نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

پایان نامه دندانپزشکی-تعیین میزان استئواینتگریشن و بررسی اپیتلیوم در سطح ایمپلنت به روش بدون فلپ در پنج گروه

بیان مسئلهاستئوپورز از بیماریهای مرتبط با سن می باشد و روی موفقیت طولانی مدت ایمپلنتهای دندانی مؤثر است درمانهای رایج این بیماری شامل درمان دارویی توسط استروژن، ویتامین D و آلندرونات استاز طرفی ارتباط نزدیک اپیتلیوم با سطح ایمپلنت برای جلوگیری از ورود پاتوژنها به بافت اطراف ایمپلنت لازم است هدف ما از انجام این تحقیق مقایسه هیستوپاتولوژیک مخاط و اس
دسته بندی پزشکی
بازدید ها 5
فرمت فایل doc
حجم فایل 17049 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85
پایان نامه دندانپزشکی-تعیین میزان استئواینتگریشن و بررسی اپیتلیوم در سطح ایمپلنت  به روش بدون فلپ در پنج گروه

فروشنده فایل

کد کاربری 510
کاربر

پایان نامه دندانپزشکی-تعیین میزان استئواینتگریشن و بررسی اپیتلیوم در سطح ایمپلنت به روش بدون فلپ در پنج گرو~0

بیان مسئله:استئوپورز از بیماریهای مرتبط با سن می باشد و روی موفقیت طولانی مدت ایمپلنتهای دندانی مؤثر است. درمانهای رایج این بیماری شامل درمان دارویی توسط استروژن، ویتامین D و آلندرونات است.از طرفی ارتباط نزدیک اپیتلیوم با سطح ایمپلنت برای جلوگیری از ورود پاتوژنها به بافت اطراف ایمپلنت لازم است. هدف ما از انجام این تحقیق مقایسه هیستوپاتولوژیک مخاط و استخوان اطراف ایمپلنت در 5 گروه رت درمان شده با ایمپلنت به روش بدون فلپ است.

با انجام این تحقیق به این سئوال علمی و کاربردی پاسخ داده می‌شود که استئوپورز به چه میزان روی Interface استخوان و ایمپلنت موثر است و درمان استئوپورز با استروژن و ویتامین D یا آلندرونایت می‌تواند چه تاثیری بر ارتباط استخوان در Interface با ایمپلنت داشته باشد. از طرفی ارتباط اپیتلیوم و ایمپلنت چه تأثیری بر میزان استئواینتگریشن خواهد داشت.

2) توانایی انجام این تحقیق از نظر تخصص دندانپزشکی، پرسنل مورد نیاز، تجهیزات و مواد مصرفی و نمونه‌های مورد بررسی کاملا موجود است.

3) موضوع طرح در ارتباط با مشکل قشر وسیعی از جامعه ما می‌باشد که از پروتزهای دندانی استفاده می‌کنند.

4) پیشینه تحقیق در مورد تغییرات Osteointegration در استخوان نرمال و مبتلا به Osteoporosis وجود دارد که هادی طرح می‌باشد. البته تحقیقی در مورد مقایسه تغییرات Osteointegration پس از درمان با استروژن، ویتامین D و الندرونات در استخوان فک وجود ندارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.