نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

25 فایل- 4 آبان

طرح توجیهی احداث کارخانه تولید انواع سوسیس و کالباس

قیمت:50000ریال

موضوع :

طرح توجیهی احداث کارخانه تولید انواع سوسیس و کالباس

طرح کامل و جامع به مراه نقشه کارخانه

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :

سوسیس و کالباس فرآورده هایی غیر بومی و غیر سنتی هستند . تکنولوژی این فرآورده در سال 1928 میلادی توسط یک روسی به نام افوناسیو به ایران وارد گردید . در سال 1310 تولید این فرآورده به صورت خانگی شروع و در سال 1317 اولین واحد صنعتی توسط آرزومانیان تاسیس و در سال 1338 واحدی توسط میکائیلیان شروع به کار نمود .امروزه انواع مختلفی فرآورده مانند کالباس تازه دودی خشک و نیمه خشک مارتادلا لیونر، سوسیس آلمانی و بلغاری در واحدهای فرآورده های گوشتی ایران که تعدادشان در حدود 160 واحد تولیدی می باشد تهیه می شود فرآورده های گوشتی و نقش آنها در تغذیه و اقتصاد ملیمحصولات گوشتی که دارای انواع بسیار متنوعی می باشند ، نقش عمده ای در تغذیه و تنوع غذایی مردم دارند . این محصولات از نظر مصرف راحت بوده و در همه جا قابل تهیه هستند . همچنین می توانند در اختیار مصرف کنندگان با سلیقه های مختلف قرار گیرند . گوشت که از اجزای اصلی این فرآورده می باشد یکی از اجزاء مهم غذای انسان به شمار می رود . گوشت دارای ارزش غذایی بالایی بوده و مصرف آن مقدار زیادی احتیاجات بدن به ترکیبات غذایی را تامین می کند . گوشت از نظر اسید های آمینه ضروری بدن منبع بسیار خوبی از پروتئین با کیفیت بالاست . بعلاوه در گوشت ویتامین های ب کمپلکس و املاح بویژه آهن به مقدار فراوان وجود دارد . محصولات گوشتی که دارای انواع بسیار متنوعی هستند در تغذیه و تنوع غذایی مردم نقش قابل ملاحظه و عمده ای دارند



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح توجیهی تولیـد چیپس سیب‌ زمینی

قیمت:150000ریال

موضوع :

طرح توجیهی تولیـد چیپس سیب‌ زمینی ( ظرفیت 500 تن در سال )

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :

برای تولید چیپس ، لازم است از سیب زمینی مرغوب استفاده شود . سیب زمینی باید درشت ، سالم ، کاملا رسیده ودارای کمترین مقدار گره وحفره در سطح آن باشد. پس از اینکه سیب زمینی مرغوب انتخاب گردید، درآب شسته می شودتاگرد وخاک وهرگونه مواد خارجی سطح ازآن پاک شود. سپس بایدسیب زمینی راپوست کنده وآن را بصورت تراشه های نازک درآورد پوست کندن سیب زمینی توسط دستگاههای سایش انجام می گیرد. برای این منظور درکارخانه ها بیشتر از روش سایش استفاده می شود.دراین روش ضایعات سیب زمینی بین 1 تا 4 درصد است ، که این مسئله بستگی به شکل ، اندازه وعمق گره هاوهمچنین مدت زمانی داردکه سیب زمینی در انبار نگهداری شده است . چنانچه سیب زمینی پوست کنده را درمعرض هوا قرار دهیم ، رنگ آن تیرة مایل به قهوه ای می شود، که پس از خشک شدن ، تبدیل به خاکستری می گردد. پس از کندن پوست سیب زمینی ، نوبت به تهیه تراشه های نازکی از آن می رسد ،که اینکار نیز بوسیلة ماشین صورت می گیرد.بدینترتیب که سیب زمینی به داخل ظرف قیفی شکلی بنام هاپر ریخته می شودوباعبور ازمیان دستگاه مذکور، به درون ماشین برش سرازیر می گردد. در هنگام برش ، وبمنظور شسته شدن نشاسته از سطح تراشه ها، یک جریان آب دائمی باید از روی آنها عبور نماید.چنانچه نشاسته از سطح تراشه ها شسته نشود، باعث چسبیدن آنها بهنگام سرخ شدن خواهد گردید. تعیین میزان ضخامت تراشه ها نیز به عواملی ازقبیل جنس (نوع ) سیب زمینی، مدت توقف در انبار، مقدار آماس سیب زمینی و...بستگی دارد ، که معمولا بین 5/1 تا3 میلیمتر متغییر می باشد. میزان ضایعات هنگام شستشو وتهیه تراشه ها ، معمولا بین 5/0 تا 1 درصد وزن سیب زمینی خام مصرف شده است. قبل از ریختن تراشه ها به درون ظروف روغن داغ، باید تا حد امکان آنها را خشک نمود تا مدت زمان لازم برای سرخ شدن تقلیل یافته(حداکثر رطوبت باید بین 5/1 تا2 درصد باشد)،درمصرف سوخت نیز صرفه جوئی نمود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح توجیهی تولید چـرم و سالامبـور

قیمت:120000ریال

موضوع :

طرح توجیهی تولید چـرم و سالامبـور ( ظرفیت تولید 400 هزار فوت مربع در سال )

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمــه :

ایجاد صنایع وابسته به صنعت دامپروری و دامداری در مناطق دارای این گونه صنایع، علاوه بر ایجاد اشتغال مؤثر می‌تواند با توسعه زیرساخت هایی به منظور استفاده از مواد اولیة در دسترس و کسب ارزش افزوده ، موجبات تکمیل زنجیره تولید را فراهم نمایدایجاد کارخانه تولید چرم و سالامبور نیز از جمله این فعالت ها است که می‌تواند با استفاده از محصولات فرعی واحدهای دامداری در رونق صنعت دامپروری مؤثر واقع شده و با تولید چرم و سالامبور علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم، زمینه ساز اشتغال در صنایع پایین دستی خود گردد و به این ترتیب چرخه تولید منطقه را از تولید محصولات غذایی مورد استفاده دام ها تا تولید مصنوعات چرمی کامل کند.وجود صنعت چرم و سالامبور سازی یک مزیت برای بالا بردن ارزش افزوده فرآورده های دامی نیز می‌باشد زیرا با تبدیل پوست به چرم علاوه بر افزایش کیفیت پوست ، ارزش افزوده خوبی را نیز می‌توان کسب کرد . بنابر این بی‌تردید وجود این گونه صنایع جنبی را می‌توان امری مناسب و غیر قابل اجتناب برای مناطقی با تولیدات دامی بالا دانست که قادر به افزایش رونق اقتصادی در این مناطق خواهد بود.همچنین ارزآوری و درآمد ارزی حاصل از صدور چرم و محصولات آن علاوه بر افزایش صادرات غیرنفتی باعث افزایش درآمد ناخالص ملی می‌گردد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح توجیهی تولید عکس‌های رنگی

