی نیز از اهمیت خاصی بر خوردار است، اینکه اکثر قرارداد های نفتی جنبه بین المللی دارد لذا این قرار دادها بویژه با توجه به تحولات سیاسی و اقتصادی در جهان درخور تغییرات و دگرگونیهایی بوده است که هر کدام از جنبه های خاصی حائز اهمیت و مطالعه می باشد، از بررسی ابتدایی ترین قرار داد های نفتی که تحت عنوان “امتیاز Concession ” با دولتهای صاحب نفت به امضاء می رسیده تا قرار دادهای متداول امروزی میتواند زوایای مختلف این قرار دادها را مشخص نماید، لذا این رساله بر آن است که به بررسی تطبیقی قرار دادهای بین المللی نفتی ایران با قرار دادهای نفتی سایر کشور ها بپردازد و ابعاد مهم حقوقی آنها را مشخص و مقایسه نماید، به منظور تحقق واقعی این بررسی تطبیقی ابتدائاً بر آن میباشم که به تعریف کلی و سپس بررسی ویژگی های قرار دادهای بین المللی نفتی در کلیه مراحل سه گانه اکتشاف، تولید و بهره برداری بپردازم، در راستای نیل به این مقصود به معرفی و بررسی ویژگیهای اقسام قرار داد های بین المللی نفتی ایران اقدام گردیده و از ابتدایی ترین قرار داد امتیاز نفتی که معروف به قرار داد دارسی منعقده به سال 1901 می باشد تا آخرین نوع قرار دادهایی که هم اکنون درصنعت نفت ایران متداول گشته و به قرار دادهای“بیع متقابل Buy Back ” موسوم گردیده است را تحلیل نموده لذا بررسی و ارزیابی اینگونه قرار دادهای نفت و گاز از منظر حقوق بین الملل مد نظر قرار گرفته است. فهرست مطالب
مقدمه ۱
فصل دوم
فصل سوم
فصل چهارم
ـ نتیجهگیری ۲۲۹ جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
پروژه کارآفرینی تابلوهای برق فشار قوی و فشار ضعیف قیمت:50000ریال
موضوع : پروژه کارآفرینی تابلوهای برق فشار قوی و فشار ضعیففرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه: در اوایل دوران صنعت برق، سیستم های توزیع و تابلوهای فشار قوی و فشار ضعیف جزء نیروگاه بودند. طراحی آنها، اگر بتوان چنین نامید، تقریبا در تمام موارد به صورت تعجیلی و کاربردی انجام می گرفت. و امروزه با توجه به افزایش تقاضا و مصرف کننده هرکدام به صورت یک بخش جداگانه درآمده اند که با پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام صنایع و بخش ها تابلوهای برق هم از این امر مستثناء نبوده اند. با توجه به اینکه صنعت برق دنیا رو به الکترونیک نهاده است و تابلوهای مانند PLC جایگزین اغلب تابلوهای برق شده اند اما تابلوهای فشار قوی و فشار ضعیف با اندکی تغییرات نسبت به گذشته در حفاظت و ایمنی آنها، هنوز هم که مدت های زیادی از تولید برق در دنیا می گذرد در ورودی هر کارخانه بزرگ تولیدی، پوشاک، ریسندگی و بافندگی، صنایع داخلی و کشاورزی، مناطق مسکونی و شهرک ها … وجود دارد و بدلیل قدرت مورد استفاده کارخانه دیگر مراکز احتیاج به آن در ابتدا و انتهای خطوط تولید برق ضروری به نظر می رسد. این طرح با توجه به افزایش روز افزون کارخانجات و مراکز صنعتی و شهرک ها و نیاز به تابلوهای فشار قوی و ضعیف تهیه شده است که امید است گامی در جهت کارآفرینی و خودکفایی ملت عزیزمان باشد. مقدمه فصل اول: کلیات و سوابق ۱-۱)معرفی اجمالی پروژه ۲-۱)معرفی محصول ۳-۱)سوابق تولید ۴-۱)کاربرد و مصرف محصول ۵-۱)مشخصات فنی و نحوه بسته بندی محصول ۶-۱)بررسی نیاز جامعه و تحلیل عرضه و تقاضا فصل دوم: طراحی تولید ۱-۲)فرایند تولید ۲-۲)نمودار فرایند تولید ۳-۲)مواد اولیه و منابع تهیه آن ۴-۲)ابزار و ماشین آلات و منابع تهیه آن ۵-۲)برنامه زمانبندی اجرای پروژه ۶-۲)ظرفیت تولید ۷-۲)استقرار ماشین آلات و جریان مواد ۸-۲)جایایی و محل اجرای طرح ۹-۲)پلان سالن تولید فصل سوم: نیروی انسانی ۱-۳)نیروی انسانی مورد نیاز ۲-۳)شرح وظایف ۳-۳)حقوق و دستمزد ۴-۳)سازماندهی نیروی انسانی (چارت سازمانی) فصل چهارم: زمین و ساختمان ۱-۴)زمین مورد نیاز طرح ۲-۴)ساختمان واحد اداری ۳-۴)ساختمان واحد تولید و ساختمانهای پشتیبان ۴-۴)محوطه سازی و فضای سبز ۵-۴)هزینه های ساختمان سازی و محوطه سازی ۶-۴)پلان یا نقشه طرح فصل پنجم: انرژی و تاسیسات ۱-۵)انرژی برق ۲-۵)انرژی آب ۳-۵)انرژی سوخت ۴-۵)تاسیسات حرارتی ۵-۵)تاسیسات برودتی ۶-۵)وسایل ترابری ۷-۵)ارتباطات ۸-۵)سیستم اتفاء حریق ۹-۵)هزینه انرژی و تاسیسات فصل ششم: محاسبات مالی طرح ۱-۶)سرمایه کل و منابع تامین آن ۲-۶)سرمایه در گردش و برآورد آن ۳-۶)سرمایه ثابت و برآورد آن ۴-۶)برآورد هزینه های تولید سالیانه ۵-۶)هزینه های ثابت و متغیر تولید ۶-۶)محاسبه نقطه سر به سر تولید ۷-۶)محاسبه قیمت تمام شده محصول ۸-۶)محاسبه قیمت فروش ۹-۶)محاسبه سود ناخالص تولید ۱۰-۶)محاسبه سود خالص طرح ۱۱-۶)دوره برگشت سرمایه ۱۲-۶)توجیح اقتصادی طرح منابع و ماخذ طرح جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
پایان نامه جامعه شناسی قیمت:165000ریال موضوع : پایان نامه جامعه شناسیفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
چکیده نقد جامعهشناسی برخلاف آنچه در نگاه نخست به نظر میآید، تنها بررسی تأثیر مستقیم رخدادهای اجتماعی مشخصی بر ادبیات یک دوره نیست و برخلاف بسیاری مکاتب دیگر نمیتوان یک مقطع معین تاریخی و یک محدودهی مشخص جغرافیایی و فرهنگی برای آن درنظر گرفت. بلکه در طول سالها افت و خیزهای فراوانی را پشت سرگذاشته و با جریانهای بسیار در پیوسته است.یکی از مهمترین این جریانها که پیوندی گسستناپذیر با جامعهشناسی دارد، نقد فمنیستی است. بسیاری از منتقدان، فمنیسم را شاخهای از نقد جامعهشناسی میدانند که در آن به جامعه از رهگذر امکانات و شرایطی مینگرد که همواره از زنان دریغ داشته شده است.این رساله ابتدا به معرفی مشروح رویکرد جامعهشناسی میپردازد و ویژگیهای اصلی آن را جست و جو میکند و مهمترین گرایشهای این گونهی نقد ادبی را معرفی میکند. فصل دوم رمان سووشون را براساس شیوههای این رویکرد تحلیل میکند و مناسبات سووشون را با جامعهای که در آن شکل گرفته و نیز جامعهای که روایتش میکند مورد کنکاش قرار میدهد. در فصل سوم از رویکرد فمنیستی و نقد ادبی سخن میرود و در فصل پایانی سووشون از چشمانداز این رویکرد نوآیین و در حال شکلگیری بررسی میشود. جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
