نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

امنیت دیتابیس به عنوان سرویس

دیتابیس به عنوان سرویس چند موضوع نگران کننده نظیر امنیت داده، اعتماد، انتظارات، قوانین و کارایی دارد راه حل های پیشنهادی شامل مدیریت ریسک، توافقات قراردادی بهتر، رمزنگاری دیتابیس و تکنیکهای احراز هویت می باشد امروزه Cloud Computing شهرت زیادی یافته که هم امیدوارکننده و هم نگران کننده است شرکت ها پتانسیل آن را متوجه می شوند اما نگرانی های زیادی
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 18
فرمت فایل docx
حجم فایل 97 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
امنیت دیتابیس به عنوان سرویس

فروشنده فایل

کد کاربری 630
کاربر

دیتابیس به عنوان سرویس چند موضوع نگران کننده نظیر امنیت داده، اعتماد، انتظارات، قوانین و کارایی دارد. راه حل های پیشنهادی شامل مدیریت ریسک، توافقات قراردادی بهتر، رمزنگاری دیتابیس و تکنیکهای احراز هویت می باشد.

امروزه Cloud Computing شهرت زیادی یافته که هم امیدوارکننده و هم نگران کننده است. شرکت ها پتانسیل آن را متوجه می شوند اما نگرانی های زیادی هم دارند. اگرچه مفهوم سرویس های اشتراک زمانی از راه دور جدید نیست، زیر ساختار Cloud Computing از سرویس ها و تکنولوژی های جدید استفاده می کند که بعضی از آنها بطور کامل برای حفظ امنیت ارزیابی نشده اند. دیتابیس به عنوان سرویس DaaS نخستین نمونه ی سرویس است که هم جالب و هم پر از مقولات مشکلات امنیتی است. این مقاله فواید محاسبات ابری را در نظرگرفته و راه حل های ویژه ای برای کمک به با ارزش نگهداشتن این تکنولوژی ارائه می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.