قیمت:98000ریال

موضوع :

طرح توجیهی تولید عکس‌های رنگی و سیاه‌ وسفید (با ظرفیت 76500 قطعه در سال)

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقـــدمه :

هدف از اجرای این طرح احداث یک واحد ظهور وچاپ عکس سیاه وسفید ورنگی در ابعاد 3×2 تا 70×100 بصورت مکانیزه وتجاری جهت استفاده در نمایشگاهها ، تهیه کاتالوگ وبروشورهای تبلیغاتی ، معرفی محصولات تولیدی واحدهای صنعتی ، عکسهای پرسنلی ، یادبود ،مجالس و... می باشد.

روش :

  1. ظهور فیلم: نخست فیـــــلم عکاســـی درتاریکخانه باز شــــده وتوسط گیـــــره برروی هنگر (Hanger )آویخته می شود.سپس هنگر رابرروی اولین شیار ترانسپورت قرارداده وآنرا بصورت پله ای بلند نموده ودر مخازن مربوطه ، حاوی مواد ظهور وثبوت وشستشو ، به مدت مشخص قرار می دهند. درادامه هنگرها توسط زنجیر نقاله از خشک کن عبورداده شده وپس از قرار گرفتن در یک سطح شیبدار، درقسمت پائین سطح شیبدار برروی یکدیگر جمع می شوندواپراتور با باز کردن درب اتاقک ، هنگرهای آمادة چاپ برروی کاغذ را خارج می کند.
  2. دستگاه ظهور عکس: پس از آنکه ظهور فیلم انجام شد، رول عکس جهت ظهور در تاریکخانة دستگاه ظهور عکس قرار گرفته وتوسط مجموعه ای از غلتکهای ترانسپورت باز شده وبعداز عبور از مخازن ظهور وثبوت وشستشو ، وارد خشک کن می شود. دراین قسمت بوسیلة دمنده والمنت های میله ای ، کاغذ خشک شده ودر قسمت جمع کن کاغذ، مجددا روی قرقره پیچیده وآمادة برش می گردد.
  3. دستگاه میکسر: این دستگاه بمنظور مخلوط کردن مواد شیمیایی مختلف جهت مخازن جبرانی دستگاه ظهور عکس وفیلم بکار می رود . بدینصورت که مواد مختلف درداخل ؟آن ریخته شده وتوسط یک دستگاه الکتروپمپ سیرکوله می شود.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح توجیهی تولید بیسکویت

قیمت:150000ریال

موضوع :

طرح توجیهی تولید بیسکویت (ساده ، میشکا و نان و شیرینی)

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده:

ایجاد صنایع غذایی وتبدیلی در کشورهای درحال توسعه موجب چند برابر شدن ارزش افزوده محصولات کشاورزی است . ارزان بودن مواد خام , ارزبری کم ، نیروی کار ارزان و نیاز به سرمایه کم همگی ازجمله عواملی است که ایجاد صنایع تبدیلی توجیه پذیر می نماید و موجب چند برابر شدن ارزش افزوده محصولات کشاورزی می شود. ساختار اقتصادی ایران بگونه ای است که بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی همواره از جایگاه ویژه ای در فرآیند توسعه اقتصاد ، اجتماعی وسیاسی کشور برخودار بوده است . امکانات بلقوه ، وسعت اراضی قابل کشت ، تنوع اقلیم ، سهم قابل توجه جمعیت واشتغال درمناطق روستایی ، معیارهای برتری اقتصادی ازجمله برتری بسبی سرمایه گذاری دراین بخش و ارزش سرمایه داری ها و ساختار اقتصادی تولید و محرومیت زدایی استعداد این سرزمین را باری توسعه و رشد کشاورزی وراه اندازه صنایع تبدیل و غذایی توجه می کند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح توجیهی تولید عرقیات معطر

قیمت:120000ریال

موضوع :

طرح توجیهی تولید عرقیات معطر

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

نظام صنعت نوشابه سازی در ایران بر اساس نفوذ شرکتهای تولید عصاره و کارتلهای بزرگ و پر توان نوشابه سازی شکل گیری شده است . این محصول که یکی از نشانه های نفوذ غرب در کلیه شئون اجتماعی و اقتصادی ما بوده است متاسفانه توانسته است با کوشش نمایندگان داخلی این کمپانی ها جایگزین نوشا به های مقوی محلی شده تا جائی که در پاره ای از خانواده ها جزء لاینکف غذای روزانه و جیره غذایی افراد قرار گرفته است .واقعیت آن است که تولیدات این صنعت نه تنها مفید نیست بلکه چه از نظر جسمانی و چه از نظر اقتصادی و ملی دارای مضراتی است که اغلب به آنها واقف می باشند . در حالی که از قدیم الایام از گیاهان معطر ،گلها ومیوه های محصول همین مرز وبوم عصاره ها ونوشابه هائی تهیه گردیده و صدها سال است مورد مصرف مردم قرار گرفته است که نه تنها دارای ضرر وزیان نیست بلکه هم از نظر طعم وبو هم از نظر تقویت روحی و جسمی دارای مزایای زیادی است .عرقیات حاصله از گیا هان ومیوه جات که موضوع بحث این طرح بوده وبرای سرمایه گذاری در تولید آن به روش صنعتی بجای روش سنتی پیشنها داتی عرضه گردیده است از جمله این نوشابه ها است که امروزه جهان به فایده آن پی برده به طوریکه مصرف مواد اولیه آن چه به صورت دانه ، میوه وسبزینه وچه به صورت عصاره وعرقیات میرود که جای خود را به طور جدی در سراسر نقاط جهان باز نماید.امید است که طرح حاضر مورد توجه سرمایه داران و علا قه مندان به سرمایه گذاری قرار گرفته زمینه فعالیت برای تولید اینگونه محصولات همه ساله زیادتر گردیده تا جائیکه بتواند عرقیات نیز مانند گلاب یکی از اقلام قابل توجه صادراتی گردد.