گزارش کارآموزی نماکاری ساختمان قیمت:50000ریال
موضوع : گزارش کارآموزی نماکاری ساختمانفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه : در دنیای امروز و آینده فن آوری کارهای اجرایی همراه با نوآوری که هر روز صنعت ساختمان را متاثر می کند لزوم آموختن هرچه بهتر روش های درست کارهای عملی ساختمانی را ایجاب می کند . نحوه انتخاب درست و بجای مصالحی چون آجر ، سیمان ، گچ ، بلوک و دیگر مصالح و همچنین طرز درست مصرف کردن آنها از اهمیت فراوانی برخودار می باشد . از آنجا که مصالح ساختمان و نیز مصالح جنبی و وابسته ی به آن بسیار فراوان ومتنوع می باشد بنابراین لزوم اجرای عملیات ساختمانی چه در کارگاههای آموزشی و یا در کارگاههای اجرایی ساختمانی کمک شایایی به ما خواهد نمود . بخش اول : آشنایی کلی با مکان کار آموزی این پروژه مدرسه ای است دو طبقه با اسکلت بتونی و سقف تیرچه بلوک که دارای 3 قسمت اصلی و کلی می باشد : 1 ـ قسمت شرقی مدرسه که مربوط به کلاس دانش آموزان می باشد . 2 ـ قسمت مرکزی که ساختمان اداری مدرسه است . جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
بررسی فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی قیمت:80000ریال موضوع : بررسی فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی شهر تهران در سال تحصیلی ۸۷-۸۶فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
چکیده
فرسودگی شغلی شامل احساس خستگی عاطفی ، مسخ شخصیت و عدم موفقیت فردی در کار است. این پژوهش فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی دولتی شهر تهران را مورد بررسی قرار داد . روش تحقیق توصیفی و از نوع زمینه یابی است . نمونه این تحقیق ۱۳۴ نفر از دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی دولتی شهر تهران بودند که با استفاده از روش نمونه گیری چند مرحله ای انتخاب شدند . ابزار تحقیق پرسشنامه فرسودگی شغلی بوده که به روش محقق ساخته تهیه شد . نتایج تحقیق نشان داد که فرسودگی شغلی دبیران در مولفه های خستگی عاطفی ، مسخ شخصیت ، عدم موفقیت فردی کمتر از سطح متوسط می باشد . و بین سن با فرسودگی شغلی دبیران و همچنین میزان تحصیلات ، تعداد سالهای تدریس و نوع ماده درسی و فرسودگی شغلی دبیران تفاوت معنی داری بدست نیامد . در مورد ارتباط تعداد سالهای تدریس در دوره پیش دانشگاهی و فرسودگی شغلی در دو مولفه خستگی عاطفی و مسخ شخصیت رابطه معنی داری بدست نیامد، و فقط در ارتباط مولفه سوم یعنی عدم موفقیت فردی با فرسودگی شغلی تفاوت معنی دار بود .
فهرست مطالب
فصل اول
۱-۱- مقدمه ۲
۱-۲- بیان مسأله ۳
۱-۳- اهمیت مسأله ۴
۱-۴- اهداف تحقیق ۵
۱-۴-۱- هدف کلی تحقیق ۵
۱-۴-۲- هدف جزئی تحقیق ۵
۱-۵- سؤالات تحقیق ۶
۱-۶- تعاریف متغیرها ۷
۱-۷- تعاریف عملیاتی ۹
فصل دوم
۲-۱- مقدمه ۱۱
۲-۲- فرسودگی شغلی ۱۱
۲-۳- رویکردهای مختلف به فرسودگی شغلی ۱۴
۲-۳-۱- رویکرد بالینی ۱۴
۲-۳-۲- رویکرد روان شناختی – اجتماعی ۱۶
۲-۳-۳- رویکرد تبادلی ۱۷
۲-۳-۴- مدل کاپنر ۱۹
۲-۴- رویکرد ساختاری ۲۰
۲-۴-۱- سازمان ۲۱
۲-۴-۲- جو سازمانی ۲۱
۲-۴-۳- تئوری سیستم های اجتماعی و جو سازمانی ۲۲
۲-۴-۴- جو سازمانی و روابط سازمانی ۲۳
۲-۴-۵- شاخص های جو سالم سازمانی ۲۴
۲-۴-۶- بهداشت روانی ۲۵
۲-۴-۷- روحیه ۲۶
۲-۴-۸- ویژگی های مدرسه سالم ۲۶
۲-۵- مراحل فرسودگی شغلی ۲۷
۲-۵-۱- ماسلاچ ۲۷
۲-۵-۲- پستونچی ۲۸
۲-۵-۳- مراحل فرسودگی شغلی معلمان (ساراسون) ۳۰
۲-۶- عوامل فرسودگی شغلی ۳۰
۲-۷- نشانه های فرسودگی شغلی ۳۳
۲-۸- عوارض فرسودگی شغلی ۳۴
۲-۹- استرس شغلی ۳۴
۲-۹-۱- منابع استرس شغلی ۳۵
۲-۹-۲- ارتباط استرس شغلی با تحلیل رفتگی ۳۷
۲-۱۰- تحلیل رفتگی وشخصیت ۴۱
۲-۱۰-۱- تحلیل رفتگی و شغل آموزگاری ۴۳
۲-۱۱- فشار روانی ۴۵
۲-۱۱-۱- آثار تخریبی فشار روانی در تدریس ۴۶
۲-۱۱-۲- راههای کاهش فشار روانی معلمان ۴۶
۲-۱۲- پیشینه پژوهش ۴۸
۲-۱۲-۱- تحقیقات داخلی ۴۸
۲-۱۲-۲- تحقیقات خارجی ۵۴
فصل سوم
۳-۱- طرح تحقیق ۵۸
۳-۲- جامعه آماری ۵۸
۳-۳- متغیر مستقل و وابسته ۵۸
۳-۴- روش نمونه گیری ۵۸
۳-۵- ابزار اندازه گیری ۵۹
۳-۶- پایایی و روایی تحقیق ۵۹
۳-۷- ابزار تجزیه و تحلیل داده ها ۵۹
فصل چهارم
۴-۱- مقدمه ۶۱
۴-۲- تجزیه و تحلیل داده ها ۶۲
فصل پنجم
۵-۱- مقدمه ۸۵
۵-۲- بحث ونتیجه گیری ۸۵
۵-۳- پیشنهادها ۹۱
۵-۴- محدودیتها ۹۱
منابع ۹۲
فهرست جداول
جدول ۴-۱ – توزیع فراوانی مرتبط با متغیر سن دبیران ۶۲
جدول ۴-۲ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر میزان تحصیلات دبیران ۶۴
جدول ۴-۳ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر تعداد سالهای تدریس دبیران ۶۶
جدول ۴-۴ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر تعداد سالهای تدریس در پیش دانشگاهی ۶۸
جدول ۴-۵ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر نوع درس مورد تدریس ۷۰
