نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی - 2015

در این مقاله یک سیستم ترمز برای انتقال اتوماتیک (AT) مبتنی بر خودروی الکتریکی ترکیبی (HEV) توسعه داده شده است و الگوریتم احیا کننده ی ترمز ارائه شده است که با در نظر گرفتن ویژگی های سیستم ترمز می باشد سیستم ترمز نیازیه یک پدال داشته و می تواند امنیتی را ایجاد کند زیرا که یک ترمز هیدرولیک در چرخ های عقب وجود دارد ترمز الکترونیکی نیز (EWB) در چرخ ها
دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
بازدید ها 18
فرمت فایل docx
حجم فایل 3751 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
ترجمه مقاله طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی - 2015

فروشنده فایل

کد کاربری 1
کاربر

طراحی سیستم های ترمز و احیای الگوریتم روغن ترمز برای سیستم های الکتریکی و انتقال در وسایل نقلیه الکتریکی - 2015

Development of Brake System and Regenerative Braking Cooperative Control Algorithm for Automatic-Transmission-Based Hybrid Electric Vehicles

چکیده:

در این مقاله یک سیستم ترمز برای انتقال اتوماتیک (AT) مبتنی بر خودروی الکتریکی ترکیبی (HEV) توسعه داده شده است و الگوریتم احیا کننده ی ترمز ارائه شده است که با در نظر گرفتن ویژگی های سیستم ترمز می باشد. سیستم ترمز نیازیه یک پدال داشته و می تواند امنیتی را ایجاد کند زیرا که یک ترمز هیدرولیک در چرخ های عقب وجود دارد. ترمز الکترونیکی نیز (EWB) در چرخ های جلوی وسیله نقلیه نصب شده است. مدل دینامیک ازHEV مجهزبه سیستم توسعه یافته دراین مطالعه به دست آمده اسیت و عملکرد به صورت شبیه سازی توسعه داده شده است. علاوه براین احیا کننده کنترل ترمزارائه شده است که می تواند افزایش بازیابی انرژی ترمز داشته و با در نظر گرفتن ویژگی های این سیستم ترمز هیدرولیک ارائه شده است. شبیه سازی و تست خودرو نشان می دهد که سیستم ترمز الگوریتم احیا کننده ترمز نیروی مورد نیاز ترمز را با انجام کنترل بین ترمز احیا کننده و ترمز اصطکاکی برآورده می سازد.

الگوریتم ترمز احیا کننده می تواند انرژی رابرای بهبود ترمز با افزایش شیب نیرو دربرابر پدال ترمز افزایش دهد. گرادیان نیروی ترمز باید براساس ویژگی های ترمز و ترمز احیا کننده و راحتی رانندگی تعیین شود.

کلمات کلیدی: کنترل- ترمز الکترونیکی (EWB)- خودروی الکتریکی ترکیبی (HEV)- ترمز هیدرولیک- ترمز احیا کننده

مقدمه:

ترمزاحیا کننده فناوری است که بهره وری سوخت از وسیله نقلیه الکتریکی را افزایش داده و مجهز به واحد ذخیره سازی انرژی باطری است. شرکت تقریبا گزارش داد که بزرگترین عامل برای بهبود بهره وری سوخت خودروهای الکتریکی ترکیبی در ترمز احیا کننده بوده که در حدود 35% بهبود بهره وری در کل انرژی را به وجود می آورد. مطالعات نشان می دهد که HEV به طور قابل ملاحظه ای کارایی سوخت را از 30 تا 40% از طریق ترمزاحیا کننده بهبود می دهد. با این حال نیروی ترمز مورد نیاز برای راننده نمی تواند فقط از طریق ترمز احیا کننده تضمین شود. و با توجه به محدودیت مختلف از جمله شارژ باطری و سرعت وسیله نقلیه رو به رو است. بنابراین ترمز اصطکاکی جداگانه که قادر به کنترل فعال در پاسخ ترمزاحیا کننده است براساس نیاز راننده می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.