نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

نیازندیهای فایلی کرجی

دانلود انواع پایان نامه، مقاله، طرح، پروژه، جزوه، گزارش کار، پروپوزال، آزمون استخدامی، نمونه سوال و ...

حل مشکل PES 2016 و تیک زدن بازی

Moshkel PES 2016tik leg
دسته بندی عمومی
بازدید ها 17
فرمت فایل rar
حجم فایل 1916 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
حل مشکل  PES 2016 و تیک زدن بازی

فروشنده فایل

کد کاربری 610
کاربر

من از زمانی که PES 2013 رو به طور حرفه ای بازی کردم با نرم افزاری به نام پچ اشنا شدم و من قهرمان 2013 در مشهد شدم. حالا با این مسائل کاری نداریم و سال بعد هم با ارائه PES 2014 من زیاد درگیر مسائل مسابقات و بازی کردن نشدم چون شرکت کونامی در PES 14 کوتاهی کرد و PES 2015 رو به طور چشم گیری اغاز کردم و الان تسلط کاملی به بازی PES 2016 دارم و در زمان بازی PES 2015 با این دو سایت اشنا شدم . شاید بگم به طور اتفاقی بوده . من در هردو سبک بازی PES 15 v 16 با تیک زدن بازی لگ انداختن کند شدن بازی تند شدن گاهی اوقات بازی ارر میداد و الان تونستم این مشکل رو رفع کنم

بریم سراغ اصل مطلب یعنی نحوه اجرا کردن بازی و نصب برای کار برانی که با نوت بوک استفاده میکنن یا سیستم های خانگی.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.