فهرست مطالب :

مقدمه

1- معرفی محصولات

ویژگیهای محصول:

انواع عرقیات

1-1- کد محصولات

1-2- شماره تعرفه گمرکی

1-3- شرایط واردات

1-4- استانداردها

1-5- قیمت تولید داخلی و جهانی محصول

1-6- موارد مصرف و کاربرد

- بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل آن بر مصرف محصول:7-1

1-8 – اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز

1-9 – کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول

1-10- شرایط صادرات

وضعیت عرضه و تقاضا :

2-1- بررسی وضعیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون و محل واحدها و تعداد آنها و سطوح تکنولوژی واحدهای موجود

2-2- بررسی وضعیت طرحهای جدید و طرح های توسعه در دست اجرا

3-2- بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال 85

4-2- بررسی روند مصرف از آغاز برنامه

5-2- بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال 85

6-2- بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم

3- بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها:

- تشریح دقیق فرایندمنتخب

4 - تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم (به صورت اجمالی) در فرآیند تولید:

5– بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت:

برآورد هزینه های سرمایه گذاری طرح :

زمین

2- محوطه سازی

3- ساختمانهای تولیدی واداری:

4- ماشین‌آلات و تجهیزات:

5- تاسیسات عمومی:

6- اثاثیه و تجهیزات اداری:

7- وسائط حمل و نقل درون/ برون کارگاهی:

8- برآورد میزان سرمایه در گردش:

9- برآورد هزینه نگهداری و تعمیرات:

10- برآورد هزینه استهلاک:

6– میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن، قیمت و بررسی تحولات اساسی در روند تامین اقلام مورد نیاز در گذشته و آینده

7– پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح

7-1 تحلیل های مرتبط به دسترسی به منابع نیروی انسانی :

7-2 تحلیل مربوط به شرایط زیست محیطی:

7-3شرایط خاص و پیشنهاد منطقه مناسب:

8 - وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال:

9 – بررسی و تعیین میزان تامین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی:

10 – وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی و مالی:

11 – تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید:



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه (با ظرفیت 2496 هنرجو در سال)

قیمت:80000ریال

موضوع :

طرح توجیهی آموزشگاه علوم رایانه (با ظرفیت 2496 هنرجو در سال)

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مـقـدمـه :

افزایش روزافزون کاربرد رایانه در عصر حاضر ، منجر به ورود آن به حریم زندگی روزمرة افراد شده است .چنانکه امروزه بکارگیری کامپیوتر در زندگی عادی تنها معطوف به زمانی نیست که صرف کار با یک دستگاه رایانه شخصی می‌شود بلکه با استفاده از هر یک از وسایل الکترونیکی منزل یا محل کار یا حتی رانندگی با خودرو ، مشغول بکارگرفتن یک یا چند پردازنده هستیم. با توجه به این مطالب اهمیت فراگیری صحیح علوم رایانه و شیوة بکارگیری این وسیله بیش از پیش فزونی یافته و به تبع آن آموزش علمی و کاربردی این علوم نیز مورد اقبال قابل توجهی واقع می‌گردد. از سوی دیگر افراد جویای کار در حال حاضر بطور فزاینده ای مواجه با فرصتهای شغلی‌ای هستند که مستلزم تسلط و یا حداقل آشنایی با کاربرد کامپیوتر است. اهمیت این مطلب با در نظر داشتن ترکیب سنی جوان جمعیت کشور و نیاز این افراد برای فراگیری نحوة کار با رایانه بمنظور جذب در بازار کار مشخص می‌شود. با توجه به کلیه این موارد ملاحظه می‌شود مراکز آموزشی علوم رایانه که بتوانند این نیاز شهروندان را برآورده سازند مورد توجه افراد جامعه بوده و علاوه بر انجام فعالیت های آموزشی خواهند توانست سود قابل توجهی را عاید صاحبان خود سازند. ضمن اینکه با ایجاد فرصتهای شغلی مناسب برای فارغ‌التحصیلان دانشگاههادر رشته های علوم مهندسی ، بخصوص بانوان سهم بسزایی در رفع معضل بیکاری این قشر ایفا می‌نمایند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح توجیهی تولید آمونیاک

قیمت:80000ریال

موضوع :

طرح توجیهی و آموزشی تولید آمونیاک مایع

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده: آمونیاک به دو صورت در بازار عرضه میشود، یکی به صورت آمونیاک بی آب و دیگری به صورت آمونیاک مایع که با خلوص و درصدهای مختلف تولید می شود. اما معمول ترین نوع آن آمونیاک مایع با خلوص ۲۵ و ۳۲ درصد است که در این طرح، شرایط عملیاتی تولید آنها بطور کامل تشریح شده است. علاوه بر بررسی فرایندی، لیست کامل تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز و همچنین تجزیه تحلیل هزینه ها آورده شده است.

فهرست مطالب:

  • مقدمه
  • خصوصیات فیزیکی و شیمیایی
  • کاربرد و مصارف
  • بررسی جایگاه صنعتی
  • روش و مراحل تولید
  • نمودار فرایند تولید
  • لیست تجهیزات و ماشین آلات
  • تجزیه و تحلیل هزینه ها


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح کارآفرینی تولید اتیل الکل

قیمت:30000ریال

موضوع :