جدول ۴-۶ آمار توصیفی مرتبط با بررسی وضعیت مولفه خستگی عاطفی ۷۲
جدول ۴-۷ آمار توصیفی مرتبط با بررسی وضعیت مولفه مسخ شخصیت ۷۲
جدول ۴-۸ آمار توصیفی مرتبط با بررسی وضعیت مولفه عدم موفقیت فردی ۷۳
جدول ۴-۹ بررسی وضعیت موجود دیدگاه دبیران نسبت به خستگی عاطفی ۷۴
جدول ۴-۱۰ بررسی وضعیت موجود دیدگاه دبیران نسبت به مسخ شخصیت ۷۶
جدول ۴-۱۱ بررسی وضعیت موجود دیدگاه دبیران نسبت به عدم موفقیت فردی ۷۸
جدول ۴-۱۲ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر سطوح سنی ۸۰
جدول ۴-۱۳ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر مدرک تحصیلی ۸۱
جدول ۴-۱۴ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر تعداد سالهای تدریس ۸۲
جدول ۴-۱۵ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر تعداد سالهای تدریس در پیش دانشگاهی ۸۴
جدول آزمون تعقیبی LSD مرتبط با جدول ۱۵ ۸۵
جدول ۴-۱۶ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر نوع درس مورد تدریس (نوع تدریس) ۸۶
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
بررسی تاثیرات مشاوره گروهی والدین به شیوه شناختی رفتاری قیمت:80000ریال موضوع : بررسی تاثیرات مشاوره گروهی والدین به شیوه شناختی رفتاری درکاهش نشانههای اضطراب کودکانفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
مقدمه
ریشهی بسیاری از مسائل و مشکلات روانی کودکان و نوجوانان در اضطراب و اختلالات مرتبط با آن است. اضطراب به صورت یک اصطلاح کلی تعریف میشود که تنش و برانگیختگی فیزیولوژیکی، درک عقیده و اجتناب رفتاری را دربرمیگیرد. (ایسائو و پیترمن، ترجمه براتیان، 1384)
کودکان هم مثل بزرگترهایشان دچار اضطراب میشوند ولی اغلب از اینکه اضطراب واسترس را تجربه میکنند ناآگاهند در حالی که بچهها از اضطراب آسیب میبینند- اضطرابی که آنها را بسوی افسردگی هدایت میکند. آنها ممکن است این اضطراب را به طرق مختلفی نشان دهند یکی از خطرناکترین کارهایی که ممکن است والدین بکنند چشم پوشی از بحرانهای دوران کودکی فرزندانشان است. مهم نیست که این بحران چقدر کوچک به نظر برسد کی رخ دهد و چه شدتی داشته باشد.
فهرست مطالب
چکیده :
فصل اول :کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله :
اهمیت و ضرورت مساله
اهداف پژوهش
پرسشها و فرضیههای پژوهش
فرضیههای تحقیق:
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها
تعریف نظری مشاوره گروهی به شیوه شناختی رفتاری :
اضطراب کودکان
فصل دوم : ادبیات پیشینه پژوهش
مقدمه:
الف – مبانی نظری
اضطراب کودکی
تعریف و طبقه بندی
اضطراب
علائم رایج اضطراب
ترس
انواع ترسهای دوران کودکی
نوزادی
اوایل کودکی
کودک مدرسهای
نگرانی
ترس در برابر اضطراب
علائم عمومی اضطراب در کودکان
اختلالهای اضطرابی در کودکان
اختلال اضطراب جدایی:
اختلال وحشتزدگی
مدرسه هراسی
اختلال اضطراب فراگیر (GAD)
اختلال وسواس فکری و عملی
اختلال فشار روانی پس از سانحه
مفهوم سازی عمومی اختلالهای اضطرابی
1. نشانههای جسمانی و بدنی
2. آشفتگیهای ذهنی و شناختی:
3. اجتنابها و واکنشهای رفتاری
همه گیر شناسی اختلالهای اضطرابی کودکان و نوجوانی
جدول 2-1 میزان شیوع اختلالهای اضطرابی در کودکان و نوجوانان (بیدل و ترنر، 2005)
جدول 2-2 میزان همبودی نمونههایی از کودکان که تشخیص اولیه اختلال اضطرابی داشتهاند. (بیدل و ترنر 2005)
دیدگاههای مختلف در مورد اضطراب
1. دیدگاه روان پویایی
2. دیدگاه زیست شناختی
دیدگاه سالیوان
دیدگاه هورنای
دیدگاه اتو رنک
دیدگاه آدلر
دیدگاه رفتاری
دیدگاه شناختی
دیدگاه وجودی
دیدگاه فرد مدار
دیدگاه گشتالت درمانی
دیدگاه سیستمی
شیوههای ارتباطی والدین و تاثیر بر اضطراب کودکان
درمان شناختی- رفتاری CBT
CBT چگونه عمل میکند
چطور فردی میتواند این تغییرات رفتاری را بدست آورد؟
درمان اختلالهای اضطرابی
1. حساسیت زدایی منظم
2. غرقه سازی (درمان با غرقه سازی تجسمی)
3- الگو برداری
4. کنترل اضطراب
خود گویی مثبت
کنترل هراسها
مداخله مرتبط با والدین
مشارکت خانواده در درمان CBT
دارو درمانی
پیشنهاداتی برای والدین با کودکان مضطرب:
تاثیر محیط و وراثت بر اضطراب کودکان
تاثیر اضطراب بر تحصیل کودکان
روش مشاوره گروهی
قوانین اساسی گروه
فرایند مشاوره گروهی به شیوه شناختی رفتاری
اهداف درمانی گروه درمانی به شیوه شناختی رفتاری
تحقیقات انجام گرفته در داخل و خارج کشور
تحقیقات انجام گرفته در ایران
جمع بندی و نقد و بررسی پژوهشهای انجام شده
فصل سوم : روش اجرای پژوهش
الف ) طرح پژوهش
نمونه و نمونه گیری:
نمونه مورد مطالعه و روش نمونه گیری
ابزارهای اندازه گیری متغیرها
پرسشنامه علائم مرضی کودک (CSI-4)
مقیاسهای پرسشنامه علائم مرضی (CSI4)
گروه A- اختلال کاستی- بیش فعالی
گروه B- اختلال لجبازی و نافرمانی (سوالات 26-19 در هر یک از پرسشنامههای والد و معلم)
گروه C- اختلال سلوک (سوالات 41-27 در هر یک از پرسشنامههای والد و معلم)
گروه D- اختلالات اضطرابی
گروه E- اختلالات اضطرابی و تیک
گروه G- اختلالات خلقی
گروه H- اختلالات فراگیر رشدی (PDD)
گروه I- اختلالات اضطرابی
گروه J- اختلال اضطرابی
گروه K اختلالات دفع
متغیرها:
اعتبار و روایی پرسشنامه (CSI4)
مدت زمان اجرای پرسشنامه:
شیوه نمره گذاری
روش جمع آوری دادهها
فصل چهارم : یافتههای پژوهش
1. توصیف دادهها:
نمودارهای مربوط به آمار توصیفی
نمودار1-4 نمرات مربوط به پیش آزمون اضطراب فراگیر (درگروه آزمایش)
نمودار2-4: نمرات مربوط به پیش آزمون اضطراب فراگیر (درگروه کنترل )
نمودار3-4نمرات مربوط به پس آزمون اضطراب فراگیر (درگروه آزمایش)
