نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

پایان نامه بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران +32اسلاید(پاورپوینت) 90 ص

حرکات موزون، رقص،آواز، موسیقی، پانتومیم و شکل های دیگر نمایشی نیاز بشر برای بیان سمبولیک ،چه از نظر بازیگر و چه از دید تماشاگر بوده است در یکی دو قرن اخیر با توسعه سبک های متنوع هنری تاثیر آرامبخش آن بر روحیه هنرمند و مردمان بارزتر گردیده، به طوری که هنرمندان و روانشناسان را متوجه خاصیت درمانی نمایش و ترسیم اصول درمانبخش آن ساخته و روش ها و شیوه ه
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 2256 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 96
پایان نامه بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران +32اسلاید(پاورپوینت) 90 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 510
کاربر

پایان نامه بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران +32اسلاید(پاورپوینت) 90 ص

حرکات موزون، رقص،آواز، موسیقی، پانتومیم و شکل های دیگر نمایشی نیاز بشر برای بیان سمبولیک ،چه از نظر بازیگر و چه از دید تماشاگر بوده است. در یکی دو قرن اخیر با توسعه سبک های متنوع هنری تاثیر آرامبخش آن بر روحیه هنرمند و مردمان بارزتر گردیده، به طوری که هنرمندان و روانشناسان را متوجه خاصیت درمانی نمایش و ترسیم اصول درمانبخش آن ساخته و روش ها و شیوه های مدونی از آن مبتنی بر اصول روان درمانی استخراج گردیده است و در حال حاضر نمایش درمانی به صورت رشته مستقل دانشگاهی در جهت رشد و خلاقیت درونی و توانبخشی بیماران، کم توانان ذهنی و جسمی حرکتی،آموزش داده می شود (حق شناس و اشکانی،1370).

تاثیر نمایش عروسکی بر روی کودکان ناسازگار، کم توان ذهنی و معلولین جسمی حرکتی اعجاب انگیز است،زیرا علاوه برآنکه به کودک امکان می دهد که قدرت و قابلیت خود را بشناسد، درپیوند آنان با جامعه نیز نقش مهمی را می تواند ایفا کند و به عنوان وسیله ای برای ابراز درون، رشد تعادل جسمی، توانایی ایجاد ارتباط با دیگران و کمک به تکامل فکری و روانی آنان موثر است (فخری،1379).

فصل اول

مقدمه

بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

تعریف مفهومی و عملیاتی پژوهش

متغیر مستقل

متغیر وابسته

اهداف پژوهش

هدف کلی

اهداف اختصاصی

اهداف کاربردی

فرضیه های پژوهش

فرضیه اصلی

فرضیه های فرعی

فصل دوم

مقدمه

تاریخچه کم توانی ذهنی

تعاریف کم توانی ذهنی

طبقه بندی کم توانی ذهنی

کم توانان ذهنی آموزش پذیر

کم توانان ذهنی تربیت پذیر

کم توانان ذهنی حمایت پذیر

طبقه بندی بر اساس دیدگاه انجمن روانپزشکی آمریکا

طبقه بندی بر اساس دیدگاه سازمان بهداشت جهانی

علل کم توانی ذهنی

خصوصیات کم توانی ذهنی خفیف

مهارت های اجتماعی

عوامل انتخاب مهارت های اجتماعی

آموزش مهارت های اجتماعی به کم توانان ذهنی

نقش و اهمیت هنر

تعریف نمایش

خاستگاه نمایش

نمایش به عنوان درمان

نمایش عروسکی و انواع آن

عروسک های سایه ای

عروسک های دستکشی

عروسک های میله ای

عروسک های انگشتی

عروسک های خیمه شب بازی و اسباب بازی های پارچه ای

تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

تحقیقات انجام شده در داخل کشور

فصل سوم

طرح پژوهش

جامعه آماری

روش نمونه گیری

ابزار پژوهش

قلمروها و زیر قلمرهای واینلند

قلمرو ارتباطی

قلمرو مهارت های زندگی روزمره

قلمرو اجتماعی شدن

قلمرو مهارت های حرکتی

قلمرو رفتارهای ناسازگار

روش تجزیه و تحلیل داده ها

روش اجرا

ملاحظات اخلاقی

فصل چهارم

مقدمه

آمار توصیفی

آمار استنباطی

فصل پنجم

مقدمه

فرضیه اول

فرضیه دوم

فرضیه سوم

فرضیه چهارم

محدودیت های پژوهش

پیشنهادات پژوهش

پیوست ها

فهرست جداول

جدول 4-1: دامنه سنی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر

جدول 4-2: توزیع سطح تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر

جدول4-3: بررسی نرمالیتی(K-S) متغیرهای پژوهش

جدول 4-4: مقایسه میانگین نمرات خرده آزمون های واینلند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.