طرح کارآفرینی تولید اتیل الکل (اتانول) از ملاس

فرمت فایل : PDF

مقدمه:
اتیل الکل یکی از مهمترین مواد شیمیایی صنعتی ضروری است که بطور وسیع در ساخت بسیاری از مواد شیمیایی آلی استفاده می گردد. اتانول، سوخت نسبتا خوبی برای موتورهاست و در صنعت، بصورتهای مختلفی استفاده می‌شود. اتانول مورد مصرف در صنعت را معمولاً به دو طریق مصنوعی (سنتزی) و تخمیر تولید می کنند. در روش تولید سنتزی این ماده از مواد نفتی استحصال می‌گردد و در روش تخمیر از مواد غذایی و گیاهان حاوی قند استفاده می‌شود بیشترین اتانول تولیدی در جهان (حدود 93 درصد) از روش تخمیر و فقط حدود 7 درصد از روش مصنوعی تولید می‌گردد. لازم به ذکر است که از کل تولید الکل جهان به روش تخمیر، حدود 65 درصد از طریق تخمیر از محصولات جانبی صنایع شکر (ملاس) و 35 درصد دیگر از تخمیر سایر مواد قنددار مانند ذرت، گندم، خرما و غیره حاصل می‌گردد.
امروزه برای تولید تجارتی آسان آن تخمیر مواد آلی زائد مانند خاک اره و از همه با صرفه تر ملاس پیشنهاد شده است. در فرایند تولید شکر، ملاس حاصل می‌گردد. ملاس شربتی است که حاوی مخلوطی از قندهای کریستال نشده، جامدات غیر قندی باقیمانده از نیشکر یا چغندر، مواد شیمیایی باقیمانده از فرایند تولید و مقداری آب است. ملاس معمولاً چهل درصد وزن چغندر یا نیشکر را تشکیل می‌دهد و یا به عبارتی بطور متوسط (با در نظر گرفتن شکر چغندری و نیشکری) چهل درصد شکر تولیدی می‌باشد.
از جمله مهمترین کاربردهای اتانول در صنعت می توان به صنایع تولید ضد یخ، صنایع رنگ سازی، تولید عطر و ادکلن، تولید مواد ضد عفونی کننده، صنایع تولید دارو و پزشکی،‌ تولید تنتور، بعنوان حلال در تولید جلاها، لاکهای صنعتی و... اشاره نمود. در این طرح توجیهی فرایند کامل تولید اتانول از ملاس بطور کامل تشریح شده است. همچنین لیست تجهیزات مورد نیاز، تجزیه تحلیل هزینه ها، بازده و سود دهی طرح آورده شده است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح توجیهی تولید کربن فعال

قیمت:80000ریال

موضوع :

طرح توجیهی تولید کربن فعال

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

کربن فعال (Activated Carbon) نوعی از کربن می­باشد که دارای قدرت جذب کنندگی بالا برای گازها، بخارات و جامدات کلوئیدی در فاز گاز یا فاز مایع می­باشد. کربن فعال یک ماده شیمیایی مهمی است که برای صنایع بی­شماری که جذب بعضی از گازها و بخارات در تصفیه واکنشهای شیمایی حاوی کاتالیزور لازم است، بصورت گسترده بکار می­رود.در کشور ایران صنعت تولید کربن فعال هنوز بطور کامل توسعه و گسترش پیدا نکرده است. تنها شرکت تولید کننده کربن فعال در ایران که اخیراً راه اندازی شد شرکت وزین ساز است، که تولید این شرکت جوابگوی نیاز صنایع نیست و سالانه مقادیر زیادی از طریق واردات، وارد کشور می­شود. کربن فعال بطور وسیع در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تصفیه آب و فاضلاب، صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع نساجی و ... استفاده می­شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طرح توجیهی روغن سوخته

قیمت:50000ریال

موضوع :

طرح توجیهی روغن سوخته ( بازیافت مجدد روغن موتور کارکرده)

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :

در سالهای اخیر استفاده از روغن موتور بازیافت شده امتیاز و اهمیت ویژه ای از نقطه نظر حفظ و نگهداری محصول و صرفه جویی در هزینه ها پیدا کرده است. آنالیز روغن موتور مصرف شده نشان میدهد که در این روغنها معمولاً 15 الی 20 درصد آلودگی و ناخالصی وجود دارد، که میتوان روغن موتور مصرف شده را بعنوان یک ماده خام که جز روغنی و روانکاری آن نسبت به قدرت چسبندگی آن خیلی بیشتر است، در نظر گرفت (معمولاً‌روغنهای کارکرده فاقد چسبندگی هستند). در صورت جداسازی اجزا آلوده کننده موجود در روغن، طی مراحل مختلف تصفیه و پالایش، میتوان به روغن استانداردی دست یافت که همان خصوصیات روغن تازه تهیه شده را دارا باشد. در طرح ارائه شده ضمن تفکیک و تشریح کامل آلودگیهای موجود در روغن موتور کارکرده، روشهای مختلف حذف آنها بطور کامل آورده شده است. همچنین دو فرایند اصلی (فرایند یک مرحله ای و فرایند پیوسته) که در بازیافت مجدد روغن کارکرده، استفاده میشود با یکدیگر مقایسه شده اند. و خصوصیات فیزیکی شیمیایی، شاخصها و فاکتورهای اندازه گیری کیفیت در روغن بازیافت شده و افزودنیهای مختلف که جهت افزایش کیفیت روغنهای صنعتی استفاده میشوند، به طور کامل و به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته اند. در نهایت لیست کامل تجهیزات، سرمایه لازم و برآورد کامل هزینه ها جهت تولید 1000 کیلو روغن بازیافت شده در روز، تشریح شده است.

فهرست مطالب:
مقدمه
خصوصیات روغن موتور کارکرده
مواد آلوده کننده در روغن کار کرده
1- محصولات فرار
2- ترکیبات محلول در روغن
3- ترکیبات نامحلول در روغن
بررسی جایگاه صنعتی
بررسی روشهایی که عموماً بکار می¬روند
1- جداسازی مواد جامد از مایعات بوسیله عملیات ته نشینی
2- جداسازی ناخالصیهای معلق
3- برداشت و جداسازی مواد سوخت (برداشت سوخت توسط بخار گرم)
4- اصلاح سازی توسط اسید
5- خنثی سازی، ترکیب با خاک رس و فیلتر کردن
شرح مختصری درباره دو روش احیا مجدد روغن کارکرده
روش مرحله به مرحله (Bach Process)
روش پیوسته (Continuous Operation)
مشخصات و ضروریات روغن
سایر مشخصات و ضروریات روغن
پایداری و سازگاری روغن موتور کامل
مشخصات فیزیکی و شیمیایی روغن بازیافت شده و آماده فروش
لیست تجهیزات و ماشین آلات
تجزیه و تحلیل هزینه ها جهت تولید 1000 کیلو روغن موتور مجدداً تصفیه شده در روز:
- سوله
- تعداد کارکنان
- زمین و ساختمان
- ماشین آلات
- سرمایه ثابت
- سرمایه لازم برای یک ماه کار
- سرمایه لازم برای سه ماه کار
- جمع کل سرمایه
- هزینه تولید سالیانه
- دریافت سالیانه
- سود سالیانه
- میزان برگشت سرمایه (بازدهی)
- نقطه سر به سر



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون

قیمت:98000ریال

موضوع :

طراحی نرم افزار پخش بار به روش نیوتن رافسون ( زبان Builder C++ )

