نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

کارآموزی عملیات حسابداری در هلال احمر پارس آباد

در سال ۱۹۸۶، ۱۸۶ عضو جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر گردهم آمدند و نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر را پایه‌گذاری کردند۱ ۲
دسته بندی کارآموزی
بازدید ها 24
فرمت فایل doc
حجم فایل 112 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
کارآموزی عملیات حسابداری در هلال احمر پارس آباد

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر

محل کارآموزی:

جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد

مقدمه

کنفرانس جهانی صلیب سرخ و هلال احمر معمولا هر ۴ سال یکبار تشکیل می‌شود و قوانین و آیین نامه‌های مربوط به نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر پس از سال ۱۹۸۶ (کنفرانس ۲۵ام در ژنو)دو بار دیگر در سالهای ۱۹۹۵ (کنفرانس ۲۶ام)و ۲۰۰۶ (کنفرانس ۲۹ام)تمدید و تصویب گردید.

صلیب سرخ، هلال احمر و جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران مجموعه‌ای از سازمان‌های با اهداف و اساسنامه مشترک می‌باشد که در بیش از ۱۹۰ کشور دنیا نمایندگی‌های بومی دارند و بصورت بین‌المللی عمل می‌کنند.

جمعیت هلال احمر

جمهوری اسلامی ایران

تاریخچه:

جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران در سال 1301 خورشیدی تاسیس گردید و در سال 1303 خورشیدی توسط کمیته بین المللی صلیب سرخ و فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر به رسمیت شناخته شد و با ایجاد شعبه های مختلف در شهرها فعالیت های خود را به صورت مستقل و زیرنظر هیئت مدیره آغاز کرد. نیازهای مالی آن به طور عمده از سوی مردم و افراد خاص و موقوفه ها تامین می شد و با وجود نو پا بودن در همان سال ها به فعالیت های خیریه بسیاری ازجمله ایجاد زایشگاه، مطب هایی که خدمات رایگان ارائه می دادند، مشارکت در فعالیت های آبرسانی، احداث جاده های شوسه و کمک به بهداری ارتش پرداخت . تا زمان وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 این جمعیت توانسته بود در سراسر کشور 500 بیمارستان و مرکز درمانی با مجموع 15000 تخت بیمارستانی، چندین مرکز جوانان و کودکان، پرورشگاه، آموزشگاه پرستاری، مراکز دارویی وجاده ای، امداد هوایی و دریایی و بانک خون تاسیس کند و تجهیزاتی نظیر 5 فروند هواپیما، کشتی بیمارستانی، 5 فروند بالگرد و بیش از 2000 وسیله حمل و نقل زمینی را در اختیار داشت. در حال حاضر بیشتر فعالیت های جمعیت حول محور امداد رسانی به آسیب دیدگان حوادث طبیعی متمرکز شده و ضمناً با تاسیس مراکز درمانی وتوانبخشی و سازمان های جوانان و داوطلبان و همچنین تولید دارو و تجهیزات پزشکی، ‌در سایر زمینه های مرتبط نیز بصورت یک موسسه خیریه خدمت می کند و با کمک شعب استانی و تجهیزات مناسب، بزرگترین سازمان امدادی کشور محسوب می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.