نمودار4-4: نمرات مربوط به پس آزمون اضطراب فراگیر (درگروه کنترل )
نمرات هراس اجتماعی گروه کنترل در پیش آزمون نمودار5-4
نمرات هراس اجتماعی گروه آزمایش در پیش آزمون نمودار6-4
نمرات هراس اجتماعی گروه کنترل در پس آزمون نمودار7-4
نمرات هراس اجتماعی گروه آزمایش در پس آزمون نمودار8 -4
نمرات –اضطراب جدایی گروه آزمایش در پیش آزمون نمودار9-4
نمرات اضطراب جدایی گروه کنترل در پیش آزمون نمودار10-4
نمرات اضطراب جدایی گروه آزمایش در پس آزمون نمودار11-4
نمرات اضطراب جدایی گروه کنترل در پس آزمون نمودار12-4
تحلیل دادهها
پرسش پژوهش
جدول 3-4 آمار توصیفی مربوط به نمرات اضطراب فراگیر
جدول 4-4 آزمون لون برای برابری واریانسها
جدول 5-4 جدول ANCOVA اثرات بین آزمودنیها (اضطراب فراگیر)
جدول 6-4 آمار توصیفی مربوط به نمرات هراس اجتماعی
جدول 7-4 آزمون لون برای برابری واریانسها
جدول 8-4 جدول ANCOVA آزمون اثرات بین آزمودنیها (هراس اجتماعی)
جدول 9-4 آمار توصیفی مربوط به نمرات اضطراب جدایی
جدول 10-4 آزمون لون برای برابری واریانسها
جدول 8-4 جدول ANCOVA آزمون اثرات بین آزمودنیها (اضطراب جدایی)
فصل پنجم : بحث ونتیجه گیری
الف )بررسی فرضیهها
پرسش اول :
پرسش دوم :
این نتیجه با نتایج حاصل از پژوهشهای :
پرسش سوم :
محدودیتها
پیشنهادات :
الف : پیشنهاد به پژوهشگران بعدی
ب: پیشنهادات کاربردی
منابع و مأخذ
منابع فارسی :
منابع لاتین:
ضمائم
پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4) - ( براساس DSM IV) - فرم ویژه معلمان
پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4) - (براساس DSM IV) - فرم ویژه والدین
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
بررسی تأثیر میزان تحصیلات بر ملاکهای ازدواج در بین دانشجویان قیمت:80000ریال موضوع : بررسی تأثیر میزان تحصیلات بر ملاکهای ازدواج در بین دانشجویانفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
چکیده فهرست مطالب
- چکیده
فصل دوم: ” ادبیات تحقیق”
فصل سوم: ” چارچوب روش تحقیق” جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان قیمت:70000ریال
موضوع : بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزانفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی مدارس عادی و غیر انتفاعی در شهرستان نیشابور امروز جامعه در حال پیشرفت، نیازمند افرادی مسئول و خودکفا است و آموزش مسئولیت پذیری به کودکان نیازمند جوی خاص در خانه و مدرسه است. بایستی شرایطی فراهم کرد تا کودکان و نوجوانان، ابزارهای نگرش و ارزشیابی پیدا کنند تا به کمک آنها بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. تصمیماتی که آنان را در این دنیای پیچیده به سوی زندگی بارور و رضایت بخش رهنمون کند. انسانهای امروز بیش از بیش نیازمند پذیرش مسئولیت برای زندگی و سرنوشت خود هستند و این امر میسر نمی شود مگر اینکه مبنای آموزش و پرورش آنها مبتنی بر افزایش درک کودکان و نوجوانان در مورد نقش خود آنها به تعیین سرنوشت و ساخت کیفیت زندگیشان باشد و برای رسیدن به این اهداف، سعی و کوشش و برنامه ریزی دقیق لازم است.
فصل اول : تعاریف و مفاهیم مقدمه آغاز زندگی اجتماعی کودک مهمترین مراحل تحول شخصیت اجتماعی کودکان جامعه عوامل یا کارگزاران جامعه پذیری عوامل دیگر هدفهای جامعه پذیری اجتماعی شدن پاسخ به این سؤال که آیا انسان اجتماعی است؟ گونه های اجتماعی شدن تأثیر هنجار ها بر اجتماعی شدن فرد اهداف اجتماعی شدن عوامل اجتماعی شدن خانواده روابط همسالان مدارس رسانه های همگانی سایر عوامل اجتماعی شدن باز اجتماعی شدن روشهای پرورش مسئولیت پذیری و رشد عزت نفس فصل دوم : چهارچوب عملی تحقیق موضوع تحقیق اهداف تحقیق هدف کلی هدف جزئی طرح مسئله تحقیق فرضیات جامعه آماری واحد آماری روش نمونه گیری و حجم نمونه روش تحقیق تعاریف و مفاهیم اجتماعی شدن جامعه پذیری خانواده مدرسه معلم شخصیت اجتماعی مسئولیت پذیری پیشینه تحقیق مسئولیت آموزش ارزش ها وظیفه همه نیروهای تربیتی جامعه فصل سوم : توصیف یافته های آماری جداول و نمودارها فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات بررسی فرضیه ها فصل پنجم : ضمائم نتیجه گیری محدودیت ها منابع و مأخذ پایان نامه ها مجلات پرسشنامه ها
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
مقاله بودجه بندی سرمایه ای به صورت پاورپوینت قیمت:50000ریال
موضوع : مقاله بودجه بندی سرمایه ای به صورت پاورپوینت فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش) فهرست مطالب
مقدمه جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
گزارش کارآموزی سخت افزار در خدمات کامپیوتری قیمت:50000ریال
موضوع : گزارش کارآموزی سخت افزار در خدمات کامپیوتری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه این سایت از سال ۱۳۸۷ کار خود را با ۵ عدد کامپیوتر شروع کرده و به تدریج نسبت به توسعه و ارتقاء سیستمها اقدام شد.این سایت در ابتدا با نام خدمات کامپیوتری آریانا کار خود را آغاز کرد.آدرس: نازی آباد خیابان نیک نام خیابان میر فتاح فاطمیپلاک ۴۴در این سایت علاوه خدماترسانی کامپیوتری (آموزش نرمافزارها و تمرین مسائل مربوطه که در کلاسهای کامپیوتر دانشگاه ارائه شده است) نسبت به رفع عیوب سختافزاری و نرمافزاری توسط اینجانب صورت میگرفت. فهرست مطالب معرفی شرکت فصل اول۶ آشنایی با قطعات سخت افزاری ۷ مادربورد ۱۱ CPU 14 RAM 15 کارت گرافیک ۱۶ کارت صدا ۱۷ کارت فکس مودم ۱۸ هارددیسک ۲۰ فلاپی درایو ۲۳ CD DRIVE 23 مانیتور ۲۷ صفحه کلید و ماوس ۲۸ اسمبل قطعات کامپیوتر ۲۸ احتیاطها ۲۸ مطالعه کتابچه مادربورد ۳۰ نصب CPU 31 نصب حافظه ۳۳ محکم کردن مادربورد در داخل کیس ۳۴ فصل دوم۳۸ مادر برد ومنتاژ رایانه.۳۹ کارت گرافیکی(ویدیویی)۵۰ نمایشگر (مانیتور)۵۳ منابع۵۵