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

بی شک صنعت برق مهمترین و حساسترین صنایع در هر کشور محسوب می‌شود. بطوریکه عملکرد نادرست تولید کننده‌ها و سیستم‌های قدرت موجب فلج شدن ساختار صنعتی ، اقتصادی ، اجتماعی و حتی سپاسی در آن جامعه خواهد شد. از زمانیکه برق کشف و تجهیزات برقی اختراع شدند. تکنولوژی با سرعت تساعدی در جهت پیشرفت شتاب گرفت. بطوریکه می‌توان گفت در حدود دویست سال اخیر نود درصد از پیشرفت جامع بشری به وقوع پیوست. و شاید روزی یا هفته‌ای نباشد که دانشمندان سراسر جهان مطلب جدیدی در یکی از گراشیهای علم برق کشف و عنوان نکنند. و انسان قرن بیست و یکم بخش قابل توجه‌ای از آسایش رفاه خود را مدیون حرکت الکترونها می‌باشد. و دانشمندان در این عرصه انسانهای سختکوش بودند که همه تلاش خود را برای افراد راحت طلب بکار بستند.در آغاز شکل گیری شبکه‌های برقی ، مولدها ، برق را بصورت جریان مستقیم تولید می‌کردند و در مساحتهای محدود و کوچک از آنها بهره‌مند می‌شد. و این شبکه‌ها بصورت کوچک و محدود استفاده می‌شد. با افزایش تقاضا در زمینه استفاده از انرژی الکتریکی دیگر این شبکه‌های کوچک پاسخگوی نیاز مصرف کننده‌ها نبود و می‌بایست سیستم‌های برقرسانی مساحت بیشتری را تحت پوشش خود قرار می‌دادند. از طرفی برای تولید نیز محدودیتهایی موجود بود که اجازه تولید انرژی الکتریکی را در هر نقطه دلخواه به مهندسین برق نمی‌داد. زیرا که نیروگاه‌ها می‌بایست در محلهایی احداث می‌شد که انرژی بطور طبیعی یافت می‌شد.

فهرست مطالب :

مقدمه

فصل اول – شرحی بر پخش بار .

1- پخش بار

2- شین مرجع یا شناور

3- شین بار

4- شین ولتاژ کنترل شده

5- شین نیروگاهی

6- شین انتقال

فصل دوم – محاسبات ریاضی نرم افزار

1- حل معادلات جبری غیر خطی به روش نیوتن-رافسون

2- روشی برای وارون کردن ماتریس ژاکوبین

فصل سوم – معادلات حل پخش بار به روش نیوتن-رافسون

1- حل پخش بار به روش نیوتن – رافسون

فصل چهارم – تعیین الگوریتم کلی برنامه

1- الگوریتم کلی برنامه

2- الگوریتم دریافت اطلاعات در ورودی

3- الگوریتم محاسبه ماتریس ژاکوبین

4- الگوریتم مربوط به وارون ژاکوبین

5- الگوریتم مربطو به محاسبه

6- الگوریتم مربوط به محاسبه ماتریس

7-الگوریتم مربوط به ضرب وارون ژاکوبین در ماتریس

8- الگوریتم مربوط به محاسبه

9- الگوریتم تست شرط

10- الگوریتم مربوط به چاپ جوابهای مسئله در خروجی

فصل پنجم – مروری بر دستورات برنامه نویسی C++

1- انواع داده

2- متغیرها

33- تعریف متغیر

4- مقدار دادن به متغیر

5- عملگرها

6- عملگرهای محاسباتی

7- عملگرهای رابطه‌ای

8- عملگرهای منطقی

9- عملگر Sizcof

10- ساختار تکرار for

11- ساختارتکرار While

12- ساختار تکرار do … While

13- ساختار تصمیم if

14- تابع Printf ( )

15- تابع Scanf ( )

16- تابع getch ( )

17- اشاره‌گرها

18- متغیرهای پویا

19- تخصیص حافظه پویا

20- برگرداندن حافظه به سیستم

21- توابع

22- تابع چگونه کار می‌کند

فصل ششم – تشریح و نحوی عملکرد برنامه

فصل هفتم – نرم افزار



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
گزارش کارآموزی تولید قطعات خودرو ( دیفرانسیل پیکان و RD )

قیمت:30000ریال

موضوع :

گزارش کارآموزی تولید قطعات خودرو ( دیفرانسیل پیکان و RD )

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

در کشور ما به دلایل مختلف از ورود تکنولوژی صنعتی محروم هستیم و خود این گویای تمام حقایق در قسمت قطعه سازان کشور می‌باشد.محل این پروژه در شرکت محور سازان ایران خودرو می‌باشد که از قویترین شرکت‌های زیر مجموعه ایران خودرو است. با تاریخ چه این شرکت در ادامه آشنا خواهم شد.گفتنی است که خطوط تولید کرانول دپسیون این شرکت در کل کشور منحصر به فرد می‌باشد و در کل کشور در شرکت توانایی تولید این قطعات حساس را دارند.ما در این پروژه در ابتدا با تاریخچه این شرکت و قسمت مختلف آن آشنا می‌شویم و در قسمت بعدی به سراغ خطوط تولید کرانول وپسیون می‌رویم و در انتهای یک ترجمه دقیق از دستگاه‌های بکار رفته در این خطوط را در اختیار قرار می‌دهیم.

فهرست مطالب

پیشگفتار ................................... 1

مقدمه ...................................... 2

تاریخچه شرکت و عملکرد امور اداری آن ........ 3-6

سیکل کاری خط تولید اکسل پیکان و ....... 7

ترتیب اعمال ماشینکاری ...................... 8

توضیح نحوه تولید ........................... 9-16



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
گزارش کارآموزی لیزینگ خودرو

قیمت:50000ریال

موضوع :

گزارش کارآموزی لیزینگ خودرو

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه:

C#:

همراه با ارائه خط مشی NET از سوی شرکت ماکروسافت زبان برنامه نویسی جدید و جالبی پا به عرصه وجود نهاد .C# زبانی جهت تولید در محیط .NET است. شرکت ماکروسافت بخش عمدهای از پیکره .NET را با استفاده از این زبان درست کرده است.C# یک زبان شی گرای پیشرفته است که توسط یک گروه خلاق طراحی شده و با تکه بر ویژگی های ممتاز به سایر زبان ها گسترش یافته است.C# قدرت و انعطاف C++ را با سادگی Visual Basic در هم آمیخته است.

