نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله تشخیص حالت چشم در نورهای مختلف با استفاده از تئوری رتینکس

تشخیص حالت چشم نقش مهمی در تشخیص چهره ایفا می کند چرا که چشم ویژگی های متمایزی را در چشم به وجود می آوردو با این حال اثرات نور مانند سایه و تغییر در روشنایی شدید تشخیص چشم را در تصاویر با مشکل مواجه می کند در این مقاله ما یک چهار چوب برای تشخیص روشنایی چشم تحت شرایط متنوع نور پردازی را ارائه می نماییم ابتدا ما با استفاده از فیلتراسیون تطبیقی ما ب
دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
بازدید ها 0
فرمت فایل docx
حجم فایل 2915 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
ترجمه مقاله تشخیص حالت چشم  در نورهای مختلف با استفاده از تئوری رتینکس

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

تشخیص حالت چشم در نورهای مختلف با استفاده از تئوری رتینکس - 2013

Eye detectionundervaryingilluminationusingtheretin

چکیده :

تشخیص حالت چشم نقش مهمی در تشخیص چهره ایفا می کند. چرا که چشم ویژگی های متمایزی را در چشم به وجود می آوردو با این حال اثرات نور مانند سایه و تغییر در روشنایی شدید تشخیص چشم را در تصاویر با مشکل مواجه می کند. در این مقاله ما یک چهار چوب برای تشخیص روشنایی چشم تحت شرایط متنوع نور پردازی را ارائه می نماییم. ابتدا ما با استفاده از فیلتراسیون تطبیقی ما بر اساس توری رتینکس اثرات نور را حذف می کنیم ، سپس چشم مورد بررسی را با استفاده از توصیف هیستوگرام لبه ای (EHD) در روشنایی نرمال و تصاویر صورت مورد بررسی قرار می دهیم. در گام سوم از ماشین بردار پشتیبانی (SVM) برای طبقه بندی چشم ها استفاده می کنیم. در نهایت در تعیین موقعیت چشم از EPM استفاده می شود. نتایج تجربی از PIE-CMU و AR از چهره ها نشان می دهد که روش پیشنهادی با دستیابی به دقت تشخیصی بالا و سرعت محاسبه سریع در تشخیص چشم را دارد.

کلمات کلیدی : تشخیص چشم ، هیستوگرام توصیف لبه ای، نقشه های چشم احتمالی، لومیناسیون عادی، نظریه رتنیکس،SVM

1 – مقدمه :

تشخیص چشم مهمترین وظیفه در تشخیص چهره با توجه به تمایز ویژگی های چشم در چهره انسان است. بنابراین تشخیص دقیق چشم منجر به تشخیص دقیق چهره خواهد شد. علاوه بر این تشخیص چهره تکنولوژی کلیدی برای شناسایی صورت تعامل انسان و سیستم های نظارت بر خستگی راننده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.