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
بررسی عوامل مؤثر بر مرگ و میر کودکان قیمت:680000ریال
موضوع : بررسی عوامل مؤثر بر مرگ و میر کودکانفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه در دوران ما قبل کشاورزی، دوره گردآوری خوراک، انسانها علاوه بر مشکل کمبود غذا، با خطرات زیادی از جمله خطر حیوانات وحشی، سیل، رعد و برق، طوفان و غیره مواجه بودند و به دلیل ابتدایی بودن تکنولوژی آن زمان، انسانها توان مقابله با این خطرات را نداشتند، بنابراین،مرگ و میر در آن دوران خیلی بالا بود. ولی با انقلاب کشاورزی، یکجانشینی و با تولید مازاد مواد غذایی، سطح مرگ ومیر نسبتا پایین آمد و نرخ رشد جمعیت نیز تا اندازه ای افزایش یافت. بعد از آن با وقوع انقلاب صنعتی و بدنبال پیشرفتهایی که در زمینه های فنی و تکنولوژیکی، بهداشتی و درمانی، وضع تغذیه، حمل و نقل و ارتباطات صورت گرفت، مرگ و میر کاهش پیدا کرد. این مسئله ابتدا در کشورهای توسعه یافته رخ داد، بعد از جنگ جهانی دوم، بدنبال صدور تکنولوژی درمان و کنترل مرگ به کشورهای در حال توسعه، سطح مرگ و میر در این دسته از کشورها نیز با شتاب بیشتری شروع به کاهش کرد که طبیعتا رشد فزاینده جمعیت این کشورها را در پی داشت. البته بیشترین کاهش مرگ و میر مربوط به مرگ و میر کودکان و اطفال بود. محاسبات مک کئون (۱۹۷۵) نیز بیانگر این نکته است: «یک سوم از کاهش عمومی مرگ و میر در انگلستان مرتبط با کاهش مرگ ومیر در نخستین سال زندگی و نیمی از آن مرتبط با کاهش مرگ ومیر در پنج سال اول زندگی بوده است» در حال حاضر میزان مرگ و میر کودکان در کشورهای در حال توسعه خیلی بالاتر از کشورهای توسعه یافته است، اینکه چه عواملی باعث بالا نگه داشته شدن این میزان در کشورهای در حال توسعه میشود، بر اهمیت بررسی عوامل مؤثر بر مرگ و میر کودکان و مکانیسم تأثیرگذاری آنها میافزاید. بنابراین در این تحقیق تلاش میشود عوامل مؤثر بر مرگ و میر کودکان شهر میانه مورد بررسی قرار بگیرد تا با آگاهی بیشتر از این عوامل و مکانیسم تأثیرگذاری آنها، راهحلهای بهتری جهت کاهش میزان مرگ و میر کودکان ارائه گردد.در فصل اول پس از بیان مسئله و تبیین اهمیت موضوع، به بیان اهداف تحقیق پرداخته شده است. در ادامه نیز نظری اجمالی به تحولات جمعیت جهان و ایران، تحولات مرگ و میر در جهان و ایران انداخته شده است و در آخر همین فصل اشاره ای به ویژگیهای شهر میانه شده است.فصل دوم نیز شامل تئوریهای مرگ و میر، پیشینه تحقیق و مدل تحلیلی تحقیق می باشد. در فصل چهارم نیز، روش شناسی تحقیق، چارچوب تحلیلی تحقیق، فرضیهها، تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای مستقل و وابسته آورده شده است. فهرست فصل اول مقدمه طرح مساله اهمیت موضوع اهداف تحقیق فصل دوم تحولات جمعیت جهان تحولات جمعیت ایران تحولات مرگ و میر در جهان تحولات مرگ و میر در ایران ویژگیهای جمعیت شناختی شهر میانه فصل سوم الگوهای تئوریک مرگ و میر کودکان الف) تئو ریهای مر بو ط به مرگ و میر کو دکان ۱- چار چوب موسلی و چن ۲- چارچوب تحلیلی دونالد دبلیو- ماتسون و همکاران ۳- تئو ریهای تغییرات اجتماع در سطح کلان ۳-۱- تئو ری مدرنیزاسیون ۲-۳- تئوری طبقه بندی جنسی ۳-۳- تئوری وابستگی ب) علل و عوامل موثر بر مرگ و میر پیشینه تحقیق تعدادی از مطالعات انجام شده در ایران تعدادی از مطالعات انجام شده درجهان فصل چهارم روش تحقیق شیوه نمونه گیری فرضیه های تحقیق متغیر وابسته متغیر های مستقل تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای مستقل فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها ۱-توصیف داده ها ۲-تبیین و تفسیر داده ها روش رگرسیون لوجستیک روشهای ارزیابی نیکویی برازش نتیجه مدل ابتدایی مدل نهایی روش رگرسیون لو جستیک مقایسه مدل های متفاوت روشهای نیکویی برازش مدل نهایی رگرسیون لو جستیک فصل پنجم نتیجه گیری فهرست منابع جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
پروپوزال تأثیر مصرف مواد مخدر بر جرایم جوانان و رفتار اجتماعی آنها قیمت:485000ریال موضوع : پروپوزال تأثیر مصرف مواد مخدر بر جرایم جوانان و رفتار اجتماعی آنها فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) بیان مساله : پدیده های اجتماعی که امور واقعی هستند به خودی خود ناهنجار نیستند بلکه پاره ای از آنها به مرور زمان و بروز آثار زیان بار ، به ویژه در مورد تعرض به حیات، حقوق بشر و ارزش های اجتماعی ، ناهنجار یا جرم تلقی می شوند. امروزه پدیده مواد مخدر، خطر عظیم و مهلکی برای حیات بشری و ارزش ها و کرامت انسانی است و دولت ها نیز با ملاحظه اینکه افرادی از راه تجارت موادمخدر به ثروت های نامشروع و کلانی دست می یابند که موجب آشفتگی نظم اقتصادی و ایجاد شکاف عمیق در طبقات جامعه می گردد. افزون بر این ، جامعه جهانی نیز پدیده مواد مخدر را یک پدیده ناهنجار بین المللی می داند علل گرایش به مصرف مواد مخدر صنعتی و شیمیایی را می توان گفت : اول- در عدم آگاهی: یعنی باور غلط عدم اعتیاد آور بودن مواد صنعتی و شیمیایی و همچنین باور غلط پایین بودن آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی و شیمیایی ، باور ایجاد انرژی مضاعف ، باور افزایش