Data Base:

چهارمین لایه از لایه های MIS ، سیستم مدیریت پایگاه داده نام دارد . یک سیستم اطلاعاتیموثر، کاربر را اطلاعات زمانبر، دقیق و مرتبط تغذیه می کند. این اطلاعات در فایلهایکامپیوتر ذخیره می شوند. هنگامی که فایلها به درستی و سازمان یافته حفظ شوند ، کاربر به راحتی می تواند داده هایی را که لازم دارد ،بدست آورد. اگر فایلها بطور مرتب و دقیقباشند دستیابی به داده ها برای تصمیمات مدیریتی آسان خواهد بود ، در حالی که فایلهای بامدیریت ضعیف به سر در گمی در پردازش اطلاعات ، هزینه های بالا ، عملکرد ضعیف و عدم انعطاف پذیری منجر می شود

لیزینگ خودرو:

لیزینگ ( LEASING ) نوعی قرارداد و توافق است که بین دو فرد حقیقی یا حقوقی جهت بهره برداری از عین یا منفعت کالا ی سرمایه ای یا مصرفی با دوام که قابلیت اجاره را داشته باشد منعقد می شود . بنابراین هر قرارداد لیزینگ حداقل دارای دو طرف است که استفاده کننده از منافع دارایی را اجاره کننده ( مستاجر) و مالک دارایی را اجاره دهنده ( موجر ) می نامند

فصل اول:
مقدمه
لیزینگ چیست
تکنولو‍‍ژی
فصل دوم:
نیازمندیها
شرح عملکرد فرم ها
فصل سوم:
شرح با بانک اطلاعاتی
مدل رابطه ای (ERD)
منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی

قیمت:98000ریال

موضوع :

مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

کارشناسی ارشد

رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی

مقدمه :

امروزه ورزش بخشی از زندگی مردم است. رقابت شدید برای بالارفتن از سکوهای افتخار و کسب مدال­های رنگارنگ مسابقات جهانی و المپیک و بهره­گیری از اثرات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی این افتخارات موجب شده است که دولت­ها و جوامع به­طور گسترده­ای برای تربیت­ و آماده­سازی قهرمانان سرمایه­گذاری کنند. همراه با افزایش توجّه به ورزش قهرمانی، علوم ورزشی نیز به­کمک ورزشکاران آمده تا راه­های بهبود اجرا و ربودن گوی سبقت از دیگران را برای آن­ها هموارتر کند. یکی از زمینه­های علوم ورزشی که در سال­های اخیر موجب ارتقای کیفیّت اجرای ورزشکاران و ثبت رکوردهای بهتر و برتری آن­ها در رقابت­های ورزشی شده است، علم روان­شناسی است. روان­شناسی ورزش از یافته­های روان­شناسی برای مطالعۀ رفتار حرکتی استفاده می­کند و به یادگیری و اجرای حرکتی و اجرا توجّه دارد و عوامل روان­شناختی مؤثر بر یادگیری و اجرای مهارت­های حرکتی را بررسی می­کند (عبدلی، 1384). به­عبارت دیگر روان­شناسی ­ورزش یعنی به­کار بردن نظریه­های روان­شناسی در زمینه­های مختلف ورزش مانند مربی­گری و آموزش، تا از تکنیک­های ارزیابی روان­شناسی و راهبردهای مداخله­ای برای کمک به افراد جهت نیل به اجرای برتر استفاده کند و به دلیل این­که با تجزیه و تحلیل رفتار انسان در رشته­های مختلف ورزشی در ارتباط است، بر جنبه­های ذهنی اجرا متمرکز می­شود. برنامۀ تمرین مهارت­های روانی متوجّه همین هدف است. یادگیری کنترل انرژی روانی، تنظیم فشارهای روانی، مهارت­های توجّه و تدوین اهداف واقعی و در عین ­حال رقابتی، نه­تنها در ورزش، بلکه در هر کوششی که برای رسیدن به موفقیّت صورت می­گیرد، از مهارت­های مفید به­شمار می­روند (عبدلی، 1384). امروزه در سطح بالای رقابتی، به­دلیل برابر بودن سطح مهارت ورزشکاران، در نتیجه ورزشکاران به چیزی فراتر از تمرینات فشرده و تلاش­های مستمر نیاز دارند که یکی­از آن­ها آمادگی روانی می­باشد. مربیان در تمام سطوح از مهارت­های روان­شناختی، مانند کنترل هیجان، تصویرسازی ذهنی، هدف­چینی، بازداری تفّکر، توجّه و تمرکز و افزایش اعتماد به­نفس کمک می­گیرند تا ورزشکاران را در اجرای بهتر یاری دهند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نمونه سوالات پیام نور رشته جغرافیا با جواب نیمسال دوم 92-93

قیمت:25000ریال

موضوع :

نمونه سوالات پیام نور رشته جغرافیا با جواب نیمسال دوم 92-93

فرمت فایل : PDF

شامل :

بیش از 1450 سوال تستی و تشریحی به همراه پاسخ نامه

طبقه بندی به صورت :

1- نام درس

2- کد درس

3- کلید سوال



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نمونه سوالات پیام نور رشته فناوری اطلاعات آی تی با جواب نیمسال دوم 92-93

قیمت:25000ریال

موضوع :

نمونه سوالات پیام نور رشته فناوری اطلاعات آی تی با جواب نیمسال دوم 92-93

فرمت فایل : PDF

شامل :

بیش از 480 سوال تستی و تشریحی به همراه پاسخ نامه

طبقه بندی به صورت :

1- نام درس

2- کد درس

3- کلید سوال



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نمونه سوالات پیام نور رشته حقوق با جواب نیمسال دوم 92-93

قیمت:25000ریال

موضوع :

نمونه سوالات پیام نور رشته حقوق با جواب نیمسال دوم 92-93

فرمت فایل : PDF

شامل :

بیش از 1200 سوال تستی و تشریحی به همراه پاسخ نامه

طبقه بندی به صورت :

1- نام درس

2- کد درس

3- کلید سوال



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نمونه سوالات پیام نور رشته حسابداری با جواب نیمسال دوم 92-93

قیمت:25000ریال

موضوع :

نمونه سوالات پیام نور رشته حسابداری با جواب نیمسال دوم 92-93

فرمت فایل : PDF

شامل :

بیش از 650 سوال تستی و تشریحی به همراه پاسخ نامه

طبقه بندی به صورت :

1- نام درس

2- کد درس

3- کلید سوال



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نمونه سوالات پیام نور رشته الهیات با جواب نیمسال دوم 92-93

قیمت:25000ریال

موضوع :

نمونه سوالات پیام نور رشته الهیات با جواب نیمسال دوم 92-93

فرمت فایل : PDF

شامل :

بیش از 1400 سوال تستی و تشریحی به همراه پاسخ نامه

طبقه بندی به صورت :

1- نام درس

2- کد درس

3- کلید سوال



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نمونه سوالات پیام نور رشته ادبیات فارسی با جواب نیمسال دوم 92-93

