نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله نمونه ای از یک شهر ارگانیک | بحث در مورد فرسایش و تولد دوباره مرکز شهر سیاتل

در سراسر کشور میل به کاهش معکوس تاریخ باعث شده است که مسئولان شهر در رابطه با یارانه های عمومی که پرداخت می شود ، تجدید نظر کرده و آنها را در راستای توسعه پروژه ها در مرکز شهر به کنترل در بیاورند اما آنچه در گیری های عمومی را در توسعه مجدد در مرکز شهر را به وجود می آورد باید بررسی شود نقشه یک مطالعه توسعه شهر سیاتل در این مقاله مورد بررسی است و
دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
بازدید ها 12
فرمت فایل docx
حجم فایل 861 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
ترجمه مقاله نمونه ای از یک شهر ارگانیک | بحث در مورد فرسایش و تولد دوباره مرکز شهر سیاتل

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

نمونه ای از یک شهر ارگانیک:

بحث در مورد فرسایش و تولد دوباره مرکز شهر سیاتل

The Trope of the Organic City: Discourses of Decay and Rebirth in Downtown Seattle

چکیده :

در سراسر کشور میل به کاهش معکوس تاریخ باعث شده است که مسئولان شهر در رابطه با یارانه های عمومی که پرداخت می شود ، تجدید نظر کرده و آنها را در راستای توسعه پروژه ها در مرکز شهر به کنترل در بیاورند . اما آنچه در گیری های عمومی را در توسعه مجدد در مرکز شهر را به وجود می آورد باید بررسی شود . نقشه یک مطالعه توسعه شهر سیاتل در این مقاله مورد بررسی است . و استدلال می کند که به تنهایی فشارهای اقتصادی غیر شخصی تنها عامل توسعه مراکز شهر و خرده فروشان نیست . در عوض تصمیم در رابطه با دریافت یارانه جهت این توسعه به عنوان یک مهم در نظر گرفته شده است . در سیاتل ائتلافی از خرده فروشان و مسئولان شهرستان به وجود آمده که بحث بر سر یارانه های عمومی در راستای توسعه مجدد مرکز شهر در آن دیده می شود . که در آن موضوع یارانه به عنوان یک تصمیم بین زندگی و مرکز شهر است . این مقاله ارزیابی پیامدهای سیاسی این تعریف از شهرستان را بررسی کرده و توصیه هایی را ارائه می کند که در آن چگونه می توان برای کمک به ایجاد و حفظ فضای مدنی شهری اقدام نمود .

کلید واژه ها :

تجدید حیات شهری ، مشارکت های عمومی یا خصوصی ، کاهش شهرنشینی ، سیاست شهری ، سیاست گفتمان ، گفتمان شهری ، تعریف ارگانیک

مقدمه :

در اواخر سال 1994 شهردار نورمرایز به شورای شهر سیاتل رای قاطعانه ای جهت بازگشایی خیابان کالج در مرکز شهر سیاتل جهت تردد خودروها دادند . اگر چه این با سر و صدایی همراه بود اما تصمیم به بازگشایی خیابان کالج در میان 8 سال امر شهرداری بحث برانگیز بود . از بسیاری جهات آن تسکینی برای وضع موجود بود .

ازیک طرف شهردار مورد خشم بازرگانان در مرکز شهر بود . چرا که آنها استدلال می کردند که خیابان کالج به عنوان مرکز عابر پیاده باعث رونق خرده فروشی می شود و این حمل و نقل ماشین ها آن را کاهش خواهد داد . از طرف دیگر شهردار تحت فشار از طرف شهروندان بود که می خواستند خیابان کالج به عنوان یک فضا و پارک طبیعی و بزرگ باشد . به گفته فعلان شهری زمانی که از 6 سال پیش این خیابان بسته شد عابران پیاده به طور موثری می توانستند به همه بازار های کوچک و بزرگ و پارک مرتبط با آن خیابان رفت و آمد کنند . در 6 سال گذشته در اصل این مرکز عابر پیاده به عنوان قلب مدنی این کلانشهر شناخته می شده است و همچنین برای برای تظاهرات سیاسی و جشنهای فرهنگی بوده است .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.