قوای جنسی ودر آخر باور غلط ایجاد آرامش ، افزایش تمرکز و خلاقیت ناشی از مصرف این گونه مواد می باشد دوم- تولید و در دسترس زیاد به مواد صنعتی : به علت سرمایه گذاری اندک ، سهولت ساخت و تولید با ترکیبات غیر متعارف ودرجه خلوص متفاوت ، فآورده های تقلبی و دست ساز ، به علت فقدان مارک تجاری و ترکیب شیمیایی مشخص ، هزینه پایین ، دردسترس بودن مواد اولیه شیمیایی ، تجهیزات محدود مورد نیاز ، دستیابی آسان به فناوریهای نوین ، حجم بالای تولید مواد روانگردان و سخت بودن شناسایی آزمایشگاه ها سبب می شود تجارت این مواد به حرفه های پرسود تبدیل گردد. و رقابت شدید در تجارت مواد روانگردان بسیار بالا بوده بطوریکه میزان خرده فروشی در اینگونه مواد سود آوری غیر قانونی اقتصادی قابل توجه آن سبب رونق چشمگیر معاملات اینگونه مواد شده است. و همچنین سرعت روند تولید مواد صنعتی و شیمیایی که محدود به مناطق جغرافیایی مشخص ، با آب و هوای خاص نبوده در هر کجای جهان امکان تولید آن در آزمایشگاه ها می باشد سبب گردیده که شاهد تنوع و کثرت اینگونه مواد باشیم سوم- تبلیغات زیاد: تبلیغات کاذب به منظور جذب جوانان به مصرف ، از قبیل ؛ لاغری ، افزایش تمرکز ، کاهش استرس امتحانات و ده ها مورد دیگر ... . از جمله دلایل گرایش برخی از افراد به مصرف مواد روانگردان و محرک ها گردیده است ، استفاده از تکنولوژی روز ، نظیر اینترنت توسط گروه های جرایم جوانان و رفتار اجتماعی آنها سازمان یافته بطوریکه بالغ بر 1600 سایت نسبت به تبلیغات وسیع برای استفاده از مواد صنعتی مبادرت ورزیده است و آن را چهار راه رسیدن به آرامش مطرح نموده است که در رواج مصرف اینگونه در جوانان نقش به سزایی دارد جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
دانلود نمونه سوالات درس روانشناسی فیزیولوژیک قیمت:50000ریال موضوع : دانلود نمونه سوالات درس روانشناسی فیزیولوژیک فرمت فایل : PDF کد درس : 1217013-1217066_955 شامل سالهای : نیمسال اول ۹۱-۹2 با جواب تستی
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
دانلود نمونه سوالات بهداشت و ورزش رشته تربیت بدنی قیمت:50000ریال
موضوع : دانلود نمونه سوالات بهداشت و ورزش رشته تربیت بدنی فرمت فایل : PDF
کد درس : 1215055-1215007_830 شامل سالهای : نیمسال اول ۹1-92 با جواب
نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
نمونه سوالات تاریخ تحول دولت در اسلام رشته علوم سیاسی قیمت:50000ریال موضوع : نمونه سوالات تاریخ تحول دولت در اسلام رشته علوم سیاسی فرمت فایل : PDF کد درس : 1229008_1524 شامل سالهای : نیمسال اول ۹۱-92با جواب
نیمسال تابستان ۹۱ با جواب تستی جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
پروپوزال بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان قیمت:480000ریال
موضوع : پروپوزال بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) بیان مساله : یکی از مهم ترین سرفصل های روابط عمومی ارتباط با رسانه های تبلیغاتی است. انتخاب بهترین روش برای انتقال پیام به مخاطب، هنر روابط عمومی است. این توانایی با برخورداری از دانش شناخت رسانه ها، کارکرد آن ها و شناخت مخاطبان امکان پذیر است. روابط عمومی پس از شناخت دقیق مخاطب به ارزیابی نیازهای آنان پرداخته و براساس نیاز مخاطبان اطلاعات مورد نیاز گردآوری شده را در اختیار آنان قرار می دهد. عدم استفاده درست از ابزار رسانه ها و عدم شناخت صحیح از نیاز مخاطبان موجب شکست روابط عمومی در اهداف خود خواهد شد. بر این اساس نیاز روابط عمومی به رسانه ها و مجموعه های مشاور رسانه ها نمایان می گردد.بطور کلی روابط عمومی و تبلیغات از ابزارهای ترویجی به حساب میآیند.علاوه بر اینها از دیگر ابزارهای ترویجی میتوان به فروش شخصی ، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم اشاره کرد. اما مهمترین ابزارهای مختلف ترویج، روابط عمومی و تبلیغات هستند . با نگاهی گذرا به تاریخچه روابط عمومی در ایران، غالبا شاهد فعالیت روابط عمومیها در قالبی کاملا دولتی هستیم که وظیفه شان دفاع از ابعاد سیاسی سازمان است و توجهی به مشتریان ندارد. در سویی دیگر شاهد تبلیغاتی هستیم که صرفا از سازمان حمایت می کند و توجهی به مشتری ندارد. بدین معنی که روابط عمومی و تبلیغاتی را تجربه کردیم که هر دو در دفاع از سازمان و بدون توجه به مشتری فعالیت کرده اند. منظور از تبلیغات در روابط عمومی، تبلیغات سیاسی (پروپاگاندا) یا تبلیغات تجاری نیست، بلکه تبلیغاتی مدنظر است که دارای رویکرد اطلاعرسانی و افزایش آگاهیهای عمومی افراد جامعه نسبت به برنامهها، اقدامات و فعالیتهای سازمان و ارائه گزارش به مردم و مخاطبین بدون هیچگونه اغراق، بزرگنمایی و دروغپردازی باشد. روابط عمومیها باید منادی آن نوع تبلیغاتی باشند که با دستکاری اندیشهها و القاء، تلقین، دروغ و فریب، کاری نداشته باشد، بلکه به تبلیغاتی بپردازد که بر پایهی اطلاعرسانی، افزایش آگاهیهای عمومی، اقناع و ترغیب و آموزش انجام میگیرد. (شبرنگی، 1382: 103-100). تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند و به عمل درآید. (پراتکانیس و دیگران،1383، ص۲۳). با تبلیغات بهموقع و متعادل میتوان برنامهها و سیاستهای سازمانها و دستگاهها را برای مردم تشریح کرد و به تصویر کشید و از همیاری و همفکری و مشارکت مردم در اجرای طرحهای منطقهای و ملی سود جست. بنابراین در حرفهی روابط عمومی و ارتباطات، منظور از تبلیغ، بهکارگیری فن ترغیب و تشویق و استفادهی صحیح و مؤثر از همهی تکنیکهای ارتباط جمعی، گروهی و فردی است. (شبرنگی، 1382: 103-100).هدف از این تحقیق بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان می باشد . جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