قیمت:25000ریال

موضوع :

نمونه سوالات پیام نور رشته ادبیات فارسی با جواب نیمسال دوم 92-93

فرمت فایل : PDF

شامل :

بیش از 450 سوال تستی و تشریحی به همراه پاسخ نامه

طبقه بندی به صورت :

1- نام درس

2- کد درس

3- کلید سوال



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نمونه سوالات پیام نور رشته کامپیوتر (نرم افزار) با جواب نیمسال دوم 92-93

قیمت:25000ریال

موضوع :

نمونه سوالات پیام نور رشته کامپیوتر (نرم افزار) با جواب نیمسال دوم 92-93

فرمت فایل : PDF

شامل :

بیش از 600 سوال تستی و تشریحی به همراه پاسخ نامه

طبقه بندی به صورت :

1- نام درس

2- کد درس

3- کلید سوال



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نمونه سوالات پیام نور رشته کامپیوتر (سخت افزار) با جواب نیمسال دوم 92-93

قیمت:25000ریال

موضوع :

نمونه سوالات پیام نور رشته کامپیوتر (سخت افزار) با جواب نیمسال دوم 92-93

فرمت فایل : PDF

شامل :

بیش از 1300 سوال تستی و تشریحی به همراه پاسخ نامه

طبقه بندی به صورت :

1- نام درس

2- کد درس

3- کلید سوال



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
اصول و مبانی امنیت در شبکه های رایانه ای

قیمت:90000ریال

موضوع :

پروژه اصول و مبانی امنیت در شبکه های رایانه ای

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه:
چنانچه به اهمیت شبکه‌های اطلاعاتی (الکترونیکی) و نقش اساسی آن دریافت اجتماعی آینده پی برده باشیم، اهمیت امنیت این شبکه‌ها مشخص می‌گردد. اگر امنیت شبکه برقرار نگردد، مزیتهای فراوان آن نیز به خوبی حاصل نخواهد شد و پول و تجارت الکترونیک، خدمات به کاربران خاص، اطلاعات شخصی، اطلاعاتی عمومی و نشریات الکترونیک همه و همه در معرض دستکاری و سوءاستفاده‌های مادی و معنوی هستند. همچنین دستکاری اطلاعات- به عنوان زیربنای فکری ملت‌ها توسط گروههای سازماندهی شده بین‌المللی، به نوعی مختل ساختن امنیت ملی و تهاجم علیه دولت‌ها و تهدیدی ملی محسوب می‌شود.
برای کشور ما که بسیاری از نرم‌افزارهای پایه از قبیل سیستم عامل و نرم‌افزارهای کاربردی و اینترنتی، از طریق واسطه‌ها و شرکتهای خارجی تهیه می‌شود، بیم نفوذ از طریق راههای مخفی وجود دارد. در آینده که بانکها و بسیاری از نهادها و دستگاههای دیگر از طریق شبکة به فعالیت می‌پردازند، جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب در شبکه بصورت مسئله‌ای استراتژیک درخواهد آمد که نپرداختن به آن باعث ایراد خساراتی خواهد شد که بعضاً جبران‌ناپذیر خواهد بود. چنانچه یک پیغام خاص، مثلاً از طرف شرکت مایکروسافت، به کلیه سایتهای ایرانی ارسال شود و سیستم عاملها در واکنش به این پیغام سیستمها را خراب کنند و از کار بیندازند، چه ضررهای هنگفتی به امنیت و اقتصاد مملکت وارد خواهد شد؟نکته جالب اینکه بزرگترین شرکت تولید نرم‌افزارهای امنیت شبکه، شرکت چک پوینت است که شعبة اصلی آن در اسرائیل می‌باشد. مسأله امنیت شبکة برای کشورها، مسأله‌ای استراتژیک است؛ بنابراین کشور ما نیز باید به آخرین تکنولوژیهای امنیت شبکه مجهز شود و از آنجایی که این تکنولوژیها به صورت محصولات نرم‌افزاری قابل خریداری نیستند، پس می‌بایست محققین کشور این مهم را بدست بگیرند و در آن فعالیت نمایند.
فهرست مطالب :
* مقدمه
* فصل یکم تعاریف و مفاهیم امینت در شبکه
* 1-1) تعاریف امنیت شبکه
* 1-2) مفاهیم امنیت شبکه
* 1-2-1) منابع شبکه
* 1-2-2) حمله
* 1-2-3) تحلیل خطر
* 1-2-4- سیاست امنیتی
* 1-2-5- طرح امنیت شبکه
* 1-2-6- نواحی امنیتی
* فصل دوم انواع حملات در شبکه های رایانه ای
* 2-1) مفاهیم حملات در شبکه های کامپیوتری
* 2-2) وظیفه یک سرویس دهنده
* 2-3) سرویس های حیاتی و مورد نیاز
* 2-4) مشخص نمودن پروتکل های مورد نیاز
* 2-5) مزایای غیر فعال نمودن پروتکل ها و سرویس های مورد نیاز
* 2-6) انواع حملات
* 1-2-6) حملات از نوع Dos
* 2-2-6) حملات از نوع D Dos
* 2-6-3) حملات از نوع Back dorr
* 2-6-3-1) Back ori fice
* 2-6-3-2) Net Bus
* 2-6-3-3) Sub seven
* 2-6-3-4) virual network computing
* 2-6-3-5) PC Any where
* 2-6-3-6) Services Terminal
* 2-7) Pactet sniffing
* 2-7-1) نحوه کار packet sniffing
* 2-2-7) روشهای تشخیص packet sniffing در شبکه
* 2-7-3) بررسی سرویس دهندة DNS
* 2-7-4) اندازه گیری زمان پاسخ ماشین های مشکوک
* 2-7-5) استفاده از ابزارهای مختص Antisniff
* فصل سوم ) افزایش امنیت شبکه
* 3-1) علل بالا بردن ضریب امنیت در شبکه
* 3-2) خطرات احتمالی
* 3-3) راه های بالا بردن امنیت در شبکه
* 3-3-1) آموزش
* 3-3-2) تعیین سطوح امنیت
* 3-3-3) تنظیم سیاست ها
* 3-3-4) به رسمیت شناختن Authen tication
* 3-3-5) امنیت فیزیکی تجهیزات
* 3-3-6) امنیت بخشیدن به کابل
* 3-4) مدل های امنیتی
* 3-4-1) منابع اشتراکی محافظت شده توسط کلمات عبور
* 3-4-2) مجوزهای دسترسی
* 3-5) امنیت منابع
* 3-6) روش های دیگر برای امنیت بیشتر
* 3-6-1) Auditing
* 3-6-2) کامپیوترهای بدون دیسک
* 3-6-3) به رمز در آوردن داده ها
* 3-6-4) محافظت در برابر ویروس
* فصل چهارم انواع جرایم اینترنتی و علل بروز مشکلات امنیتی
* 4-1) امنیت و مدل
* 4-1-1) لایه فیزیکی
* 4-1-2) لایه شبکه
* 4-1-3) لایه حمل
* 4-1-4) لایه کاربرد
* 4-2) جرایم رایانه ای و اینترنتی
* 4-2-1) پیدایش جرایم رایانه ای
* 4-2-2) قضیه رویس
* 4-2-3)تعریف جرم رایانه ای
* 4-2-4) طبقه بندی جرایم رایانه ای
* 4-2-4-1) طبقه بندی OECDB
* 4-2-4-2) طبقه بندی شعرای اروپا
* 4-2-4-3) طبقه بندی اینترپول
* 4-2-4-4) طبقه بندی در کنوانسیون جرایم سایبرنتیک
* 4-2-5) شش نشانه از خرابکاران شبکه ای
* 4-3) علل بروز مشکلات امنیتی
* 4-3-1) ضعف فناوری
* 4-3-2) ضعف پیکربندی
* 4-3-3) ضعف سیاستی
* فصل 5 ) روشهای تأمین امنیت در شبکه
* 5-1) اصول اولیه استراتژی دفاع در عمق
* 5-1-1) دفاع در عمق چیست
* 5-1-2) استراتژی دفاع در عمق موجودیت ها
* 5-1-3) استراتژی دفاع در عمق محدودة حفاظتی
* 5-1-4) استراتژی دفاع در عمق ابزارها و مکانیزم ها
* 5-1-5) استراتژی دفاع در عمق پیاده سازی
* 5-1-6) جمع بندی
* 5-2)فایر وال
* 1-5-2) ایجاد یک منطقه استحفاظی
* 5-2-2) شبکه های perimer
* 5-2-3) فایروال ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر در دنیای امنیت اطلاعات
* 5-2-4) فیلترینگ پورت ها
* 5-2-5) ناحیه غیر نظامی
* 5-2-6) فورواردینگ پورت ها
* 5-2-7) توپولوژی فایروال
* 5-2-8) نحوة انتخاب یک فایروال
* 5-2-9) فایروال ویندوز
* 5-3) پراکسی سرور
* 5-3-1) پیکر بندی مرور
* 5-3-2) پراکسی چیست
* 5-3-3) پراکسی چه چیزی نیست
* 5-3-4) پراکسی با packet filtering تفاوت دارد
* 5-3-5) پراکسی با packet fillering state ful تفاوت دارد
* 5-3-6) پراکسی ها یا application Gafeway
* 5-3-7) برخی انواع پراکسی
* 5-3-7-1) Http proxy
* 5-3-7-2)FTP Proxy
* 5-3-7-3)PNs proxy
* 5-3-7-4) نتیجه گیری
* فصل 6 ) سطوح امنیت شبکه
* 6-1) تهدیدات علیه امنیت شبکه
* 6-2) امنیت شبکه لایه بندی شده
* 6-2-1) سطوح امنیت پیرامون
* 6-2-2) سطح 2 – امنیت شبکه
* 6-2-3) سطح 3 – امنیت میزبان
* 6-2-4) سطوح 4 – امنیت برنامه کاربردی
* 6-2-5) سطح 5 – امنیت دیتا
* 6-3) دفاع در مقابل تهدیدها و حملات معمول
* فصل هفتم ) ابزارها و الگوهای امنیت در شبکه و ارائه ی یک الگوی امنیتی
* 7-1) مراحل ایمن سازی شبکه
* 7-2) راهکارهای امنیتی شبکه
* 7-2-1) کنترل دولتی
* 7-2-2) کنترل سازمانی
* 7-2-3) کنترل فردی
* 7-2-4) تقویت اینترانت ها
* 7-2-5) وجود یک نظام قانونمند اینترنتی
* 7-2-6) کار گسترده فرهنگی برای آگاهی کاربران
* 7-2-7) سیاست گذاری ملی در بستر جهانی
* 7-3) مکانیزم امنیتی
* 7-4) مرکز عملیات امنیت شبکه
* 7-4-1) پیاده سازی امنیت در مرکز SOC
* 7-4-2) سرویس های پیشرفته در مراکز SOC
* 7-5) الگوی امنیتی
* 7-5-1) الگوریتم جهت تهیه الگوی امنیتی شبکه


