نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله بررسی تحقیقات استخراج راه[1] در تصاویر هوایی و ماهواره­ای

به­روزرسانی نقشه­های راه (یا انواع دیگر نقشه­ها) به صورت دستی یک کار زمان­بر است متاسفانه، هیچ روشی برای انجام خودکار و قابل اعتماد این کار وجود ندارد بخاطر اهمیت این کار، تلاش زیادی صرف آن می­شود تا راه­حل­هایی برای این مساله یافته شود
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 12
فرمت فایل doc
حجم فایل 75 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
ترجمه مقاله بررسی تحقیقات استخراج راه[1] در تصاویر هوایی و ماهواره­ای

فروشنده فایل

کد کاربری 197
کاربر

بررسی تحقیقات استخراج راه در تصاویر هوایی و ماهواره­ای

چکیده

  1. 1. مقدمه

هدف این مقاله مروری بر استخراج راه از روی تصاویر تک رنگ هوایی و ماهواره­ای است. در بخش بعدی، مشخصات راه توضیح داده می­شود. در بخش 3، برخی از ویژگی­های الگوریتم­ها برای تحلیل راه ارائه می­شوند. بخش 4 طرح کلی یک سیستم استخراج راه را ارائه می­دهد. بخش 5 روشهای ارزیابی عملکرد را مورد بحث قرار می­دهد. در نهایت، بخش 6 یک سیستم آشکارسازی راه را پیشنهاد می­کند و بخش 7 نتیجه گیری­ها را ارائه خواهد داد.

  1. 2. مشخصات راه

به منظور آشکارسازی مناسب راه­ها، بایستی نحوه تاثیرگذاری مشخصات راه بر روی مشخصات تصویری را درک کنیم. این مشخصات تصویری برای تعیین راه­ها در یک شکل معین استفاده می­شود.

مشخصات فیزیکی عبارتند از:

  1. سطح راه محکم و صاف است. راه­ها با استفاده از موادی همانند سیمان یا آسفالت ساخته می­شوند و در نتیجه اثر طیفی مربوط به این موارد را دارند. اکثر مواقع، علائم راه و خطوط علامت­گذاری شده وجود دارد.
  2. شیب راه­ها حد بالایی دارد چراکه در نواحی کوهستانی راه­ها پر پیچ و خم هستند.
  3. عرض جاده تقریبا ثابت و دارای حد بالاست. حد بالا بشدت به اهمیت راه بستگی دارد. به عنوان نمونه، بزرگراه­ها عریض­تر از راه روستایی و حومه هستند.
  4. پیچش (انحنا) محلی راه­ها دارای حد بالا هستند که بطور مشابه به اهمیت راه بستگی دارد. به عنوان نمونه، پیچش حداکثر برای یک بزرگراه بیشتر از راه روستایی است. بایستی اشاره شود که راه­ها بطور محلی و نه جهانی مستقیم هستند.
  5. راه­ها برای اتصال محل­های مشخص ساخته می­شوند و راه­های مجاور به هم متصل می­شوند تا شبکه­ها را بوجود بیاورند. تراکم راه­ها و اتصالات به نواحی اطراف بستگی دارد. که این در نواحی شهری نسبت به نواحی روستایی بیشتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.