مقاله نهاد ناظر بر قانون اساسی ( مطالعه تطبیقی در ایران و فرانسه) قیمت:550000ریال
موضوع : مقاله نهاد ناظر بر قانون اساسی ( مطالعه تطبیقی در ایران و فرانسه) فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده ایجاد و تأسیس نهادهای عالی، جهت تضمین رعایت اصول قانون اساسی و حقوق بنیادین اشخاص، نوآوری و ابتکار نظامهای حقوقی معاصر به شمار میآید. امروزه هیچ نظامی را نمیتوان مشاهده کرد که برای دادرسی اساسی جایگاهی در نظر نگرفته باشد. دلیل این امر را باید در اصل «برتری قانون اساسی» جستجو کرد. نتیجه منطقی اصل برتری قانون اساسی این است که باید مرجعی تعیین گردد تا صلاحیت بررسی قوانین عادی را داشته باشد و بتواند با تطبیق آن با قانون اساسی، نسبت به سازگاری این دو با هم، حکم صادر کند و در صورتی که آن را خلاف قانون اساسی دانست بطلان آن را اعلام و یا از تصویب آن جلوگیری به عمل آورد. بدیهی است که در صورت عدم رعایت این نتیجه اولاً حقوق اساسی و بنیادین افراد نادیده گرفته میشود ثانیاً اصل ثبات و تداوم ساختار سیاسی کشور که لازمه حفظ نظم و استقرار عدالت و استقلال است از میان خواهد رفت. در راستای اصل «برتری قانون اساسی»، امروزه شاهد ایجاد نهاد صیانت از قانون اساسی در تمامی کشورها و نظامهای حقوقی میباشیم که شیوه نظارت در اغلب کشورها به لحاظ تقلید و اقتباس از یکدیگر دارای وجوه تشابه فراوانی است با بررسی همه این نهادها میتوان به چهار الگوی کلی دست یافت که عبارتند از : اول: مدل آمریکایی که عناوین دیگر آن، غیر متمرکز، پسینی و قضایی میباشد. در این مدل نهاد ناظر وابسته به دستگاه و قوه قضاییه میباشد. شیوه و آیین دادرسی آن نیز کاملاً مبتنی بر روشهای قضایی بوده و رسیدگیها بر اساس درخواست شهروندان و طرفین دعوا صورت میگیرد. برای نمونه میتوان به نهادهای ناظر در ایالات متحد آمریکا، کانادا و هندوستان اشاره کرد. (زرنگ،1384) دوم: مدل اروپایی که اصطلاح دیگر آن مدل کلسنی و متمرکز میباشد. در این روش، نهاد ناظر مستقل بوده و بر هیچ یک از قوای سه گانه وابسته نمیباشد. هر چند این نهاد، مستقل است اما شیوه و آیین رسیدگی آن مبتنی بر آیین دادرسی قضایی میباشد و بر اساس اصول قضایی رسیدگی میکند، لیکن شهروندان و طرفین دعوا حق درخواست رسیدگی نداشته فقط برخی مراجع حکومتی و دولتی حق درخواست رسیدگی دارند. برای نمونه میتوان به دادگاه قانون اساسی آلمان فدرال، دادگاه قانون اساسی ترکیه و دیوان عالی قانون اساسی سوریه اشاره داشت. (زرنگ،1384) سوم: مدل مختلط (شیوه آمریکایی ـ اروپایی): در این شیوه نهاد ناظر مستقل از قوای سهگانه میباشد اما برخی از اعضا لزوماً از میان قضات انتخاب میشوند، هم چنین رسیدگی در این دادگاه کاملاً مبتنی بر شیوه قضایی بوده و علاوه بر این طرفین دعوا یا سایر شهروندان نیز حق درخواست رسیدگی دارند. تنها تفاوت این مدل با مدل آمریکایی در استقلال آن از قوه قضاییه میباشد. و تنها تشابه آن با مدل اروپایی در استقلال آن میباشد. برای نمونه میتوان به دادگاه عالی قانون اساسی مصر و دادگاه قانون اساسی کره جنوبی استناد کرد. چهارم: مدل شورایی (فرانسوی): در این مدل، نهاد ناظر علاوه بر این که مرجعی مستقل است، نوع رسیدگی و ترکیب اعضا یک هویت و ماهیت سیاسی به آن بخشیده است. علاوه بر این در این شیوه قوانین نه بر اساس درخواست بلکه به صورت خودکار برای اظهار نظر به این نهاد ارسال میشوند. شورای قانون اساسی فرانسه و شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را میتوان از مصادیق این مدل برشمرد. (زرنگ،1384) یکی از نگرانیهای عمده ای که خاطر تدوین کنندگان قانون اساسی را، بویژه قوانین اساسی که پس از انقلابات عمومی و قیامهای مردمی و تغییر کلی نظام حکومتی تدوین می شود، همواره به خود مشغول داشته، وضع قوانین عادی مغایر با اصول و مقررات قانون اساسی توسط مجالس قانونگذاری و اجرای آنهاست. همین امر موجب شده است که معمولاً در قوانین اساسی کشورها، تمهیداتی برای جلوگیری از این موضوع، یعنی وضع قوانین عادی مغایر با قوانین اساسی اتخاذ شود. در کشورهای مختلف برای حفظ اصول قانون اساسی و جلوگیری از تصویب قوانین عادی مغایر و یا از اثر انداختن آنها یکی از سه شیوة ذیل اتخاذ شده است: 1- تشکیل دادگاه خاصی بدین منظور با نام «دادگاه قانون اساسی» که ماهیت قضایی دارد ولی به صورت دادگاه اختصاصی عمل می کند؛ مثل آلمان فدرال. 2- واگذاری صلاحیت و اختیار رسیدگی و تشخیص عدم انطباق قوانینن عادی با قانون اساسی به دادگاه های دادگستری؛ مانند ایالات متحده آمریکا و جمهوری ایرلند. 3- تأسیس هیأت یا نهادی خاص، مرکب از افراد و مقامات مشخص بدین منظور؛ مثل ایران و فرانسه. در نوشته ای که پیش رو دارید، سعی شده است دونهاد کنترل کننده قوانین در ایران و فرانسه یعنی «شورای نگهبان جمهوری اسلامی ایران» و «شورای قانون اساسی فرانسه» دردو گفتار جداگانه بررسی، و در پایان نیز مقایسه ای اجمالی و مختصر بین آن دو انجام میشود. این نوشته در پی پاسخگویی به دو مطلب اساسی است: اول اینکه آیا شورای نگهبان از نمونه فرانسوی خود (شورای قانون اساسی) الگوبرداری کرده است یا خیر؛ دیگر اینکه شورای نگهبان با آن همه اختیاراتی که قانون اساسی به آن واگذار کرده آیا به نوعی دارای حق وتو شده است یا خیر.