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
تحقیق پیرامون استندهای گرافیکی (هنر)

قیمت:70000ریال

موضوع :

تحقیق پیرامون استندهای گرافیکی (هنر)

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • فصل اول : هنر گرافیک
  • تاریخچه کوتاهی از هنر گرافیک
  • بررسی علم ارتباط تصویری و بصری
  • فصل دوم : تبلیغات
  • سابقه تاریخی تبلیغات
  • تبلیغات چیست؟
  • مضون تبلیغات
  • شرایط اساسی برای تبلیغات به طرز مؤثر
  • بررسی رنگ در تبلیغات
  • تأثیر رنگ در تبلیغات
  • عوامل مؤثر در انتخاب رنگ
  • رابطه و رنگ و بیننده در تبلیغات
  • فصل سوم : گرافیک محیطی
  • گرافیک محیطی
  • گرافیک محیطی مسطح یا دوبعدی
  • پیکتوگرامها
  • وظیفه و عملکرد پیکتوگرام
  • گرافیک محیطی حجمی یا سه بعدی ( خط - شکل ، بافت … )
  • اقسام گرافیک محیط حجمی
  • گرافیک محیطی و فضاهای عمومی
  • گرافیک محیطی فضای باز
  • گرافیک محیطی فضاهای بسته
  • فصل چهارم : استند
  • استند چیست؟
  • تقسیم‌بندی استندها
  • طراحی گرافیکی استند
  • چگونه باید از رنگ در طراحی استند استفاده کرد
  • طراحی خط در استند
  • نمایش و عرضه کالا در استندهای تبلیغاتی
  • چگونگی نمایش طرحهای استند
  • تولید
  • حرکت در استند
  • تکامل طرحها
  • انواع استند
  • طرحهای ثابت و همیشگی
  • استندهای نمایشگاهی
  • استندهای برتر
  • فهرست منابع و مأخذ
  • فهرست منابع و مأخذ لاتین



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.