فهرست مطالب گفتار اول) نهاد ناظر بر قانون اساسی در جمهوری اسلامی ایران(شورای نگهبان قانون اساسی(
تاریخچه شورای نگهبان مبنای قانونگذاری در جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان در قانون اساسی ترکیب و شرایط اعضای شورای نگهبان وظایف شورای نگهبان وظایف اصلی و مهم شورای نگهبان را می توان در سه مورد خلاصه کرد: جلسات رسیدگی شورای نگهبان و چگونگی رسیدگی مهلت رسیدگی به مصوبات نتیجه رسیدگی شورای نگهبان گفتار دوم) نهاد ناظر بر قانون اساسی در فرانسه( شورای قانون اساسی فرانسه( ترکیب و شرایط اعضای شورای قانون اساسی وظایف شورای قانون اساسی جلسه رسیدگی شورا و چگونگی رسیدگی مهلت رسیدگی به مصوبات نتیجه رسیدگی شورای قانون اساسی جهات اشتراک و افتراق شورای نگهبان و شورای قانون اساسی فرانسه نتیجهگیری فهرست منابع جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
نسخه آزمایشی مجله اسکووت قیمت:10000ریال موضوع : نسخه آزمایشی مجله اسکووت
این محصول نسخه آزمایشی بوده و یکدهم قیمت اصلی را دارا میباشد، خرید این محصول صرفاً در جهت حمایت مالی سازنده بوده و نام شما به عنوان حامی مالی در اولین مجله مالتی مدیای نقد و برسی به روز نرین اتومبیلهای دنیا به عنوان حامی مالی خواهد بود، پس اگر مایل به این کار هستید این فایل را خریداری کنید لطفاً در قسمت مربوطه هنگام خرید، ایمیل خود را وارد کنید میتوانید چند بار خریداری کنید، برای حمایت بیشتر، فقط با یک ایمیل این کار را انجام دهید، تا امتیاز شما بالا رفته و به عنوان حامی حرفه ای امتیازات ویژه ای مثل رایگان و هدیه بودن شماره بعد، به شما تعلق گیرد، با تشکر جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
مقایسه خودپنداره نوجوانان بزهکار با نوجوانان غیر بزهکار قیمت:80000ریال
موضوع : مقایسه خودپنداره نوجوانان بزهکار با نوجوانان غیر بزهکارفرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه از زمانیکه انسان پا به عرصه وجود گذاشت ، تنوع در رفتار ، افکار ، احساسات و نگرشهای او چیزی بود که همواره جلب توجه کرده است . تنوع در ویژگی های شخصیتی موجب گردیده است که هر یک از افراد بشر شخصیت منحصر به فردی داشته باشند حتی در بین دوقلوهای همزاد که ظاهرا شبیه به هم هستند ، این تفاوت و افتراق در ویژگی های شخصیتی آنها کاملاً آشکار است از آنجا ئی که دوران نوجوانی یکی از مهمترین مراحل زندگی بشری است با این وجود، مرحله ای پر کشمکش و گاه دشواری در زندگی است چرا چنین است؟ اولین و آشکار ترین پاسخ این است که نوجوانی و بخصوص سالهای اول نوجوانی قبل از هر چیز ، دوران تغییرات جسمانی ، روانی و شناختی و نیز تغییر در الزامات اجتماعی است این نا عادلانه است که درست زمانی که نوجوان با سرعت بی سابقه ای بلوغ جسمانی را می گذراند ، اجتماع از او می خواهد در مستقل باشد ، روابطش را با همسالان و بزرگسالان تغییر دهد و سازگاری جنسی و آمادگی شغلی داشته باشد.( رشد و شخصیت کودک، مترجم، شهید یاسایی، سال 1370، صفحه531) نوجوان علاوه بر کنار آمدن با همه این تغییرات رشدی باید بکوشند تا هویتی برای خود کسب کنند فهرست مطالب عنوان.................................................................................................................... صفحه گواهی ................................................................................................................... الف تقدیر و تشکر ....................................................................................................... ب تقدیم ..................................................................................................................... ج فصل اول : طرح تحقیق مقدمه .................................................................................................................... 2 انگیزه تحقیق ......................................................................................................... 4 فایده و اهمیت تحقیق ............................................................................................ 5 اهداف تحقیق ........................................................................................................ 6 بیان مسئله ............................................................................................................ 6 موضوع تحقیق....................................................................................................... 7 فرضیه تحقیق ....................................................................................................... 7 تعریف عملیاتی تحقیق ........................................................................................... 8 فصل دوم : ادبیات (پیشینه تحقیق) تاریخچه ای از روان شناسی نوجوانی.................................................................. 10 تعاریف نوجوانی.................................................................................................... 12 دنیای تازه افکار نوجوانی .................................................................................... 15 بزهکاری ............................................................................................................... 22 تعریف بزهکاری ................................................................................................... 25 طبقه بندی بزه ...................................................................................................... 26 دیدگاه کلاسیک ..................................................................................................... 27 نظریه یادگیری اجتماعی ....................................................................................... 28 نظریه ناکامی یا فرصتهای نابرابر......................................................................... 28 تفاوت بزهکاری و مجرم ...................................................................................... 30 عوامل خانوادگی ................................................................................................... 32 عوامل موجود در مدرسه .................................................................................... 39 عدالت برای نوجوانان ........................................................................................... 43 نظریه آنزیک در مورد تأثیر شخصیت در بزهکاری ............................................ 45 جمع بندی و نتیجه گیری ...................................................................................... 47 پیشینه تحقیق ........................................................................................................ 49 پژوهشهای معاصر................................................................................................ 51 راه های پیشگیری.................................................................................................. 53 نظریه فلاسفه یونان............................................................................................... 56 عزت نفس ............................................................................................................. 62 ابعاد عزت نفس .................................................................................................... 64 مفهوم خود ........................................................................................................... 65 ابعاد خویشتن........................................................................................................ 66 عوامل موثر بر سطح خودپنداری.......................................................................... 66 فصل سوم: روش اجرای تحقیق تعریف جامعه آماری ............................................................................................ 72 نمونه آماری و شیوه نمونه گیری ........................................................................ 72 نوع و روش تحقیق ............................................................................................... 72 ابزارهای اندازه گیری متغیرهای تحقیق ............................................................... 72 شیوه نمره گذاری گزینه ها .................................................................................. 73 روش آماری تحقیق .............................................................................................. 74 فصل چهارم : بیان و تحلیل داده ها تجزیه و تحلیل آماری ........................................................................................... 76 توصیف داده ها .................................................................................................... 78 نمودار شماره 1.................................................................................................... 80 جدول شماره 3...................................................................................................... 81 نمودار شماره 2................................................................................................... 82 تحلیل داده ها ...................................................................................................... 83
فصل پنجم : خلاصه بحث و نتیجه گیری محدودیت های تحقیق ........................................................................................... 87 پیشنهادات تحقیق .................................................................................................. 87 منابع ..................................................................................................................... 88 ضمائم آزمون خودپنداره بک ........................................................................................... 90 شیوه نمره گذاری گزینه های تست بک................................................................. 99
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
سنجش خلاقیت دانشجویان قیمت:165000ریال
موضوع : سنجش خلاقیت دانشجویان کارشناسی سه رشته علوم تربیتی ، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و بررسی نگرش آنان در مورد تأثیر دوره تحصیل دانشگاهی بر رشد خلاقیتشان فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
چکیده تحقیق: جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید | ||||||||||
مقاله کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی به صورت پاورپوینت قیمت:80000ریال
موضوع : مقاله کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی به صورت پاورپوینت فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)
فهرست مطالب جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید |